Publicerat
Kategori: Novell

Henna. Där allt började

Vi har en vädringsbalkong i vår villa, en balkong med dörrar från vårt sovrum och från det gästrum som ligger vägg i vägg med vårt sovrum. Varje morgon brukar jag hänga ut vårt täcke en stund medans vi äter frukost och eftersom vi sover nakna händer det att vi traskar ut precis som vi är födda eftersom balkongen är dold från våra grannar. Nu hör det till saken att jag är attans trött och därmed inte har så bra koll på min omgivning.
Och min omgivning har förändrats betydligt eftersom Henna har flyttat in vägg i vägg med oss. Hon bor faktiskt i vårt hus under den tid hon pluggar.
Henna? Ja första gången jag träffade Henna var hon 51 cm lång och vägde sisådär 2730 g. Hon blev min guddotter eftersom pappa är min bästa och äldste vän. Över åren har jag mer och mer tagit plats som hennes pappa eftersom Hennas och hennes fars relation mer varit en konflikt- än en föräldrarelation. Första gången vår relation gick litet överstyr var på en nyårsafton när Henna var en sådär fjorton- femtonår och hon hade nallat litet för mycket av vinet som stod framme för oss vuxna.
Henna kom fram till mig och kysste mig djup med en önskan om att få leka vidare och gudskelov var jag klok nog att tacka nej men hjälpte henne i säng där hon somnade skönt. Efter den händelsen har både Henna och alltid tittat på varandra med sökande ögon, väl medvetna om att det fanns något mer mellan oss än bara en gudfader- /dotterrelation. En erotisk spänning som någon gång måste förlösas.
Nu, flera år efteråt bor hon så nära mig och jag känner hennes fysiska närvaro så fort jag rör mig hemma.
Nåväl, en onsdag morgon glömde jag nog att skyla mig när jag hängde ut täcket så jag stod helt naken inför Gudsallsmäktig och, ja ni förstår. När jag vände mig om så såg jag Henna tittande på mig in natura. Hon log och försvann in i sitt rum samtidigt som jag generat drog mig tillbaka och vi talade inte mer om det även om räven i mig vaknade.
Nästa morgon hängde jag ut vårt täcke som vanligt och, som du förstår valde jag att vara naken och jag hade inte hunnit hänga täcket över kanten innan Henna kom ut, lika naken som jag och hängde ut sitt täcke.
Den här leken fortsatte veckan ut och även veckan därefter. Nakna jag och nakna Henna, med ett leende hängde vi ut våra täcken samtidigt som vi granskade varandras kroppar. Varje dag stannade vi en stund längre och beskådade våra nakna jag. Själv visste jag att jag hade litet för mycket kula och en ”farbrorstjärt” som min guddotter sagt när hon var tio år. Efteråt åt vi frukost tillsammans med min familj, språkande om det som stått i dagens avis utan att nämna den lek som hänt på vår balkong.
Nu var det söndag morgon och jag klev ut som Herren skapat mig men Henna var inte där. Jag väntade en bra stund med en undran om vad som skett. Hade jag gjort något korkat som blottat mig för något som fanns i tanken men som inte fanns i verkligheten.
Jag gick tillbaka in i vårt sovrum utan att stänga balkongdörren och började leta i garderoben efter dagens kläder, Jeans och T-tröja som vanligt. När jag reste mig och vände mig om stod Henna där utan att säga ett ord.
Jag var ju helt naken och fattade inte vad jag skulle göra utan jag stod bara där. Henna kom emot mig, fixerade mina ögon och sjönk ner framför mig. Hon tog min snopp i sin hand såsom hon vägde den på våg och dess möjligheter. Jag stod alldeles stilla, funderande på vad jag skulle ta mig till med det som just skedde.
Något sådant tänkte tydligen Henna inte på för hon nosade på mitt ollon, drog tillbaka min förhud och slickade prövande på toppen. Utan ett ord eller en blick lät hon min penis glida in mellan sina läppar och sin hand glida runt min pung
Ja, vad skulle jag ta mig till med min guddotters läppar runt mig? Här tog naturligtvis allt logiskt tänkande slut och jag lät det bara ske så jag lade mina händer bakom hennes nacke som ett tecken på att det var OK.
Henna utforskade mitt allra heligaste med tungan och lät mig sakta glida ut och in samtidigt som jag bara hårdnade i hennes mun. Hon lät sin hand sakta glida från min pung och tryckte in sina knogar bakom den. Den andra handen gled upp över mitt lår och greppade tag runt roten av min snopp.
nu gled hennes andra hand bakåt och hon började pressa, vad jag tror vara en knoge mot mitt stjärthål samtidigt som hon började munknulla mig häftigare. Nu visste jag att jag inte kunde hålla emot länge till så än en gång kapitulerade logiken för kättjan. Det bara skedde, här och nu helt bortom all sans och kontroll.
Hon onanerade min snopp samtidigt som hon sög och jag kände pressen av hennes finger mot min rumpa. Nu visste jag att jag inte hade långt kvar så jag signalerade med händerna genom att dra hennes huvud bakåt. Henna svarade med att ta mig djupare in i sin mun.
Jag kunde inte låta bli. Jag knullade Hennas mun utan så mycket hänsyn för jag måste få komma.
Och jag kom, jag lät mig tömmas rakt in i mun guddotters mun, det kändes som det fanns en ocean i mig. Henna tog emot hela mig och hon sög i sig allt jag gav samtidigt som hon sakta lät sin knoge lämna min stjärt. Med finger klämde hon på undersidan av min penis när hon lät den glida ur sin mun.
Henna tittade upp mot mig, leende och kladdig och jag såg henne svälja.
”Det här har jag väntat länge på” sa hon samtidigt som hon reste sig upp och gav mig en liten puss på kinden. ”Du smakar gott. Vi ses till frukost.” var det sista jag hörde innan hon lämnade rummet.
Nu gällde det att samla ihop mig till vår söndagsfrukost utan att verka alldeles för borta. Jag valde att inte duscha för att ha känslan av Hennas läppar kvar.
När jag gick ner till köket mötte min hustru mig med kommentaren ”hängde du ut?” och jag svarade naturligtvis ”ja allt”. Henna släntrade in och meddelade att hon nog bara ville ha fil idag för det hade hon drömt om hela natten. Nog förstår du att jag förstod piken.
Nåväl vi åt frukost tillsammans och bestämde att en gemensam promenad var en god idé så vi tog en lång promenad alla tre. Jag spanade på de två kvinnorna som hade tillgång till mig och lusten växte när jag såg dem. Middagen avåts utan mer komplikationer än ett och annat förstulet blickande hit och dit.
På kvällen när vi lagt oss kröp jag nära min hustru och vi somnade sked tillsammans som sig bör. Vi älskade sällan men var ofta väldigt nära varandra.
På måndag morgon började min fru tidigt så jag låg kvar i min säng tills jag hörde ytterdörren slå igen och billen backa ut från garaget. Nu var det dags att hänga ut täcket igen så jag gick naken ut på balkongen. Det tog inte tre sekunder innan Henna dök up och lika naken som jag.
Vi tittade på varandra en bra stund vilket skapade ett välbekant pirr i snoppen och jag visste att den snart skulle resa sig upp. Min undran var om vi skulle hamna i samma situation som igår. Men så blev det inte för Henna kom fram, tog min hand och dragande mig in till sitt rum sa hon ” Nu skall du se vad jag gjorde efter dig och det jag gjorde efter frukost igår. Du ser men rör inte.”
Henna gled ner i sin säng och lade sig på rygg. Hon drog upp sina ben och blottade sitt sköte och sin rosett för mig samtidigt som hon började smeka sin mage under sina bröst ”Jag blir så kåt när du tittar på mig och jag vet att du tittat på mig förr. Du är en kåtbock.”
Hon lät sina fingrar rotera kring sina vårtor utan att ta blicken från mig och jag såg att hon gjorde det oändligt långsamt som om hon ville reta både sig och mig.
”Titta på min fitta så får du se hur den blommar ut” hon lät sin hand glida ner över magen, över berget och började smeka sig med ett finger på var sida blygden. Inte heller nu lät hon sig ha brottom utan hon ömsom gled över och ömsöm klämde sin blygd.
Efter vad som verkade som en evighet började hon öppna sig inför mig och jag såg små fuktdroppar mot en rosa bakgrund. Hon lät handen vandra upp så att pekfingret kunde nudda klitoris som hon började smeka försiktig. Hennes andra hand fick under tiden massera en bröstvårta.
Jag såg att hennes behandlande av klitoris var mjukt och provande och inte något pang på.
”Så skall det vara mjukt och lent tills jag blir riktigt våt.” log hon och lät sin andra hand komma bakom sitt lår så hon kom åt sitt kön även med den.
Utan brådska lät hon sin tumme komma in sin grotta medan resten av handen vilade över hennes anus.
”Nu” sa hon. ”Vill jag inte vänta längre” Se mig i ögonen och innan jag lyfte blicken såg jag att hon ökade takten.
När jag såg in i hennes ögon stirrade hon fast och fokuserat och vi fixerade varandras blickar.
Henna började onanera mer och mer frenetiskt och hennes kropp började röra sig inför mig utan att blicken lämnade mina ögon.
Efterhand märkte jag att hon förlorade sitt fokus och blicken blev simmigt dimmig. Henna lyfte sin kropp i en båge och jag hörde ett stön djupt inifrån henne och jag fick se henne komma framför samtidigt som hennes blick var tusen mil bortom mig.
Hon spände sig och sedan sjönk hon avslappnade tillbaka ner i sängen.
”Mmm, håll om mig” viskade hon och jag kröp ner bredvid henne. Hon vände sig med baken mot mig och tryckte sig nära.
”Det var skönt, jag tror aldrig kommit så fort och du är den ende som fått se”.
vi låg stilla en lång, lång stund och bara kände.
Kände! ”Du är alldeles hård mot min stjärt. Har inte du fått komma? Det måste du ju få gamle man när du låtit snoppen vila i en flickskåra”
”Mm” var allt jag fick fram.
”Nej du tänk inte så. Du får inte knulla din guddotter sådär bara, hur skulle det se ut. Men du skall runka för mig så vi blir kvitt. Du har säkert runkat förr när du tänkt på mig. För jag vet att du har varit kåt på mig länge. Upp med dig nu och runka som en ful farbror och spruta bara rakt ut.” kommenderade Henna.
Visst hade jag det, Till hennes konfirmationskort till och med. Men det tänkte jag inte berätta.
Jag klev upp ur sängen och greppade min snopp som nog slaknat litet. Litat tveksamt började jag dra i den samtidigt som Henna lade sig på ryggen med benen i luften framför mig så jag kunde se rakt in i henne. Hon blötte sitt finger och lät det leka sig in i sin stjärt.
”Nu har du ett runkmotiv och jag blir så kåt när jag får pilla mig i rumpan.” sa hon och jag började onanera framför henne. I början kände jag mig blygsel men snart tog kättjan över och jag koncentrerade mig på onanin och på hennas stjärt med det lekande fingret och fjärilarna i magen vaknade på riktigt så jag märkte att jag inte var långt borta.
När jag kom sprutade jag rakt över Hennas säng och en hel del kom på henna själv. Henna reste sig med fingret kvar i rumpan. Hon böjde sig fram och slickade litet på mitt ollon.
”Oj vad mycket jag fick på mitt lakan, det skall jag spara. Ingen underlakans tvätt här på länge för jag skall nosa mig till sömns. ”
Jag satte mig ner bredvid henne och gav henne en puss på kinden och vi bara satt en stund.
Henna tog min hand och tittade på mig.
”Jag är kissnödig kommer du ihåg att du brukade följa mig till pottis när jag var liten”.
Visst kom jag ihåg det. Henna reste sig utan ett ord och drog iväg mig till badrummet där hon satte sig och började kissa direkt.
När det slutade skvala tittade Henna blygt upp mot mig och sa ”Tojka”. Jag tog en bit toalettpapper samtidigt som hon böjde sig fram så jag kom åt. När jag var klar reste hon sig och kysste mig djupt.
”Kan du inte följa din guddotter på toa så ofta det går? Jag blev nog redan kåt när jag var liten och du fick hjälpa mig.” och klart svarade jag. Henna tillade att jag då inte behövde runka i smyg utan med henne. Jag visste att det skulle bli mer.
Vi gick in i våra rum och klädde oss innan vi gick ner och åt vår frukost innan jag drog iväg till arbetet.
Kommande dagar märkte jag att Henna ändrade sitt beteende gentemot mig, ständigt närvarande och ofta strök hon sig mot mig eller lade en hand på min axel eller på mitt lår. Detta märkte även min hustru som varnade mig för att flickan flirtade med mig utan att veta vad som låg bakom.
Varje morgon möttes Henna och jag nakna antigen på balkongen eller i korridoren och jag fick en invit till att följa med in och torka hennes morgonkiss, det utan att vi gjorde något mer. Rutinen upprepades varje dag när vi var ensamma men var min fru hemma var vi ordentliga på alla sätt och vis, sittande vid köksbordet tills jag gick till mitt arbete.
Men en söndag när min hustru pysslade med frukosten drog Henna med mig in i sitt rum och utan några ord gick hon ner på knä, tog min lem i sin mun, lät tungan glida längs undersidan och började suga. Hon tittade upp och sa lite gurglande, ”jag vill ha din sperma”. Jag var naturligtvis fast och tog ett mjukt grepp bakom Hennas huvud och lät mig njuta.
Plötsligt hörde jag steg i trappan och med en blick konstaterade jag att sovrumsdörren stod på glänt, jag blev alldeles stel utom på en kroppsdel som snabbt slaknade. Jag hörde hur badrumsdörren stängdes, drog mig från Henna och stängde sovrumsdörren innan jag drog mig mot balkongen för att kunna smita in i det egna rummet igen. Men Henna tog tag i mig och viskade i mitt öra, ”Jag sa ju att jag skall ha din sperma, det är lugnt” och utan tvekan gick hon åter ned på knä och fortsatte sin behandling av min penis. Så där stod jag, halvt i panik med en flickas mun kring min snopp och en hustru några meter bort visserligen med två dörrar mellan, men ändå. Efter en låång stund hörde jag en spolning, en dörr som öppnades och steg nerför trappan. Pust!
Nu märkte jag att Henna intensifierade sin lek med mig och nu brydde jag mig inte så jag tog åter tag i hennes nacke och började knulla hennes mun. Det fick bära eller brista för nu skulle jag tömma mig.
Jag tryckte snopp så djupt det gick och när fjärilarna kom drog jag ut den litet och lät mig fylla hennes mun. Henna lekte en kort stund kring mitt ollon innan hon släppte mig, tittade upp mot mig och lät min sperma sippra ut ur munnen och rinna längs hakan och ner över sina bröst. ”idag skall jag inte duscha så när vi äter frukost och du ser fläckarna på min tröja så vet du, stick och klä dig så jag får något att äta snart.”
Jag smet snabbt in till mig, kastade på mig kläderna och ilade till köket, gav min hustru en puss på kinden och satte mig till bords.
”God morgon älskling, Vad röd du är om kinderna idag” sa min fru och satte sig till bords samtidigt som Henna släntrade in och jag såg mycket riktigt stora fuktfläckar på hennes tröja.
Vi åt vår frukost och resten av söndagen gjorde vi det vi brukar när vi är lediga, mest ingenting.
På kvällen när vi kröp ner i vår säng höll jag om min fru som vanligt om än med ett litet dåligt samvete.
”Du” sa hon ”Jag såg vad ni gjorde imorse.”. Jag blev alldeles stel och paniken snurrade i mitt huvud.
”Jag skall berätta en liten sak för dig” fortsatte hon. ”I torsdags när jag duschat och skulle klä mig kom Henna in till mig helt näck. Hon ställde sig bakom mig och tog mina bröst i sina händer, vände mig om och knuffade ner mig i sängen. Hon började slicka min mus och jag kom mig inte för att protestera utan bara lät det ske. Det var så skönt och så förbjudet och du, jag kom. Sedan kastade hon sig på rygg och smekte sig själv och jag bara stirrade. Jag tyckte det var vackert. När hon var klar reste hon sig, kysste mig på kinden, sa tack och gick som om det var den naturligaste saken i världen. Jag var snurrig hela dagen”.
Min fru lät sin hand glida ner mot mina lår och tog om min penis. ”varför skall bara hon få och jag vet att vi leker för sällan” hon gled ner, tog min snopp mellan sina läppar och lade sig ovanpå så jag fick tillgång till hennes sköte. Vi låg länge och smakade på varandra innan hon vände sig om och gränslade mig. Min penis gled in i hennes inre och hon började rida mig.
till en början försiktigt men ganska snart inledde hon en ljudlig galopp samtidigt som hon smekte sin knapp. Jag tog tag i hennes bröstvårtor som jag vet att hon gillar och hon förlöste sig över mig innan hon sjönk ner över mig. ”Snart är det din tur älskling”. Vi låg en stund och kramades nära och intimt innan Karin drog ner mig på golvet och sjönk ner framför mig. ”Jag vet vad du vill ha. Knulla mig som du gjorde med Henna imorse.” Hon böjde sig fram, slukade min snopp och började suga mig. Som med Henna tog jag hennes huvud i mina händer och knullade henne och precis som med Henna lät jag mig tömmas i hennes mun. Och precis som Henna såg hon upp och lät min sperma rinna ner över sina bröst och precis som Henna tog hon på sig en tröja som snabbt fläckades av min saft.
Hon drog mig till sängen och vi kröp ihop i vår vanliga skedställning. ”Du vet att jag kan smyga tyst” skrattade hon frågande. ”Jag smög upp för trappan och tittade genom balkongdörren men ni var för upptagna med ert för att märka. Suger hon bättre än vad jag gör?”
Vad skulle jag säga så jag bara drog henne närmare mig, hon fnittrade ett godnatt till mig.
På morgon efter smög Karin upp tidigt som hon brukar och jag märkte som vanligt inte när hon lämnade huset. Jag vaknade av att en naken Henna stod vid min säng.
”Fy tusan vad ni lät i natt. Det var som tusen klampande elefanter. Så lämnar du en kåt liten flicka helt åt ditt öde så nu skall du knulla henne. Henna hoppade upp i sängen, lade sig bredvid mig tog tag i min snopp hon gled ner, tog min snopp mellan sina läppar och lade sig ovanpå så jag fick tillgång till hennes sköte. Hon tog in min penis i munnen och sög den girigt. Jag lät min tunga leka mot hennes klitoris och in i hennes slida. Försiktigt lät jag den nudda hennes anus och jag upplevde att hon vickade till och lät det ske.
Snart vände hon sig om och gränslade mig. Min penis gled in i hennes inre och hon började rida mig i en vild ritt samtidigt som hon började smeka sin knapp. Jag i min tur tog hennes bröst och hon förlorade sig in i sin orgasm innan hon flåsande föll ner över mig. Ganska snart drog hon upp mig ur sängen och ställde sig på knä slukade min snopp och började suga mig. Jag tog hennes huvud i mina händer och knullade henne och precis som med min fru och lät jag mig tömmas i hennes mun.
som förra gången såg hon upp mig och lät min sperma rinna ner över sig. Hon reste sig, tittade sig kring och när hon såg den tröja min hustrus tröja tog hon den och satte på sig den innan hon drog mig till sängen och kröp in i mig i en skedposition. ”Du! Ni har glasdörrar till balkongen. Jag smög ut och tittade genom balkongdörren men ni var för upptagna med ert för att märka. Suger hon bättre än vad jag gör ”.
Ungen hade tjuvkikat på oss och nu hade hon kopierat hela vår älskog steg för steg. ”Du är otrolig” var det enda jag kom på. ”Du vet inte hur otrolig” kontrade hon ”Nu sover vi en stund”.
Jag somnade med tankar virvlande i mitt huvud, tankar som kretsade kring om detta var en dröm.
Vi vaknade efter lunch och låg och kramades tillsammans innan vi klev upp och Henna gav sig iväg till någon aktivitet och jag satte mig för att jobba. Hela dagen gick och framemot fyratiden började jag ordna för middagen. Klockan sex kom min fru hem som hon alltid gör. Hon gav mig en puss, nej en kyss som var intensivare än vanligt. ”Hej älskling har din dag varit fin? Frågade hon.
Ta mig tusan hon fattar tänkte jag när jag dukade fram.
”Jodå. Jag är helt tömd efter dagens vedermödor” fick jag ur mig samtidigt som dörren öppnade och Henna kom in med ett ”Hej ni båda. Är maten klar?”.
Vi satte oss och åt som vanligt och delade med oss om dagen, i mitt fall eftermiddagen. Efter att ha städat undan middagen satte vi tre oss framför tv:n och tittade på en romkom med Julia Roberts. Ganska snart meddelade Henna att hon var SÅ trött eftersom hon sovit dåligt och haft en massa märkliga drömmar hela natten. Hon reste sig, log mot oss och försvann uppför trappen. Karin och jag satt kvar och såg Julia förföra Richard Geere till tonerna av Roxette. När filmen var klar smög vi upp och kröp tyst ner i vår gemensamma säng. Vi hade knappt lagt oss innan jag hörde först Hennas dörr och sedan vår dörr öppnas och där stod Henna som hon var skapt, helt näck. ”Ska ni pippa som kaniner inatt med? Då vill jag vara med”. Hon gick fram till vår säg och bara ålade sig ner mellan oss.
Henna vände ryggen mot mig och tryckte sin stjärt mot mitt underliv och jag märkte att dom kysstes.
Hon gled över min fru och började smeka henne med ena handen samtidigt som hon lät andra handen nudda mitt lår. Karin rullade över på rygg och mötte Henna i en djup och öppen kyss, hon tog min hand och lindade sina fingrar kring mina.
Henna vred sig runt så att de båda kvinnorna kunde nå varandras sköten (vilket fint ord).
Hennas hand letade sig till Karins och min hands hopflätade fingrar och hon snirklade in sina fingrar med våra. Jag kröp närmare in emot de två kvinnokropparna som gav varandra njutning och lät mig intas av deras lust. Som på en gemensam signal rullade Henna åt sidan för att släppa in mig i deras gemenskap. ”Du är så skön Karin men hanen är kåt nog nu. Leka tre är skönare”
”Jo” kom det från min hustru som om möjligt var mer förvirrad än vad jag var.
”Vill du pilla eller suga först?” Sporde Henna. ”Vad menar du” svarade Karin. ”Djävla medeltidsmänniskikor ni fattar ju nada. Ta hand om kuken och sug han”.
Henna satte sig nedanför mina lår, tog tag i mina ben och placerade mig i en position, liggande på rygg med benen uppdragna. Hennas hand struntade blankt i min penis utan letade sig direkt mot mitt anus. Efter att ha smekt runt en stund tog hon sitt finger och lät det glida in i min frus grotta innan hon åter satte det mot min ringmuskel . Henna fixerade min blick och tryckte det rakt in i min stjärt. ”Män gillar att bli tagna i röven. Girl power.” Hon vinklade fingret mot min prostata samtidigt som hon sa åt hustru Karin att suga mer. ”Låt han slicka dig i rumpan så skall du se vad som händer, i ditt stjärthål alltså menar jag”. Min fru tittade på mig litet frågande utan att släppa min penis med munnen. Hon vred sig runt så hennes underliv kom över mitt ansikte. Jag nosade mig upp in i hennes stjärt och lät min tunga cirkla i hennes innersta. Karin bjöd tillbaka genom att låta sin muskel ta emot mig.
Varande bort om all logik och sans lät jag min tunga penetrera min hustrus stjärt och hon lät det ske.
Känslan och smaken gjorde att jag helt tappade allt precis som både Karin och Henna.
Vi förlorade oss i varandra och lekte i alla våra öppningar och vi gav oss allt tillsammans.
”Knulla mig” bad Henna och med en kort nick från min hustru vände jag Henna på rygg. När jag lät mitt ollon vila mot skötet mer kved än sa Henna ” stjärten dummis”. Eftersom jag var helt bortom mig av kättja drog jag mig tillbaka och min fru som också levde i förvirringens värld tog ett stadigt tag om min penis och styrde den mot Hennas rosett . Henna lade sin tyngd över mig och lät mig glida in i sin analöppning.
Den natten passerades många tabun och när vi inte orkade mer somnade vi i en okontrollerad men nära hög.
--------------------------------------------
Nu Kära läsare kommer historien att dela sig i två färger innan den går vidare och du hjälper mig på traven.
Vill du gå den vita vägen där min, Karins och Hennas lekar utvecklas vidare i en ovanlig men nära triad eller vill du låta dina fantasier genom mitt tangenttryckande låta triaden utveckla sin relation långt bortom det tillåtna där kroppsvätskor och kroppsöppningar är det du suktar efter.
Det är ditt och mitt val vad som kommer att ske med Karin, Henna och med själv.
Vita Henna ger dig det mjuka svaret och den sensuella väg du trivs, Svarta Henna där finns inga gränser och det är den väg du behöver.
Vägen öppnar sig snart nar jag vet vad du behöver.

Tycker om att skriva, både för dig som läser och för mig som skriver. Mina krior går ibland utanför ramarna men det är bara fantasier om jag inte skriver att jag upplevt något. Funderar du om det jag skriver så hittar du mig på min epost [email protected]
Newbutold är medlem sedan 2021 Newbutold har 8 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren