Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Anal onani

Har köpt en ny dildo. Lite grövre. Ser ut som en riktig . Ett rejält kukskaft, lite ådrigt, förhuden nerdragen, stort rött ollon med underbar ollonkant. Pungen lika fin. Med sugkopp. Invigningen var så sjukt skön . Jag knullade min rumpa i två timmar. Sen var jag både slut och njöd. Öm i rumpan. Då kuken ska in i rumpan så spänner det så mycket att jag tror jag spricker. Men det är så skönt samtidigt. Ollonet tvingar upp anus. Långsamt tar jag emot staken. Sakta blir jag töjd. Då jag är tillräckligt töjd så knullar mig själv. Jag vill ha kuk i rumpan dygnet runt. På kontoret har jag en liten kuk som vibrerar. Lunch timmen går fort då. Jag är analfixerad. Drömmer om en kvinna som jag får slicka i stjärthål . Någon mer ?

Skriven av: Anne

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren