Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 8 – Leksaker och hårda tag

Åttonde delen (läs gärna de tidigare delarna före denna)


Utan att sakta ner takten i knullandet tittade jag återigen till vänster bredvid oss i sängen. Kattis och Sofie låg nu i en bensax. Kattis höll med ett stadigt grepp tag om Sofies ben och gned intensivt sitt underliv emot hennes.

- "Mmmm, hårdare. Kom igen hårdare!", stönade Sofie fram med tunga andetag.

Kattis släppte taget om hennes ben och reste sig upp ur sängen med ett snett leende. Hon vände sig mot garderobsdörren och öppnade den och tog fram något på en hylla i den. Både Sofie, jag, Sanna och Dessie tittade nyfiket på vad hon tog fram.

- "Så du vill ha det hårdare?", flinade Kattis och höll fram vad hon hade tagit fram vilket visade sig vara en svart strapondildo med selar.

Sofie svarade inte utan började istället med väldigt ivriga händer hjälpa Kattis med att ta på sig selarna. När Kattis hade fått på sig den beordrade hon Sofie att ställa sig på alla fyra bredvid Sanna på hennes vänstra sida. Sedan ställde hon sig själv på knä bakom henne bredvid mig, med dildon som satt fast på straponselen vilande över Sofies rumpa.
Jag såg på dildon och antog att den var ca 20 cm lång. Den var formad som en tjock ådrig kuk samt såg ut att vara gjord i något svart gummimaterial då den var av den sorten som gick böja till en viss del. Sofie vickande invigande med sin rumpa mot Kattis.
Kattis smekte Sofie över hennes rygg och rumpa, sedan tog hon ett tag om dildon och daskade till Sofie hårt över skinkorna med den.

- "Aj fan!", utbrast Sofie med ett litet skratt.

Kattis tog tag i skaftet och började smeka dildons "ollon" mot Sofies fitta, sedan tog hon ett stadigt tag om hennes höfter och började försiktigt trycka in den i henne. Sofie stönade förnöjt medan Kattis sakta började knulla henne med långsamma rörelser.

Jag stod kvar bakom Sanna, fortfarande med kuken i henne, men hade helt slutat upp med att stöta i henne och stod och tittade åt vänster på Sofie och sedan på Kattis. Det var så oerhört sexigt att se de två snygga kvinnorna knulla doggystyle.
Att se den vältränade men slanka 23-åriga Sofie med sitt mörkbruna hår fortfarande hårt uppsatt i en hästsvans bli påsatt av den betydligt äldre Kattis. Kattis med sitt korta platinablonda hår, sin solbrända och alldeles helt otroligt vältränade muskulösa kropp med de väldigt stora väldefinierade musklerna. Hennes muskulösa armar hade en omkrets kring biceps och triceps som skulle fått de flesta män gröna av avund, och hennes lika stora väldefinierade magrutor samt de stora fasta brösten. Det var svårt att fatta att denna vackra amazonkvinna faktiskt var 36 år och (fick jag veta senare) skulle inom ungefär en månad skulle fylla 37, och med var 16 år äldre än mig, mer än dubbelt så gammal som Dessie och över 20 år äldre än alldeles nyss fyllda 15-åriga Sanna.

Kattis vände sitt ansikte mot mig och såg på mig med sina vackra ljusbruna ögon. Hon log mot mig med hela ansiktet med sina bländvita tänder och slutade upp med att knulla Sofie, men hade kvar dildon i henne på samma sätt som jag hade min kuk i Sanna.
Vi tittade varandra djupt i ögonen. Hon smekte mig ömt över kinden med sin högra hand innan hon lade den bakom min nacke och försiktigt drog mitt huvud mot hennes samtidigt som hon lutade sig mot mig och sökte upp mina läppar i en kyss. Jag besvarade kyssen och det slog mig återigen hur sanslöst underbart mjuka läppar Kattis hade. Hon stönade tyst in i min mun samtidigt som hon letade in sin tunga och lät den leka med min.
Hon höll kvar mig i kyssen och smekte min nacke med sina fingrar som hon hade trasslat in i mitt långa hår.

- "Mmmmm, vilka underbara läppar du har.", sa hon tyst och kysste mig sedan igen.

- "Enligt Sofie så har du en riktigt skön tunga och kuk med. Vill gärna prova båda de två sen.", fortsatte hon innan hon återigen kysste mig.

Men då hade Sofie tydligen hunnit bli otålig då hon utbrast;

- "Men vad fan, glöm inte bort mig nu. Ska du använda den i mig eller inte?!"

- "Ja sluta inte! Ta mig nu, snälla Johan!", sa Sanna och rörde sitt underliv mot min kuk så att den åkte in och ut i henne.

Jag och Kattis fnissade till och slutade kyssas. Vi tittade båda på Dessie som halvlåg framför Sanna och tittade på oss med ett stort leende.

- "Ja kom igen, knulla dem nu! Båda två!", sa Dessie och log mot oss.

Kattis tog ett stadigt tag om Sofies höfter. Jag gjorde likadant med Sanna. Kattis tittade på mig och sa med ett leende:

- "Nu jävlar ska dom få kuk!"

Jag tryckte in kuken djupt in till roten i Sannas våta trånga fitta. Kattis gjorde likadant med dildon i Sofie. De båda tjejerna skrek till. Dessie satte sig på knä precis framför dem i sängen.

- "Sofie! Sanna! Ta och smaka på Dessies bröst!", sa Kattis.

De båda tjejerna var inte sena med att lyda henne. De tryckte sina huvuden mot ett varsitt av Dessies stora bröst och sög in varsin bröstvårta, Dessie andades tungt, lade en varsin hand bakom deras huvuden och höll kvar dem medan de sög diandes på de stora fasta brösten.

- "Så! Nu kommer ni små kåtisar inte låta lika högt.", sa Kattis.

Hon fortsatte föra dildon ut och in i Sofie. Jag gjorde likadant med ett stadigt tag om Sanna. Kattis och jag tittade på varandra och började öka takten lite men såg till att vi höll samma takt medan vi knullade varsin tjej som båda sög girigt på min flickväns bröstvårtor, vilket var tur då det dämpade deras höga stön. Jag och Kattis tittade snabbt på varandra igen och gav varandra en snabb tungkyss innan vi åter ökade takten i knullandet av respektive tjej.
Efter en stund, utan att sakta ner takten, böjde jag mig framåt över Sannas rygg och kysste Dessie.

- "Jag älskar dig, Dessie.", viskade jag och tittade djupt in i hennes vackra gröna ögon.

- "Jag älskar dig med!", flämtande Dessie fram och kysste mig igen.

Hon släppte taget om Sofie och Sannas huvuden, lade båda händerna bakom min nacke och höll mig kvar i kyssen.
Jag reste mig upp igen, ökade takten lite till och knullade nu Sanna återigen ganska hårt medan Dessie i tur och ordning kysste både Sofie och Sanna.

Jag sneglade samtidigt lite mot Sofie och Kattis håll bredvid oss. Kattis hade nu med sin högra hand tagit ett hårt tag i Sofies hästsvans medan hon samtidigt höll ett hårt och stadigt tag om hennes höft med den vänstra. Hon hade också ökat takten och knullade nu Sofie hårt och resolut. Sofie stönade till högt varje gång när Kattis tryckte in dildon hårt hela vägen in i henne så att det daskade till högt mot den yngre kvinnans skinkor.

Dessie lade en kudde under Sannas höfter och sade åt henne att lägga sig ned på mage på den så att hennes stjärt kom upp lite, Sanna var inte sen med att göra som hon sa. Jag stod kvar på knä och tittade på henne och Dessie. Sanna tittade bakåt på mig medan hon med en snett leende vickade inbjudande med sin lilla välformade sexiga stjärt. Jag lade mig över henne och trängde snabbt in i henne igen.

- "Åh ja! Kör in den. Knulla mig, ta mig hårt!", stönade Sanna fram högt med kåt röst.

Samtidigt som jag började återigen knulla henne knuffade jag lätt till Dessie för att visa henne att jag ville att hon skulle lägga sig på rygg. Dessie gjorde som jag ville och lade sig på rygg precis framför mig och Sanna. Hon särade sina ben så att vi kunde se hennes fitta. Och samtidigt som jag höll upp mig på min ena arms armbåge sträckte jag ut min andra hand mot Dessie och smekte henne. Hon var fortfarande alldeles blaskvåt.
Jag fortsatte samtidigt knulla Sanna där jag låg över henne där hon låg på mage. Jag tog hennes ena hand och förde den mot Dessie och fick henne att smeka henne tillsammans med mig. Dessie stönade till och smekte sina stora bröst. Jag tog tag om min flickväns båda ben och drog henne närmare oss, precis så att hon hamnade med sin fitta precis vid Sannas ansikte. Sedan smekte jag henne samtidigt som jag fortsatte knulla Sanna. Åh gud vilken trång och skön fitta!
Sanna stönade högt och tryckte sin mun mot Dessies fitta. Jag började knulla Sanna hårdare samtidigt som hon ivrigt lät sin lilla tunga leka mellan Dessies svullna blygdläppar och girigt lapade i sig av min vackra flickväns 18-åriga fittsafter.

- "Duktig flicka! Slicka mig, åh fortsätt!", flämtade Dessie fram mellan stönen samtidigt som hon smekte och slickade på sina egna bröst.

Utan att sakta ner sneglade jag återigen mot vänster. Kattis hade nu ökat takten ännu mer och knullade nu Sofie och verkligen hårt och snabbt med strapondildon.
Hon hade släppt taget om henne hästsvans och höll nu ett hårt och stadigt grepp om hennes höfter. Sofie stod fortfarande på knä på alla fyra, men hade nu lutat ner sitt huvud mot sängen och tryckte sin ansikte mot madrassen. Och det var nog tur, för annars hade hon nog väckt grannarna med sina galet höga kåtskrik. Kattis knullade henne hårt i en helt sanslöst våldsam takt.

Jag lät blicken vandra tillbaka mot Dessie och Sanna. Dessie hade nu lagt sina händer kring Sannas huvud och höll kvar henne medan hon blev tillfredsställd av hennes mun och tunga. Och av döma av Dessies andning så gjorde Sanna ett bra jobb.

- "Så ja, du är jätteduktig. Fortsätt, precis så.", flämtade Dessie fram mellan stönen.

Jag lade ner hela min kroppsvikt över Sanna och samtidigt som jag fortsatte knulla henne kysste jag hennes nacke. Sanna stönade högt in i Dessies fitta samtidigt som hon fortsatte slicka henne.
Jag kysste Sanna från hennes nacke till hennes ena öra.

- "Smakar hon gott?", frågade jag innan jag letade in min tunga i hennes öra.

Utan att sluta svarade Sanna med ett "Mmmmmm!".

Plötsligt satte Dessie sig upp och svängde runt. Hon lutade sig över mig där jag låg över Sanna och begravde sitt ansikte i mitt hår och kysste min nacke. Jag lutade upp min överkropp på mina armar sökte mig till hennes läppar.

- "Åh vad jag älskar dig.", viskade hon samtidigt som vi kysstes.

Samtidigt hörde vi hur Sofie, samtidigt som hon bet i madrass och lakan, skrek ut en kraftig orgasm. Kattis fortsatte knulla henne lika hårt ända tills orgasmen hade ebbat ut, då hon sakta drog ut strapondildon. Sofie föll ihop framåt så att hon blev liggande på mage.

- "Åh fy fan vad skönt!", kippade hon fram andfådd.

Hon låg kvar och andades häftigt.

- "Nu vill jag ta Sanna också!", sa Kattis och tittade på oss.

Jag drog mig ur Sanna och kröp av henne. Jag rullade runt och drog mig bakåt så att jag blev liggande på rygg i mitten av sängen med huvudet på kudden vid ändan närmast väggen.
Dessie kröp ner bredvid mig och lade sig med huvudet mot min bröstkorg. Jag kramade om henne hårt och smekte henne över ryggen.

Sanna ställde sig på alla fyra och kröp ner än villigt över till Kattis som nu hade ställt sig vid fotändan av sängen. Kattis böjde sig ner, tog tag i hennes huvud under hakan och kysste henne djupt. Sedan ställde hon sig upp igen så att Sanna fick hennes stora strapondildo precis framför sitt ansikte.

- "Slicka den!", sa hon med bestämd röst och smekte ner sin ena hand till Sannas nacke.

Sanna lät försiktigt tungan leka över den stora svarta löskuken. Kattis tog ett stadigare tag kring hennes huvud och manade på henne att inte vara så försiktigt samtidigt som hon styrde hennes mun och tunga över dildon.

- "Så! Slicka av Sofies fittsafter ordentligt!", sa hon. Det hördes att hon var riktigt kåt.

Sanna lät sin lilla tunga vandra över hela dildon.

- "Sug på den!", beordrade Kattis henne.

Sanna kysste försiktigt dildon på dess "ollon" innan hon lät sina läppar omsluta det. Kattis lade båda sina händer kring hennes huvud och munknullade henne sakta.
Det var så oerhört tändande att se Kattis, denna långa muskulösa amazonkvinna torna upp sig framför lilla Sanna som sög på hennes stora svarta strapondildo.
Båda var så vackra men så olika varandra på alla sätt. 36-åriga Kattis; blond, storbystad, solbränd, muskulös och minst 185 cm lång. Sanna; bara 15 år, svartfärgat hår, blek hud som var nästan vit i färgen, ganska små bröst, smal kropp men ändå ganska vältränad med en helt galen sexig rumpa och över tre decimeter kortare än Kattis.

Jag kände hur Dessie smekte ner sin högra hand till min kuk som stod som ett järnspett. Jag drog upp min flickväns huvud till mitt och kysste henne igen. Hon gnuggade sin näsa emot min som i en eskimåpuss och kysste sig efteråt ned över min hals, vidare ned mot min bröstkorg.
Samtidigt hade Sofie kvicknat till lite där hon låg på mage bredvid och kravlade sig närmare oss. Hon lade sig tätt intill mig på min högra sida och lade min arm om sig. hon kysste mig lätt på kinden och lade sig ned med sina armar kring min hals, lekande med mitt hår. Hon borrade in sin näsa mot min hals och jag kände hur hon försiktigt kysste mig på halsen. Dessie fortsatte samtidigt, utan att släppa min kuk, kyssa sig nedåt längs min mage. Hon lade sig på mage mellan mina ben, runkade mig sakta samtidigt som hon slickade upp och ned längs hela kukskaftet.

- "Åh fy fan vad jag älskar din stora kuk!", utbrast hon samtidigt som hon log med hela ansiktet.

- "Mmmm. Den är verkligen nånting i hästväg! Den är ju till och med större än Kattis strapon", flämtade Sofie fram samtidigt som hon fortsatte kyssa min hals.

- "Jag vill också känna den i mig sen.", sa Kattis samtidigt som hon fortsatte att sakta men bestämt munknulla Sanna med sin svarta löskuk så att det kom gurglande ljud från den lilla tonårsflickan.

Jag fnissade generat till, alltmedan Dessie fortsatte med att låta sin tunga vandra över kukskaftet. Sofie kysste sig upp till min mun. Hon tryckte sina läppar emot mina samtidigt som hon med sina fingrar masserade mina örsnibbar och höll mig kvar i den mjuka kyssen. Jag lade båda mina armar runt henne och vi båda höll kvar varandra i kyssarna medan vi stilla tungbrottades.
Efter en stund kysste hon sig också ned längs min mage och fick mig att lägga mig med mina ben mer brett isär så att hon kunde lägga sig på mage tätt intill Dessie. De båda tjejerna lät sina tungor leka upp och ner över kukskaftet medan jag andades tungt.

Samtidigt hade Kattis fått Sanna att vända på sig vid fotändan av sängen så att hon stod på alla fyra med sin sexiga rumpa vänd emot henne.

- "Nu vill jag knulla dig.", sa Kattis med bestämd röst samtidigt som hon smekte Sanna ömt över rumpan och ryggen.

Hon tog tag om strapondildon och började sakta sakta tränga in i henne medan Sanna stönade högt. Kattis böjde sig ned och kysste Sannas smala nacke samtidigt som hon knullade henne sakta och försiktigt.

- "Går det bra?", frågade hon. Sanna stönade fram ett ja.

- "Hur vill du ha det? Så här eller hårdare?", sa Kattis samtidigt som hon fortsatte kyssa hennes nacke.

- "Hårt, hårdare!", stönade Sanna fram.

Sakta men säkert började Kattis öka takten, lite i taget. Sanna andades häftigt. Utan att sluta knulla henne fick Kattis henne att sätta ner fötterna på sängen och ställa sig upp framåtböjd.

- "Är det skönt? Vill du ha ännu hårdare?", undrade Kattis.

- "Ja, åh jaaa!...", flämtade Sanna fram mellan stönen.

Kattis körde in strapondildon i hela sin längd i en hård stöt. Sedan böjde hon sig framåt och slog sina muskulösa armar under Sannas knän vid knävecken och sträckte upp de mot hennes nacke. Hon slog ihop sina händer bakom Sannas huvud och lyfte långsamt upp henne från sängen med starka armar.
Både jag, Dessie och Sofie tittade på med stora ögon.

- "Standing full nelson!", sa Kattis med ett snett leende och tittade tillbaka på oss.

Sedan började hon återigen att köra dildon in och ut ur Sanna. Hon ökade takten och knullade henne hårdare och hårdare. Sannas stön byttes snart åter ut till ylande kåtskrik.

- "Åh gud åh gud åh gud åh gud! Ajajajajajaj! Aah aah aah aah aah aah aaaaaahh!!!”

Kattis höll med sina starka muskulösa armar fast den lilla tonårsflickan uppe i luften i ett fast grepp, som i ett skruvstäd, och verkligen rammade hennes fitta med den tjocka löskuken.

Samtidigt kände jag hur Sofie återigen började leka med tungan över min kuk. Hon tog ollonet i munnen och började suga av mig hårt och djupt samtidigt som hon med båda sina händer runkade mig hårt. Jag ryckte till för att det var så skönt. Jävlar vilken helt otrolig kuksugerska!
Dessie tittade på mig och log med hela ansiktet. Jag drog upp hennes ansikte till mitt samtidigt som jag lade mig ner på rygg och vi gav varandra en djup kyss. Vi lade båda våra armar kring varandras halsar och höll ömt om varandra medan vi fortsatte kyssas.

Då hörde jag hur Sanna högt i falsett ylade rakt ut och förstod att hon fick en orgasm.

- "Åh baby, du är så jävla sexig! Ta kuken, flicka lilla!", frustade Kattis fram medan hon fortsatte knulla henne hårt.

Det hördes högt och tydligt varje gång strapondildon daskade till mot Sannas fitta varje gång som Kattis körde den hårt in och ut ur henne. Sanna skrek jämrande högt rakt ut av njutning.

Då kände jag att jag inte hade långt kvar till att jag själv skulle komma. Sofie märkte det på att min andning blev tyngre och häftigare.

- "Spruta i min mun, jag vill smaka din sperma!", sa Sofie och fortsatte sedan att ivrigt runka och suga av mig.

- "Mmm gör det, titta mig i ögonen samtidigt.", sa Dessie och slutade kyssa mig.

Hon tittade mig djupt i ögonen med sina gröna vackra ögon. Jag blev som nästan hypnotiserad av hur sanslöst vacker Dessie var och blev nästan tårögd av lyckan över att få vara hennes pojkvän. Jag kände plötsligt hur det ryckte till i kuken när jag för andra gången denna kväll fick utlösning. Sofie fortsatte girigt att suga medan jag stönande sprutade fyra rikliga spermastrålar in i hennes mun. Jag blev själv lite förvånad över att det blev så pass mycket då jag för inte allt för länge sedan hade sprutat en jätteladdning i Dessies fitta.
Sofie svalde och fortsatte sedan i samma takt suga av mig en lång stund. Jag tittade in i Dessies vackra ögon och drog henne försiktigt lite närmare mig så att jag kunde kyssa henne.

- "Du är så jävla vacker!", viskade hon och fortsatte sedan att ömt kyssa mig.

Efter en stund kände jag hur Sofie slutade att suga av mig och hur hon sakta med läppar och tunga kysste sig upp för min mage. Både jag och Dessie välkomnade henne med varsin djup kyss innan de båda tjejerna lade sig tillsammans på mage över mig. Vi höll om varandra alla tre samtidigt som vi tungkysste varandra i en trippelkyss.

Samtidigt som vi fortsatte att trippelkyssa varandra hörde vi hur Kattis fortfarande hårt och brutalt knullade Sanna som svarade med ylande gallskrik.
Jag sneglade på klockradion på ena nattygsbordet och såg att klockan var över 4 på morgonen. Shit! Vi måste ha hållit på i flera timmar, för vad jag hade märkt så var klockan inte ens tolv när vi alla hade smugit in i Kattis sovrum.

Kattis frustade aggressivt som en tjur samtidigt som hon fortsatte knulla Sanna som hon fortfarande bar upp i knävecken och höll fast henne i en standing full nelson och verkligen gav henne en rejäl och våldsam genomkörare. Det var så sexigt att se. Kattis verkade kunna hålla på i en evighet.

Efter en stund, utan att släppa taget om Sanna, lade sig Kattis ned på rygg bredvid oss på dubbelsängen. Hon höll fortfarande fast Sanna på samma sätt i ett järngrepp samtidigt som hon satte ned sina egna fötter som spjärn på sängen, och fortsatte sedan i samma våldsamt galna takt att ramma hennes lilla tonårsfitta med den stora strapondildon.
Vi andra tre låg bredvid och höll om varandra, jag på rygg med Dessie och Sofie över mig på mage med sina huvuden vilande på min bröstkorg, alla helt utmattade. Vi tittade alla hypnotiserat på hur Sanna högljutt blev helt besinningslöst galet hårt knullad till ännu en orgasm där hon låg på rygg över den betydligt längre Kattis som fortfarande höll fast henne på samma sätt med armarna under hennes knäveck och höll fast henne med händerna bakom hennes nacke. Kattis frustade hela tiden högt som en tjur och Sanna gallskrek rakt ut i falsett av njutning. Den lilla flickans gälla ylande kåtskrik var öronbedövande.

Dessie somnade först och efter liten stund även Sofie.

Jag vet inte hur många gånger Sanna kom den natten, men hon skrek ut minst sex åtta orgasmer till innan jag också somnade. Det sista jag såg innan jag somnade var hur den lilla korta bleka 15-åriga punkflickan i falsett ylade ut sin kåthet när hon blev fortsatt brutalt och våldsamt hårt knullad av en över tre decimeter längre vuxen kvinna som var gammal nog att vara hennes mamma, denna långa blonda solbrända muskelkvinna, och hennes stora tjocka svarta strapondildo.


Fortsättning följer......

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren