Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Henna. andra delen. Svart

Nå käre läsare nu måste jag backa tillbaka en stund för att hjälpa dig in i min historia igen.
Vi tre, Henna, fru Karin och jag låg nu tillsammans i sängen och vi sover nu skönt tillsammans efter nattens lekar tillsammans, min fru Karin, Henna och jag.
så där börjar vi där vi slutade.
Vi kröp alla upp i sängen och lade oss tillsammans med Karin i mitten och vi somnade igen.
Efter en, jag vet inte hur lång stund hörde jag vår hund krafsa på dörren och jag smög upp och ut genom dörren, Stängde den tyst, tog på några kläder och tog hunden på en promenad.
Jag var nog ute en halvtimme innan jag kom hem igen. Det var alldeles tyst och jag tog fram frukosten innan jag smög upp till sovrummet.
Henna och Karin sov men med varandras huvuden mellan deras sköten. Tyst stängde jag dörren, gick ner och lagade ägg och bacon.
Karin måste ha vaknat av doften av bacon för hon kom ner iklädd sin morgonrock, kramade mig och sa ”Älskling, det här är inte klokt men så skönt. Vad har vi gett oss in på?”
”Jag vet inte men på något sätt känns det alldeles rätt och vi är vuxna alla tre”. Svarade jag.
”Inatt innan jag somnade kom så många tankar kring tabun som jag aldrig sagt till dig men lekt med i tanken, fula, nej snuskiga tankar.” fortsatte hon. ”sånt man inte får göra”.
”Hos mig med.” Svarade jag ”och jag undrar om inte Henna hjälper oss på den vägen. Vet du hon försökte hångla med mig när hon var liten och att jag onanerade till hennes konfirmationskort.
Vi stod framför spisen och kramade och kysste varandra när Henna helt naken släntrade in i köket.
”Oj vad söta och pryde ni två är. Jag trodde att vi hade släppt alla hämningar här i huset nu. Det har jag i vart fall” skrattade Henna och drog sin hand längs sitt sköte. Vad gott det skall bli med frukost” sa hon och kastade sig ner på en köksstol. Karin och jag gjorde detsamma och vi började äta tillsammans.
”Du Henna. Igår…..” började jag men Henna avbröt mig. ”Tyst! Nu har vi ett knull- och snuskhus ihop och vi skall göra allt tillsammans. Allt som vi fantiserat om för visst är det väl så att även ni som är så gamla har snusk i skallen. Du blir ju kåt att torka mig i rumpan eller hur.” Riktade hon sig mot mig.
”Du har aldrig torkat mig” Skrattade min hustru medan hon bredde en skinksmörgås.
”Okej. Från och med nu så kommer jag att torka alla i rumpan när ni behöver det.” kontrade jag.
”Även bajs på mig.” svarade Henna och Karin inflikade ”det vill jag se, leka tre.”
Jimmy, vår hund måste ha känt doften av korv på bordet för han smög sig fram till bordet och nosade efter någon godsak och Henna släppte ned en korvskiva under borde så hunden försvann in under mellan två stolar.
”Jag har alltid velat knulla med min gudfar och jag minns hur skönt det var när du torkade mig i rumpan när jag var liten. I min fantasi så hoppades jag att du skulle pilla på mig men det hände ju aldrig även om jag vet att du spanat in mig. Du nappade ju inte ens när jag slätade dig. Duktig farbror. ”HI HI.” skrattade Henna innan hon fortsatte äta.
Efter en stund började hon fnittra. ”Nej Jimmy, dom vet ju inte så skäms.”. Jag kände Hennas knä mot mitt lår och när jag tittade ner under bordet såg jag att jycken stod mellan Hennas ben.
”Vad menar du?” undrade Karin. ”Han slickar min fitta och oj vad han är duktig” Svarade Henna fnittrande. ”Han har hjälp mig när ni inte varit hemma och han är en duktig knullare men han blir ivrig ibland. Vill ni se?” Henna lämnade frukost bordet och ställde sig på alla fyra mitt på köksgolvet och Jimmy ställde sig bakom och fortsatte slicka Hennas underliv.
”Du får hjälpa han för han har litet svårt att hitta Karin. Hjälp han in i fittan” sa Henna. Karin tittade på mig och efter en nick från mig gjorde min fru något hon nog aldrig ens tänkt sig. Hon lyfte vår hund över Hennas rygg, Tog tag i hans röda snopp och styrde den mot Hennas kön. När hunden kände Karins hand kring sitt kön började han jucka frenetiskt och min kära hustru hade det svårt att leda honom in i Hennas slida. Jimmy började knulla Henna som gnydde som en tik samtidigt som både Karin och jag tittade på.
Hunden knullade vilt och Henna ropade till oss. ”Ett finger i analen, Karin och du, hane runkar framför mig.
Karin tvekade inte utan slickade sitt finger och pressade in det i Hennas stjärt.
Jag däremot tvekade litet innan jag ställde mig på knä framför Henna och onanerade en liten bit från hennes huvud.
”Jävlar nu sprutar han i mig. Fingerknulla mig och du spruta ner mig”. Jag såg att Jimmy slappnade av och vilade sig över Henna utan att lämna henne. Henna öppnade sin mun och lät mig spruta rakt in i den. Karin lät sitt finger lämna Hennas analöppning och när hon drog ut det var det alldeles kladdigt.
Henna tog min frus hand och med kommentaren ”Snuskhus” sög hon in Karins finger i sin mun. ”äta bajs, gott. Oj vad jag är bajsnödig”. Hon tittade på oss. ” Nästa knull blir någon annan. Vi skall lära Jimmy knulla”. Skrattade Henna när hundens snopp lämnade hennes inre. Jag undrade nog vem hon menade.
Karin tittade på mig och ruskade på huvudet men i hennes min såg jag något helt annat. ”Lilla vän, behöver du gå på toa?” Frågade hon Henna. ”jag måste bajsa. Tojka mig” svarade Henna.
Nu tog jag mod till mig och tog Henna i handen och alla tre drog sig mot badrummet medan Jimmy lade sig ner, slickande sin penis.
I badrummet hoppade Henna ner i badkaret och vände upp sin rumpa. Utan tvekan började hon krysta inför oss och ganska snart öppnade hon sig och brunt blev synligt i hennes stjärt. ”smörj in mig” sa hon till Karin men jag hann före och fångade upp min guddotters bajs och kletade ut det runt hennes skinkor som blev alldeles bruna. Min fru tog min hand och tryckte näsan mot den och när hon tittade upp hade hon en brun fläck på sin nästipp. ”Vad händer?” frågade hon och Henna svarade. ”Du tappar konrollen bara. Kanske är det din dröm?” svarade jag.
Henna lät sig tömmas inför oss, hennes hyresvärdar. ”Du, Tom. Vågar du slicka ren din guddotters bajsstjärt och vågar Du slicka hundsperman från mig? Sa Henna.
Det var en utmaning som jag inte kunde stå emot så jag gled in under min guddotters underliv och började rengöra hennes anus. Smaken var stark och inte så god men känslan att få Hennas bajs i munnen var bortom allt jag tidigare upplevt. När jag tyckte jag var klar tittade jag upp mot Hennas kön och såg min hustru slickande Hennas rinnande kön, ett kön som både savade av kåthet och det vår vovve lämnade ifrån sig.
Henna tittade mot mig med en frågande blick. ”Får jag leka med henne en stund?” Hon tolkade min blick som ett ja och sa åt Henna att kliva upp i badkaret,
Henna klev ur badkaret med en tillåtande blick och kramade Karin mjukt.
”Nu är du vår Karin. Duscha och vänta här på mig.”
Henna drog mig ut ur badrummet och sade. ”Karin har alltid varit så prydlig och nu vill jag att vi tar det ur henne”. Henna viskade en mängd instruktioner i mitt öra och jag viskade ”Tror du?” till henne.
”Alla drömmer” svarade Henna och vi satte vår plan i verket.
Jag fick en hel del att göra i köket och jag var tvungen att hämta ett och annat i garaget men efter en stund var allt klart och jag ropade det till Henna.
De båda kvinnorna kom in i köket. Karin med ett par svarta trosor över huvudet ledd i handen av en naken Henna. Jag kunde inte hålla mig så jag gick fram och nosade på Karin. Trosorna verkade välanvända och dom var inte Karins
”Välj ett ord Karin” sa Henna. ”ord” svarade Karin. ”Ja ett ord som betyder stopp: Det ord som du säger när det är nog. Inget annat gäller.”.
Karin var tyst länge innan hon sade ”Solsken”.
Henna ledde Karin till köksbordet där jag lagt ett täcke som jag täckt med byggplast allt enligt Hennas önskemål. Henna hjälpte Karin upp på bordet så att hon låg med bordskanten i midjan så att stjärten helt exponerades för oss och gick fram till min frus huvud och tog bort handuken.
”Är det verkligen OK älskling? Frågade jag och Karin svarade. ”Du har alltid varit så snäll när vi älskat men jag har haft mörka drömmar och nu är det dags”. Hon lade huvudet på sned. ” Gör vad ni vill med mig”.
Jag tog tag i Karins armar och låste dem vid bordsbenen med ett par packremmar. Henna drog isär min frus ben och gjorde detsamma med hennes ben så att hon var helt fjättrad vid bordet.
Nu hämtade Henna en stor morot. ”Sug.” Hon riktade sig till mig och sade åt mig att smeta in Karins stjärt med smör vilket jag naturligtvis gjorde.
Henna tog moroten och placerade den mot Karins anus och tryckte in den utan större åthävor. Karin skrek till och Henna svarade med ett ”Tyst hynda. Allt du skall säga är att du vill ha mer”. Henna gav min fru en hård dask på rumpan. ”Vad skulle du säga?”.
”Jag vill ha mer” svarade min fru tyst och Henna replikerade. ”Du skall få mycket mer”.
Hon gick till diskbänken och tog en handuk som hon virade innan hon gav Karin en dask. ”Vad sa du?”. Tillade hon och Karin svarade tvekande. ”Jag vill ha mer”. Henna fortsatte att daska Karins rumpa, nu hårdare så att den började rodna. Samtidigt pratade hon med Karin. ”Du har alltid varit så prydlig men jag har anat att det under din fina yta funnits en bitch som bara vill bli tuktad och blottad. Nu skall du få hundkuk i analen. Vad vill du?”. Karin hade tydligen lärt sig och sa. ”Jag vill ha mer”.
”Jimmy” ropade Henna och när hunden kom springande började hon massera dess underliv. Hans röda penis visade sig snart.
”Nu skall du knulla matte i stjärten gubben. Det kommer du att gilla.”. Hon drog ut moroten och hjälpte upp hunden på min frus rygg. När hunden var på plats styrde hon hans penis mot Karins stjärthål och hjälpe honom in. Jimmy gjorde som hundar gör och Karin tittade på mig med stora ögon.
”Vad vill du Karin ha?” frågade Henna. ”Jag vill ha mer” svarade Karin. ”Knulla na i mun” svarade Henna och jag svarade att jag nog var för nödig för det. ”Så bra då kan du kissa på din fru” replikerade Henna.
Ett nej undslapp Karin innan hon fick ett hårt rapp över den under vår knullande hund gömda skinkan. ”Vad” skrek Henna och Karin svarade undergivet ”Jag vill ha mer”.
Henna Tog tag i Karins hår och drog hennes huvud bakåt samtidigt som Jimmy slutade jucka och jag förstod att han fått sin utlösning för han hängde slött på min hustru. Jag var ordentligt nödig och ställde mig bredvid bordet. ”Pissa henne i munnen” beordrade Henna. ”Gapa slyna”.
Det tog en stund för mig att komma igång för det är inte lätt att kissa när man har halvstånd men efter en stund träffade strålen Karins huvud så hennes hår blev alldeles blött och jag riktade min stråle rakt in i min hustrus mun. Karin ulkade och som en belöning fick hon ett hårt slag av Hennas handuk. ”Svälj”. Karin gjorde som hon blev tillsagd och svalde samtidigt som ytterligare handduksslag träffade hennes stjärt. Henna lyfte ner Jimmy som lommade bort och började slicka sig ren.
När jag kissat klart kallade Henna på mig. ”Kom skall du få se hur stor fitta hon har”. Henna tog upp handduken som Karin haft över sitt huvud när de kom in och drog åter trosorna över min frus huvud innan hon gled bakom Karins rumpa. Jag ställde mig på knä bredvid Henna och tittade på.
Henna särade på Karins skinkor och började leka med hennes blygdläppar samtidigt som hon lät tummarna glida in i henne. ”Vad vill du?” sporde hon och ett ”Jag vill ha mer” hördes genom trosorna.
Nu drog Henna sina händer från Karins kön och smorde in sina händer med mängder av smör. Jag tittade rakt in i min hustrus underliv som låg blottat framför mig. Slidan var alldeles fuktig och ur hennes inte helt stängda analöppning rann det som jag förstod var vår hunds sperma. Henna lade en hand mot Karins svank, formade tre fingrar på den andra till en kon och lät fingertopparna leta sig in mellan min hustrus blyg. Jag såg hur hon pressade in dom djupare in i Karin. ”Vad vill du Karin?” sa hon. ”Jag vill ha mer, snälla Henna” svarade Karin under handduken. Henna smällde till hennes skinka hårt och min fru svarade ”Jag vill ha mer”.
Henna borrade sina fingrar djupare in i Karin. ”duktig slyna” och Karin svarade ”Jag vill ha mer”.
Den unga kvinnan förde in sitt fjärde finger i min hustrus underliv och lät sin tumme vila mot Karins analöppning en kort stund innan hon lät den följa de andra fingrarna in i Karin. Hon roterade sin hand och tvingade den allt djupare in i slidan. Sakta gled hennes hand bit för bit in i Karin och jag såg slidan vidgas och stjärtöppningen dras ihop framför mig. Plötsligt tryckte Henna till och handen gled in i Karin som svarade med ett gnyende. ”Vad?” sa Henna skarp vilket fick till svar, ”Jag vill ha mer”.
Hennas hand var nu helt inne i Karin och hon rörde den sakta. ”Du skall få mer” muttrade Hanna. ”Stjärten är din” sa hon och tittade på mig. Försiktigt lät jag mitt finger leta sig in i min frus slutna stjärt varpå Henna kommenterade ”Var inte så snäll hon är ju uppknullad av Jimmy. Ge na vad hon behöver.” Jag lät ett finger gill glida in genom slutmuskeln och jag kände Hennas hand på andra sidan slidväggen. Henna tog sin lediga hand och började smeka Karins klitoris. Resultatet blev att min hustru putade upp med sin rumpa så jag kunde komma djupare in i hennes inre. Henna och jag förde Karin närmare och närmare en orgasm och snart stönade Karin och vred sig ohämmat och hon kom inför våra ögon helt ohjälpligt och helt utlämnad.
”Var det skönt, bitch?” frågade Henna och Karin svarade ”jag vill ha mer” varpå Henna svarade kort . ”Nu får du inte mer”. Henna lirkade ur sin hand ur Karins kön och med en blick fick hon mig att lämna min frus bakre ingång. Hon drog av Karin trosorna och såg på henne. ”Nu skall jag knulla din karl som du borde gjort hela tiden. Henna tog min hand i sin och drog mig till en plats alldeles framför Karins huvud och vände sin rumpa mot mig. ”Knulla mig så att hyndan lär sig hur man gör”.
Oh du läsare kan ju gissa vad jag gjorde med den inbjudande rumpan framför mig. Jag knullade den med all kåthet som byggts upp mig under det jag varit med om. Henna böjde sig fram så jag kunde tränga in i henne slida i hela dess djup och var gång jag tittade på min hustru formade hon orden ”jag vill ha mer”. Att se min hustru maktlös tittande på mig och Henna var mer än tillräckligt för att jag skulle spruta rakt in i den unga flickan. När jag kommit gled jag ur henne och lät min fru slicka ren min kladdiga snopp.
Jag hjälpte Henna att lossa min fru och Henna sade åt Karin att rulla över på rygg och som för att kvicka på henne gav Henna ett hårt rapp över rumpan. Karin vände sig om och Henna klättrade upp på bordet. Placerade sitt kön över Karins mun och sa ”Drick din mans sperma nu så får du mer. Nu hade Jimmy kvicknat till så han kom till mig och jag ledde honom till Karins kön som han började slicka ivrigt. Jag plockade upp moroten från golvet och förde tillbaka den in där den satt tidigare, i Karins stjärt.
Karin svarade med att dra upp sina ben så jag kom åt lättare. Jag tittade upp mot Karins huvud samtidigt som Henna började kissa över hennes ansikte med orden ”Drick”. Min fru svalde allt hon kunde och mellan kluckandet hördes de nu välbekanta ”Jag vill ha mer”.
”Du skall lära dig att ta emot allt som bjuds, men inte nu” sa Henna ”Men slicka ren moroten skall du nu”. ”Dra ut den” Beordrade hon mig ”Och låt henne smaka”. Jag lirkade ut moroten ur Karin stjärt, den var inte helt ren och jag tvekade en liten stund innan jag sa till min hustru ”SUG”.
Karin lät moroten glida in mellan sina läppar och bearbetade den så att den såg alldeles nyskördad ut. Jag kunde inte låta bli att kyssa henne där hon låg mellan Hennas lår. Hon smakade Karin, Kiss, sperma och litet bajs. Hunden hade nog ledsnat på Karin för han lommade iväg till sin korg samtidigt som Henna lämnade bordet och lät en blöt utlämnad Karin ligga där ”Välkommen tillbaka. Visst var det härligt?”
”Det var fantastiskt” svarade Karin tyst men leende ”Jag vill mer men nu måste jag på toa. Jag villa att ni kommer med.”
Vi tre följdes ut till badrummet, Karin satte sig och började skvala och efter en stund kom det även mer. När hon var klar titta hon på mig och log ”Tojka”.
jag torkade Henne och hon reste sig och tittade på Henna. ”Tack min vän”.
”Du behövde det och det finns mer” svarade Henna och kysste henne. ”Nu skall vi leka mer hela dagen och varje dag vi vill”.
Vi öppnade dörren och gick in till vårt sovrum där vi sjönk ihop tillsammans i en hög på sängen.
Vad som hände resten av dagen får vi prata om vid ett senare tillfälle.

Tycker om att skriva, både för dig som läser och för mig som skriver. Mina krior går ibland utanför ramarna men det är bara fantasier om jag inte skriver att jag upplevt något. Funderar du om det jag skriver så hittar du mig på min epost [email protected]
Newbutold är medlem sedan 2021 Newbutold har 8 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren