Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 17 - Vad som hände sen

Del 17 (läs gärna tidigare delar först)


Detta är vad som hände senare i mitt och Dessies liv.

Efter att vi båda återupptog kontakten före julen 2004 så fick jag vänta till mitten av mars 2005 innan Dessie kom tillbaka till Sverige från Australien.
Jag hämtade upp henne på Arlanda och vi båda grät när vi äntligen åter kunde hålla om varandra för första gången på åtta månader. Sedan åkte vi raka vägen hem till min lägenhet i Gävle. Direkt innanför dörren i min lägenhet slet vi mer eller mindre av varandra alla kläder. Vi tillbringade sedan hela natten med att älska passionerat, innan vi utmattade somnade i varandras armar.

Vi har sedan den dagen varit oskiljaktiga. Och sedan gick allt väldigt snabbt, känns det som. Men här kommer en liten sammanfattning av vad som sedan hände.

Dessie fyllde 20 år några veckor senare efter att hon kommit hem och jag blev 23 ungefär två månader efteråt.
Jag följde med henne till Skåne för att hämta lite saker och fick samtidigt för första gången träffa hennes föräldrar och syskon. Hennes föräldrar sa att det kändes som om de redan känt mig länge då Dessie ända sedan hon flyttade till folkhögskolan i Värmland 2003 hade pratat jämt och ständigt om mig.

Helgen därpå åkte vi till Värmland för att hälsa på Kattis och Sanna vilket slutade med hett sex under hela helgen.
Sanna låg bl a länge i Dessies armar och sög länge diandes på hennes stora bröst. Hon lyckades till och med ge Dessie en orgasm bara genom att diandes "amma" henne.
Efteråt tog Kattis fram en sexgunga som hon hängde upp i taket i sovrummet. Hon band fast Dessie i bondagerep, satte på henne en gagball och placerade henne i gungan innan hon själv tog på sig en av sina största strapondildos varpå hon sedan ömsom slickade, ömsom hårt och bestämt , som om hon varit en mänsklig pålkran, frustande hårt och brutalt knullade Dessie till multipla fontänorgasmer så att det blev alldeles blött på golvet medan jag själv samtidigt låg på sängen med Sanna i mina armar och tittade på.

Efteråt flyttade Dessie in hos mig i min lägenhet i Gävle varpå vi blev sambos. Hon var även helt med på noterna när jag berättade att Kattis och Sanna tidigare hade frågat mig om jag kunde tänka mig att bli pappa, eller donator, till eventuella framtida barn och hon sa att hon tyckte att jag absolut skulle bli det.

Jag fortsatte arbeta som truckförare medan Dessie började studera på komvux. Snart hade hon med sitt oerhört goda läshuvud på rekordfart läst upp toppbetyg. Dessie har, som jag har nämnt tidigare, alltid varit väldigt intelligent med högt IQ (medlem i Mensa), alltid varit duktig i skolan och hade även fått hoppa upp en klass i högstadiet men hade hoppat av gymnasiet när hennes mamma blivit svårt sjuk i cancer (men, som jag nämnde i första delen, var hennes mamma numera frisk).
Ett år senare, när jag var 24 och Dessie 21, började hon på hösten att studera till tandläkare på Karolinska Institutet i Stockholm. Sofie och Omar hjälpte henne att fixa en liten övernattningslägenhet även om hon samtidigt fortsatte att bo hos mig i Gävle och vi alltid försökte tillbringa helgerna tillsammans. Och då Dessie med sitt höga intellekt alltid haft lätt för att studera så gick studierna hur lätt som helst för henne.

Samma år förlovade sig Sanna och Kattis på Kattis 40-årsdag. Sanna var då 18 år.
Året därpå, på hösten 2007, gifte de sig med varandra, eller registrerat partnerskap som det fortfarande kallades på den tiden. Då var Kattis höggravid med hennes och mitt barn. Jag var Kattis bestman/toastmaster medan Dessie och Sofie var brudnäbbar.
Deras "bröllopsnatt" tillbringade vi sex stycken i en stor dubbelsäng: jag 25 år, Dessie 22 år, Kattis 41 år, Sanna 19 år, Sofie 27 år samt Sofies 56-årige man Omar. Jag och Omar knullade dem båda i tur och ordning i en dubbelmacka, jag i deras rövar och han i fittorna. Sedan tog höggravida Kattis på sig en 30 cm lång och tjock strapondildo och knullade sin lilla unga frus fitta samtidigt som Omar hårt knullade 19-åringens trånga arsle med sin svarta 28 cm långa grova monsterkuk. Sanna gallskrek i falsett ylandes av smärta och njutning medan hon blev hårt och brutalt "sönderknullad" till multibla orgasmer samtidigt som hon skrek saker som:

- "Jag är mammas hora, åh ja jag är mammas hora! Knulla sönder min lilla tonårsfitta, mamma! Knulla sönder mitt arsle, pappa Omar. Jag är din smutsiga analslyna, knulla mig!"

Kattis födde vår son en månad efter deras bröllopsdag.

Samma år, när jag var 25 år och Dessie 22, beslöt jag mig även för sluta arbeta som truckförare och börja utbilda mig till musiklärare.
Vi började då förbereda oss på att behöva dra ner på alla utgifter, men i samma veva hände något helt otroligt. Dessie vann en stor summa på en Harry Boy på V75 - Nästan sex miljoner! Jag tog dock ändå studielån på CSN för att jag inte ville bränna hennes pengar på mina studier, även om Dessie ansåg att det var bådas pengar då vi ändå alltid delade på allt.

Året efter, 2008 fick jag ett barn till med Kattis och Sanna. Sanna födde en dotter när hon var 20 och jag var 26. Jag står registrerad som pappa på båda barnen.
I samma veva blev även Dessie gravid och hon födde vårt första gemensamma barn året därpå på våren 2009. Efter att jag hade hämtat hem Dessie och vår son från BB och burit upp dem till vår lägenhet ställde Dessie direkt en fråga när jag precis hade klivit innanför dörren bärande på de två, vår son liggande i en bärsäng och hon i mina armar.

- "Johan...", sa hon leende med trött röst.

Hon tittade mig rakt i ögonen med sina vackra gröna ögon och smekte mig ömt över kinden.

- "Vill du gifta dig med mig?"

Vi gifte oss borgerligt ett halvår senare. Samma år blev det även lagligt med samkönade äktenskap varpå Kattis, då 43, och Sanna, då 21, gifte sig kyrkligt. De flyttade senare från Kattis lägenhet till en större villa i ungefär samma område. Jag var där ibland på helgerna och hjälpte de få ordning. På nätterna sov jag med dem i deras säng, helt omslingrad i deras med bådas nakna kroppar tryckta mot mig.

För en del av pengarna Dessie vann på V75 köpte vi oss en stor drömvilla för ett väldigt förmånligt pris på tre våningar med en stor trädgård. Den stora villan ligger alldeles bredvid en sjö och egen liten privat badstrand som ligger dold av ett skogsområde. Vi äger även den allra närmsta skogsmarken.
Och med hjälp av Kattis, min pappa och min lillebror restaurerade vi själva upp huset till lyxigt toppskick över en sommar med bl a en stor jacuzzi i badrummet och en stor dusch med regndusch i taket, samt en bastu och ett mindre badrum till i källaren (men inget bad, utan bara toa, tvättställ och duschkarbin i det mindre). I den stora trädgården skaffade vi bl a även en stor badtunna som går värma upp genom att elda samt en utomhuspool. Huset ligger ganska avlägset och närmaste grannes hus ligger nästan 400 meter bort. Det är dock bara en under 10 minuters bilfärd till närmsta stad.

När jag var 29 år blev jag färdigutbildad musiklärare och fick nästan direkt jobb på en folkhögskola där jag ger lektioner på en eftertraktad ett-årig musiklinje. Jag lyckades snacka till mig en bra lön då de var i desperat behov av en ny lärare med väldigt kort varsel. Jag ger bl a lektioner i piano, bas och gitarr samt lär ut om musikhistoria (både klassisk och om populärmusik). Det händer även att jag knäcker lite extra ibland som studiomusiker.
Två år senare, när Dessie var 28, blev hon också klar med studierna. Hon är numera tandläkare med ett väldigt välbetalt jobb på en privatklinik.


Uppdatering om våra liv 2022:
Jag är numera 40 år och Dessie 37. Jag är musiklärare och hon tandläkare. Det är nu 19 år sedan vi träffades och förutom de månaderna Dessie var i Australien har vi varit oskiljaktiga och har nu varit gifta i 13 år.

Vi har fyra barn tillsammans. En pojke på 13, en flicka på 11 samt en pojke och flicka som är tvåäggstvillingar och är sex år gamla.
I vår stora villa har vi även två rum som är till för mina två barn som jag har med Sanna och Kattis, en pojke på 15 med Kattis och en 14-årig flicka med Sanna, så att de också ska känna att vårt hem även är deras.
Och även om jag inte bor med mina två äldsta barn till vardags har jag, min fru och deras två mammor alltid varit noga med att träffas så ofta vi kan och vara en viktig del av varandras liv. Och till min lycka har de båda två alltid kallat mig pappa och säger att Dessie också är deras mamma som de också älskar. Dessie har aldrig behandlat de två annorlunda än våra fyra barn som hon är biologisk mamma till och de har alltid stått varandra väldigt nära. Våra fyra gemensamma barn har också alltid tillbringat tid ibland hos sina syskons två mammor i Värmland.
Båda mina två äldsta har alltid sagt att de har en pappa och tre mammor, medan mina och Dessies fyra barn alltid har kallat Kattis och Sanna för "faster Kattis" och "moster Sanna".

Jag och Dessie har fortfarande ett underbart och väldigt aktivt sexliv. Hon är fortfarande det vackraste jag någonsin har sett och både män och kvinnor har alltid vänt sig om och kastat hungriga blickar efter henne vart hon än går (och gör det än idag). Varje gång när hon har besökt mig på mitt jobb genom åren har alltid elever, och även lärarkollegor, tittat på henne med stora ögon och blivit chockade över att jag är gift med en sådan sagolikt vacker bystig skönhet till drömkvinna.

Kattis är nu 56 år medan Sanna är 34 och de två är också fortfarande gifta. Vi träffas så ofta vi kan och vi har under alla år fortsatt att ha en sexuell relation alla fyra.
Kattis är fortfarande ungefär lika vältränad och muskulös trots sin ålder och lika sanslöst snygg. Förutom lite rynkor så är det svårt att tro denna 185 cm långa och galet snygga sexiga amazonkvinna kommer fylla 60 om fyra år.
Sanna är fortfarande ganska smal, men har i vuxen ålder fått lite mer kurvor, lite större bröst och mer vältränad kropp. Hon har även låtit sitt hår växa ut ner till axlarna, men har det fortfarande färgat svart. Hon ser också fortfarande mycket yngre ut än vad hon är och får fortfarande ofta visa legitimation när hon ska köpa cigaretter eller gå på systembolaget. Jag kan fortfarande inte se mig mätt på hennes lilla välformade och sanslöst sexiga rumpa.
De två kvinnorna har också ett väldigt aktivt sexliv. I deras villa har de till och med gjort i ordning ett stort hemligt rum i källaren som är fullt av sexleksaker och "sexmöbler" som t ex bondagebräda, sexbänk samt sexgungor hängande i taket etcetera. Det rummet är ljudisolerat så att ingen ska höra oavsett hur högljudda de blir där inne.
Enligt Kattis och Sanna har de förutom mig och Dessie även några yngre sporadiska älskare, mest kvinnor. Kattis har alltid varit förtjust i lammkött.

Jag och Dessie har också två unga gemensamma älskarinnor.
Den första är Annie som är 20 år. En mörk svartögd skönhet med smal vältränad kropp som ursprungligen är adopterad från Filipinerna. Hon började vara barnvakt åt oss när hon var 14 och våra barn har alltid avgudat henne.
Vi har haft sex med henne nu i tre år. Det började med att Annie på hösten, samma år som hon började andra året på gymnasiet, råkade komma på mig och Dessie mitt under en sexakt där Dessie hade bundit fast mina händer och fötter i sängstolparna och vilt red mig.
Min fru hade dock ignorerat att Annie klivit in i vårt sovrum med en väldigt förvånad min, och hade bara fortsatt rida mig under höga stön. Själv kunde jag inte säga något då Dessie hade satt på mig en munkavel. Annie blev stående och tittade på oss med stora ögon, med ett litet leende på läpparna.

- "Gillar du vad du ser?", hade Dessie stönande frågat henne utan att sakta ner ritten.

- "Ja, det ser väldigt skönt ut.", svarade Annie utan att släppa oss med blicken.

Dessie fortsatte rida mig under höga stön medan Annie stod och tittade på. Efter en stund började hon långsamt klä av sig och frågade sedan oblygt om hon fick vara med.

- "Ja, kom då.", hörde jag Dessie säga till min stora förvåning samtidigt som hon fortsatte ritten.

Annie hade snabbt krupit upp i sängen och satt sig på knäna bredvid Dessie som fortfarande red mig i samma vilda takt. Hon sträckte fram sin ena hand mot min frus stora bröst och smekte dem försiktigt. Det blev för mycket för Dessie som snart skrek ut en kraftig fontänorgasm. Hon drog Annies ansikte till sitt och gav henne en djup tungkyss. Annie verkade lite förvånad men besvarade glatt kyssen samtidigt som hon fortsatte massera och klämma på min frus bröst.
Efteråt klev Dessie av mig och började sakta runka av mig och fick snart hjälp av Annie. Hon lät efter en stund den 17-åriga tonårsflickan överta runkandet medan hon själv började smeka henne mellan benen.
När Annie hade blivit tillräckligt våt hjälpte Dessie henne att sätta sig gränsle över mig. Dessie höll ett stadigt tag om min kuk och riktade ollonet mot fittan som började sjunka ner över mig så att jag sakta trängdes in i henne.
Annie började rida mig sakta medan hon kysste och sög på Dessies bröst. Diande sög hon på min frus bröstvårtor medan jag där jag låg fastbunden njöt av att känna den trånga lilla våta tonårsfittan tränga så skönt runt min kuk.

Efter en stund tog Dessie av mig munkaveln, knöt loss mig varpå jag rullade runt och sedan tog jag försiktigt Annie i missionären medan vi kysstes och tittade varandra djupt i ögonen. Till slut ökade jag takten och pumpade på henne lite hårdare och snabbare medan Dessie tystade hennes höga stön genom att böja sig över och kyssa henne djupt.
Efter en stund kunde jag inte hålla mig längre och kom i en jätteladdning i Annie. Jag drog mig ur och Dessie lade sig direkt ner med sitt huvud mellan hennes ben och började slicka henne och suga i sig sperman jag hade sprutat i henne. Jag lade mig bredvid, hållande Annies ena hand, och tittade på medan min 35-åriga fru slickade den vackra 17-åriga flickan till orgasm. Efteråt kröp vi ner alla tre under täcket och somnade tätt tillsammans, med Annie liggande tätt mellan oss i mitten i våra armar.
Jag vaknade på morgonen därpå av att Annie låg över mig och försiktigt kysste mina läppar och smekte mig över bröstkorgen och halsen. Bredvid låg Dessie och tittade på med ett leende.
Det blev ett snabbt morgonknull innan barnen vaknade. Annie smet sedan ut och sade att detta ville hon göra flera gånger.

Och sedan dess har Annie varit vår gemensamma älskarinna. Vi har märkt med tiden att hon är förtjust i röv och att slicka folks anus. Hon har även sagt att hon vill "lära känna" Kattis och Sanna bättre.
Både jag och Dessie har dessutom insett att det genom åren har utvecklat sig till något mycket mer seriöst än bara ett sexuellt förhållande med denna underbara och intelligenta numera 20-åriga vackra unga kvinna. Vi har båda erkänt för varandra att vi båda har kärat ner oss helt i henne och att vi båda älskar henne och vill ha henne kvar i våra liv, mer än bara som en älskarinna. Annie har sagt att hon är kär i oss båda två, men inte vill att andra ska veta än så länge då hon är orolig över hur hennes föräldrar ska ta det.

Sedan har vi även en älskarinna/kk till i grannflickan Hilma. En liten 16-årig blond sak med blå pigga ögon och en smal solbränd vältränad kropp.
Det började med att hon för lite mer än ett år sedan, bara några veckor efter att hon fyllt 15 och fortfarande bara gick i åttan, lyckades få reda på mitt och Dessies sexuella förhållande med då 19-åriga Annie och då med mild utpressning hotade och krävde att få vara med för att inte skvallra. Jag ville säga nej men Annie ville inte att hennes föräldrar och allmänheten skulle veta om hennes förhållande med oss ännu och bad oss därför låta Hilma vara med så att hon skulle hålla tyst.
Hilma är tokig i att slicka fitta och kan tillbringa evigheter med att tillfredsställa Dessie med sin tunga och sover då och då hos oss i vår säng. Både Dessie och Annie har intygat att hon är väldigt duktig på att slicka fitta. Hon har med tiden även blivit en riktigt duktig kuksugerska. Hon brukar klättra in och ut genom sängkammarfönstret på en stege som hon har krävt att ha alldeles utanför fönstret.
Jag har även vaknat upp mitt i natten ibland av att hon smugit in utan vår vetskap och väckt mig med en avsugning, eller att vi vaknat av att hon under höga stön har ridit mig.
Hilma har även utryckt att hon vill prova på wetsex, dvs att vi ska urinera på henne. Men både jag och Dessie har vägrat och sagt absolut nej till sådant trots hennes envisa tjat.

Både min och Dessies 13-åriga son och 11-åriga dotter har redan förstått att Annie "har något särskilt" med både mig och Dessie, och båda är helt lugna med det då de är väldigt förtjusta i henne.
Jag och Dessie hade berättat det för deras två äldre halvsyskon redan i julas förra året, men då svarade de båda bara lugnt att de redan hade listat ut att Annie var min och Dessies gemensamma flickvän då Annie så ofta var hemma hos oss även när tvillingarna var hos kompisar. Samt att de (när vi trott att de inte såg) hade sett mig och Annie hålla handen och kramats och hur hon och Dessie hade kysst varandra. Sedan tillade även båda två att om Annie skulle flytta in som vår sambo och vara öppen med vårt förhållande med oss två var det helt ok för dem då de alltid tyckt väldigt mycket om henne.
De har även alltid vetat om att båda deras båda mammors relation med mig och Dessie alltid har varit "väldigt kärleksfull" och inte bara platonisk även om vi är gifta och har varsitt samboliv på varsitt håll. De vet dock inte om deras mammors hemliga sex-rum med alla "leksaker" i deras källare (det rummet är alltid låst och bara jag, Dessie, Kattis och Sanna vet var nyckeln är),

Sanna och Kattis var hemma hos oss nu i somras några dagar över midsommarveckan 2022.
Det blev en väldigt "händelserik och speciell" vecka, men den kommer jag berätta mer om nästa gång.




Fortsättning följer......

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren