Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Henna. andra delen. Vit

Nå käre läsare nu måste jag backa tillbaka en stund för att hjälpa dig in i min historia igen.
Vi tre, Henna, fru Karin och jag låg nu tillsammans i sängen och jag har just glidit in i Hennas sköna bakre njutningshål efter att min fru låtit mig nosa in i hennes sköna stjärt.
så där börjar vi där vi slutade.
Henna, på rygg låter mig ta henne i stjärten samtidigt som min fru Karin gränslade mitt huvud och med förmånen att nosa runt hennes nedre. Ibland lät hon sitt sköte komma över min mun och ibland sitt anus. Båda var lika inbjudande och öppna för mig. Jag märkte att Karin och Henna kysste varandra när dom satt över mig och jag hörde Henna viska. ”Låt han ta dig i stjärten” och hörde Karins tveksamma ”Törs jag?”. När jag låg under kvinnorna kände hur min hustrus kön med en tvekan lämnade mitt ansikte. När jag tittade upp såg jag att Henna grep om Karins axlar och varsamt började styra henne ifrån mig.
Kvinnorna började röra sig och Henna lät mig glida mig ur sitt anala grepp så hon hamnade vid sidan om mig. Hon styrde my fru runt så att Karin hamnade där Henna just haft sin ritt.
Henna greppade min penis och lät den glida över min hustrus nu blöta underliv. Innan jag valt min ingång kände jag hur Henna förde min penis över Karins klitoris längs med hennes blygd och till Karins anus där Henna vinklade mitt organ rakt upp.
Karin stålsatte sig nog mot att bli tagen i stjärten för jag märkte att hon tvekade och stelnade till.
Henna förstod nog situationen och började ordleka med min fru under tiden att, som jag gissade hon lekte kring min hustrus stjärt. Efter hand som Henna valde mer och mer förbjudna ord lät sig min fru sjunka ner över mitt ollon och hon tillät sig slappna av och öppna sin ”förbjudna” ingång. Min fru lät mig sakta glida in i sitt anus.
Henna lät sin blick vandra mellan min hustrus ögon och mina som om hon mätte var i vår lek vi stod. När jag tittade in i Karin märkte jag att hon fixerade Henna och att Henna var hennes ledsagare mot en ny obeprövad väg.
Nu märkte jag att jag bottnade i Karins tarm och hon lät mig glida utåt mot hennes muskel. Även Henna märkte det och pressade ner Karin mot roten av min penis. Karin vände sin blick mot mig med ett enkelt. ”knulla mig i stjärten, djupt”. Min hustru lät mig glida längs hennes inre och ut mot sin muskel och leken blev något mellan mig och Karin vilket även Henna märkte och hon drog sig tillbaka som den åskådare hon var. ”glöm mig och njut” var hennes ända ord innan hon lät oss njuta i vår nya närhet.
”Du knullar min stjärt, du knullar min stjärt” upprepade sig Karin och tryckte sig djupare över mig, djupare och djupare och min fru lät mig tömma mig i hennes innersta och efter en kort ritt över min slaknande stolthet kom hon inför mig. Min fru sjönk ner över mig i en så nära omfamning att vi glömde vår unga lärarinna .
”Nä nu måste ni tänka på mig en stund. Jag vill ju också vara med.”
Karin tittade på mig och log. ”Leka Tre”. Jag log tillbaka. ”Leka tre”. Henna strök sig mot Karin och vände sin inte helt smala men vackra rumpa mot oss där vi låg och Karin lämnade mig för att smeka Hennas rygg vilket fick Henna att, som en katt skjuta rygg. Jag ålade och slingrade mig in under Henna så att mitt huvud hamnade under Hennas kön och mitt kön hamnade framför hennes ansikte. Henna sjönk ner över mig så att jag kunde nosa på henne samtidigt som hon tryckte sitt ansikte mot mig.
”Spermasnopp” sade hon och slickade på min snopp. Nu var jag ju slak och nykommen så jag fokuserade mig på Henna och hennes behag. E svår konst för en nyförlöst man men jag gjorde så gott jag kunde så jag smekte hennes byst samtidigt som jag lät min mun och tunga spela kring hennes grotta. Under tiden fortsatte Karin att smeka Hennas hår, rygg och rumpa. Allt som oftast såg jag att Karins händer hamnade på Hennas skinkor som hon särade mer och mer.
Henna gnydde och tryckte sitt ansikte hårdare mot mitt underliv samtidigt som hennes kön lämnade min mun, hon sökte sig mot Karin och Karins händer. Med en hand drog jag till mig en kudde som jag placerade under mitt huvud så jag kunde nå hennes djup.
Karins händer fortsatte att smeka över Hennas rygg, stryka hennes hår och huvud. Karin viskade till henne, ”Tack för att du hjälpte mig” och Henna svarade, ”Lek i min Karin”. Karin lät sina händer vandra ner över ryggen och hon började smeka Hennas skinkor. Karin flyttade sig så att hon hamnade ovanför mitt huvud, särade på Hennas skinkor framför mina ögon och började leka kring Hennas förbjudna öppning. Utan att släppa Hennas stjärt med blicken fortsatte jag min lek kring och i hennas kön även om mitt fokus låg på den lek fru Karin började med Henna.
Jag såg min frus fingrar leka kring Hennas stjärt, sakta öppna hennes ringmuskel och Henna tillät Karin in i sig. Ett finger letade sig in och jag såg det försvinna in helt i flickans inre. Jag glömde helt vad jag höll på med och bara tittade på min fru som penetrerade Henna. ”Sluta att titta och ta dig samman. Du skall slicka mig” Mer eller mindre skrek Henna och tillade ”Karin! Han har ju knullat mig öppen jag vill ha mer”.
Karin tittade på mig och log. Med två fingrar särade min hon vår tredje väns bakre väg och kysste Henna mot hennes inre. Karin lät sin tunga glida in det öppna hålet och lät den leka sig in innan hon böjde ner och kysste mig på pannan, ”Älskling”.
Jag återvände till Hennas sköte och Karin fokuserade sig på Hennas anala njutning och en lång stund lekte vi med en Henna som blev mer och mer orolig i sin njutning. ”Många fingrar, slicka, kläm mina bröst” stönade hon så jag och min hustru koncentrerade oss på att ge det vackra vilddjur som tagit sig in i vårt liv den njutning hon bad om. Henna var inte nödbedd utan lät sig snart förlösas inför oss med ett skri innan hon rullade av mig och tittade på Karin. ”Hur många fingrar?”. ”Fyra” Svarade min fru och Henna kontrade, ”Jag skall lära mig att ta hela handen.
Hanna kröp ihop och Karin och jag rullade ner tillsammans med henne och vi somnade alla tre djupt inslingrade i varandra.
När jag vaknade sov båda mina kvinnor sött tillsammans och jag smög mig upp, gick ut med vår stackars hund som varit utestängd från vårt sovrum och började göra i ordning en frukost för oss tre.
Efter en stund kom Henna nedsläntrande från övervåningen, gav mig en kram och sa, ”Det var fint inatt”. Hon gick till diskbänken och tog ett glas vatten samtidigt som min hustru kom in i köket.
”Hej älskling. Sovit skönt” sa hon och gav mig en kindpuss innan hon gick till Henna och ställde sig bakom henna och lät sina händer omfamna Hennas bröst. ”Tack för inatt min underbara vän. Du har väckt min lusta igen”.
Henna vände sig om och kysste min fru som girigt besvarade kyssen och lät sin morgonrock glida ner på golvet. Karin gjorde detsamma och dom två kvinnorna stod nakna framför mig. Karin smal, vältränad och smidig, Henna mullig och mjuk. Synen väckte både mig och min penis som började resa sig. Jag reste mig och tittade på de två vackra kvinnorna som stod och kramade varandra framför mig.
Henna tittade mot mig och log mot mig innan hon tog min hustru i handen och ledde henne till vårt frukostbord. Hon tog en korvbit och kastade till vår hund innan hon tog sig an frukosten.
” Ni var vackra inatt” sa jag ”och idag har vi inget speciellt att göra.”
”Inget speciellt” svarade Karin. ”Idag har vi mycket speciellt att göra, men bädda skall vi inte.”
”Ni två är så fina och idag vill jag leka hela dagen. Det var första gången jag älskade tillsammans med en kvinna och det skall jag göra igen. Får jag det?” sade Henna och tittade på mig. ”Du får det om Karin vill och jag får vara med.” Svarade jag och Karin nickade instämmande innan hon reste sig och drog upp Henna från stolen. ”Du skall titta” sa hon åt mig.
Vi gick upp till vårt sovrum och stängde dörren så att vi fick vara ifred för vår vovve.
Jag satte mig i vår fåtölj och såg kvinnorna smekande varandra falla ner i sängen. Deras tungor sökte varandras munnar och deras händer gled över deras kroppar. Karin gled ner över Henna och tryckte sitt ansikte in mot Hennas kön samtidigt som Henna särade sina ben och tittade på mig smekande sina bröst. ”Slicka mig så jag kommer” bad hon Karin och min fru särade hennes blygd och lät tungan smeka Hennas klitoris. Henna tog inte blicken från mig och sa. ”Titta på mig när jag kommer”.
Karin lekte runt Hennas kön och Henna började vrida sig. ”Oj vad fort. Får jag”. ”Visst får du.” Svarade jag och jag såg Karins hand under Hennas stjärt och ett finger som letade sig in i Hennas kön.
Hennas blick blev suddig och hon kom med ett litet pip framför mig. Karin gled upp längs Hennas kropp och kysste henne innan hon reste sig ur sängen för att komma fram och kyssa mig. Hennes läppar smakade kön och hustru på samma gång. Henna låg kvar i sängen och tittade slött på oss.
Har du sett hanen Karin? Nu står kuken hans igen. Karin tror du att han kan spruta för oss?”
Det hade jag inte tänkt på, sant var att min stolthet vajade rakt upp och jag kände en ilning och en blyghet inför påpekandet.
”Karin din man tycker om att runka när man tittar. Har han gjort det för dig?”. ”Nej” svarade Karin med ett skratt. ”Han har gjort det för mig och sprutat ner mina lakan så dom blev jättekladdiga.
”Har du onanerat framför din guddotter?” sa Min hustru med en märklig blick på mig, en blick som jag inte kunde tyda.
Tveksamt svarade jag ”Ja”. ”När?” undrade min hustru och än en gång snurrade tankarna i mitt huvud men Henna löste mitt begynnande problem
”Efter jag flyttat hit. Det var jag som fick han dit. Jag låg ju framför han och pillade mig i analen å sa åt han att runka, han är ju bara karl.”
Henna utmanande upp mot mig ”Törs du?”. ”Törs vad?” frågade jag väl medveten om varthän hon syftade.
”Runka dummis” svarade hon samtidigt som min hustru började skratta hysteriskt. ”Nu älskling, är det din tur för jag vet att du gör det i smyg ändå. Gör som du gjorde inför Henna”
De båda kvinnorna tittade på varandra innan de satte sig på sängkanten för att titta.
Med stor tvekan ställde jag mig upp framför de båda kvinnorna och med ännu större tvekan tog jag om min penis. Känslan hos mig var en blandning av blyghet och ren kåthet och jag började onanera.
Henna lade sig tillrätta med sitt huvud i Karins knä. Hon tittade intresserat på och putade med sin mun mot mig. Karins blick var som fastnaglad vid mitt kön och hon smekte förstrött Hennas hår.
Jag släppte all tvekan och gav mig hän inför dem. Ju mer jag lekte ju skönare blev det och jag kände snart de välbekanta fjärilarna i magen och att det drog ihop sig innanför pungen. När jag kom sprutade min sperma rakt i Hennas ansikte och över min hustrus lår. Karin böjde sig mot mig och jag tog ett steg framåt så Hon kunde fånga min penis mellan sina läppar. Hon lät snoppen glida ur munnen och lade sig på rygg med armarna under huvudet. ”Älskling. Varför har du inte gjort så framför mig tidigare? Du var ju söt som en liten pojke”.
Henna lämnade Karin och satte sig vid Karins huvud och tog det i sitt knä. Jag förstod och gled ner mellan Karins lår. Lår som min fru villigt särade på. Karin tittade upp mot Hennas sperma blöta ansikte och jag lät min tunga nudda hennes klitoris. Försiktigt lät jag den beröra knappen och lät mina händer smeka hennes lår. Jag kände att hon var kladdig efter mig och fuktade ett finger med min sperma. Ett finger som jag lät mig hamna kring Karins mjuka bakre ingång. Karin vickade upp sin rumpa som en inbjudan så jag lät mitt finger glida in i hennes stjärt. När jag tittade upp såg jag att Henna, med en hand smekte min frus bröst och med den andra hennes hår. De båda kvinnorna såg på varandra och jag återvände till min hustrus sköte. Nu använde jag tungan mer bestämt, förde in hela mitt finger in i Karins stjärt och tummen in i slidan med ett tryck mot en plats bakom blygdbenet. ”Kom nu för oss vännen” viskade Henna och jag märkte snart att Karin inte var långt borta och inom en minut fick hon sin utlösning framför oss. Jag lät min hand lämna min frus båda hål och gled upp över henne så att jag kunde kyssa hennes läppar.
Vi kröp alla upp i sängen och lade oss tillsammans med Karin i mitten och vi somnade igen.
Efter en, jag vet inte hur lång stund hörde jag vår hund krafsa på dörren och jag smög upp och ut genom dörren, Stängde den tyst, tog på några kläder och tog hunden på en promenad.
Jag var nog ute en halvtimme innan jag kom hem igen. Det var alldeles tyst och jag tog undan frukosten innan jag smög upp till sovrummet.
Henna och Karin sov men med varandras huvuden mellan deras sköten. Tyst stängde jag dörren, gick ner och lagade ägg och bacon.
Karin måste ha vaknat av lukten för hon kom ner iklädd sin morgonrock, kramade mig och sa ”Älskling, det här är inte klokt men så skönt. Vad har vi gett oss in på?”. Vi satte oss ner och började äta tillsammans, samtalande om det som hänt oss det senaste dygnet. Efter en stund hörde vi fotsteg trippa i trappen och Henna kom in till oss helt naken och med ett leende på läpparna. ” Vad fina vi var och vad skönt det var. Varför har ni kläder på er? Jag tänker vara naken idag så om ni vill leka mer så finns jag här.”
Som för att reta oss tog hon sin ena hand och smekte sitt bröst samtidigt som hon lät sin andra hand glida in mellan sina ben. Hon smakade på sitt finger och sa. ”Fuktig”. Henna satte sig ner med oss och lade upp en portion åt sig och utan ett ljud började hon äta. Efter en stund tittade hon upp och sade ”Jag vill ha korv.” Hon tittade på min hustru. ”Får jag?”. Karin skrattade och sa ”Ja visst får du det.”
Henna ålade sig ner under bordet och jag kände hennes händer kring min penis. ”Ät på du bara” var hennes enda kommentar innan jag kände hennes läppar omsluta mig.
Du kan förstå hur svårt det var att äta samtidigt som jag kände hur Henna sög och lekte med min snopp. Min hustru skrattade och fortsatte sin måltid medan jag kände kåtheten växa precis som min snopp växte i Hennas mun. Jag tog tag i hennes huvud med signalen att jag ville bli munknullad och Henna förstod så hon började låta mig glida fram och åter samtidigt som hon gjorde sina läppar hårda.
Jag tog hennes huvud och förde det fram och åter och det tog inte lång stund för mig att komma rakt in i Hennas mun. Min fru såg att jag kom och fnittrade. ”Du är söt när du sprutar”.
Så fort jag kommit lämnade Hennas läppar mig med orden. ”Nu har jag korv och senap, nu skall jag ha bröd.”. Jag såg hur Karin ryckte till och förstod vart Hennas ansikte var. Min hustru gled ner litet på stolen och bjöd ut sig till vår inhysning.
Det var spännande att se Karins ansikte och hur hennes uttryck förändrades inför mig. Hon började smeka sina bröst och jag hörde ett litet gnyende från hennes läppar. Hennes blick fixerade först mig och försvann sedan långt bort i intet. Hon lät sig komma inför mig med ett inte helt kontrollerad stön innan hon böjde sig fram, satte huvudet i händerna och viskade ”Det var skönt”.
Henna dök upp vid bordskanten. Hon var alldeles kladdig i ansikte och log mot oss båda.
”Idag kan vi väl leka mer?
Som du förstår så sov Henna sällan i sin egen säng mer och som du också förstår var det oftast tre nakna personer som rörde sig i vårt hus hädanefter.

Tycker om att skriva, både för dig som läser och för mig som skriver. Mina krior går ibland utanför ramarna men det är bara fantasier om jag inte skriver att jag upplevt något. Funderar du om det jag skriver så hittar du mig på min epost [email protected]
Newbutold är medlem sedan 2021 Newbutold har 8 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren