newbutold

Newbutold

Tycker om att skriva, både för dig som läser och för mig som skriver.
Mina krior går ibland utanför ramarna men det är bara fantasier om jag inte skriver att jag upplevt något. Funderar du om det jag skriver så hittar du mig på min epost [email protected]

Publicerade verk: 8
Medlem sedan: 2021

Författarens noveller:

Henna. andra delen. Svart

Newbutold

Nå käre läsare nu måste jag backa tillbaka en stund för att hjälpa dig in i min historia igen. Vi tre, Henna, fru Karin och jag låg nu tillsammans i sängen och vi sover nu skönt tillsammans efter…

Klicka här för att läsa hela »

Henna. andra delen. Vit

Newbutold

Nå käre läsare nu måste jag backa tillbaka en stund för att hjälpa dig in i min historia igen. Vi tre, Henna, fru Karin och jag låg nu tillsammans i sängen och jag har just glidit in i Hennas…

Klicka här för att läsa hela »

Henna. Där allt började

Newbutold

Vi har en vädringsbalkong i vår villa, en balkong med dörrar från vårt sovrum och från det gästrum som ligger vägg i vägg med vårt sovrum. Varje morgon brukar jag hänga ut vårt täcke en stund…

Klicka här för att läsa hela »

Moas och pappas sportlov. tredje delen

Newbutold

När vi vaknade låg vi fortvarande tätt ihop även om våra munnar skiljts åt så jag tryckte jag mina läppar mot Moas i en fortsättning på där vi somnade igår. Våra munnar lekte i varandra med…

Klicka här för att läsa hela »

Moas och pappas sportlov. Andra delen

Newbutold

Jag vaknade med den sovande Moa alldeles tätt intill mig och insåg att vi sovit i en oherrans många timmar. Min rumpa ömmade efter den behandling den fått och jag insåg att jag borde förberett…

Klicka här för att läsa hela »

Moas och pappas sportlov

Newbutold

Det här var ju dåligt planerat. Sportlov och mor var tvungen att åka till sin moster Rut eftersom Rut hade brutit benet och behövde hjälp så både fru och bil skulle vara borta hela veckan med innebörden…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren