Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 11 - dagen efter, dubbelmacka

Del 11 (läs gärna de tidigare delarna först)


Jag tittade bort mot duschen igen. Då tittade Kattis upp och mötte min blick. Hon log mot mig och drog sedan upp först Sofie och sedan Dessie så att de återigen blev stående. Hon gav de varsin djup kyss samtidigt som hon inte släppte mig med blicken. Hon sade något som jag inte hörde. Både Dessie och Sofie skrattade och öppnade duschdörren.
Alla tre tittade på mig och jag kände hur jag återigen blev röd om kinderna.

- ”Kattis tycker det är orättvist, Johan. Hon var ju den enda som inte fick kuk igår kväll.”, sa Dessie med ett skratt utan att släppa mig med blicken.

Jag svalde nervöst. Dessie och Sofie gned sina nakna våta kroppar mot den längre Kattis samtidigt som de alla tre tittade på mig och Sanna. Sanna fnissade till och kysste mig igen.

- ”Vill du?”, undrade Kattis.

Jag stod kvar på knä bakom Sanna, fortfarande med kuken i hennes trånga röv och armarna runt hennes kropp kramande henne. Jag tittade snabbt på Dessie som, samtidigt som hon gned sina stora bröst mot Kattis i duschen, mimade mot mig med sina läppar:

- ”Ja kom igen, gör det.”

Det märktes väldigt väl att blotta tanken på att jag skulle ha sex med den betydligt äldre Kattis gjorde henne väldigt upphetsad. Jag gav Sanna en sista kyss och började sedan långsamt dra ut kuken ur henne. Sanna tog duschslangen i duschen och hjälpte mig att skölja ren kuken samtidigt som hon smekte den med fingrarna. Hon log med hela ansiktet och släppte den inte en sekund med blicken.

Dessie klev ut ur duschen. Hon gick fram mot oss i jacuzzin och räckte ut högerhanden mot mig.

- ”Kom älskling.”, sa hon samtidigt som hon tittade på mig med sina vackra gröna ögon.

Jag tog hennes hand i min och hon hjälpte mig att ställa mig upp och kliva ut ur jacuzzins varma vatten. Jag drog Dessie närmare och kramade om henne. Jag njöt av att känna våra nakna kroppar emot varandra och borrade in ansiktet i hennes röda hår.
Dessie smekte ner sin ena hand och tog tag om min kuk som fortfarande var stenhård och pekade snett uppåt. Med ett bestämt tag började hon runka mig.

- ”Knulla henne, Johan. Jag vill se när du gör det.”, viskade hon i mitt öra innan hon kysste mig djupt.

Sanna satt kvar i badvattnet och tittade nyfiket på vad som hände. Ozze stod kvar i dörröppningen.

Kattis klev också ut ur duschen, gick fram emot mig och Dessie. Hon smög runt så att hon stod bakom mig och tryckte försiktigt sin våta nakna kropp emot mig. Jag kände att hennes bröstvårtor var alldeles styva och hur hon placerade sina läppar mot min nacke. Hon smekte försiktigt bort mitt långa våta hår och kysste min nacke samtidigt som hon gnuggade nästippen mot den och drog in doften av mig.

- ”Mmm, du luktar alltid så gott.”, viskade hon i mitt öra och gav mig en försiktig kyss på höger kind precis nedanför örsnippen.

Jag vände lite på mig så att jag fick Kattis på min högra sida och Dessie på min vänstra. Jag lade varsin hand runt deras midjor och drog de båda nära mig. Jag smekte de sakta över deras ryggslut samtidigt som jag vände blicken mot Kattis och vi såg varandra djupt ögonen. Jag tittade nästan hypnotiskt in i hennes vackra ljusbruna ögon.

- ”Dina ögon är så blå.”, viskade Kattis leendes och smekte mig ömt med fingerspetsarna vid mina kinder.

Utan att släppa ögonkontakten lade hon båda sina armar kring min hals, gned försiktig sin nästipp emot min och tryckte sina mjuka läppar emot mina.
Jag tänkte snabbt på hur otroligt snygg hon var samt vilken helt sanslöst vältränad kropp och muskulösa armar hon hade. Hon hade ju utan tvekan större omkrets kring sina biceps än vad jag hade, och jag var ju själv lång, kraftig och större och starkare än de flesta. Den snart 37-åriga kvinnans starka muskler skulle lätt ha kunnat göra de flesta män gröna av avund.
Jag tänkte också snabbt på vad Ozze hade berättat om den där gången under ett krogbesök för ett år sedan när hon hade gått emellan och försvarat honom när han blev överfallen av fyra skinheads vilket hade slutat i att de fyra männen då hade dragit kniv och gett sig på henne istället varpå hon under det korta slagsmålet utan problem hade slagit ner alla fyra (hon ensam emot fyra vuxna knivbeväpnade män). Jag tänkte även snabbt på att jag förmodligen inte ens skulle vinna i en fight mot henne ens om hon hade haft båda armarna bakbundna, vilket något sätt gjorde mig jävligt tänd.

Alla tankar försvann dock snart i en dimma tack vare hennes underbara kyssar. Jag öppnade mina läppar lite och möttes av Kattis varma lena tunga som letade sig in i min mun. Hon höll mig kvar i kyssen samtidigt som våra tungor brottades med varandra i varandras munnar. Hennes läppar var så mjuka och hennes kyssar smakade så ljuvligt att jag blev helt vimmelkantig.

- ”Mmm, sluta inte.”, viskade hon flämtandes fram och kysste mig återigen.

Hon stönade in i min mun samtidigt som hennes starka armar och händer höll mig tätt tätt. Hon smekte ner sin ena hand längs min rygg och greppade tag i min bak samtidigt som hon med den andra höll mig kvar i kyssen och smekte min nacke.
Jag hade nu släppt taget om Dessie och hade båda mina armar kring Kattis som jag kramade intill mig samtidigt som vi fortsatte kyssas. Jag smekte henne försiktigt över hennes vältränade ryggtavla. Utan att sluta kyssa mig eller släppa mig böjde hon sig plötsligt sig ner, så jag hade inte så mycket mer val än att följa med ned. Först vi blev vi ståendes på knä mitt emot varandra, fortfarande lika passionerat kyssandes.
Plötsligt slutade Kattis upp och tittade på mig. Hennes blick var vild av åtrå och hon andades häftigt.

- ”Lägg dig ner!”, beordrade hon mig.

Hon tryckte ner mig så att jag blev liggandes på rygg mitt på den stora mjuka badrumsmattan. Golvvärmen värmde skönt under. Kattis satte sig ned bredvid mig. Hon smekte mig försiktigt över bröstkorgen, böjde sig ner och kysste mig snabbt igen.
Dessie sjönk också ned och satte sig på knä alldeles bredvid Kattis. Jag såg att Ozze stod kvar vid dörröppningen och återigen sakta hade börjat runka sin erigerade kuk. Sanna stod på knä i jacuzzin och lutade sig ut för att se så bra som möjligt medan Sofie stod kvar i duschen och tittade på.
Kattis kröp ner så att hon blev ståendes på alla fyra mellan mina ben, så att hon hade min kuk precis framför sitt ansikte. Hon kysste den, grep sedan sakta tag i och lät sina fingertoppar leka över den.

- ”Shit, den är så stor!”, sa hon samtidigt som med ett fast grepp började runka den med bägge händerna.

Jag låg stilla och tittade på henne medan hon gjorde det skönt för mig. Hon räckte ut tungan och slickade sakta upp och ner över hela kukskaftet. Sedan slöt hon sina läppar kring ollonet och började suga av mig under ljudliga stön.
Dessie satt tyst bredvid Kattis och smekte henne över hennes galet vältränade rygg. Kattis stora vältränade muskler lekte under den brunbrända huden som nästan blänkte nu när hon var blöt över hela kroppen.
Efter en stund började Kattis kyssa mig upp för magen, över bröstkorgen, på halsen tills hon kom upp till mitt ansikte och kysste mina mina läppar igen samtidigt som hon satte sig gränsle över mig. Hon satte sig upp, gnidande emot min kuk. Hon tog tag i den samtidigt som hon lyfte lite på sin kropp och placerade ollonet mot sin fitta. Med tunga andetag tryckte hon sig åter ner så att den gled in i henne i sin fulla längd.

- ”Åh min gud!”, stönade hon fram samtidigt som hon började rida mig långsamt.

Jag stönade till av den sköna behandlingen, låg stilla och bara njöt av att känna den 16 år äldre muskelkvinnans underbara fitta rida min kuk. Jag tittade upp mot Dessie som fortfarande satt på huk bredvid oss. Att Dessie gillade vad som hände gick inte att ta miste på. Hon smekte sig sakta med ena handen mellan sina ben, samtidigt som hon smekte både mig och Kattis med blicken. Hon stönade tyst när hon lät ett finger glida in i sig.

- ”Sanna, kom.”, sa Dessie samtidigt som hon fortsatte smeka sig själv.

Sanna reste sig snabbt upp och klev ut ur jacuzzin och kröp ner till oss. Dessie gav henne en snabb kyss och fick henne sedan att sätta sig gränsle över mitt ansikte. Jag var inte sen med att börja bearbeta hennes sköte med min tunga och mina läppar. Nu var jag fan i himmelriket.

Jag hörde hur Kattis och Sanna kysste varandra samtidigt som jag märkte att Dessie ställde sig på alla fyra bakom Sanna, böjde sig ner och började smeka hennes lilla sexiga rumpa. Med ett finger började hon massera Sannas stjärtskåra. Jag tittade upp emot henne och våra blickar möttes. Hon log emot mig, räckte ut tungan och böjde sig sedan framåt och tryckte in tungan i hennes röv. Sanna stönade högt av att få sin fitta slickad av mig samtidigt som min flickvän slickade hennes redan uppvärmda rövhål.

Samtidigt kände jag hur Kattis ökade sin ritt lite grann. Efter en stund kände jag hur någon ställde sig på huk bakom Kattis. Jag förstod att det var Ozze.

- ”Vad sägs om en dubbelmacka?”, sa han samtidigt som jag hörde hur han kysste Kattis nacke.

Han väntade inte på svar och snart hade han hårt tryckt in sin kuk i hennes röv.

- ”Aj! Åh, kom igen då, visa att du har en kuk.”, stönade Kattis.

Ozze började stöta i Kattis samtidigt som hon började rida mig snabbare.

Efter stund märkte jag hur Dessie slutade slicka Sanna. Hon ställde sig upp och drog upp henne från mitt ansikte. Utan ett ord drog hon med sig henne till jacuzzin. De båda kröp ner och jag såg hur Dessie satt med Sanna liggande i sin famn. Hon höll henne som ett litet barn samtidigt som Sanna girigt under höga stön sög diandes på hennes stora bröst som om hon ammade henne.

Jag vände min blick mot Kattis som böjde sig ner och kysste mig djupt samtidigt som hon fortsatta rida mig. Ozze böjde sig över henne och började rövknulla henne hårdare.
Då såg jag Sofie som stod bakom Ozze på knä. Hon hade kört upp ett eller två fingrar i Ozzes röv och pullade honom hårt vilket han verkade gilla då han stönade högt.

- ”Kom igen, hårdare kan du.”, sa Kattis till honom innan hon återigen böjde sig ner och fortsatte kyssa mig vilt.

Ozze ökade takten och snart kom han under höga stön i hennes bak.

- ”Åh fy fan!”, flämtade han fram.

Sedan drog han sig ut ur Kattis, reste sig upp och gick in i duschen och började långsamt tvätta sig och tvåla in sig.
Sofie tvättade sina händer i handfatet. Sedan plockade hon upp täcken hon hade släppt utanför badrumsdörren, rullade in sig i den igen och smet ut i köket för att dricka kaffe.
Samtidigt hörde jag hur både Dessie och Sanna stönade i jacuzzin och hörde hur de kysstes.

Kattis fick mig att snurra runt så att jag blev liggande över henne i missionärställningen. Hon saxade sina ben runt min midja samtidigt som hon kramade om mig hårt.

- ”Ta mig nu, jag är så jävla kåt på dig.”, viskade hon i mitt öra och letade sin in sin tunga i det.

Jag började stöta kuken hårdare i Kattis som svarade med höga stön. Jag tittade henne djupt i hennes vackra ljusbruna ögon och möttes av hennes lika vackra leende. Vi kysste varandra ömt.

- ”Du är så galet vacker.”, viskade jag och fortsatte kyssa henne.

- ”Det är du med. Har velat få hit dig ända sedan jag såg dig första gången. Ta mig.”, viskade hon tillbaka mellan kyssarna.

Hon masserade ömt min nacke och höll kvar mig i kyssen samtidigt som hon smekte sina fötter och ben mot min rygg och midja som hon höll fast mig i en bensax med. Jag ökade takten och knullade henne hårt där jag låg över henne.

- ”Jag vill att du kommer i mig.”, viskade hon mellan stönen och fortsatte sedan kyssa mig med sina mjuka underbara läppar.

Hon sög in min tunga i sin mun och höll mig kvar i kyssen. Jag ökade takten ännu mer och nu knullade vi vilt i missionären där vi låg på golvet samtidigt som hon sög på min tunga under höga stön. Kattis skrek till varje gång jag hårt stötte in kuken i henne så att pungen högt daskade till mot hennes fitta.

Samtidigt hörde jag hur Sanna stönade högre i jacuzzin och förstod av ljuden att Dessie tillfredsställde hennes fitta med sin mun och tunga. Ljudet av att höra den lilla 15-åriga punktjejen blev slickad till orgasm av min 18-åriga flickvän gjorde mig bara ännu kåtare än möjligt.

Jag ökade takten ännu mer och knullade nu Kattis så hårt jag bara kunde i ett ursinnigt tempo. Kattis svarade med njutningsfulla skrik medan jag frustande dunkade på henne allt vad jag kunde.
Efter några minuter skrek Kattis ut en kraftig orgasm samtidigt som hon begravde sina naglar i min rygg. Det blev för mycket för mig och snart tömde jag under ett avgrundsvrål en jätteladdning i henne.
Efteråt låg jag kvar stilla över henne, fortfarande med kuken i hennes underbara fitta samtidigt som jag kände hur en del sperma rann ut ur henne. Kattis smekte min nacke med ena handen samtidigt som hon kramade om mig hårt med den andra armen, fortfarande med benen runt mig i en bensax.

- ”Det var underbart.”, viskade hon.

Hon gned sin nästipp mot min kind innan hon kysste mig igen. Jag besvarade kyssen och njöt av att känna hennes våta svettiga, helt galet sexiga och muskulösa kropp emot min.
Jag låg fortfarande hård och fortsatte att sakta sakta glida in och ut ur henne samtidigt som vi fortsatte kyssas, kramas, smekas och gnida oss mot varandra.

Då kände jag plötsligt hur Dessies fingrar smekte över min rygg och hur Sannas läppar försiktigt kysste mig över ena skulderbladet. Jag hade varit så upptagen av att älska med Kattis att jag inte ens hade märkt att de hade smugit upp ur jacuzzin och nu satt bredvid på varsin sina om mig och Kattis.
Utan att dra mig ur den 16 år äldre kvinnan började jag resa mig lite uppåt. Hon följde efter och snart satt jag på badrumsmattan med henne sittande gränsle över mig.
Jag vände mitt ansikte mot höger och tittade rakt in i Dessies vackra gröna ögon. Hon log emot mig och kysste mig stilla. Samtidigt märkte jag hur Kattis drog Sanna, som satt på min vänstra sida, emot sig. Jag blundade, höll kvar Dessie i kyssen och trasslade in min högerhand i hennes röda lockiga hår som fortfarande var blött. Hon lade sina händer bakom mitt huvud och fortsatte kyssandet samtidigt som hon på samma sätt trasslade in sina fingrar i mitt långa hår.
Samtidigt hörde jag hur 15-åriga Sanna och den 22 år äldre Kattis under höga stön ljudligt sög på varandras tungor.

Ozze stod fortfarande kvar i duschen. Han stängde av den och smet sedan ner i jacuzzin och lade sig med ett tungt stön tillrätta och blundade. Snart hördes små snarkningar därifrån.

Sedan satt vi där alla fyra på badrumsmatten. Jag sittande med Kattis gränsle över mig, fortfarande i henne, och med Dessie och Sanna tätt bredvid på varsin sida om oss. Kattis började sakta rida mig igen samtidigt som hon drog Dessies ansikte bort ifrån mig för att även kyssa henne, samtidigt som jag kände Sannas fingrar strök genom mitt långa hår och smekte min nacke. Vi turades i tur och ordning om att kyssa varandra alla fyra, om och om igen.

Efter en stund hörde vi hur Sofie åter kom in i badrummet. Hon stod naken i dörröppningen med en kaffemugg i ena handen och den andra hållande något gömt bakom sin rygg. Alla slutade upp med kyssandet och tittade på henne.

- ”Kattis din kåtnos, orkar du?”, sa hon samtidigt som hon tog en stor klunk kaffe.

- ”Vad?”, skrattade Kattis till.

Sofie tog fram vad hon hade hållit gömt bakom ryggen, vilket visade sig vara Kattis svarta strapondildo.

- ”Vad sägs om att du ger oss flickor en varsin rejäl genomkörare? Favorit i repris?”, sa hon med ett snett leende.



Fortsättning följer......

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren