Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Trosor

Bara jag och min yngsta syster hemma. Tills i morgon kväll. Lördag till söndag. Perfekt. Tvättkorgen är full . Full med smutsiga trosor. Mina systrars och min mors. Jag hört både syrrorna och mor onanerat. Mina systrar har onanerat tillsammans flera gånger. Mor kom på dom en gång. Hon blev lite upprörd då. Jag smög upp och tänkte tjuvlyssna på utskällningen. Men den uteblev. Istället hör jag mor säga att hon förstår. Hon förstår att flickorna blir våta i slidorna och måste onanera. Mor berättar att hon också gör det. Syrrorna kan fortsätta men dom får inte röra varandra. Titta på varandra är ok. Har er bror runkat framför er nångång ? Eller visat sin kuk? Nej,inte. Synd,mor har inte smakat kuk på länge nu. Jag skojar bara flickor . Jag smyger tillbaka och tänker att mor vill ha kuk. Min kuk. Sin sons kuk. Men nu ,lördag ska jag leta fram 5 -6 st trosor . Sätta mig naken vid datorn och runka kukskaftet och slicka i trosorna. Kanske en morot i stjärten också. Tänker inte låsa dörren. Jag vill att lilla syster ska komma in och se . Kanske att hon vill att jag slickar henne. Forts följer.

Ung kåt öppen för förslag. Nyfiken
Johanss är medlem sedan 2023 Johanss har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren