Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Moas och pappas sportlov. Andra delen

Jag vaknade med den sovande Moa alldeles tätt intill mig och insåg att vi sovit i en oherrans många timmar. Min rumpa ömmade efter den behandling den fått och jag insåg att jag borde förberett den bättre men jag hade ju inte vetat vad som komma skulle.
Tyst smög jag upp och in i duschen där jag tvättade mig ordentlig speciellt på ett särskilt ställe och när jag var klar rotade jag fram en vaselinburk och smorde min rumpa för nu kunde ju vad som helst ske. När jag var klar gick jag till köket och gjorde en kopp te som jag bar in i sovrummet och jag väckte Moa med en kindpuss och ett ”Godmorgon älskling”.
Moa tittade upp och ett leende formade sig i hennes ansikte ”Pappa, det var fantastiskt igår och jag sov så gott med tummen i din stjärt”. Jag tittade på henne och efter en kort tvekan vågade jag mig säga ”Och idag skall jag knulla din stjärt”.
Moa svarade ”Du skall knulla min stjärt nu och spruta mig full” men jag svarade med att säga att jag hade litet jobb först (måste ju ladda om) och att vi skulle förbereda henne under förmiddagen eftersom det kunde göra ont annars och jag berättade om min ömmande analöppning. ”Drick nu ditt the först så skall vi gå till badrummet och förbereda dig litet.
”Du har ont stjärten stackare där” sa min dotter och klappade min skinka samtidigt som hon sippade på themuggen. ”Kan vi gå nu, jag är kissnödig”. Hon reste sig upp och drog ut mig till badrummet, satte sig ner och kissade massor och som igår torkade jag henne ren.
Jag sa åt henne att ställa sig på knä och puta med rumpan och när hon gjort som jag sagt kysste jag henne på det sätt som kom att bli ett signum för vår lek, mitt i stjärten innan jag tog vaselinburken och började förbereda hennes hål. Noggrant lät jag fingrarna öppna rosetten så jag kom åt i varje veck för att hon skulle vara färdig för mig senare. Jag tog en storklick på långfingrets topp och tryckte mig in i hennes gång med ett nöjt hummande som svar. Väl inne kände jag att det inte var helt tomt så jag tittade på Min dotter. ”Moa du kanske behöver sitta på toa en stund innan jag fortsätter” samtidigt som jag drog ut det inte allt för rena fingret, reste mig som ett tecken på att hon skulle få vara ifred med sina bestyr men Moa svarade med ”Pappa stanna när jag bajsar det känns så häftigt snuskigt” innan hon satte sig på toaletten. Det här hade nog inte hänt på mer än tio år och jag drog mig till minnes att Moa alltid ville ha sällskap när hon bajsade och gärna smög in när föräldrarna gjorde detsamma. ”Du är allt en liten snuskis Moa” log jag och Moa kontrade med att vi skulle snuska oss hela veckan. ”Aldrig ensam i badrummet pappa för när jag var liten trodde jag det fanns krokodiler i toan. Du får inte heller gå hit själv”. Inviten var klar och nu hade jag en till sak att hantera.
Moa satt länge och klämde och jag hörde ploppandet vattnet och efter en lång stund bad hon mig torka och efter det upprepade vi vaselinleken innan jag sa att jag måste jobba ett tag och att hon kunde duscha och titta på film ett tag men jag ville att hon skulle komma in till mig så jag fick smörja in hennes rumpa. Moa fnittrade ”Du kommer att hålla på i min stjärt hela dagen. Göm inte att säga till när du skall på toa”. Jag lämnade henne till sitt öde och började jobba.
Med jämna rum kom Moa och vaselinburken in och samma procedur som på morgonen upprepades, noggrant kring stjärtmynningen och ett kletigt finger djupt in i henne. Vi sa inget åt varandra men märkte båda att vår kättja ökade för var gång.
Efter en eller två timmar kände jag ett pockande behov av ett badrumsbesök och jag funderade kring Moas ord om aldrig ensam. Jag var inte helt bekväm med det men å andra sidan insåg jag att det nog ingick i den lek som pågick så jag ropade ”Moa, jag måste gå på toaletten” svaret kom kvickt ”Kommer pappa” och vi möttes i badrummet med mig på sitsen och Moa förstrött påtittande och jag klarade faktiskt av att göra det jag skulle inför publik. När jag torkat mig sa min dotter åt mig att vända upp min rumpa och hon började undersöka den med kommentaren. ”Stackare du är ju röd kring bajshålet man skall tvätta sig innan man somnar. Jag skall smörja in det för du vet inte när du behöver” och tyst tillade hon ”När jag behöver det”. Hon kysste mig rakt in i min analöppning.
Hon började massera in kletet i min stjärt, ömsom kring hålet men allt som oftast lät hon sitt finger glida in i mig och smeka min prostata. ”Jag skall göra dig skitkåt”. Och skitkåt började jag bli.
När vi var klara återvände vi till vårt och jag läste en del på RFSU:s hemsida om analsex för att vara väl förberedd för vår nästa lek.
Vid fjortontiden hade jag ledsnat på arbete och så hade kåtheten tagit över så jag släckte datorn och gick in till Moa som låg och pillade med mobilen. Jag satte mig ner och kysste hennes panna samtidigt som jag la handen på hennes mage. ”Moa” och Moa svarade ”Knulla stjärt” innan hon tog mitt huvud och drog ner det i en allt annat än en dotterlig kyss så jag lade mig över henne och vi tunghånglade en bra stund innan Moa sa ”Och nu tänker du säga. Är du säker?” och jag sa naturligtvis ”Är du säker”. Moa bara log och svarade tyst ”jaa” och på frågan om hon behövde kissa nekade hon.
Så jag började smeka henne över kroppen men var noga att undvika både byst och kön för nu handlade allt om mötet mellan Moas hemligaste och min penis så jag nappade åt mig en kudde som jag placerade under hennes rumpa innan jag styrde hennes händer så hon drog upp benen. Hennes slutna öppning kom rakt framför mitt ansikte och jag fiskade fram vaselinet och med en stor klick började jag massera den yttre muskeln som snabbt gav vika. ”Moa, låtsas att du bajsar” bad jag. ”Bajsar?” kom det frågande tillbaka och jag förklarade hur musklerna arbetade samtidigt som jag såg hur hon krystade och plommonet visade sig. Mitt första finger gled enkelt in så jag följde in med pekfingret från andra hand och genom att sära dem tvingade jag det inre att ge vika. Jag tittade på Moa som formade ett tyst ”skönt med sina läppar.
Genom att vrida runt fingrarna skapa jag en allt vidare ingång och ganska snart bedömde jag henne som mogen så därför drog jag ut ena handen, tog vaselin och började onanera mig hård på ett sätt så att hon såg mig. Jag blev hård så jag placerade ollonet rakt mot hennes hål och tittade in i hennes blick.
”Moa, bajsa” viskade jag och när jag kände krystningen pressade jag mig inåt mot det varma mjuka. När jag mötte det första motståndet vilade jag litet innan jag trängde djupare och kände hur muskeln slöts bakom mitt ollon. Moa stönade och jag frågade om det gjorde ont. Moa skakade på huvudet så jag fortsatte in i hennes djup, ett steg i taget till jag var helt begravd inne i henne. Hon var redo.
Nu började jag göra samlagsrörelser och efter hand jag märkte att det gled lättare valde jag att helt knulla för min egen njutning. Moa började pladdra ”Du knullar analen, kuken i stjärten, spruta mig full, bajsknull och en massa andra ord”.
Jag släppte henne och fokuserade på mig och min utlösning, en utlösning som inte lät sig vänta lång stund så med ett tryck in på djupet tömde jag mig i min dotters stjärt. En dotter som bara så ”Du kom i mig”.
Jag lät penis vara kvar i djupet och beordrade Moa att onanera inför och så skedde så jag fick stå med mig inne i henne och se när hon lekte med sig och plötsligt ropade hon ”pappa jag kissar på mig” och jag såg en lätt stråle och hon blev alldeles blöt men hon valde att fortsätta och lät sig förlösas inför mig. Jag valde att inte säga ”Vad var det jag sa”.
När även hon kommit tittade vi leende på varandra och jag kände snoppen skrumpna och ganska snart lämnade den Moa av egen kraft eller kanske brist på kraft. När jag såg ner mot hennes stjärt såg jag hålet var både öppet och att muskeln visade sig i all sin härlighet. Moa förstod vad jag gjorde och bad mig fota rakt in i analen ”Jag vill också se” så jag nappade åt mig hennes mobil och knäppte ett antal gånger.
Moa slet till sig mobilen och spanade och jag tänkte ”dagens ungdom”
”Pappa, jag är ju alldeles öppen och kladdig av sperma, det här blir min nya avtar”.
”Du skulle bara våga” svarade jag innan jag återvände till hennes analöppning och omsorgsfullt slöt den genom att massera in muskeln igen. Moa fortsatte att fascineras av sin egen stjärt, när jag kysste det nu slutna hålet och kröp upp till henne för att lägga mig helt urlakad vid hennes sida. Hon vände sig mot mig med ett ”Tack pappa. Du, jag kissade ner mig helt. Det var sexigt och nu är vi alldeles kisseblöta”.
Det hade jag inte tänkt och en tanke for genom huvudet att jag nog skulle få bort lakanet men tanken flög vidare och åter somnade vi ihop.
Vi vaknade till sent, sent på eftermiddagen och Moas kommentar var att hon nog inte orkade ha sex mer idag men att vi skulle leka imorgon igen och här höll jag helt med henne. Hon började prata om sin kompis sedan tidig barndom, Helena eller som Moa kallade henne Lena. Under alla år hade dom varit som ett ler och långhalm och dom träffades nästan dagligen men av någon orsak hade inte Moa varit hos Helena eller tvärtom under det här lovet och jag hade haft en liten undran om det var någon fnurra på tråden men tydligen skulle hon komma hem i veckan.
Lena var inte lika på som min Moa men dom kompletterade varandra till sättet men inte till utseendet. Moa var i grunden smal även om rumpan växt sig ordentligt under sista året men jag vet att växten är litet hip som happ under tonåren så det skulle nog jämna ut sig till sist. Lena däremot
Lena däremot var nog i det närmaste överviktig och jag minns att Moa beklagade för att hon inte hade bröst när Lena hade jättetuttar men Lena var söt att se på och rar på ett fint sätt och jag hade alltid tyckt mycket om henne.
Nu berättade Moa att Lena upplevde det svårt när dom var tillsammans för killarna flockades kring Moa så Lena kände sig ful och utanför och även om Moa försökte dra in Lena så blev det så. Moa hoppades såå att Lena skulle hitta någon som såg henne. ”Och hon har ju ingen pappa heller.” blinkade min dotter eftersom Lenas mamma var frånskild sedan urminnes tider.
Moa kom in på deras privata lekar när dom var små och dom var nog inte så oskyldiga som en förälder gärna ville tro. ”vi pillade varandra på musen ganska ofta och ibland stod vi och kissade på varandras fötter i gräset och när vi började skolan slickade vi varandra, ja du vet var. Det var nog mer spännande än sex men jag tror vi slutade med sånt i tvåan” berättade hon och tillade eftertänksamt ”Synd”. Jag förstod vad hon menade. ”Lena och jag har inga hemlisar alls för varandra. Jag skall nog visa henne bilden du tog tror jag”. När hon såg hur jag reagerade sa hon ”Lugn pappa. Hon vet ju inte hur” och därmed litade jag på henne och hennes relation med Lena
Plötsligt bytte hon ämne. ”Du pappa det känns fortvarande som om du är i min stjärt” hon snodde runt så rumpan kom mot mitt ansikte ”Kan du kolla?” och visst gjorde jag det, tittade noga på hennes stjärthål och jag masserade henne litet och förklarade att allt var OK. Moa rullade tillbaka med kommentaren om det var klart att det kändes, hon hade ju haft en jättekuk i analen.
Gjorde inte du något när du var ung pappa? Och jag berättade om hur Lars och jag brukade runka ihop men just nu valde jag inte att berätta om min eskapad med min moster. En annan gång kanske.
För att komma undan så föreslog jag middag så vi gick till frysen och hittade en Carbonara som jag klokt nog gjort i förväg och vi åt en stund tillsammans och pratade, ja faktiskt inte om sex alls.
Efter maten slog vi oss ner vid TV:n och tittade på en gammal Toy Story-film och vid niotiden så bestämde vi oss för att gå och lägga oss. Just då kom jag på de nedkissade sängkläderna och jag sa att jag skulle byta. ”Aldrig i livet jag skall sova i dem när jag flyttar hem igen. Där är ju din sperma och mitt kiss” sa hon tvärt och jag brydde mig nog egentligen inte utan kröp ner i sängen med orden ”flytta hem” i huvudet.
Moa kom efter och vi kröp, klängde, tryckte oss sy nära varandra vi kunde med munnarna så tätt mot varandra så vi nog bara bytte lyft med varandra. Ibland lät någon av oss sin tunga spela ut mot den andres läppar och jag tror att vi somnade kyssandes.

Tycker om att skriva, både för dig som läser och för mig som skriver. Mina krior går ibland utanför ramarna men det är bara fantasier om jag inte skriver att jag upplevt något. Funderar du om det jag skriver så hittar du mig på min epost [email protected]
Newbutold är medlem sedan 2021 Newbutold har 8 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren