Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bekännelser från en folkhögskola. Del 20 - Midsommarsöndag wet wet wet

Del 20 (läs gärna tidigare delar först)


På söndagsmorgonen efter midsommardagen vaknade jag av att min fru Dessie kysste mig. När jag öppnade ögonen och tittade upp möttes jag även av Sannas mjuka läppar. De båda vackra kvinnorna halvsatt lutade mot mig på varsin sida om min kropp.

- "God morgon älskling.", viskade Dessie och kysste mig igen innan hon även kysste Sanna.

Jag låg på rygg och njöt av att se min sagolikt vackra fru och den bleka svarthåriga kvinnan som förutom att vara mamma till min nästäldsta även var vår gemensamma älskarinna samt en av våra absolut bästa och närmaste vänner. Snart hade de båda krupit upp tätt bredvid varandra och lagt sig på mage ovanpå mig.
Vi kramade ömt om varandra alla tre, kysstes och smekte försiktigt varandras nakna kroppar under täcket. Jag luktade försiktigt på Dessies underbara röda lockiga hår samtidigt som som jag kände hur Sanna borrade sin mun och näsa mot min hals och drog in lukten från mig medan jag kände hennes varma andetag mot min hud.

Efter en stund kom Annie in bärande på en stor frukostbricka som hon hade fixat iordning.
Vi åt frukost tillsammans alla fyra sittande nakna i sängen. Dessie halvsatt med Annie i sina armar medan jag satt alldeles bredvid med Sanna sittande i mitt knä. Hon vilade sitt huvud mot min hals som hon emellanåt gned sin nästipp emot. Vi båda kysste varandra emellanåt medan vi åt av frukosten.
Sanna och Dessie åt varsin skål havregrynsgröt med lingonsylt och drack kaffe. Annie åt ett kokt ägg och jordgubbsyoghurt med corn flakes, medan hon drack te. Jag åt två hårdkokta ägg med kaviar, lite jordgubbsyoghurt och några smörgåsar med kokt skinka och ost samt ett stort glas nypressad apelsinjuice (Annie visste att jag aldrig har gillat varken kaffe eller te).

När jag och Sanna hade ätit färdigt märkte vi hur Annie och Dessie. som redan var klara, hade lagt sig ner och låg kyssandes helt omslingrade i varandras armar. Min 37-åriga rödhåriga storbystade fru och vår gemensamma älskarinna, denna vackra 20-åriga unga asiatiska kvinna, höll varsin hand bakom dem andres huvud. De höll kärleksfullt kvar varandra i kyssen medan de med andra armen smekte den andres nakna kropp över ryggen och skulderbladen. Jag såg hur de kysstes djupt med läppar och tungor.

Jag och Sanna plockade tillsammans ihop allt på brickan och bar ut den till köket. Snart hörde vi hur min fru och vår unga älskarinna stönade inifrån sovrummet och förstod att de hade börjat smeka och fingra varandra samtidigt som de fortsatte kyssas.

Sanna log och drog med mig till badrummet. Vi turades om att kissa och Sanna borstade tänderna. Efteråt borstade hon även mina tänder medan jag satt på toastolen med henne sittandes gränsle i mitt knä medan hon hela tiden tittade mig djupt i ögonen.

- "Älskling, är det seriöst med Annie?", frågade hon plötsligt och lade sina armar runt min hals.

Sanna brukade alltid kalla mig för "älskling", vilket hon gjort ända sedan hon var 15. Hennes fru Kattis hade alltid kallat mig "mitt hjärta".

- "Hur menar du?", sa jag fortfarande med tandkräm i munnen.

- "Är hon bara en KK eller är ni i ett seriöst förhållande med henne nu? Är du kär i henne, är Dessie det?"

Jag sträckte ut handen och öppnade glasdörren till duschen där jag spottade ut tandkrämen på duschgolvet. Sedan vände jag mitt huvud så att jag åter tittade rakt in i Sannas vackra stora gröna ögon. Utan att släppa henne med blicken smekte jag henne försiktigt över ena kinden och gav henne en liten snabb kyss.

- "Jo. Det är seriöst. Det är inte bara sex längre... Jag älskar henne, Dessie älskar henne också. Och Annie har sagt att hon älskar oss också."

Sanna gav mig en liten mjuk kyss tillbaka.

- "Jag fattade direkt redan när jag träffade henne första gången att hon är kär i er båda två. Det stod skrivet över hela henne. Hon är så fin, hon är sagolikt vacker.", sa hon och smekte mig över kinden innan hon kysste mig igen.

- "Mmm, hon är underbar på alla sätt. Både jag och Dessie vill att vi vill ha sett seriöst förhållande med med henne, att det ska vara vi tre tillsammans. Annie har sagt att hon också vill det, men att hon vill vänta innan vi offentliggör att det är vi, i alla fall tills nästa år då hon blir 21. Frågan är hur hennes föräldrar tar det bara, Dessie och jag är ju ändå trots allt 17 och 20 år äldre än henne. Men alla barnen, förutom tvillingarna, vet redan om det och är helt ok med att hon är vår flickvän."

Vi kysstes igen, men längre denna gång. Jag smekte Sanna över hennes nakna rygg. Försiktigt smekte vi nästipparna mot varandra. Hon strök mig försiktigt över ena kinden med baksidan av sin hand.

- "Det är ju större åldersskillnad mellan mig och Kattis. Alla, förutom ni, tyckte att hon var galen när hon som 37-åring blev ihop med mig när jag bara var 15. Men vi älskar varandra och nästa år har vi varit ett par i 20 år, så fuck them!", sa hon och gav mig snabb kyss till.

- "Men livet är allt konstigt ändå. Dessie har alltid varit mitt livs stora kärlek, men jag har ju ändå alltid älskat både dig och Kattis. Dessie med.", sa jag och tittade in i de vackra gröna ögonen.

- "Mmm, det är lika för mig. Jag har alltid älskat dig med. Hade inte Dessie och Kattis funnits så hade det förmodligen blivit du och jag och jag hade varit lycklig av att vara din. Och om inte jag och Dessie hade funnits hade det blivit du och Kattis.", svarade hon och smekte sin nästipp emot min utan att släppa mig med blicken.

- "Och om jag och Kattis inte hade funnits hade det väl blivit du och Dessie.", sa jag och lät mina fingertoppar smeka hennes nacke.

- "Ja. Och hade inte du och jag funnits så hade väl Kattis gjort Dessie till sin bitch, och knullat sönder henne.", sa Sanna med ett litet flin.

Vi kysste småskrattande varandra. Sanna lade åter sina armar runt min hals och höll kvar mig i kyssen medan hon med ridande rörelser började gnida sig mot mig. Med händerna smekte hon mina örsnibbar och kysste mig djupt och intensivt samtidigt som hon reste sig. Utan att sluta kyssa mig drog hon upp mig så att jag var tvungen att stå framåtböjd för att kunna besvara hennes kyssar (jag är trots allt 196 cm lång och mer än fyra decimeter längre än henne).

Efteråt tog vi en gemensam dusch. Sanna hade snart runkat mig hård medan det nästan skållheta vattnet rann över oss från regnduschen i taket.
Jag böjde mig ner och kysste åter Sanna. Hon smekte mig över kinderna och örsnibbarna medan hon besvarade kyssen. Hon lade sedan sina armar runt min hals varpå jag lyfte upp henne i min famn. Och medan vi fortsatte kyssas tryckte jag mig mot henne så att hon gick sin rygg mot ena väggen i duschen varpå jag sedan knullade henne upplyft mot väggen medan vi fortsatte att kyssa varandra. Det blev en riktigt intensiv snabbis där jag pumpade min kuk i henne så att hon skrek rakt ut. Jag tog henne hårt ända tills jag tills slut med ett högt stön tömde min sperma i henne.

- "Du är min älskling. Åh vad jag älskar dig.", viskade hon i mitt öra innan vi kysstes igen.

Sedan tvättade vi kyssande och kramande rent varandra innan vi även torkade varandra med varsitt badlakan. Efteråt gick Sanna naken mot sovrummet för att göra Annie och min fru sällskap.
Själv så gjorde jag mig istället iordning för att väcka Kattis och Hilma i husvagnen. Jag tog på mig mina längre badshorts (sådana som kallas boardshorts), mest för att slippa kalsonger, och en t-shirt med Motörhead-tryck. Sedan gick jag till köket där jag värmde upp kaffet igen och gjorde iordning en ny frukostbricka samtidigt som jag hörde hur min fru och de två andra kvinnorna under höga stön tillfredsställde varandra inne i sovrummet där de var fullt upptagna av härlig älskog.

Jag hällde upp kaffet i en termos för att inte spilla och tog med brickan ut och gick mot husbilen som stod på baksidan av huset. Jag öppnade försiktigt dörren och tittade in.
Kattis låg naken på rygg mitt på sängen och sov bredbent. Bredvid henne, med huvudet på hennes ena arm, låg den betydligt kortare Hilma lika naken sovandes på sidan. Hon höll Kattis stora strapondildo i sina händer och sög lite på den i sömnen.
Jag smög tyst in i husbilen och ställde frukostbrickan på bordet bredvid diskbänken. Sedan böjde jag mig ner över Kattis och smekte henne försiktigt över det korta blonda håret. Hon öppnade snart ögonen och log mot mig.

- "God morgon, mitt hjärta.", sa hon tyst.

Utan att väcka Hilma drog Kattis försiktigt bort sin arm från under hennes huvud. Och med ett stort bländvitt leende drog hon ner mig i sin famn så att jag blev liggande över henne. Hon smekte min nacke och tryckte sina mjuka läppar mot mina. Vi kysstes ömt och länge samtidigt som hon kramade om mig med sina starka armar och tryckte sin nakna vackra muskulösa kropp emot min.

- "Har ni haft en bra natt?", viskade jag och tittade henne djupt in hennes vackra mörkbruna ögon.

- "Ooh ja, den här flickan är verkligen helt otrolig i sängen. Snacka om härligt knull! Men det borde du väl redan veta, du och Annie såg ju oss.", fnissade Kattis och kysste mig igen.

- "Såg du oss?", sa jag fnissigt medan Kattis fortsatte kyssa mig.

- "Mmm. Och det gjorde mig ännu kåtare.", sa hon leende och gav mig en kyss till.

- "Jag blev lite förvånad över att höra dig prata på det där sättet förut. Du har har ju aldrig någonsin sagt sådana saker till mig.", sa jag och smekte henne försiktigt över hennes blonda hår.

Hon masserade fortfarande min nacke med sin ena hand, samtidigt som hon smekte mig över kinden med den andra och tittade mig djupt i ögonen.

- "Nej, det skulle aldrig falla mig in att kalla mina drömmars man för något sådant. Dig vill jag bara säga vackra saker om.", viskade hon och smekte mig ömt över kinden.

Hon masserade ömt min nacke samtidigt som hon kysste mig djupt.

- "Jag älskar dig, Johan. Det har jag alltid gjort. Och jag älskar att du är så lång och stark. Jag har alltid varit längre och starkare än även de flesta män jag har träffat, ända sedan jag var ung. Och redan när jag träffade dig första gången tyckte jag att du var bland de vackraste män jag någonsin sett och jag tjatade länge på både Sofie och Ozze att de skulle bjuda med dig hem till mig. Sedan visade det ju sig att du är alldeles underbar också. Åh fan vad jag älskar dig.", fortsatte hon innan hon åter kysste mig.

- "Jag älskar dig med, Kattis. Du är underbar. Och utan dig hade jag nog inte ens levt idag.", svarade jag.

Jag kysste henne igen och kramade hennes sedan hårt och med hennes kind emot min sade jag med min mun mot hennes öra:

- "Dessutom är du ju mamma till mina äldsta barn. Så vi kommer alltid höra ihop."

- "Du har gett mig och Sanna två underbara barn, och jag älskar både dig och Dessie för det!.", sa hon och kramade mig lika hårt tillbaka.

Hon gned försiktigt nästippen mot min hals och ena kind.

- "Dessutom är du en helt underbar älskare.", viskade hon samtidigt som hon nafsade mig på ena örsnibben.

Vi fortsatte kyssas och lät våra händer ömt smeka varandras kroppar. Hon hjälpte mig av med t-shirten och badshortsen, så att även jag blev naken, innan hon åter drog ner mig i sina armar och särade brett på benen.
Jag gav henne en sista djup kyss innan jag sakta sakta började kyssa mig ner över hennes hals och vidare ner mot hennes stora bröst. Jag sög in ena bröstvårtan i munnen och sög hårt på den innan jag fortsatte att kyssa mig ner för hennes mage och de stora väldefinierade magrutorna, vidare ner mot hennes sköte. Jag kysste henne på insidan av de vältränade bruna låren innan jag letade in min tunga i henne.

- "Åh ja, slicka mig.", viskade hon samtidigt som hon började andas tyngre.

Det tog inte lång stund innan Kattis under höga stön kom i en orgasm, vilket fick Hilma att vakna till. När hon såg mig liggande med huvudet mellan Kattis ben log hon brett och kröp ner till mig. Utan ett ord gav hon mig en djup kyss och lade sig sedan med huvudet över Kattis och kysste även henne.

- "Tack för igår, mammy. Tappade räkningen på hur många gånger du fick mig att komma.", sa hon leende, räckte ut tungan slickade Kattis över läpparna.

Samtidigt som hon kysste Hilma drog Kattis upp mig över hennes och kysste mig igen. Jag låg naken på hennes lika nakna kropp medan vi njöt av att känna varandras nakna kroppar mot varandra. Lilla Hilma trängde sig in kramen och alldeles snart låg vi alla tre i varandras armar och tungkysstes alla tre i en trippelkyss.

- "Johan har kommit med frukost till oss.", sa efter en stund och kysste mig igen.

De båda drack kaffe och åt frukost halvsittande nakna i sängen. Hilma satt i Kattis knä med hennes armar om sig och de kysstes titt som tätt medan jag låg kvar bredvid i sängen och tittade på. Den lilla 16-åriga tonårsflickan tittade med beundran i blicken på den 40 år äldre Kattis Det var ganska uppenbart att Hilma höll på att kära ner sig totalt i den 56-åriga långa muskelkvinnan.

Kattis berättade under frukosten för Hilma hur hon och jag hade träffats hösten 2003 när jag hade hade flyttat till Värmland för att plugga på en folkhögskola som hon hade bott i närheten av. Att Dessie och jag gick på samma skola, att Kattis hade träffat Sanna via oss när vi hade tagit med henne på en fest hemma hos Kattis att vi alla fyra sedan dess, även om vi var två kärlekspar, hade "hört ihop".

- "Hade det inte varit för Kattis så hade jag nog inte levt idag.", sa jag tyst.

- "Hur då?", undrade Hilma.

Jag berättade då hur mitt och Dessies förhållande hade tagit slut efter ett år tillsammans när hon flyttade till Australien, hur jag hade blivit så utom sig av sorg att jag hade fått en psykos, blivit apatisk och slutade både prata och äta varpå mina föräldrar tvingat mig till en psykiatriker som såg till att jag blev sjukskriven och fick antidepressiv medicin utskriven. Jag berättade att Kattis och Sanna hade blivit räddningen och jag hade bott hos dem i över två månader medan de fick mig på fötter igen, att Kattis till och med hade matat mig i början när jag inte ens inte orkade äta själv.

- "Hur blev det med Dessie då?", frågade Hilma nyfiket.

- "Hon ångrade sig så fort hon hade rest och innan jul hade de börjat ta upp kontakten via mail och chat. Hon har alltid älskat Johan, de hör ihop och har alltid gjort det.", sa Kattis.

- "Så fort hon flyttat tillbaka till Sverige flyttade vi ihop och sedan dess har vi varit oskiljaktiga. Precis på samma sätt som inget kan skilja oss från Kattis och Sanna.", sa jag och tittade på Kattis. Min Kattis.

- "Mmm, mina och Sannas två barn som vi har med Johan har alltid sagt att de har tre mammor och en pappa. Johan och Dessies barn har alltid kallat mig faster Kattis och Sanna för moster. Och jag älskar dem som om de vore mina egna.", sa Kattis och smekte mig över armen.

Hon tog min hand i sin. Vi blev sittande tyst så en stund, hand i hand och tittade varandra i ögonen. Kattis böjde sig mot mig och kysste mig ömt.

- "Johan har alltid varit mitt hjärta, och han kommer alltid vara det.", sa Kattis och kysste mig igen.

Efteråt klädde vi på oss och gick tillsammans tillbaka in i huset.
Vi möttes av Dessie som just klivit ut ur badrummet med ett badlakan virat kring sig. Jag drog henne nära mig och drog in doften av min vackra frus nyduschade tjocka röda lockiga hår. Samtidigt kom Sanna ut naken från sovrummet, alldeles svettig. Kattis drog utan ett ord med sig både Sanna och Hilma in i badrummet utan att stänga dörren efter sig.
Jag och Dessie stod och tittade på när Hilma, Kattis och Sanna duschade innan de alla tre kröp ner i vår stora jacuzzi. Sanna satt i Kattis knä medan Hilma snabbt kröp ner med huvudet mellan hennes ben. 34-åriga Sannas stön tystades av hennes 22 år äldre frus kyssar medan samtidigt hon blev slickad av den kåta lilla blonda 16-åringen.

Efter en stund gick jag och Dessie, utan att släppa varandra, till sovrummet och hämtade Annie. Efteråt gick vi tillbaka alla tre, hand i hand, och tittade åter in i badrummet.

I jacuzzin stod nu både Kattis och Sanna upp, bredbenta med Hilma som satt mellan dem, fullt upptagen med att turas om att slicka de vuxna kvinnorna. Både den långa solbrända 56-åriga blonda amazonkvinnan och hennes korta bleka 34-åriga svarthåriga fru.

- "Är du säker att du verkligen vill?", sa Kattis med mjuk röst.

- "Jaaa! Jag vill! Kom igen, ååååh vill att ni båda gör det.", stönade Hilma fram och fortsatte sedan att bearbeta Sannas fitta med sin tunga.

Jag funderade vad det var hon ville att de skulle göra men behövde inte fråga då det visade sig väldigt snart. Jag såg hur Sanna plötsligt kissade den blonda lilla flickan i munnen.
Hilma hade frågat mig och Dessie om att göra det flera gånger förr. Men jag hade alltid svarat nej då jag kände mig obekväm med att kissa någon annan i munnen (speciellt på någon som är så mycket yngre). Jag visste dock att även Sanna kunde gå igång på sådant.
Jag, Dessie och Annie höll om varandra medan vi med stora ögon tittade på när Sanna kissade en riklig stråle i 16-åringens mun. Hilma gurglade det i halsen och drack upp varenda droppe.

Efteråt flyttade Hilma sig lite så att hon blev sittande precis under Kattis. Kattis ställde sig bredbent och tog tag i hennes långa blonda hår och höll hårt fast hennes huvud i ett stadigt grepp medan Hilma gapade och räckte ut tungan.
Snart kissade även Kattis en riktigt riklig och kraftig stråle i den lilla tonårsflickans mun och även över hela hennes ansikte. När Kattis, även en lång stund, slutligen hade kissat färdigt sjönk Sanna ner bredvid Hilma och vi såg hur de båda kysstes. Sanna slickade henne över ansiktet och under höga stön kysstes de medan de spottade Kattis urin fram och tillbaka i varandras munnar samtidigt som de under jättehöga stön sög på varandras tungor.

- "Nu har du fått det. Var det som du trodde?", frågade Kattis samtidigt som hon startade duschslangen i badkaret.

- "Mmm! Ooh ja! Så jävla sexigt! Åååh, det här vill jag göra mer!", stönade Hilma fram samtidigt som hon svalde och sedan kysste Sanna igen.

Efteråt fick Sanna Hilma att resa sig och kröp in mellan hennes ben. Hilma stönade högt när Sanna började tillfredsställa henne med sin tunga djupt inne i henne.
Och snart fick vi se hur även Sanna blev kissad i munnen. Sanna satt sedan kvar med huvudet bakåt, med öppen mun utan att svälja, alldeles full med lilla Hilmas urin.
Hon drog ner Hilma och snart satt de båda, den 34-åriga bleka mörkhåriga kvinnan och den 16-åriga solbrända blondinen, och lekte länge med kisset som de tungkyssande lät vandra mellan varandras munnar innan Hilma till slut försiktigt spottade ut det över Sannas ansikte och sedan högt stönande slickade henne ren.
Kattis lät vattnet rinna över de båda och hjälpte dem att tvätta sig rena, först med schampo, balsam och till sist med duschkräm. Efteråt borstade hon även tänderna på de båda innan jag räckte henne två badlakan som hon torkade de med innan hon virade in dem i varsitt och lyfte ut dem ur jacuzzin. Kattis bar de båda, med de sittande på varsin av hennes starka muskulösa underarmar och gav dem varsin kyss.

Vi kröp senare ner allihopa tillsammans i sovrummet, alla nyduschade.
På ena sidan i sängen låg Annie på rygg med mig liggande med huvudet mellan hennes ben, slickandes henne medan hon själv slickade Dessie som satt över hennes ansikte.

Samtidigt blev lilla Hilma omhändertagen av Sanna och Kattis bredvid oss på andra sidan i sängen. Kattis slickade Hilmas rumpa, med tungan långt inne i röven, medan Hilma hade sitt huvud begravt i Sannas fitta som låg på rygg med hennes huvud fast i en bensax.

- "Åh gud! Du ljög inte baby, flickan är alldeles otrolig på att slicka fitta!", flämtade Sanna fram mellan stönen.

Snart skrek Sanna rakt ut när den unga blonda lilla tonårstjejen slickade henne till en orgasm.
Efteråt tog de på Hilma en gagball och band fast hennes armar bakom hennes rygg med bondagerep. Sedan tog de båda på sig varsin av de två strapondildos som fortfarande låg i sovrummet och knullade tillsammans henne hårt.
34-åriga Sanna låg bl a under och sög girigt på Hilmas små bröst medan tonårsflickan red hennes strapon, samtidigt som Hilma fick sitt lilla trånga stjärthål knullat av 56-åriga Kattis som drog henne i det långa blonda håret. Hilmas gälla höga skrik dämpades av gagbollen medan de både vuxna kvinnorna högt stönandes och frustande hårt knullade den lilla blonda solbrända flickans bägge hål.

Efteråt tog Dessie på sig Kattis strapon och knullade Kattis tillsammans med Sanna.
Jag ställde mig samtidigt upp bredvid sängen och Hilma kröp snabbt över och tog ett hårt tag om min lem. Jag lyfte upp henne så att hon blev hängande med sina knäveck över min armar. Jag flätade ihop mina fingrar bakom hennes nacke och knullade henne sedan hårt i en standing full nelson, ända tills hon ylade ut en orgasm.

Efteråt låg jag ner på rygg med Annie sittande på mig vilt ridandes min kuk, samtidigt som Hilma låg mellan mina ben, och slickade och sög mig på pungen.

Jag sprutade snart min sperma i Annie och hon klev av mig. Innan jag ens hade hunnit pusta ut hade Hilma direkt dykt ner över mig och började suga mig hårt och djupt så att jag inte hann slakna.
Samtidigt kände jag hur Annies läppar och tunga kysste och slickade sig ner under min pung, vidare mot mitt rövhål. Jag särade benen och drog de lite uppåt mot mig, och snart kände jag hur hennes lena tunga började leka vid mitt anus. Det dröjde inte länge innan hon hade slickat in sin tungspets och snart hade jag hela hennes varma viga tunga i mig. Under höga stön tungknullade hon mitt rövhål samtidigt som Hilma vilt fortsatte suga min kuk. Jag kunde inte låta bli att stöna för att det var så skönt.

Jag tittade åt andra sidan av sängen. Dessie satt upp med Kattis på alla fyra framför sig, fullt upptagen med att begrava sin tunga så djupt hon kunde i den äldre kvinnans anus. Hon hade tagit av sig strapon-dildon och höll en annan dildo med batteri stadigt med bägge händerna som hon samtidigt hårt knullade Kattis fitta med.
Sanna hade fortfarande på sig sin strapon. Hon stod på knä framför Kattis och höll med bägge händerna ett stadigt tag om sin frus huvud medan hon munknullade henne hårt. Det kom gurglande ljud från Kattis när hon fick dildon nedkörd långt ner i halsen. Sanna tog snart av sig den och kysste henne innan hon lade sig ner framför henne och fick sin egen fitta slickad av sin fru.

När Annie upptäckte att Sanna tagit av sig strapondildon slutade hon slicka mitt rövhål. Hon log med hela ansiktet mot mig medan som hon själv tog på sig den, samtidigt som Hilma fortsatte suga min kuk i långa drag. Jag låg fortfarande med benen brett isär lätt uppdragna mot kroppen.

- "Får jag? Snälla.", sa Annie tyst med ett generat litet leende.


Fortsättning följer......

Får se vad man lägger upp här.
j_heartbreaker är medlem sedan 2023 j_heartbreaker har 23 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren