Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bullfitta i Bastun forts 2

Om ni minns....jag heter Gunnar, 19 år. Mina adoptivföräldrar heter Sonja och John.
De har en knullkompis som heter Lisa, 21år.

Jag har en mycket lång och grov kuk.
John har en stor kuk, men inte riktigt lika stor som min.
Sonja har en tydlig bullfitta som sväller när hon blir kåt.
Lisa har en klitta på 4 cm som blir styv snabbt, och putar ut genom trosorna.

När vi gick hem från Lisas lägenhet hade vi haft sköna stunder, men jag hade ännu inte knullat med Lisa och jag hade faktiskt blivit lite kär. Vi gillade varandra, så var det bara.

Vi gick längs regnvåta gator och Sonja tog upp en sak som hon och Lisa hade talat om tidigare: det vore väldigt härligt om de kunde ligga fitta mot fitta så att Lisas klitta smekte mellan Sonjas fylliga fittläppar.
Då säger John, men gör det då! Vi kan runka och titta på!

Men det är en sak som fattas, det är era kukar, sa Sonja. Låt säga att jag ligger på rygg och Lisa ovanpå mig, då är det ju möjligt att sätta en kuk i Lisa, men jag då? Det blir ju svårt.

När vi kommit hem satte jag mig med John och funderade på problemet. Vi bollade olika lösningar med nån sorts bänk, eller nån gunga. Men det blev ganska komplicerat att bygga. Då fick John plötsligt en ide: Vi gjuter av våra kukar i nån sorts gummi eller plast så kan vi sätta in dom i respektive fitta!

En mycket bra ide, men hur ska vi göra sa jag.
Tror jag vet sa John, först ska vi göra en form, och sedan hälla i gjutningen.

Minns inte hur John gjorde den första blandningen, det var nån sorts massa som stelnade efter en stund, och man skulle smörja in kuken med rapsolja. Problemet var bara att man måste ha ett rejält hårt stånd under hela processen.

Vi gör så har sa John, jag suger upp din jätteballe och trycker in en analplugg som jag juckar på lite hela tiden. Ok, sa jag, vi testar!

Jag klädde av mig och smekte upp min balle något, med några fingrar under pungen. John blandade ihop massan och kom in i rummet och log stort. Åh, jag ser en begynnande stake, du börjar visst bli lite kåt bäste Gunnar. Han tog tag i min stake med sina sköna händer och runkade sakta. Det var väldigt härligt och jag fick ett praktstånd. Bra sa John, nu gäller det bara att hålla den styv, nu trycker jag in en skön plugg.

John bakade in min stake med sin massa. Det blev en aning varmt när den började stelna. Samtidigt juckade John på pluggen så skönt. Efter en stund var det dags att lossa gjutformen.
Nu, sa John, får du tänka på din trasiga bil eller nåt väldigt tråkigt, så att du slaknar.
Jag gjorde så och det ploppade lite när kuken krympte, och sedan var det bara att lossa gjutformen.
Nu gäller det bara att löskuken blir lagom styv, så jag blandar lite gummi och plast så får vi se.

Efter en halvtimme kunde vi lossa den yttre formen och fram trädde en exakt kopia av min kuk i fullt stånd. Fint sa John, kanske lite för mjuk men vi får se vad damerna säger!

Vi gjorde på samma sätt med Johns styva ståkuk, och den blev lika bra.

Nu var det bara att vänta på lördag när Lisa skulle komma till oss och bada bastu.
Vi sa inget till Sonja, det skulle bli en överraskning.
Men hon frågade ändå, har ni tänkt på mitt och Lisas önskemål?
Jodå, vi har tänkt och fixat lite, du får se på lördag.

Lördagen kom och med den en kåt Lisa.

Nu ska vi basta sa John. Alla klär av sig!

Jag såg att Lisa hade sin klittebula genom trosorna, och då drog hon av sig dem och fram sprätte hennes lilla minikuk.
Min kuk blev genast halvstyv. Sonja såg vad som hände och greppade Johns kuk i ett stadigt grepp.
Vi bastade en stund och hade trevligt utan att något hände och vi tog den första duschen. Jag råkade komma åt Sonja bullfitta och hon sköt fram den och sa smek min kåta bulle käre Gunnar.
Så gjorde jag, men John sa att: nu Lisa och Sonja ska era önskningar kanske bli uppfyllda, så gå nu in och lägg er fitta mot fitta och njut.

Sonja la sig på soffan strax utanför duschen och sköt upp sin härliga bullfitta. Det vattnades i munnen på Lisa som la sig ovanpå med sin styva klitta mellan Sonjas svullna fittbulle.
De njöt och stönade en stund. Då sa Sonja, var är era kukar? Vi vill ha dom nu!

John tog fram våra kukars kopior, och damerna fick stora ögon. Jag vill ha hingstballen stönade Lisa. Ok, jag tar min mans kopia, jag älskar den, sa Sonja.

Nu trycker vi snart in dom, men snart ska jag och Gunnar ligga bredvid och suga varandras kukar medan ni ser på oss.
När det närmar sig sprut så avbryter vi och knullar på riktigt. Lisa ska för första gången få Gunnars jättegrova kuk. Överens?

JA, kom med kopiorna nu genast sa Sonja. Så blev det, vi tryckte gemensamt in Johns kukkopia i Sonja som låg på rygg. Hon stönade högt av kåthet. Med Lisa var det lite svårare, vi fick gemensamt smörja och smeka fitta och anus. Till slut var hon mogen för den grova konstgjorda dildon som var en exakt avbildning av mitt styva stånd. Till slut fick vi in åtminstone halva och Lisa gnuggade sin styva klitta mot Sonja bulle. Hon himlade med ögonen och var nära extas.

John och jag lade oss bredvid och sög och runkade varandras kukar med mun mot kuk, och kuk mot mun.

Efter en stund började det bli nära till sprut, så jag sa att nu är jag nära....
Bra sa John, nu drar vi ut kopiorna ur de här kåta flickorna och knullar på riktigt!

Och det gjorde vi med besked. Aldrig har det varit så skönt!

Skriven av: Erik

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren