Sexnoveller om onani

Sexnoveller om onani är en annan genre av erotisk litteratur som fokuserar på självbefläckelse eller masturbation. Det handlar om beskrivningar av sexuella situationer där en person utforskar och njuter av sin egen kropp och sexuella lust.

Det kan vara en intressant och lärorik läsning för vuxna som vill utforska sin egen sexualitet och lära sig mer om onani som en form av självupptäckt och sexuell njutning. Det kan också vara en spännande och sensuell läsning för människor som är intresserade av att uppleva onani på ett nytt och spännande sätt.

Så, om du är intresserad av att läsa "Sexnoveller om onani", bör du göra det på ett respektfullt och ansvarsfullt sätt. Det kan vara en riktigt intressant och sensuell upplevelse för dig att utforska din egen sexualitet och lära dig mer om onani som en form av självupptäckt och sexuell njutning.

Hanna och Bengt.

Ingmar Henriksson

Hanna och Bengt. Hanna satt naken i soffan på morgonen och hon var SÅ kåt att hon tog fram sin nya dildo som hon köpt i går kväll på Elisabeth Anderssons sexbutik. Kraftig och lagom tjock var den.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 22 - Måndagen efter midsommar

J_heartbreaker

Del 22 (läs gärna tidigare delar först) På måndagsmorgonen efter midsommarhelgen vaknade jag upp av att Kattis kom in med en stor frukostbricka. Jag tittade på väckarklockan på mitt nattygsbord…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 21 - Analt & nya förälskelser

J_heartbreaker

Del 21 (läs gärna tidigare delar först) När Annie upptäckte att Sanna tagit av sig strapondildon slutade hon slicka mitt rövhål. Hon log med hela ansiktet mot mig medan som hon själv tog på sig…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 20 - Midsommarsöndag wet wet wet

J_heartbreaker

Del 20 (läs gärna tidigare delar först) På söndagsmorgonen efter midsommardagen vaknade jag av att min fru Dessie kysste mig. När jag öppnade ögonen och tittade upp möttes jag även av Sannas…

Klicka här för att läsa hela »

Anal onani

Anne

Har köpt en ny dildo. Lite grövre. Ser ut som en riktig . Ett rejält kukskaft, lite ådrigt, förhuden nerdragen, stort rött ollon med underbar ollonkant. Pungen lika fin. Med sugkopp. Invigningen…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar före) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar först) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 18 - En vild midsommar

J_heartbreaker

Del 18 (läs gärna tidigare delar först) Så som jag nämnde i förra delen så utspelade sig första delarna av denna berättelse mellan 2003 och 2005. Det har nu gått många år och jag och Dessie…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 17 - Vad som hände sen

J_heartbreaker

Del 17 (läs gärna tidigare delar först) Detta är vad som hände senare i mitt och Dessies liv. Efter att vi båda återupptog kontakten före julen 2004 så fick jag vänta till mitten av mars 2005…

Klicka här för att läsa hela »

Olivia förlorar oskulden med sin morfar

Nilskjell

Olivia var lite sen i utvecklingen. I skolan var hon bland de främsta, men kroppen låg efter. När de andra tjejerna hade börjat få bröst och mens, var hon bara en lång ranglig flicka. Nu hade hon…

Klicka här för att läsa hela »

Annelie Moa Jag, Lars..

Inga Hämningar

Dom flesta tonårs föräldrar har nog hört , någon gång sin dotter onanera eller sonen runka. Mammor som städat pojk rummet och plockat toapapper. Inget är mer naturligt än detta. Jag gillar att…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 16 - Ett nytt år med bra början

J_heartbreaker

Del 16 (läs gärna tidigare delar i berättelsen först) På nyår kom även Sofie och hennes 29 år äldre man Omar för att fira med oss. Jag hade haft med min finkläder även till jul, men de användes…

Klicka här för att läsa hela »

Återbesöket för Bengt och Ida

Bengt

Då var det dags för återbesök efter en månad. Ida o Bengt anmälde sig i luckan och tog inte länge så ropade Elin upp dem. Elin gick rakt på sak och bad mig klä av mig o hoppa upp i stolen för…

Klicka här för att läsa hela »

Min dotter knullar sin farbror och mig

Nilskjell

”Mirre, du vet att min bror kommer i eftermiddag, väl?” ”Ja, pappa, du har sagt det. Ska bli kul. Jag gillar farbror Oskar, han är cool.” ”Jag vet att han gillar dig också, kan ofta inte…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 15 - Jul i Värmland

J_heartbreaker

Del 15 (läs gärna de tidigare delarna först) Tidigt på morgonen den 23 december tog jag bilen och åkte till Värmland för att fira både jul och nyår tillsammans med Kattis och Sanna. Jag hade…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 14 - Sex, kärlek och vänskap

J_heartbreaker

Del 14 (läs gärna de tidigare delarna i berättelsen först) Vi blev stående så en stund där i duschen, med armarna om varandra och kramades. Ända till Sanna bröt tystnaden: - "Nu badar vi." Det…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 13 - Separation och depression

J_heartbreaker

Del 13 (läs gärna tidigare delar först) Det här är vad som hände efter den där helgen hemma hos Kattis. Efter bara två veckor sade Dessie upp sitt rum på skolans elevhem och flyttade istället…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 12 - Favorit i repris

J_heartbreaker

Del tolv (läs gärna de tidigare delarna i denna berättelse först) Efter en stund hörde vi hur Sofie åter kom in i badrummet. Hon stod naken i dörröppningen med en kaffemugg i ena handen och den…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 11 - dagen efter, dubbelmacka

J_heartbreaker

Del 11 (läs gärna de tidigare delarna först) Jag tittade bort mot duschen igen. Då tittade Kattis upp och mötte min blick. Hon log mot mig och drog sedan upp först Sofie och sedan Dessie så att…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 10 - Dagen efter, badrumsmys

J_heartbreaker

Tionde delen (läs gärna de tidigare delarna först). Dessie tog tag om min kuk med bägge händerna. Hon började sakta att runka av mig. Sanna stod tyst och tittade på, med sin blick mot min stenhårda…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 9 - Dagen efter

J_heartbreaker

Lade upp denna för några dagar sedan, men av någon anledning finns den inte med på min profil och mitt namn/alias står inte med (vet inte varför det blev så). Nionde delen (läs gärna de åtta…

Klicka här för att läsa hela »

Hans önskan

Annelie

Jag är en mogen snygg kvinna. 60 år. Sambon 55 år .Jag ska berätta vad min sambo önskar att få uppleva. Det är så snuskigt, så jag blir kåt . Han önskar träffa ett moget par. 65 - 82 år.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 9 - Dagen efter

Nionde delen (läs gärna de åtta tidigare delarna först). Jag var den första som vaknade upp dagen efter. Jag låg helt naken på rygg på ena sidan av en stor dubbelsäng. Alldeles ovanpå mig låg…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 8 – Leksaker och hårda tag

J_heartbreaker

Åttonde delen (läs gärna de tidigare delarna före denna) Utan att sakta ner takten i knullandet tittade jag återigen till vänster bredvid oss i sängen. Kattis och Sofie låg nu i en bensax. Kattis…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 7 – Trång tonåring

J_heartbreaker

Sjunde delen (läs gärna de sex tidigare delarna före denna) Dessie tryckte försiktigt ner Sanna så att hon blev liggande på rygg med huvudet på en av kuddarna. Hon särade sedan hennes ben och…

Klicka här för att läsa hela »

Erik får extra av allt

Nilskjell

Den här publicerades redan för några dagar sedan men innehöll så många språkliga grodor att den behöver uppdateras. Texten var en del av en bok jag håller på med men innehöll för mycket sex.…

Klicka här för att läsa hela »

Erik träffar sin drömkvinna och får extra av allt

Nilskjell

Erik hade träffat sin drömkvinna, Anette, för några dagar sedan. Han var i Kalmar på besök. Bodde på Frimurarhotellet nära Larmtorget. Han hade gått ut för att äta lite och dricka ett glas…

Klicka här för att läsa hela »

Gott nytt år önska mamma och ungdomarna

Nilskjell

”Johan, ska vi boka in din julklapp någon dag?” undrar Emmy, som är Johans mamma. ”Ja, gärna. Gör det snälla. Vore toppen.” ”Okey, kom med så ringer jag. Bra om du är med så att du verkligen…

Klicka här för att läsa hela »

Juldag med mamma och ungdomarna

Nilskjell

Emmy hade levt länge ensam länge med sina tre barn, nu nästan vuxna. Emmy är 45 år, Johan 18 år, Elsa 16 och Ava som är yngst 15 år. De två flickorna delar rum. Före jul hade Emmy kommit på…

Klicka här för att läsa hela »

God jul önskar en mor med sina ungdomar

Nilskjell

En helt vanlig onsdagskväll hos den lilla familjen, som består av mamma Emmy, 45 år, Johan 18 år, Elsa 16 år och Ava 15 år. Emmy hade precis varit inne hos Elsa och Ava, som delade rum. Först hade…

Klicka här för att läsa hela »

Trosor

Snusk

Bara jag och min yngsta syster hemma. Tills i morgon kväll. Lördag till söndag. Perfekt. Tvättkorgen är full . Full med smutsiga trosor. Mina systrars och min mors. Jag hört både syrrorna och mor…

Klicka här för att läsa hela »

Moa och Elin

Nilskjell

Två trappor upp. Andersson på dörren. Stämmer bra. Jag ringer på. Efter en kort stund öppnas dörren och Moa tittar ut. Jag har kommunicerat med Moa via e-Mail ett tag. Det började faktiskt med…

Klicka här för att läsa hela »

Fiona’s dilemma

Nilskjell

Varför måste restaurangen tömma alla sina gamla tomglas på morgonen? Ljudet av glas som kastas ner i sopkärlet ekar mellan husen. Gör det svårt att sova. Kopparslagaren i huvudet gör det inte…

Klicka här för att läsa hela »

En äldre man hälsar på

Nilskjell

Först en liten konversation jag hade med en ung kvinna (18 år). Konversationen var på en chattsida. Vi hade pratat tidigare och vet var vi har varandra. Efter denna inledande konversation börjar den…

Klicka här för att läsa hela »

En kväll hos Ann och Lars

Nilskjell

Som författare är det ofta som läsare hör av sig. Ibland med ris och ibland med ros. Detta gäller ganska generellt. Det är dock lite annorlunda om du är författare till erotiska noveller. Jag…

Klicka här för att läsa hela »

En snuskhummers memoarer

A. Zielberg

Allting vart tokigt redan från början. Kanske blev jag tappad bakom en vagn, kanske var det något annat som inträffade; en olycka som jag då uppenbarligen inte kan komma ihåg men vad det än var…

Klicka här för att läsa hela »

Susen i musen och toppen på snoppen

Nilskjell

”Du kör hårt. Och dessutom helt fantastiska rörelser. Det ser så bra ut,” säger jag till tjejen jag sett några gånger på det pass jag brukar gå på. ”Ja, annars är det ingen idé. Vill…

Klicka här för att läsa hela »

Så underbart

Ann

Mia är nyss fyllda 15 år. Jag (My) fyller 14 i september. I somras var jag med Mia på deras landställe. Mias föräldrar och mormor morfar och Mias moster (Susanne)var också där. Min mamma min morfar…

Klicka här för att läsa hela »

Två tjejer som busar

Nilskjell

”Moster Elsie dog i går. Pappa och jag åker till London några dagar och tar hand om familjen. Vi blir nog borta en vecka,” säger Greta till sin dotter och hennes kompis, som bor hos dem på ön…

Klicka här för att läsa hela »

Sommarbus i skärgården

”Moster Elsie dog i går. Pappa och jag åker till London några dagar och tar hand om familjen. Vi blir nog borta en vecka”, säger Greta till sin dotter och hennes kompis, som bor hos dem på ön…

Klicka här för att läsa hela »

Min dotters svarta kompis

Nilskjell

En veckas semester och vädret lovar gott. Vi åker iväg lördag morgon. Vi är min dotter Asta, hennes kompis Mina och jag. Bägge tjejerna är arton år, sitter i baksätet och fnittrar. Pratar om…

Klicka här för att läsa hela »

Anställningen - kapitel 9, slutet

Nilskjell

Vi stannar hos Stina och Herman resten av veckan. Flyttar in i lägenheten ovanför. Jag pratade med Angelica och Nikolas, de två femtonåriga tvillingarna i grannhuset. Sa att de är välkomna att komma…

Klicka här för att läsa hela »

Anställningen - kapitel 8

Nilskjell

När jag vaknar på morgonen är mamma redan i full gång i köket. Hon har klätt sig i sin fina sommarklänning och har en kavaj över. Ser mycket bankmässig ut. ”Hur tänker du nu?”, undrar jag.…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med extra förmåner kapitel 4

Nilskjell

På fredag morgon ringer Stina, jag tackar så mycket för igår och tycker att vi hade det fantastiskt. Berättar också att mamma är mycket imponerad av både Stina och Herman. Jag tror faktiskt att…

Klicka här för att läsa hela »

Anställning med extra förmåner kapitel 2

Nilskjell

Hittills har mitt ”sommarjobb” gjort mig nästan en halv miljon rikare. Och det bara efter 4 veckor. Helt tokigt, men så är det ju ett jobb med förmåner. Jag träffade Jack på min pappas midsommarfest.…

Klicka här för att läsa hela »

Dotterns kompisar vill fortsätta knulla

Nilskjell

När Jossan gått hem och Emma och Sara har gått in till Emmas rum, pustar jag ut en stund. Vilken upplevelse med dessa två unga tjejer, sexton år och så, ja vad ska man säga, så på? Min dotter…

Klicka här för att läsa hela »

Min dotters kompisar blir kåta

Nilskjell

Det är lite ruggigt ute, känns ända in i lägenheten. Sitter och slöar i soffan i min varma badrock. Normalt går jag omkring naken, men det kändes skönt att krypa in i badrocken. Sedan ett antal…

Klicka här för att läsa hela »

Kvinnan i den gröna klänningen berättar

Nilskjell

Det var en dag som gjord för att bara ta det lugnt, kanske njuta av ett långt bad. Få sköta om min kropp lite, kände att den behövde tas om hand, bli smekt och få njuta. Det kändes som länge…

Klicka här för att läsa hela »

Efter begravningen del 3

Nilskjell

Mor och dotter – en skön stund Elsa kramar om Yvette. ”Välkommen hem, mamma. Hade du det bra i Rom?”. Elsa, 15, har precis kommit hem från Sten där hon bott medan hennes mamma var i Rom. ”En…

Klicka här för att läsa hela »

Apotekaren tar semester

Nilskjell

Det hade varit en stressig sommar. Stressen av att vara ensam i butiken nästan hela sommaren då min medarbetare hade haft semester, samtidigt som det hade varit full fart i apoteket. Ja, jag är apotekare,…

Klicka här för att läsa hela »

Systers kompis

Calle

När detta hände var jag sextonår, jag hade en styvsyster som var fjortonår. Maria min styvsyster bästa vän Anna var en blond vacker kvinna som jag varit förälskad i i två år. Tänkte ofta på…

Klicka här för att läsa hela »

Henna. andra delen. Svart

Newbutold

Nå käre läsare nu måste jag backa tillbaka en stund för att hjälpa dig in i min historia igen. Vi tre, Henna, fru Karin och jag låg nu tillsammans i sängen och vi sover nu skönt tillsammans efter…

Klicka här för att läsa hela »

Koppla av

Peterbroberg

Frugan och jag har varit gifta i 10 år. Vårt sexliv var ganska normalt, jag säger ganska för att. Min älskade fru alltid har gillat sexiga underkläder vilket jag tycker är härligt. I början av…

Klicka här för att läsa hela »

Yoga 1

RoseHyman

Hon stönade högt, stötarna in i henne var underbara. Hon mötte varje stöt och njöt av hur djupt han kunde knulla henne. De var totalt omedvetna om sin omgivning, en djurisk känsla hade tagit över…

Klicka här för att läsa hela »

Henna. andra delen. Vit

Newbutold

Nå käre läsare nu måste jag backa tillbaka en stund för att hjälpa dig in i min historia igen. Vi tre, Henna, fru Karin och jag låg nu tillsammans i sängen och jag har just glidit in i Hennas…

Klicka här för att läsa hela »

När min fru Lena gick på fest

Peterbroberg

Vi hade en porrfilmskväll, frun o jag. Lena, som min fru heter, har kvällen till ära klätt upp sig i svart korsett, nätstrumpor med söm och mycket läckra spetstrosor. Vi har smekt och onanerat…

Klicka här för att läsa hela »

Bullfitta i Bastun forts 2

Erik

Om ni minns....jag heter Gunnar, 19 år. Mina adoptivföräldrar heter Sonja och John. De har en knullkompis som heter Lisa, 21år. Jag har en mycket lång och grov kuk. John har en stor kuk, men inte…

Klicka här för att läsa hela »

7 Nya hemmet.

Anders Redna

Önskedagar ❊ Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi…

Klicka här för att läsa hela »

Mannen i brassestolen

Palachuck

Det var sommarens varmaste dag. Annie, hennes make Bosse och döttrarna Iris och Asta på tio respektive tolv, flydde som resten av Sveriges befolkning sina stugor för att spendera dagen på stranden.…

Klicka här för att läsa hela »

5 Ett halt besök

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

4. Ängen och Gungan

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

2 Vibrerande tågresa Önskedagar

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Gyn-undersökningen

Palachuck

This one’s for all the ladies out there. Flera kvinnliga bekanta har berättat om denna besvärliga kombination: de ska på gyn-undersökning, och så har de ägglossning. Egentligen är en sån här…

Klicka här för att läsa hela »

Moas och pappas sportlov. tredje delen

Newbutold

När vi vaknade låg vi fortvarande tätt ihop även om våra munnar skiljts åt så jag tryckte jag mina läppar mot Moas i en fortsättning på där vi somnade igår. Våra munnar lekte i varandra med…

Klicka här för att läsa hela »

Moas och pappas sportlov. Andra delen

Newbutold

Jag vaknade med den sovande Moa alldeles tätt intill mig och insåg att vi sovit i en oherrans många timmar. Min rumpa ömmade efter den behandling den fått och jag insåg att jag borde förberett…

Klicka här för att läsa hela »

Moas och pappas sportlov

Newbutold

Det här var ju dåligt planerat. Sportlov och mor var tvungen att åka till sin moster Rut eftersom Rut hade brutit benet och behövde hjälp så både fru och bil skulle vara borta hela veckan med innebörden…

Klicka här för att läsa hela »

Moster Elisabet

Newbutold

När jag var fjorton år fick jag en ny hobby. Det hela började en natt då jag vaknade och kände att min snopp var hård. Visst hade jag lekt med den tidigare men det hade ju liksom aldrig blivit något…

Klicka här för att läsa hela »

Min första och ända kärlek

Calle

Detta hände för länge sedan, jag Calle var trettonår. Min erfarenheter av tjejer var liten någon porrtidning hade jag läst, och min storasyster Annas mitt livs novell och vecko revyn. En ny tjej…

Klicka här för att läsa hela »

Nakenbad med svärmor.

Jag och Mimmi hade varit tillsammans i nästan 1år. Hon är min första riktiga flickvän och jag har bara haft sex med henne. Vi båda är 18 år. Eftersom vi båda bodde fortfarande hemma och mina…

Klicka här för att läsa hela »

Gyn undersökningen med den unga läkaren.

Ungman123

Jag hade länge funderat på att skaffa en spiral för att kunna ha sex utan kondom. Jag hade bollat lite med mina väninnor som hade satt i spiral och dom va väldigt nöjda. Efter att jag hade tittat…

Klicka här för att läsa hela »

Nicklas och Jennifers trekant del2.

Ungman123

Nicklas och Jennifers trekant del2. Läs gärna del 1. Jag vaknar på morgonen och hör hur Nicklas snarkar samtidigt som Sandra har lämnat sängen. Jag går ut ifrån sovrummet för att se om hon är…

Klicka här för att läsa hela »

Den stora basket spelaren.

Ungman123

Det va Fridas födelsedag och vi hade tjejmiddag. De va en varm juli månad och jag hade på mig en vit skjorta och svarta skinnkjol. Efter vi hade ätit flyttade vi oss ifrån köket till soffan. Satte…

Klicka här för att läsa hela »

Killen på gymmet del1.

Ungman123

Killen på gymmet del1. Detta är Annas perspektiv på hur träffen gick till. Du får gärna läsa killens perspektiv, den novellen heter ”Paret på gymmet del1. Vi bodde i Göteborg för några år…

Klicka här för att läsa hela »

Paret på gymmet del2.

Ungman123

Patrik och Anna Del2. Jag vaknar på morgonen och känner genast att jag har stånd under täcket. Ligger där i sängen en stund och fantiserar om gårdagen. Ligger i sängen, blundar och drömmer mig…

Klicka här för att läsa hela »

Paret på gymmet del1.

Ungman123

När jag träffade Anna och Patrik. Del1. När en helt vanlig fredag blir lite ovanlig. Jag går till gymmet för att träna, som vanligt brukar jag träna lite senare. Tycker det är skönare att träna…

Klicka här för att läsa hela »

Min bästa vän del 2 (när vi blir upptäckta)

Johannan

Det hade gått ett par månader sen jag och Erica började utforska varandra på ett mer intimt plan. Vi träffades så ofta vi kunde. Oftast var vi hemma hos mig eftersom jag hade egen lägenhet, men…

Klicka här för att läsa hela »

Fortsättning på tidigare Novell.

Bosstanken

Andra delen av VÄSTKUSTKNULL. Oskulden förloras. Jag hade alltid varit blyg för tjejer, men så var det ju det frågan? Var kuken tillräckligt stor, på porrbilderna var ju alla bamsestora. Vädret…

Klicka här för att läsa hela »

UTAN SAMTYCKE

Sten Wiking

Polis : Jaha, godagens lilla damen, vad kan vi hjälpa till? -Je ska göra polisanmälan om säxuälla trakasserier, ofredande och förtryck, som pågått ända sen fem te 89 utan samtycke. Polis : De…

Klicka här för att läsa hela »

Förbjuden men befriande sex på mitt matbord...

Tommy

Jag hade länge sett en kvinna, mest på sociala medier och gillade ofta varandras inlägg, visste att hon hade en man men kunde genom raderna förstå att hon var kontrolllerad av honom och nedtryckt.…

Klicka här för att läsa hela »

Cassie

Bengt Malmsten

Han trycker opp henne mot väggen och frågar vad fan hon sysslar med. Hon ser med undrande ögon, och svarar kallt för att inte tappa kontrollen. Vad menar du? Vad är det jag gör som retar dig så,…

Klicka här för att läsa hela »

Inte en vanlig dag

Erotik älskaren

Isabelle var en ung späd tjej på 17år. Hon hade mörkt svart hår som räckte ner till axlarna, bruna ögon, små fylliga bröst och en liten hård rumpa. Hon var snygg, åtminstone fick hon ofta höra…

Klicka här för att läsa hela »

Min dag på stranden med Lena

Erotik älskaren

Solen sken varm där vi låg på filten vid stranden. Det var nästan vindstilla men en svag bris gled längst våra nakna kroppar. Lena och jag hade bestämt oss för att ta en heldag på stranden. När…

Klicka här för att läsa hela »

Viggeby, klippan

Erotik älskaren

En liten fantasi, en dröm att fundera och fantisera om och kanske ha en skön stund till:). Det bjuder jag på och resten är upp till dig om du vågar och vill:). Historien börjar vid vägkanten på…

Klicka här för att läsa hela »

Julfesten

Erotik älskaren

Linda fryser. Gud vad kallt det varit ute vid badtunnan tänkte hon. Hon rusar in i huset och sliter av sig badrocken och kastar sig in i duschen. De varma strålarna rinner nedför hennes nakna kropp…

Klicka här för att läsa hela »

Mitt sexuella debut

Feelgood

Min första sexuella debut med en kvinna är ett minne som fortfarande gör mig så upphetsad när jag tänker tillbaka på det, så att jag målar upp det för mitt inre när jag vill onanera. Jag var…

Klicka här för att läsa hela »

Omklädningsrummey

Erotik älskaren

Det här hände i min ungdom. Jag hade spelat bordtennis och skulle gå och duscha och klä om efter träningen. När jag ryckte upp dörren till omklädningsrummet fick jag dock en chock. Hela rummet…

Klicka här för att läsa hela »

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Skärgårdssommar

Örjan Andersson

Solen värmde henne i nacken och vinden rufsade om hennes långa, mörka hår. Humöret var på topp och det berodde inte bara på att det var första dagen på semestern. Nej glädjen som nu spred sig…

Klicka här för att läsa hela »

Eva och Dennis

Erotik älskaren

KAPITEL 1 Hej mitt namn är Eva och jag är en helt vanlig kvinna på 35 år. Två barn och nyskild sedan två år tillbaka.Inga konstigheter förutom att jag bär på en hemlighet. Jag har sex med en…

Klicka här för att läsa hela »

Lektionstimmen

Bronson

Första året på gymnasiet, jag heter Markus men kallas för Mackan, är sexton år gammal. Det är september månad, vi har gått i skolan i en månad ungefär. Det är en ganska lugn klass som jag…

Klicka här för att läsa hela »

Vuxensagan om Bergatrollet och flickan

Johanna

Det var en gång... Så börjar de flesta sagor, så också denna. Jag ska berätta om ett troll som bodde någonstans i de mosstyngda mörka skogarna i de mest svårtillgängliga delarna av vårt land.…

Klicka här för att läsa hela »

(Sann) 30 år äldre gift homosexuell präst var otrogen mot sin fru med mig

Anonym_sydsverige

Hej! Jag är en bisexuell kille på 30 år, snygg, slank (väger ca 70kg) och tänkte delge er en sann historia om hur jag fick min största och mest intensiva orgasm någonsin till dags dato av en 30…

Klicka här för att läsa hela »

Stora Stora Vargen

Okänd

JÄGARN eller stora,stora vargen. Det knäppte och sprakade i vedspisen och maten doftade ljuvligt. Det var en torsdagskväll och snart påsk, vi satt och planerade för en semesterresa och hade slagit…

Klicka här för att läsa hela »

Lektionstimmen

Bronson

Första året på gymnasiet, jag heter Markus men kallas för Mackan, är sexton år gammal. Det är september månad, vi har gått i skolan i en månad ungefär. Det är en ganska lugn klass som jag…

Klicka här för att läsa hela »

Introducerad

Grosder

Vagnen var ovanligt varm där jag satt med ena ansiktshalvan intryckt tätt mot fönstret. Det var bara jag och tre till i hela ekipaget. Under resans gång har många suttit bredvid mig och därefter…

Klicka här för att läsa hela »

Lössens döttrar

M.S.

Ibland tänker jag att vi finns, vi kvinnor och män, bara för att kunna göra det obegripliga begripligt, vi är annorlunda och sedda med ett sigill som bara återspeglar det som finns i Det. Den fulländade…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren