Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Moas och pappas sportlov

Det här var ju dåligt planerat.
Sportlov och mor var tvungen att åka till sin moster Rut eftersom Rut hade brutit benet och behövde hjälp så både fru och bil skulle vara borta hela veckan med innebörden att Moa och jag var strandade hemma hela veckan.
För mig var det ett mindre problem eftersom jag kunde jobba hemifrån på min dator men vad skulle en femtonåring göra en hel vecka.
”Det är lugnt Pappa, jag har ju både film och jag kan snacka med mina kompisar. Dessutom får vi ju rå om varandra hela veckan.”
Jag misstänkte att rå om betydde att hon var på sitt rum och jag ordnade all backup med mat och tvätt men svarade jakande.
Måndagen blev ungefär så för jag såg knappt röken av Moa under dagen med undantag för våra, idag enkla måltider. På kvällen tittade jag på TV en stund innan jag sade god natt till min dotter och lade mig för att läsa en kort stund. Jag släckte ganska snart och just när jag skulle somna hörde jag Moa tassa runt. Nattfika tänkte jag men Moa kom in i sovrummet och ställde sig bredvid sängen.
”Får jag sova här i natt?” hörde jag henne säga samtidigt som hon drog undan täcket och kröp ner bredvid mig innan jag hann svara.
Moa hade nog inte varit i vår säng på den här sidan sin tioårsdag så jag blev förvånad samtidigt som jag insåg vilken tur det var att jag tagit på mig mina pyjamasbyxor jag som nästan alltid sov naken.
Moa lade sig först på rygg med ett ”Sov gott pappa” och jag funderade kring varför hon valt att krypa ner bredvid mig och under täcket kände jag värmen från hennes kropp vilket väckte en underligt skön känsla inom mig. Jag vände mig på sidan med ryggen mot Moa och förberedde mig för min sömn.
Jag har ganska lätt att somna men värmen från min dotter gjorde det litet svårt att koppla bort tankarna från den kropp som låg bakom min rygg för jag var trots allt en man.
Efter en kort stund märkte jag att det rörde sig bakom mig och jag kände hur Moa kröp in bakom mig, lade sin arm om mig. Hon viskade ”det luktar pappa” samtidigt som hon snusade i min nacke och tryckte sin kropp emot mig så jag kände hennes bröst genom nattlinnet mot min rygg. Jag kunde inte hjälpa att jag kände en ilning och att blodet flöt till min penis. ”Skärp dig” tänkte jag och försökte tänka på något helt annat.
”Du är hårig” viskade Moa och till min förfäran kände jag hur hennes hand började vandra ner över mitt bröst, över min mage för att som av en händelse hamna över mitt organ.
”Moa, Nej!” försökte jag, svaret kom blixtsnabbt ”JO!” och som ett kvitto kände jag min dotters hand kring mitt organ.
”Du får inte” försökte jag åter och lika snabbt kom ett svar ”Jag får” och nu som kvitto började hon smeka mig genom mina byxor. Jag kunde inte hjälpa det men jag hårdnade i min dotters hand.
På något sätt lyckades hon lirka ut min snopp ur byxorna och började onanera mig. ”Jag skall få dig att spruta” sa hon och jag kände hur hon fokuserade och jag var alldeles hjälplös i hennes hand.
”Den är så hård och så mjuk, är det skönt?” viskade hon och jag kunde inte svara annat med ett ”Mmm” eftersom hela fjärilsfarmen var klarvaken, hela mitt känsloliv var i min dotters hand så jag rullade över på rygg och bara tog emot.
Moa lade sitt huvud på mitt bröst och jag bad henne ta hårdare och öka tempot och snart kände jag ilningen komma från roten så jag kunde inte hålla emot. Jag kom på ett sätt som inte hänt på väldigt länge, rakt ut och jag förstod att en hel del av min utlösning måste ha hamnat på min dotter och inte bara på min mage.
”Häftigt, jag är alldeles kladdig i hela ansiktet. Visst var det skönt.” sa hon och utan att släppa min penis vände hon sig mot mitt ansikte och kysste mig lätt på kinden.
Jag låg där, helt urlakad och funderade på hur jag skulle hantera den situation som skapats av mitt barn men som jag tillåt ske. Efter en stund tände jag lampan och såg på Moas ansikte. Spår av sperma fanns i hennes lugg och hela kinden var blöt.
”Moa, sånt här får ju inte hända, kan du förlåta mig?”.
”Det får visst hända och det finns inget att förlåta för det var ju jag som ville” svarade hon ”och nu vill jag också komma”. Hon rullade runt på rygg, lade sig på min arm samtidigt som hennes hand gled ner mellan benen och hon började smeka sig bredvid mig.
”Jag är jättevåt, känn” sade hon och tog min hand till hennes sköte. Till min förvåning var det alldeles mjukt och helt befriat från hår. ”Jag har rakat mig för dig så jag är din lilla flicka nu” sa hon och smekte sig själv alldeles nedanför min hand. Hennes ögon tittade in i mina och hon bad. ”Vill du göra det skönt för mig”. När hon såg min tvekan tillade hon ”Jag vill så det är OK”.
Först tvekade jag men jag lät mina fingrar känna över hennes kön som mycket riktigt var riktigt fuktigt. Jag lät min hand glida från klitoris och ner mot hennes öppning och när jag försiktigt förde in ett finger i slidan stönade hon och gled av min arm. Moa tog sina händer kring mitt huvud och pressade det nedåt så jag förstod vad hon ville.
När jag gled ner längs henne drog hon upp sina ben, särade dem och öppnade sig för mig så att jag kunde se in i min dotters nakna kön. Försiktigt strök jag med knogen mellan hennes blygd, upp mot hennes klitoris innan jag kysste den mjuk med ett ”Mmm” som svar och jag lät min tunga spela kring den samtidigt som jag tog om hennes skinkor. Hon är ganska bred om rumpan hann jag tänka innan jag fokuserade mig på hennes knapp.
Moa rättade till sin kudde så hon kunde se mig och började smeka sina bröst samtidigt som hon klämde sina mjuka lår kring mitt huvud. Jag flyttade handen från rumpan och lät först ett sedan ett finger till glida in i slidan och placerade ett bakom klitoris och det andra så djupt in i Moa jag kunde och hon stönade som svar så jag ökade intensiteten med min tunga med resultatet att hennes underliv trycktes mot mig. Nu tog jag min andra hand och förde den från Moas skinka och längs hennes stjärtskåra till analöppningen där jag tryckte in min knoge en liten bit samtidigt som jag såg upp mot min dotters ansikte för att se hennes reaktion. Hon log ”Skönt, hårdare” så jag pressade in knogen så att hennes muskel mjuknade och återvände till hennes klitoris och tillsammans styrde vi henne fram till hennes orgasm. När hon kom nöp hon åt med knäna kring mina öron, lyfte kroppen i en båge och mer eller mindre skrek ”PAPPA”.
Moa kom sakta tillbaka till verkligheten och jag lämnade henne för att lägga mitt huvud på kudden samtidigt som min dotter vände sig mot mig.
”Det var så skönt, tack pappa” och åter kysste hon min kind och kröp in nära mig. ”Nu vill jag sova”.
Det tog inte många minuter innan jag hörde hennes snusande men för mig tog det en bra stund och många tankar innan även jag domnade bort.
Nästa morgon vaknade jag av ett skramlande från köket och av att jag var ensam i sängen. Min första tanke var att jag hade drömt men det tog inte lång stund för mig att minnas gårdagens händelser så en djup ruelse vaknade inom mig, en ruelse som dock var blandad med en känsla av närhet, förtroende och intimitet. Jag drog upp min nedhasade pyjamas och smög ut.
Det första jag såg i köket var min dotters nakna rumpa och i det ögonblick hon hörde mig lutade hon sig fram och putade med rumpan mot mig. ”Hej pappa frukosten är snart klar. Visst var det fint igår. Jag är kissnödig, kom och torka mig.” hon vände sig om, tog min hand, ledde mig till badrummet och med ett leende satte hon sig ner och lät det skvala inför mig.
”När jag var liten älskade jag att kissa med dig och jag visste att du skulle torka mig. Det var så skönt. Nu får du torka mig” Log hon och lydig som jag var gjorde jag precis som hon bad. Framifrån och bak och när jag passerade stjärten hörde jag ett ljud av välbehag.
Vi gick ut och satte oss tillsammans för att äta vår frukost och Moa började helt ogenerat berätta om hur hon lekte med sig själv och om hur hon brukade tjuvkika på mig när hon såg mig naken och att hon lyssnade på min frus och mina intima stunder tillsammans. Jag drog mig till minnes om att min dotter titt som tätt bara råkat komma in i badrummet när jag var naken och förstod att det som skedde nu var något som funnits i Moas huvud under lång tid.
”Det var så skönt när du tryckte in i min stjärt. Det var det som fick mig att komma igår och jag vill att du gör det igen pappa” bad hon samtidigt som jag kände hennes fötter på min stol och hur dom tryckte mot min snopp. ” Du kommer att ta min oskuld i dag”.
Min första tanke var att nu är det nog och att det var dags att sätta stopp här men det var som om Moa hade läst mina tankar när hon sade ”Pappa. Fundera inte så mycket, det är ju jag som vill och jag vill att du gör det för jag vet att du kommer att vara försiktig och mest tänka på mig. Killar tänker bara på sig själv.” Hmm, funderade jag undrade vem jag tänkte mest på. Min dotter lekte med sin fot kring mitt nu hårdnande organ och jag insåg att jag behövde tid så jag svarade bara. ”Du jag måste jobba en stund”. En stund? Vad betydde det? Det logiska svaret borde nog utlämnat möjligheten till just en stund.
Moa reste sig och började duka av vår frukost och eftersom hon var naken fick jag tid att studera min dotter i hennes skönhet. Hon hade en ganska markerad rumpa, fortvarande ganska små bröst med vackra små vårtor och med sitt långa hår var hon oändligt vacker. Var gång hon hämtade något från frukostbordet var hon noga med att jag skulle se hennes stjärt och jag förstod att hon hade en särskild njutning i den.
När bordet var tomt tittade hon på mig med orden ”Jobba nu pappa, jag skall sova litet till”. Moa försvann in till sitt och jag samlade mig innan jag gick till min datamaskin och började med dagens vedermödor.
Efter att jobbat runt under några timmar med en hjärna på ett helt annat ställe sköt jag tillbaka min stol med ett ljud som kanske var en signal men i så fall ganska omedvetet. I vart fall reagerade Moa på den och visade sig i dörren lika naken som tidigare. ”Pappa, du behöver en rast och du vet vad jag behöver”. Hon kom fram till mig, ställde sig på knä och drog ned mina byxor kring mina fotknölar. Min penis visade sig och hennes kommentar var bara hur söt hon tyckte den var så hon började smeka den vilket naturligtvis fick den effekt hon önskat.
”jag har varit våt hela morgonen” sa hon och kastade sig på rygg i den säng som finns i vårt arbetsrum. ”Knulla mig”.
Knulla mig! Skulle jag ha samlag med min egen dotter även om det var hon som ville? Ja tanken var ju befängd eftersom jag visste att jag inte stod emot det sköte som hon erbjöd. Så jag reste mig upp och gick fram till henne med ytterligare en fråga ”OK?” som besvarades med ett ”TYST, knulla mig”.
en befallning som jag föll till föga för (eller var det min egen lusta).
Jag tog om hennes lår och förde dem upp så att hennes sköte blottade sig och Moa tog om sina knän så utan vidare åtbörder styrde jag mitt ollon mot hennes kön och åter fick jag en jakande signal så jag lät mig tränga in i min dotter.
Sakta lät jag mig glida in i det sköte, ett sköte som var så öppet för mig och så mjukt och så. Nu var mitt fokus på att inte komma direkt så åter lät jag mina tankar kretsa kring det förbjudna jag, eller vi gjorde. Långsamma rörelser med blicken fixerad på min dotters ansikte i mina försök att läsa av henne.
”Pappa du knullar mig, jag har alltid velat att du var först och du är så mjuk i mig”. Moa drog upp sina ben så att jag kunde komma in riktigt djup och jag försökte hejda impulsen att bara ta för mig av det som bjöds mig så jag lät min penis glida så försiktigt jag kunde samtidigt som jag gav min dotter det hon önskade.
Vi älskade, ja jag vet inte hur länge men hela tiden med våra ögon ihopkopplade i vår gemensamma upplevelse av intimitet. Moa var trång och ganska snart förstod jag att jag inte skulle kunna stå emot utan jag drog mig ur med orden ”Jag får inte komma i dig”.
Moa tittade upp med orden ”behöver du spruta?” och på mitt jakande sa hon lugnt ”Runka så jag får se ditt sprut”. Hur svårt är det att onanera inför sin dotter på en skala från ett till tio? Det logiska svaret är ju tio men kåt som jag var hamnade jag på minus 22 och nästan omedelbart lät jag mig tömma mig rakt över hennes mage.
”Duktigt pappa. Du är så fin när du kommer, vill du titta när jag kommer?”. Ville jag se? Klart jag ville så jag nickade leende vilket gav till svar att flickan började smeka sig inför mig och jag följde hennes rörelser för jag ville så gärna lära mig hennes njutning.
Hennes hand gled först utanför blygd, en blygd som hon klämde åt kring sin öppning som om hon låste in sin lust men ju mer hon smekte sig ju mer öppnade hon sig och jag såg den rosa blomman öppna sig för mig. När jag tittade mot hennes ögon såg jag att de helt var förlorad i sig själva och jag återvände med blicken till min dotters sköte, det sköte som just blivit invigt av mig.
”Pappa du har knullat mig, snälla tryck mot min stjärt” mer gnydde Moa och som den snälle far jag var gjorde jag som min dotter bad och åter placerade jag min knoge mot hennes mest intima ingång. Jag kände hur muskeln både slappnade av och slöt sig så jag försökte anpassa mina tryck till Moas lek och hennes kropp utan att vara för påtvingande. Min knoge och hennes öppning var den enda kroppsliga kontakt vi hade och både Moa och jag var nöjda med det. Hon fick visa upp sin kättja inför mig och jag förstod att det var det hon ville. En flicka som visade sig för sin far, så förbjudet men ack så fint.
Det tog inte lång tid innan Moa nådde dit hon ville och när hon slappnade av kändes det tydligt i hennes slutmuskel som blev som gelé runt min knoge, en knoge som jag höll kvar en liten stund innan jag lämnade henne för att ge henne en liten kyss på kinden med kommentaren ”Min vackra dotter” och som svar fick jag ”Din kåta dotter”.
Moa fortsatte ”Nu har jag knullat på riktigt och det var du som knullade mig först precis som jag tänkt så länge. Varje gång du varit naken har jag velat ha din kuk i mig. Visst är det tokigt” jag svarade ”för dig är det inte tokigt men för mig har det varit otänkbart”. Men i mitt sinne undrade jag om det inte hade varit med flit jag då och då visat mig naken inför min dotter. Jo det vet jag ju naturligtvis men det håller vi tyst om.
”Jag vet att du brukar runka på natten när du tror att alla sover men jag vet vad du gör och varje gång du gjort det har jag pillat på mig själv och hoppats att du skulle ställa dig i min dörröppning och bara spruta precis som du gjorde alldeles nyss. När du behöver så kom in i mitt rum och spruta ner mig så jag får vakna blöt av din sats”.
När hon sade det såg jag mig stående, onanerande över min dotter och jag såg min utlösning komma över hennes sovande kropp och i all sin obscenitet var det väldigt upphetsande. Mången kväll i ensamhet skulle bli kvällar i tvåsamhet i all sin förbjudenhet. Vad Moa skulle göra under tiden var ju bara en fantasi.
Moa bröt vår förtrollning med orden ”Pappa skall du inte jobba” och med detta samlade jag mig och återvände till min datamaskin och en verklighet som i det närmaste verkade overklig.
Jag knackade iväg ett otal meddelanden och svarade på minst lika många samtidigt som min hjärna kretsade kring det som nu skedde inom våra väggar.
När klockan närmade sig sex var det dags för mig att starta middagsrutinen så jag stängde av datorn och öppnade kylen, med glädje märkte jag att det fanns nog med pasta plus för att jag inte skulle behöva tänka kulinariskt utan micron skulle få göra jobbet. Jag lyssnade in mot det som för inte så länge sedan varit en barnkammare men nu var Moas rum och i tanken såg jag mig stående och onanerande framför en säng. Tanke processessen väckte åter till liv en kroppsdel hos mig som inte var van vid det som nu hände och jag bestämde mig för att göra som min dotter så jag klädde av mig innan jag plockade fram middagen. Var jag tokig? Ja sannolikt men dessa dagar var ju bortom det mesta så ”Let It Be”.
Micron plingade och jag ställde fram maten och ropade på min dotter. En dotter som när hon visade sig var lika naken som jag var vilket renderade i ett ömsesidigt skratt och en kommentar från Moa om att det nog inte skulle bli något filmtittande ikväll med mitt svar att filmen ikväll nog inte borde filmas.
När vi satt till bords gjorde Moa precis som i morse. Hon placerade sin fot mot mitt kön och eftersom de flesta spärrarna var passerade gjorde jag det samma så medan vi åt lekte våra tår med varandras kön och till min förvåning vaknade jag igen och jag styvnade åter.
”Jag kommer ihåg när du tog tempen på mig, det var så snuskigt skönt och nu vill jag att du gör det igen.”
”Med en termometer” undrade jag och hon svarade ”Nej, du vet vad jag menar dummer”. Hon tryckte till med sin fot mot mitt organ innan hon reste sig och kom runt för att ge mig en kyss. Denna gång inte en puss utan en riktig kyss där hon pressade sin tunga in i min mun.
Min dotter tog min hand och förde mig till sovrummet där hon enkelt lade sig på rygg, drog upp sina ben och blottade sig inför mig. ”Stjärten pappa”. Jag var såld så jag böjde mig ner och kysste hennes rosett. ”Säker?”. ”Säker!” svarade hon och lade huvudet i mitt knä.
Jag gjorde som kvällen innan, satte min knoge mot hennes lilla hål och tryckte in den litet. ”Så skönt, gör mera” bad min dotter och med en blick på henne lät jag fingertoppen ersätta min knoge. Sakta förde jag in det mot muskeln, lirkade litet och lät två centimeter glida in. Moa svarade med att trycka sig mot min hand så jag lät fingret glida in till andra knogen där jag stannade.
”Ända in i stjärten” bad hon och jag pressade in hela fingret i hennes stjärt och såg henne fokusera på det som trängde in i henne. Jag kunde inte låta bli att smeka hennes kind.
Hon var så vacker där hon låg inför mig och jag tillät mig fråga hur mycket stjärt hon ville ha och Moa svarade ”Minst fyrtiotvå grader” så jag drog ut mitt finger som fortvarande var rent och fint med kommenteraren att nu var hon min och Moas svar var bara ”Jag är din”.
Jo nu var hon min och jag placerade ytterligare ett finger mot hennes stjärt och som svar drog hon upp sina ben så att jag kunde tränga in i hennes mest intima ingång. Eftersom två fingrar kräver att slutmuskeln ger sig helt gnydde min dotter så jag tog det lugnt med en fråga om allt var som det skulle. En fråga som svarades med ”Öppna mig”. Så jag lät mina fingrar glida in i Moas gång väl medveten om att muskeln nu gav vika och jag visste vad som komma skulle.
Moa kröp närmare mig och tryckte sitt huvud mot mig men mitt tredje finger började leta sig in i hennes slida sade hon ifrån. ”Nej pappa, bara stjärten nu” och jag insåg att hon bara ville ligga nära och känna. Vi låg stilla länge och bara var nära varandra och jag kände hur hon ömsom försökte slappna av och ömsom spänna sin muskel. ”Det är skönt att bara ligga här och känna dig i min stjärt, jag känner mig så öppen men om du vill får du känna på min klitta litet”.
Men min tumme började jag smeka Moas klitoris och gnyende fäste hon sin blick på mig.
När hon nu kom var det en orgasm som var mer inåtriktad och helt tyst så när jag märkte att hon klingade av lät jag fingrarna glida ut. I Moas blick såg jag att det inte var det hon ville så jag förde åter in mitt långfinger och lät det vila stilla där.
Vi var nära varandra länge innan jag viskade ”Min lilla stjärtis” och Moa svarade ”Ja jag är en stjärtis men bara din” så log hon pillemariskt ”Är du också en stjärtis pappa” och i min blick såg hon svaret och sa ”Snart pappa, skall bara vila litet”.
Menade hon att vi skulle byta roller? Skulle jag låta min dotter komma in mig? Var inte det att gå för långt? Naturligtvis förlorade moral kampen och min nästa tanke var om jag var ren.
Moa började röra på sig och jag förstod att hon ville resa sig så jag drog ut mitt finger ur hennes stjärt och innan hon han resa sig kysste jag åter hennes rosett, nja den var mer som ett plommon nu.
min dotter hade kvicknat till ordentligt och fnittrade glatt ”Din tur pappis”. Hon reste sig upp och knuffade ner mig i sängen på rygg med ett ”dra upp benen och sära” och jag gjorde precis som hon sade dock med ett styng av skam. Så nu jag låg framför Moa med benen uppdragna och underlivet blottat och tänkte att jag var tokig samtidigt som jag var spänd på vad komma skulle.
Det första Moa gjorde var att placera en kudde under mitt huvud för hon ville ju se mitt ansikte. Därefter kröp hon in mellan mina lår och började studera sin fader. ”Du är ju mycket hårigare än vad jag är och jag tror att ditt stjärthål är större än mitt”. Jag kände hennes hand mot min analöppning, ”men det är jättemjukt och jätteskönt, fnittrade hon och böjde sig fram och gjorde som jag gjort. ”Puss i stjärten pappa” fortsatte hon fnittrande och jag förstod att hon lekte vilket var skönt avväpnande för mig.
Moa härmade mig genom att trycka sin knoge mot mitt hål och fick samma effekt som jag fått. Muskeln slappnade av. Hon slickade på sitt finger innan hon satte det mot mig och började lirka in det genom min slutmuskel och ganska snart kände jag njutningen när hon gled in i mig. Hon stannade till alldeles innanför min muskel en kort stund och till min förvåning drog hon ut fingret ur mig och började undersöka min öppning med båda sina båda händer. Moa masserade intresserat runt och mjukade upp mig ordentligt, slickade demonstrativt på sitt finger och tittade leende på mig alldeles innan hon åter penetrerade mig, sin far. Den är gången stannade inte hon och jag kände hur hela fingret gled in i mig, Fantastiskt skönt.
Min dotter tittade åter på mig ”Skönt pappa?” och jag log till svar och hennes svar att jag kände fingrets rörelse i mig. ”Moa, om du känner upp mot magen känner du en knöl. Där är det skönast om du masserar” bad jag och jag kände med en ilning Moa hitta min prostata. ”där” sa hon och jag nickade och märkte att även min stolthet började nicka. Något som även Moa noterade och hon började smeka mig.
”Två fingrar pappa? Frågade min dotter och jag svarade ” använd så många du vill men var inte för försiktig” efter en tvekan tillade jag ”Vill du suga mig samtidigt men passa dig för det kan hända att jag kommer utan varning”.
Moa svarade enkelt ”Du skall spruta i min mun pappa” innan hon drog ut sitt finger, tittade på det och tillade ”Men pappa då” sedan kände jag trycket av fler fingrar som bara trängde rakt in i mig.
Min dotter såg upp mot mig och frågade ”Skall jag knullade dig hårt pappa?” och jag han nicka
innan med en slick slöt sin mun kring mitt ollon.
Min dotter begravde mig djup i sin mun och jag kände hur hon utforskade mig med sin tunga och började låta min penis glida ut och in samtidigt som hennes fingrar letade och fann min prostata och som, du läsare förstår kunde jag inte hålla emot länge så jag släppte min last rakt in i hennes gap.
Moa lät penisen vara kvar i sin mun en kort stund innan hon tittade upp på mig och svalde demonstrativt. ”Nu finns du i min mage pappa” log hon lyckligt och jag såg en att en del av min sperma runnit längs hennes haka. Sakta drog hon sina fingrar ut ur min stjärt och tittade på dem.
”Jag måste nog tvätta händerna” fnittrade hon innan hon reste sig och åter gled ner mellan mina lår och beskådade sitt verk. ”Oj vad öppen du är” sade hon och kysste mig rakt in i rumpan som nu var så känslig att hennes beröring fortplantade sig genom hela min kropp. I mitt sinne undrade jag hur hennes läppar såg ut. Hon försvann till badrummet och jag försökte samla mina tankar i ett fruktlöst försök att mentalt reda ut situationen.
Moa kom tillbaka och vi kröp ner i sängen och slingrade oss kring varandra. Moa började berätta.
”Så häftigt pappa, du var helt min och jag kunde göra vad jag ville med dig och sperman var så god, jag skall smaka mer och jag skall suga dig ofta när vi kan. Det var så snuskigt när jag drog ut fingrarna och dom var alldeles bajsiga, det gjorde ingenting och jag fick bajs på läpparna med tror jag. Nu måste jag sova men imorgon skall du knulla mig i stjärten. Stjärt vilket härligt ord”. Hon tog sin hand och förde den över min skinka och lirkade in en fingerspets i mig och jag gjorde detsamma med henne och vi somnade som de två stjärtisar vi var och allt kändes alldeles riktigt.



Tycker om att skriva, både för dig som läser och för mig som skriver. Mina krior går ibland utanför ramarna men det är bara fantasier om jag inte skriver att jag upplevt något. Funderar du om det jag skriver så hittar du mig på min epost [email protected]
Newbutold är medlem sedan 2021 Newbutold har 8 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren