Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Systers kompis

När detta hände var jag sextonår, jag hade en styvsyster som var fjortonår.
Maria min styvsyster bästa vän Anna var en blond vacker kvinna som jag varit förälskad i i två år. Tänkte ofta på henne när jag runkade och det gjorde jag nästan varje dag. Maria hade jag sett naken när hon var yngre men inte nu fast hennes bröst hade jag sett växa om de visade hon gick ofta barbröstad hemma.

Det var innan dvd men VHS filmer fanns.
Maria och Anna hade fått tag på en porrfilm, Maria visade mig en scen med en man som sprutade i en kvinnas trosor som hon sedan drog upp. Maria sade det ser intressant ut du kan få göra så på Anna inte mig jag är ju din syster skulle kännas fel. Jag sade att jag gör det gärna med Anna fast jag har ju sett dig naken och vi hade lite petting när vi var yngre.
Jag vet sade Maria men vi visste ju inte vad vi gjorde även om jag tror du fick en torrorgasm när du runkade och jag smekte min fitta.
Nästa helg skulle Anna komma över var inget ovanligt föräldrarna hade åkte till mormor som var lite ensam sedan morfar gått bort något år innan.
Maria hade förbjudit mig att runka senaste veckan visste nog att jag gjorde det ofta, att Maria onanerade misstänkte jag hade ibland känt lukten av fitta.

Anna var lite nervös men Maria gav henne en vänskaplig kyss och bad mig att börja klä av mig. Snart var jag naken hade ett begynnande stånd. Maria och Anna började klä av varandra. Nu såg jag Marias fitta första gången på några år hon hade en vacker brun triangel av könshår runt fittan även om det inte var så långt ännu.
Anna hade också hår runt sin fitta inte lika mycket som Maria och det var orange färgat. Maria sade du får inte knulla med Anna hon är bara fjortonår är bara du som har åldern inne.
Anna sade både jag och Maria är oskulder.
Att jag och var oskuld berättade jag inte.

När jag så dessa nakna kvinnor fick jag ett kraftigt stånd, Anna hade även stora bröst stötte än Marias även om det inte var små.
Sätt igång sade Maria som själv började onanera. Anna började smeka mitt stånd och förde min kuk mot sin fitta och började smeka sin klitoris med mitt ollon.
Med Maria onanerade bredvid oss och med Anna smekande min kuk började jag snart känna att jag var nära.
Maria märkte det, Anna slutade tog på sig ett par väldigt sexiga trosor. Anna tog inte på sig dem helt vill att du kommer i mina trosor log Anna. Började nu runka min kuk samtidigt som hon började hungrigt kyssa mig. Nu när Annas hand runt min kuk med hennes röda naglar och kyssande mig blev snart för mycket eftersom jag älskat Anna i tvåår. Maria filmade nu med en VHS kamera, var nog Annas för vi hade ingen.
Hade hört Maria pipa till för någon minut sedan så antog att hon hade kommit.
Kom brorsan sprutad manade Maria på mig. Då hände det som var nästan oundvikligt jag kom kraftigare än någon gång innan. Annas trosor blev dränkta av min sats sprutade men än någon gång innan. Men kom ihåg att jag hade älskat Anna i tvåår.
Maria blev arg, varför sprutade då så mycket kan du inte kontrollera det.
Anna log och sade det måste vara en komplimang till mig att det kom så mycket.
Men dessa kan jag inte ha. Fick låna ett par trosor av Maria och Anna gick in i badrummet för att tvätta av sig.

Ett år senare hade jag och Anna ett regelrätt samlag när jag förlorade min oskuld och även tog Anna man då var som klart inte Maria med.

Skriven av: Calle

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren