Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Moas och pappas sportlov. tredje delen

När vi vaknade låg vi fortvarande tätt ihop även om våra munnar skiljts åt så jag tryckte jag mina läppar mot Moas i en fortsättning på där vi somnade igår. Våra munnar lekte i varandra med spelande tungor och Moa tog mig om nacken medan jag började smeka hennes rygg och svank samtidigt som jag lät mitt knä glida in mellan hennes lår och upp mot hennes sköte. Moa klämde sina lår och tryckte sig mot mig så hon kunde känna den penis som otroligt nog vaknade ur sin sömn. Vi låg och eggade varandra genom kyssar och smek och när jag tryckte mig mot skötet lyfte Moa sitt lår så jag kunde känna hennes varma fukt mot mitt lår och det var den signal jag behövde.

Jag styrde mig mot hennes ingång och lät min ollontopp glida över hennes skönknapp med ett hummande som svar men det är ju litet bökigt att komma in när man ligger så tätt ihop även om jag lyckades lirka mig in en liten bit och Moa gjorde det bästa för att ta emot mig utan att våra läppar skiljdes åt.
Ganska snart insåg jag komplikationen och bad Moa vända sig så jag kunde komma in i henne bakifrån och Moa gled försiktigt runt med den verkan att min penis lämnade hennes slida för en kort stund och när jag tittade ned för att åter föra in mig i min dotter såg jag att snoppen var röd av henne.

”Moa, du har mens”. Moa svarade ”det gör inget nu blir jag inte med barn så jag vill att du kommer i mig nu”. Vid det har laget var jag i ett tillstånd så jag inte ens tänkte på den minimala risk som fanns utan jag styrde mig in i henne mjukt och hon tryckte sin stjärt mot mig. Far och dotter älskade mjukt och sakta tillsammans. Först med min hand kring ett ungt bröst men ganska snart var samma hand ovanför hennes klitoris och jag började smeka det fuktad av hennes inre.

Vi båda höll båda ned tempot för att förlänga vår gemensamma stund och vi älskade mycket länge tillsammans.
När jag kände att jag snart inte kunde hålla emot viskade jag ”Moa” och Moa förstod så hon förde tillbaka min hand till sitt bröst och ersatte den med sin egen så att hon skulle kunna anpassa sin orgasm till min.
Det gjorde hon fantastiskt för hon kom en nanosekund efter mig och vi vilade ut efterdyningarna nära och intimt.
”Pappa. Så fint och så mjukt och du kom i mig, det ville jag” sa hon tyst och jag burrade mig in i hennes hår och viskade ”Jag ville komma i dig min älskade dotter”.
Vi vilade i varandra för att känna vår närhet och vår intimitet. Far och dotter gemensamt tillsammans och så underbart förbjudet.
När vi vaknat till sans igen gick vi tätt tillsammans till vårt badrum för att duscha och rena ihop och även om våra rumpor inte hade varit del av morgonens kärleksstund ägnade vi oss åt att tvätta varandra intimt på det mest djupa sättet.

När vi var klara förberedde vi och åt en frukost tillsammans, en frukost som genomsyrades av att våra dagar tillsammans snart skulle vara till ända och att verkligheten snart skulle rinna på oss.
Mitt tema var nog mest att mina frön kunde gro inuti min dotter och att jag skulle ta en prommis till ett apotek och leta efter något dagen efter och Moas tema var mer om hur vi kunde fortsätt vårt utforskande i en värld där vi åter var en familj på tre för hon hade minsann igen tanke på att sluta ha sex med sin pappa när hon kunde. Visst fanns min ruelse kring hur jag skulle kunna möte Moas mamma men där var Moa enkelt tydlig med att mammor också har en sida som vill leka fullt ut.

”Pappa det löser jag och mamma kommer att leka tre med oss” sa hon enkelt men jag tvivlade stort.
Vi gick omslingrande ut till duschen och tvättade oss rena tillsammans och när vi torkade oss vände jag Moa mot mig för att kunna torka hennes rumpa särskilt torr och då speciellt, ja ni vet var.
Moa reagerade enkelt med ett ”Pappa, kan vi inte pilla varandra i stjärten men du får inte spruta. Du och jag tillsammans med våra rumpor”. Och visst var det jag önskade. En skön förbjuden, kravlös lek med min dotter så vi återvände till sovrummet och jag lade Moa på rygg med Moas stjärt över mitt ansikte och vi började kyssa och slicka varandras öppningar eller bajshål som Moa sade.
Det blev en följa John lek. Först förde jag mitt finger in i Moa och hon följde efter. Sedan tog hon mig med ett finger till och nu följde jag efter. Sedan kysste jag den öppna rosetten och Moa följde efter och när vi var nöjda burrade vi in våra huvuden i varandras stjärtar och begravde våra tungor i varandra innan vi förenades i det Moa kallade för bajspuss.
”När vi blir duktiga pappa skall vi bajspussas på riktigt” avslutade Moa innan vi gick upp och gjorde frukost tillsammans.

Vårt samtal handlade mest om det sköna vi gjort och Moa fokuserade på vad vi skulle kunna göra mer och om hur snuskiga vi skulle kunna bli. Ett tema som jag höll mig mer passiv i men som hon drev vidare. ”Vi kan kissa på varandra och när jag var ensam har jag känt på mitt bajs. Har du?. Jag har tittat på nätet när killar blivit bajsade i munnen och tjejer smetat in varandra i skit. Tänk om vi vågade. Kiss och bajs är så häftigt”.
”Moa ta det lugnt”. Bad jag, vi hittar vår väg och jag tror att min dotter blev nöjd för hennes kommentar var bara ”Pappa vi skall ha sex så fort vi kan och vi skall bli snuskigare och snuskigare”.

När frukosten var klar dukade Moa av under tiden jag klädde mig med orden att jag skulle gå på apoteket och köpa ett dagen efter. Moa bad mig att köpa tamponger och så lämnade jag min dotter för första gången på flera dagar.
Jag valde ett apotek som vi aldrig brukade gå till och bad expediten om tamponger och dagenefterpiller. Hon tittade klurigt på mig och jag hörde hur töntigt lät när jag förklarade helt sanningsenligt att det var till min dotter.
Så fort jag kom hem både kramade och kysste mig just den dotter som jag handlat åt mig djupt och varmt med en enkel kommentar. ”Pappa du vet vad hanhundar brukar göra med tikarna när dom löper. Dom slickar dom rena”. Hon vände sig om och särade sina skinkor inför mig och jag kastade mig in i leken så jag kröp in mellan hennes lår och slickade henne ordentlig ren. Som en mer eller mindre ointresserad tik meddelade hon mig att Lena skulle komma över sen och att hon skulle sova över så jag insåg att min intima lek med min dotter nog var över.
När jag slickat klart tittade Moa på mig ”Pappa du ser ut som en vampyr” och jag sa ”Tyst med dig och ta ditt piller för jag vill inte bli morfar och far på samma gång”.

”Ja far. Jag lyder” svarade Moa och gick på alla fyra mot sitt rum och gjorde det hon brukade gissar jag. Själv tvättade jag av mig med den insikten att det nog var bra att Lena kom hit så att vi fick litet ordning i tillvaron innan min fru kom hem. Jag satte mig för att försöka arbeta litet och lyckades i några timmar när jag hörde ett pling på dörren. Moa hörde naturligtvis inget så jag öppnade och där stod Lena med en rygga i handen och som vanligt fick jag en varm kram och en liten puss på kinden innan hon smet in till Moa.
Jag hörde flickorna komma ut och Moa ropade att dom skulle se på film och hon undrade om dom kunde beställa pizza så hon fick mitt kort och med det var middagen klar. När jag tyckte mig vara färdig för dagen gick jag ut och satte mig med flickorna och tillsammans tittade vi på en ytterligare film innan vi bestämde oss för att det var dags att sova så flickorna gick till sig och jag tog nogsamt på mig pyjamasbyxor och kröp ner i sängen och släckte inför natten.

Det tog inte en lång stund innan jag hörde ett tassande ett tassande i sovrumsdörren och Moas röst
”Pappa vi sover här ,min säng är fuktig” så jag tände lampan och såg båda flickorna i dörren, Moa klädd i sitt vanliga linne och Lena med en vid skjorta på sig. Med en liten sömnig tanke på det olämpliga svarade jag ”OK, jag kan lägga mig på soffan”.
Moa svarade ”Nej pappa ligg kvar, det finns gott om plats” vilket inte gav mig någon chans till svar
Båda flickorna kröp ner i sängen bredvid mig. Moa drog undan täcket och som jag uppfattade det mer eller mindre föste hon ner Lena i mitten av sängen innan hon själv kröp ner.
”Attans tänkte jag. Lena”. Det hade varit bättre om det var Moa som låg närmast och som en markering sa jag ”SOV gott flickor”, släckte och vände mina sängkamrater ryggen. Men naturligtvis kunde jag inte somna utan låg och lyssnade på två femtonåringar som fnittrade och viskade bakom min rygg och jag visste ju vad dom höll på med men jag var helt övertygad om att jag inte skulle vara en del i det dom säkert tänkt ut.
Jag lyssnade och försökte både dechiffrera viskningarna och känna av vad som skedde bakom min rygg för tonåringarna låg inte precis stilla så sängen var mest som en båt på en resa över ett böljande hav mot ett okänt mål (men jag förstod nog målet) och jag förstod att jag inte skulle få sova denna natt.

Plötslig blev det alldeles tyst och stilla.
”Vad i hela friden pysslar ni med? ”frågade jag och tände lampan. Då såg jag min Moa ovanpå Lena och dom kysste varandra intensivt. Moa tittade upp mot mig ”Det vet du pappa. Lena vill också ha det skönt men just nu får du bara titta på”.
Lena tittade på mig, log och sa på sitt vanligt tysta sätt ”Moa har berättat och jag vill med. Får jag det?”. vad skulle jag svara? Att älska med min dotter var ju en sak men att se en annan femtonåring i min säng var ju något helt annat men egentligen hade det ju redan skett så jag nickade samtidigt som Lena tog min hand mjukt.

Jag såg Moa smeka Lena och Lenas hand kring Moa och precis som flickorna hade tänkt väckte det åtrå i den gamle mannen men just nu valde de att fokusera på varandra inför ett tredje par ögon.
Moa lämnade Lenas mun och började kyssa hennes halsgrop på väg mot Lenas bröst vars vårtor hon tog i sin ann med det resultat att jag kände hur Lenas hand kramade min och att hennes blick låste sig i mina ögon.
Moa vandrade ner över Lenas mage och till lenas sköte och där gömde hon sitt ansikte men genom Lenas hand förstod jag det som hände. Moa tittade upp mot Lena och sade ”Vi borde ha gjort detta många gånger”. Lena sa ingenting så Moa fortsatte med ”Nu skall vi leka i din anal” samtidigt som hon fumlade efter den nu så välkända burk som vi använt tillsammans.

Jag räckte mig efter den, tog av locket och gav den till henne och i stället för tack svarade hon att jag skulle komma ner till henne och titta på vilket var en begäran som jag inte var sen att efterkomma så jag vände mig mot Lenas underliv och min Moa som just hade börjat smeka kring Lena mjuka ingång på ett sätt som för Moa och mig var välbekant.
Lenas grepp om min hand hårdnade samtidigt som jag såg min dotters finger penetrera Lenas stjärthål och borra sig hela vägen in och nu kunde jag inte hålla mig så med min fria hand smekte jag litet försiktigt och prövande över Lenas klitoris. Moa tittade upp på mig ”pappa vi gör det skönt för na tillsammans” så jag började leka runt med Lenas knapp samtidigt som Moa lät ett finger från sin andra hand följa det första in i Lenas stjärt.

Lena låg alldeles blixtstilla och när jag tittade upp mot henne såg jag att hon var helt koncentrerad. Moa knullade henne försiktigt och jag såg att hon gjorde som jag gjort och hela tiden vidgades analöppningen. Jag tyckte den mulliga flickan var söt där hon låg framför oss och så stilla njöt men Moa avbröt mina tankar med att säga åt Lena att vända sig om och puta med rumpan och utan att säga något vände sig flickan om med stjärten i vädret. Min dotter satte sig bakom Lena och beskådade den breda bakdelen. ”Det är så häftigt att titta rakt in i analen” och hon böjde sig fram och slickade sin väns hål innan hon åter klämde in sina fingrar med kommentaren ”Pappa snart skall du knulla. Visst vill du det Lena”. Jag insåg att det var planen men frågade ändå Lena som svarade ett tyst ja.
”Nu är hon klar pappa så kom hit och knulla” fnittrade min dotter och gav plats för sin far så jag placerade mig så att jag kunde se in i Lena och se hennes breda rumpa vilket gjorde mig om möjligt ännu mer tänd. Jag bestämde mig för att ta Lenas oskuld och styrde in mitt kön mellan hennes blygd och in i den varma grottan.

”Nej pappa du skall knulla analen” sa Moa skarp och jag svarade med ett snart och älskade med Lena en stund och nu började det hända saker för Lena började röra sig och gny tyst och jag hörde ett ”Jag knullar, Gud va skönt” och Moa fyllde på att det var det bästa som fanns men det var häftigare i stjärten.
Jag tog henne på orden och lämnade den varma slidan och så fort min penis visade sig tog Moa den och styrde in den mellan Lenas skinkor och placerade ollonet mot hålet. Med gemensamma krafter styrde vi in mig i Lenas bakre ingång och jag kände att min dotter hade gjort ett bra förarbete, ja nästan för bra och jag lät mig glida sakta fram och åter.
Lenas hand försvann in under hennes kropp och jag förstod att hon smekte sig inför oss och hon fortsatte med sitt söta tysta gnyende.

Moa tittade fascinerat på min penis som gled ut och in och jag höll mina händer runt Lenas skinkor, skinkor sam var mjuka varma och precis alldeles lagom. Plötsligt och helt utan förvarning fick Lena sin orgasm så att hela hennes riste men hon sa inte ett ljud och när hon ebbade ut hördes bara ett ”ja” när hon sjönk ner framför mig
Jag kände mig litet handfallen där jag stod med min penis inklämd mellan flickans skinkor så jag lät mig glida ur, lade mig över hennes rygg och viskade i hennes öra ”du är så fin” vilket hon verkligen var Moa kom upp till oss och kysste Lena mjukt på munnen innan hon kröp ner bredvid oss med armen om min rygg.

Vi somnade nog en stund och jag kvicknade till av Moas ord till Lena ”Vill du Leka mer Lena?” och Lena svarade jakande så Moa fortsatte ”Pappa har inte sprutat än, vill du titta?” och Lena svarade, kanske mer riktat till mig. ”får jag det”. Moa fyllde på ”Visst får hon pappa, vi leker anal med dig”.
Åter var jag tvungen att tänka till men det var nog det nedre huvudet som tänkte mest så jag svarade ”Ja det blir skönt, vill du Lena?” och den här gången var Lena ordentlig vältalig.
”Får jag pilla dig i analen så mycket jag vill och får jag titta på när du runkar så du sprutar? Häftigt”. Nåja det blir nog mest droppar tänkte jag och lämnade Lenas kropp och lade mig till rätta med benen uppdragna som den värsta patient.

Moa och Lena hoppade ur sängen och Lena ställde sig på knä mellan mina ben för att studera min nedre del. Moa höll fram den nu snart tomma vaselinburken åt sa åt Lena att ta en stor klick. Jag kunde se hur Lena noga studerade mitt underliv och jag kände hennes finger mot min analöppning där hon försiktigt kände på min öppning så att min skamfyllda lustkänsla vaknade ordentligt.
Moa som nu ansåg sig vara expert på bajshål instruerade glatt och jag kände Lenas fingrar klämde runt min muskel och jag försökte slappna av så gott jag kunde. Lenas finger började leta sig in i mig litet vickande och mycket försiktigt samtidigt som hon djupt intresserat studerade mitt ansikte, hon log och med en fixerad blick tryckte hon sitt finger rakt in med en målmedvetenhet som gjorde att jag tappade andan. Hennes finger var betydligt större än det finger Moa bjudit mig på.

Nu visade sig en helt annan sida av den annars så tillbakadragna flickan och jag märkte hur hon tog ledningen och jag lät det ske och lämnade ut mig till den flicka som både ville ge mig njutning och som just visat mig en helt annan sida av sig.
Även Moa anpassade till Lena och intog en helt ny roll i vår lek. Hon kröp upp och lade mitt huvud i sitt knä och började smeka mina kinder samtidigt som jag kände att Lenas finger lämnade mig. Under ett ögonblick trodde jag hon skulle sluta men hon lade sig över mig med hela sin tyngd och tryckte sin rumpa mot mitt ansikte, vickade sin rumpa så att hennes båda hål kom alldeles framför mitt ansikte. ”Slicka” sa hon med en skarp röst som jag aldrig hört tidigare och jag nosade in mig i hennes kön ”I stjärten!” fortsatte hon och jag letade in min tunga den in i den ännu öppna ingången samtidigt som jag kände att hon åter penetrerade mig, nu med fler fingrar.
”Det här måste jag se” fnittrade Moa och lämnade för att finna en plats någonstans vid mitt under liv. Jag själv kunde inte göra något alls fastlåst under den kraftiga flickan. Tjejerna började ett resonemang om hur dom skulle behandla mig och mitt hål och dom verkade enas om att en skulle tvinga upp mitt hål medan den andra skulle se hur många fingrar som jag kunde ta emot.

Hela jag koncentrerade sig på en enda del, min anala lekstuga. ”Vi provar med tre” hörde jag Lenas röst och när jag försökte protestera tryckte hon helt sonika ner sin rumpa som ett tecken till mig att vara tyst. Nu kände jag knappt min muskel utan all känsla och alla signaler till mitt kåthetscentrum kom från mitt innanmäte. "Han tar tre, Tur att jag tog med oljan” sa Moa. Oljan tänkte jag och insåg att allt detta var planerat. ”Mina fingrar är större. Om jag särar hålet så kan du försöka med fyra Moa” sa Lena och jag kände hur flickorna rotade runt. ”Han har inget bajs” kommenterade Lena och jag insåg att detta var en fantasi som jag inte ens haft som just blev uppfylld, jag bara njöt och alla tidsbegrepp bara försvann.

Efter eoner av tid hörde jag Lena ”skall vi se han runka?” och Moa instämde. ”Runka för oss pappa så vi får se dig spruta”. På något sätt lyckades jag krångla min hand genom Lena och hitta min penis som jag alldeles glömt bort och min fundering var hur jag skulle få den hård igen.
Någon av flickorna förstod min situation för jag kände hur de fingrar som var i mig hittade min prostata och hjälpte mig på traven och jag onanerade för de flickor som så skickligt förvandlat mig till deras leksak.
Lena vickade på sin rumpa, jag hörde henne förtjust ropa ”Titta han blir hård, tror du han sprutar snart” och jag kände att jag nog skulle göra så. När jag kände ett par läppar mot mitt ollon kunde jag inte hålla emot utan kom helt okontrollerat och jag kände hur den av flickorna som kysste mitt ollon lät hela min snopp glida in i sin mun. Allt blev stilla.

”Kyss mig Lena, jag vill också smaka” hörde jag min dotter och jag förstod att flickorna kysste varandra och lekte med min saft. Efter ett tag sa Moa ”Vi lämnar han öppen” och sedan sa hon till mig ”Går det bra pappa?” och jag hummade ett ja till svar jag var helt utmattad.
Lena lämnade min nedtryckta kropp och vände sig till mig och även om jag inte borde bli förvånad av något överraskade hon mig med att kyssa mig både djupt, ömt och länge. Hon gled ner och höll om mig innan hon fortsatte ”Var jag dum mot dig?”.
Mitt svar var enkelt ”Nej. Du visade mig en sida av mig som jag inte visste om och du visade mig en sida av dig som glädjer mig mycket” samtidigt som även Moa kröp upp till oss tillade jag ”Ni båda! Det här hade ni planerat och ni skall bara veta hur skönt det var för mig. För oss menar jag.”
”Vi har bara väntat på chansen. Hur känns stjärten pappa”. Jag kände efter och försökte knipa men insåg att jag nog skulle sova med ett öppet hål och en förhoppning om att inget skulle trilla ur den.
”Stjärten är nog så öppen att man kan parkera en bil där. Skönt.”
Vi pratade litet om det vi just upplevt tillsammans. Ett samtal som saktade ebbade ut och det sista jag kände var en hand runt min penis och en annan hand som letade sig in mellan mina skinkor.

Jag vaknade med båda tjejerna djupt sovande och kunde fundera på gårdagen och att jag inta haft någon aning om flickornas plan för oss tre. Jag klämde litet med min muskel samtidigt som mina tankar hamnade kring min fru som snart skulle komma hem och om hur jag skulle hantera mitt möte med henne. Min nästa fundering handlade om min roll och om det var rätt av mig att tillåta vår lek. Den tanken förkastade jag eftersom flickorna helt enkelt gjort de dom hade lust med.

Efter en stund bestämde jag mig för att göra frukost så jag smet upp ur sängen utan att väcka flickorna.
När jag druckit kaffe en stund dök dom upp i köket hand i hand. ”God morgon pappa får vi en puss” sa Moa samtidigt som Lena kom fram till mig, vände sig om och särade sina vackra skinkor ”I stjärten tack” och jag kysste henne rakt in i hennes ros innan hon satte sig mitt emot mig.
”Mig med” och jag fick kyssa ytterligare en flickstjärt. Inte en dålig början på en morgon.
Vi pratade över vår frukost, både om det vi upplevt och annat som tonåringar och efter en stund sa jag att det var dags att ordna till alla sängar efter våra övningar.
”Men först skall vi kissa” sa Moa och markerade VI skulle göra det ihop så vi marscherad ut i badrummet där Moa fortsatte ”Vi kör följa John. Först kissar jag så torkar du, Lena och så du”.
Vi lekte leken och jag fick torka Lenas stora blygd innan jag blev torkad av min dotter. När vi var klara gick vi ut och bäddade om våra sängar så att allt såg helt olekt ut
.
Lena sade att hon måste gå hem så hon klädde sig och gav mig en varm och inte tonårsmässig kram som avslutades med en kyss. ”Jag vill knulla mer med dig, får jag det” och jag svarade att hon fick knulla mig så ofta hon ville. Det sista jag såg av henne var hennes vickande rumpa.
Moa och jag ägnade oss till att småhångla under resten och dagen samtidigt som Moa noggrant beskrev sin och Lenas behandling av mitt underliv och jag förstod att det kallades bajshålet numera.
Moa bestämmde att vi skulle knulla och leka analt så ofta vi kunde och litet filosofiskt deklarerade att vi skulle bli jattesnuskiga.

Vid tretiden hörde jag dörren öppnas och det var dags att möta min fru och väl medveten om att jag inte skulle vara den som berättade om min vecka förhörde jag mig om henne. Vi åt middag, tittade litet på TV och inte allt för sent gick vi till sängs. Min fru tittade på den nybäddade sängen sa hon med ett litet leende ”Men älskling har du bytt vi bytte ju alldeles innan jag för när vi såg alla fläckarna vi gjort i helgen”. Jag kom ihåg lördagens älskog som varit en skön och städad historia
När vi lagt oss kröp hon nära och kysste mitt öra med en viskning. ”har du haft en jobbigt vecka älskling. Har Moa varit jobbig med dig. Jag tror vi väntar med att älska till i morgon” och mest för sig själv tillade hon ”eller övermorgon”. Visste hon?

Ja vad en hustru visste eller kunde ana fick jag inte veta den kväll men kanske kommer jag att berätta det vid ett senare tillfälle.

Tycker om att skriva, både för dig som läser och för mig som skriver. Mina krior går ibland utanför ramarna men det är bara fantasier om jag inte skriver att jag upplevt något. Funderar du om det jag skriver så hittar du mig på min epost [email protected]
Newbutold är medlem sedan 2021 Newbutold har 8 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren