Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min dotters kompisar blir kåta

Det är lite ruggigt ute, känns ända in i lägenheten. Sitter och slöar i soffan i min varma badrock. Normalt går jag omkring naken, men det kändes skönt att krypa in i badrocken. Sedan ett antal år bor jag tillsammans med min dotter, sedan hennes mamma tragiskt gick bort efter en tids sjukdom. Emma, min dotter, är sexton år och vi har kamperat ihop sedan hon var åtta. Även hon går ofta omkring naken, ingen av oss är speciellt pryd. Det har varit härligt att se hur hon utvecklats från en smal spinkig flicka till den kvinna hon är idag. Vill dock påpeka att det endast är ögon, som gäller. Ingen fysisk kontakt annat än som är normalt mellan en far och sin dotter, det vill säga maximalt en kram.

Jag hör hur Emma kommer hem från skolan. Hon pratar med någon. Telefon? Nej jag hör ytterligare två röster, tjejer. De fnittrar och pratar i munnen på varandra. Hur kan de höra vad som sägs när de själva pratar samtidigt? En gåta.

”Hej pappa. Jag har två kompisar med mig, Sara och Jossan. Tror du har träffat dem tidigare. Kan de äta här i kväll? Sara är ensam, hennes mamma var tvungen att åka bort ett par dagar. Jag lovade att hon kunde få bo här. Jossan är också ensam, i alla fall över middagen. Snälla!”

Jag har planerat köttfärssås och spagetti, räcker mer än väl till fyra, så jag säger ”Det går jättebra. Be dem ta av sig och komma in och hälsa. Vill ju gärna se dem, som du vet”. Det har blivit lite av en gimmick att jag vill se Emmas kamrater och gärna att de anpassar sig lite till vår klädkod här hemma. ”Det finns ett par extra badrockar i garderoben om de tycker det är kallt”, ropar jag efter dem.

Jag hör nu ett intensivt samtal. Emma måste förklara hur vi är. Jossan, tror jag vet om det, men Sara? Har hon varit här tidigare? Nå, ska bli intressant. Nu har pratet övergått till ett lika intensivt fnittrande. Sedan hör jag hur de letar i garderoben. De vill ta på sig något. Själv gör jag som jag brukar när Emma tar med sig vänner hem. Jag tar av mig badrocken och sitter naken och väntar på att de ska komma in och visa upp sig. Det här är ett moment jag verkligen gillar, och jag vet att Emma också tycker det är spännande.

Jag och Emmas mamma fick henne när vi båda var 24, så nu är jag 40. Går ofta på gymmet, springer, cyklar och lyfter skrot. Håller mig i bra form, men är ingen muskelknutte. De flesta tycker jag ser bra ut, har en del hår på bröstet men håller annars hårväxten under kontroll och är helt ren runt min penis och pungen. ”Inget hår i maten”, som man brukar säga. Även Emma håller sig fysiskt i trim. Ibland går vi båda till gymmet. Och hon vill inte heller ha någon hårväxt, så vi har köpt vaxplåster. Fungerar utmärkt, även om det gör lite ont.

Efter en lång stund och mycket fniss kommer tjejerna in. Emma är som jag naken, men de andra två har tagit på sig badrockarna. De kommer fram, sträcker fram händerna och hälsar artigt, men gör samtidigt stora ögon när de ser hur naken jag är. Ser deras blickar ner mot mitt skrev. Jag är ganska storväxt och just nu lite på halv stång, hänger ner men krävs inte mycket för att den ska resa sig. Alltid roligt och intressant att se deras reaktion.

Jag hälsar tillbaka. Tar ett steg bakåt, ser på dem. Jättesöta bägge två, precis som alla tjejer är i den åldern. Låter dem betrakta mig en stund och säger sedan ”roligt att träffa er. Ja, Jossan har jag ju sett förut och hon vet att vi går omkring nakna här. Men dig Sara har jag inte sett tidigare. Hur känns det, tycker du?”

”Lite ovanligt, pirrigt, läskigt. Men samtidigt spännande. Emma har ju berättat, men ändå lite som en chock. Inte ofta jag får se en naken man så här. Känns konstigt, eller….?”, säger Sara.

”Ni får gärna ha badrockarna på om ni tycker det är kallt. Men, och det vet du Jossan, att när ni kommer in och hälsar då vill jag se hela er. Sedan kan ni ta på er igen”.

Jossan tar snabbt av sig sin badrock, lite tvekande följer Sara efter. Nu står de där alla tre helt nakna. Självklart ser jag på dem. Jossan har en fin kropp, ganska stora, lite toppiga, bröst och en fin bred höft med en fast rumpa. Sara är en ny erfarenhet. Hon är ganska smärt, ser vältränad ut. Har lite mindre bröst, ungefär som halva apelsiner i storlek, men vårtorna står stolt rakt ut. Jag ber henne snurra runt. En fantastisk rumpa, hon tränar något, det syns. Ingen av dem har någon hårbeväxning, lika välrakade bägge två.

När jag ser på dem, blir jag påverkad. Det som tidigare hängde snyggt och prydligt har nu vuxit och står rakt ut. Inte konstigt med dessa skönheter. Jag ser att alla tre nu har ögonen på min kuk. Nåja, låt dem titta, inget fel med det.

”Ni är fantastiskt fina bägge två, alla tre, menar jag. Inte så konstigt om jag reagerar när jag ser er, det är naturen som talar. Ni får ta det som en komplimang. Nu ska jag börja förbereda maten. Har ni några läxor, så passa på att göra dem nu före middagen”, säger jag och tittar på dem. Tjejerna tar badrockarna, men sätter inte på sig dem, utan tar dem bara i handen. Bra, tänker jag. De är inte så blyga. Tycker nog att det är ovanligt men spännande, inte minst när de såg min reaktion. Tjejer i den åldern tycker om att provocera och testa sin kvinnlighet. Se hur långt de kan gå, se vad som händer. Och inte mig emot. Emma vet sedan tidigare hur jag reagerar och är. Hon har haft kamrater hemma tidigare, men det är först sedan de blivit femton som jag insisterar på att de ska visa upp sig.

Jag tar på mig ett förkläde och börjar göra köttfärssåsen. Den ska få stå och småkoka under 30 minuter så kryddorna får gifta ihop sig ordentligt. Dukar för fyra i matsalen. Trevligare än köket. Jag vill gärna ha ett glas vin till. Får tjejerna det också? Emma brukar gärna ta ett, men vet inte hur de andra två är. Jag dukar med vinglas, de får tacka nej. Vatten finns också, självklart.

Klockan sex är maten klar och jag ropar på tjejerna. De kommer, alla är nu helt nakna. De sätter sig på stolarna och jag serverar maten. Nu har min kamrat där nere lugnat sig, men jag känner deras blickar när jag sträcker mig stående över bordet. Har en känsla att Sara gärna skulle vilja sträcka ut handen och känna. Hon andas ganska stötvis och ögonen är stora, fixerade vid mitt kön. Intressant!

”Hur är det? Får ni dricka lite vin? Passar bra till maten, tycker jag. Men det är helt upp till var och en”, säger jag.

”Tack, gärna”, säger Jossan och Emma, som bägge sitter mitt emot mig. Jag reser på mig igen. Sträcker mig över bordet och häller upp vinet. Sara sitter bara tyst. Betraktar mig, ser ut att vara i en egen värld. Jag tittar på henne med vinflaskan i handen. Hon nickar ivrigt, så jag spiller i hennes glas också. Sedan sätter jag mig ner. Saras blick har återigen fått mig att reagera och nu står kuken rakt upp när jag sitter. Skrapar i bordet lite. Vi börjar äta. Efter en stund tar jag vinglaset och säger ”skål”. Tjejerna gör samma sak. Då känner jag samtidigt en liten hand som snuddar vid mig. Sara var tvungen att känna lite. Hoppades väl att det inte skulle märkas?

Vi äter och Jossan vill gärna höra hur det kommer sig att vi är nakna jämt. Jag berättar att jag alltid varit en naturalist, alltid varit naken när det varit möjligt. När Emma kom och började bo hos mig, visste hon om detta. Även hemma hos sin mamma hade de oftast gått nakna. Så det var naturligt att vi fortsatte. Sedan har det blivit lite av en grej mellan mig och Emma att även våra gäster blir utsatta för vår nakenhet, i alla fall så långt som möjligt.

Varken Jossan eller Sara var vana att vara nakna. ”Hur känns det nu då?”, frågar jag.

”Jag har ju varit här tidigare och var beredd på vad som väntade. Men det är pirrigt. Känns spännande och lite förbjudet. Men upphetsande, inte minst när jag såg dig tidigare, och nu vi matbordet ”, säger Jossan.

”Ja, så är det”, säger Sara, ganska blygt. ”Emma hade förvarnat lite. Tyckte det lät spännande. Men hade inte förväntat mig att det skulle vara så här, så här…”, hon pausar och fortsätter efter en stund ”så här pirrigt. Jag känner i hela kroppen. Vet inte vad som tagit åt mig, men är, ursäkta att jag säger det, riktigt våt”.

Oj då, skulle jag lagt något skydd på stolarna? Nu känner jag Saras hand igen. En tjej, som vill ta för sig? ”Ja, det kan bli lite upphetsande, även för mig, vilket ni ju har konstaterat. Hur är det, får jag fråga, har ni varit tillsammans med någon pojke. Sett tidigare vad vi män har och hur vi ser ut? Hur är era erfarenheter? Emma och jag pratar oftast helt öppet om sex och samlevnad, så kanske är jag lite för direkt?”

”Ingen fara”, säger Jossan. ”Jo, jag hade en pojkvän ett tag och vi provade nog på det mesta. Men tyckte inte det var så bra, om jag ska vara ärlig. Han var för mycket på och tänkte inte på att jag också måste vara med på båten. Sedan har jag inte haft något på länge nu, eller i alla fall ett halvår”.

Jag vänder mig till Sara, som nu har ett ordentligt tag om mig. ”Ja, jo, jag har väl runkat av ett par, men det har aldrig blivit något mer. Jo, två gånger har killarna pullat mig, men det är allt. Och jag har aldrig varit riktigt tänd, inte blivit så där våt, som andra tjejer brukar prata om…”, hon vet inte om hon vågar fortsätt! Men så kommer det ”inte som nu. Nu känns det som jag rinner”, hon stakar sig, rodnar och utbrister, nästan desperat ”måste göra något, måste , måste…”.

”Det är okey”, säger jag. ”Om du vill tillfredsställa dig själv, så är det inga problem. Du kan göra det här och vi tar hand om dig eller hellre gå för dig själv. Inga problem. Vi är nog alla med dig, tror jag. Vill du att vi håller om dig, ger dig stöd?”, säger jag.

”Ja, jo, ja, vet inte”, stammar Sara. ”Jag vill känna något i mig. Jag vill knulla. Har aldrig gjort det, men när jag såg dig, känner på dig nu, vet jag att jag vill knulla, vill känna den här kuken i mig. Vill du?”, frågar hon och ser bedjande med tårar i ögonen. De andra tjejerna ser storögt på henne. Vill hon knulla här, nu?

”Kan inte tänka mig något jag hellre vill göra, speciellt som jag känt din fina, lena hand smeka mig hela måltiden. Om ni andra plockar i ordning här, så föreslår jag att Sara och jag går in i sovrummet. Nej, förresten, tror att hon kan behöva er som stöd. Vill ni följa med?”, säger jag.

Tillsammans gör vi in i mitt sovrum. Jag håller Sara varsamt i handen. När vi är inne, tar jag av täcket på sängen. Leder Sara fram till den. Sätter henne ner. Emma och Jossan står på var sin sida. Jag står framför henne. Min kuk är nu riktigt styv och pekar rakt på henne. Jag sätter mig på knä framför henne. Ger henne en kyss, som hon besvarar begärligt. Hennes tunga letar sig in i min mun. Jag håller om hennes huvud. Smeker hennes från huvudet ner över halsen, allt medan vi kysser varandra. Mina händer letar sig till hennes små fina bröst. Jag cirklar dem med mina fingrar. Kupar händerna runt den, varligt. Känner hur hårda hennes bröstvårtor är i mina händer. Fortsätter sedan ner över hennes kropp med händerna. Våra munnar är fortfarande låsta vid varandra. Sakta särar jag på hennes ben och smeker henne på insidan av låren, upp mot ljumskarna. Nuddar lite vid hennes öppning. Hon är fullständigt genomvåt, känner jag. Smeker hennes blygdläppar. Då lossnar hon från min mun och börjar stöna högt. Emma och Jossan håller om henne, smeker hennes rygg.

Jag fortsätter att smeka hennes springa. Ett litet finger bara, som känner nerifrån och upp. Delar lite på läpparna. Mmm, så redo. Vill att hon ska bli lite mer stimulerad först, så jag fortsätter att smeka henne, nu lite mer intensivt i springan, upp mot hennes klitoris. Cirklar den lilla knoppen med mitt finger, hör hur Sara stönar allt högre.

”Vill att du kommer in i mig. Nu. Försiktigt. Snälla”, stönar hon fram. Med de andra tjejernas hjälp lägger vi Sara på rygg i sängen. De särar på hennes ben, medan jag kryper upp mellan dem. ”Någon som vill rikta in mig?”, frågar jag och känner omedelbart ett par händer som tar tag i min kuk och riktar in den mot Saras öppning. Vilken underbar känsla! Mitt ollon vilar mot hennes läppar, delar sakta på dem. Jag kommer in ett par centimeter, precis bara med ollonet. Stannar upp. Drar det fram och tillbaka i springan. Hon är riktigt våt, inga problem att glida lite fram och tillbaka. Sedan trycker jag mig in ännu en liten bit. Ser på Sara hur hon tar det. Hennes ögon är slutna, ser fokuserad ut.

”Ja, kom in i mig. Mer”, hör jag att hon stönar. Jag trycker mig in ännu en liten bit. Hon är så trång. Klarar hon detta? Måste ta det försiktigt, låta henne vänja sig. Drar mig ur lite och in igen, bara lite längre än tidigare. Håller på så, successivt kommer jag längre och längre in. Känner hur hennes fitta välkomnar mig, töjer sig, kramar mig med musklerna. Följer med i mina sakta juck. Till slut känner jag att det tar stopp, är inte helt inne, men känner hur ollonet pressas ihop och tar emot där inne. Mmm. Drar mig ur en bit och in igen. Sakta ut och lite fortare in. Ser på Sara. Hon ser ut som det är skönt. Känner att hon följer med i mina rörelser. ”Hur känns det, Sara?”, frågar jag.

”Åhh, så uppfylld, lite ont en stund men nu är det skönt. Underbart, så utfylld, skönare än jag trott. Underbart”, suckar och gnyr hon. Jag tar det som ett kvitto för att börja knulla lite mer intensivt. Det dröjer inte länge förrän Sara juckar med och själv ökar takten. Hon stönar och rister med kroppen. Sedan, helt plötsligt, känner jag hur hon kniper ihop benen, skakar i hela kroppen och utbrister i ett långt ”ahhhh, åhhhhh, jaaaa, nuuuu, jaaaaa”. Sedan ligger hon helt stilla. Jag har fortfarande kuken långt inne i henne, men rör mig inte. Hon måste få landa i sin orgasm.

Efter en stund känner jag att hon börjar vakna och rör på sig. ”Åhh, är det så här att knulla? Måste göra det mer. Fortsätta, så skönt. Trodde inte det. Underbart, fortsätt är du snäll. Vill känna. Din kuk i mig. Vill att du kommer i mig. Jag har skydd, piller”, får hon fram och börjar jucka mot mig igen.

”Vänta”, säger jag. ”Tycker att du får styra nu. Sätt dig ovanpå mig, rid mig”. Jag drar mig ur henne och lägger mig på rygg. Emma och Jossan hjälper Sara upp och hon sätter sig gränsle över mig. Återigen känner jag händer som leder mig och Sara rätt. Hon sätter sig ner långsamt. Låter hela kuken komma in nu. Sedan reser hon sig upp, sätter sig ner igen. Tjejerna hjälper henne upp och ner. Jag ser upp på dem alla. Sträcker upp mina händer och kupar dem runt Saras små tuttar. De passar så fint i mina händer. Kramar dem. Känner bröstvårtorna. Undrar vad hon tycker om att jag kniper om dem lite. Först stannar hon upp, ser på mig. Nickar och fortsätter att omväxlande resa sig upp och sedan trycka sig ner igen. Jossan tar en hand och gnuggar lite lätt på Saras klitoris. Det känns som om hon är på väg igen. Ja, där kommer hon. I ett stön faller hon ner över mig. Våra munnar möts i en intensiv kyss.

Efter en stund lugnar vi oss. Min kuk är fortfarande hård. ”Orkar du mer?”, frågar jag.

”Nej, så nöjd just nu. Men detta är inte sista gången. Kommer att ha svårt att gå i morgon. Måste vila”, säger hon leende och med lycka strömmande ur ögonen.

Hon stiger av mig. Emma och Jossan ser mitt hårda stånd. ”Det var helt underbart att se er och få vara med. Sara du var fantastisk”, säger Jossan. ”Men jag tror att Kalle fortfarande har ståballe. Vad ska vi göra åt det tycker ni?”

”Mmm, det är min pappa, så det är upp till dig Jossan. Men visst blev jag våt, riktigt våt av att få vara med. Men kan inte, vill inte göra något”, säger Emma.

”Kåt är bara förnamnet”, säger Jossan. ”Kalle, klarar du en kvinna till?”

”Jag klarar en stund till. Hur vill du göra?”, frågar jag.

”Det såg så fint ut när hon red dig. Tror jag vill göra det också. Jag är våt så det stänker, men ta det försiktigt, ungefär som du gjorde med Sara”.

”Det är du som styr. Vill du inte att jag ska slicka dig först. Vore fantastiskt att få smaka lite”, säger jag.

”Mmm, har inte gjort det tidigare. Okey”, säger Jossan och lägger sig ner på sängen. Jag klättrar upp mellan hennes ben. Börjar med att se på henne där hon ligger. Brösten viker sig ut lite åt sidorna. Jag börjar med att smeka dem. Runt bröstvårtorna. Över brösten, ner mellan dem och sedan under. De har en skön vikt och är fasta och bara helt fantastiska. Böjer mig fram och ger henne en kyss på munnen. Där fastnar vi ett tag. Tungorna finner varandra, hånglar med varandra. Sedan drar jag mig ner. Slickar hela vägen. Över brösten. Suger in en bröstvårta i munnen och diar som ett barn. Sedan ner över naveln och lägger näsan i hennes sköte. Drar in den underbara doften. Mmm, ung fitta, finns det något bättre. Lite syrlig, lite salt.

Sticker ut tungan och slickar genom hela skåran, som öppnar sig för mig. Tar tag i blygdläpparna och delar på dem ordentligt. Nu ligger fittan där, öppen och skär. Ser ut som en läcker bakelse. Vill bara sätta dit munnen och mumsa. Spetsar tungan så den kan tränga in lite i hennes öppning. Sedan slickar jag med bred tunga, nerifrån och upp. Jossan kvider, gnyr. Tungan cirklar runt hennes kärleksknapp. Runt och runt. Sedan lyfter jag ansiktet, blåser lite på pärlan, för att sedan sätta munnen mot den och suger in i munnen. Tungan leker lite lätt med den hårda pärlan. Jossan skakar, gnyr allt mer. Nu är hon mogen.

”Hur vill du knulla? Vill du rida?”, frågar jag, dels för att få godkännande att få penetrera henne, också för att hon ska kunna vara med och säga vad hon vill.

”Kom bara in i mig, knulla mig!”, flåsar hon. Jag lägger mig till rätta. Återigen känner jag villiga händer som styr mig rätt. Nosar lite med ollonet först i springan. Då juckar Jossan till, så jag kommer in flera centimeter på en gång. Sedan ännu ett kraftigt juck och jag är helt inne. Jag hör hur Jossan stönar av välbehag. ”Ja, precis så, ja, ohh, så skönt. Du fyller mig totalt, ohh, mer!”

Hon är minst lika trång som Sara, men betydligt mer van. Det märks på hur hon rör sig, använder sina inre muskler för att massera mig. Är hon en naturbegåvning eller betydligt mer erfaren än hon ville påskina? Spelar ingen roll. Nu vill hon knulla, knulla ordentligt, det är uppenbart. Vi sätter fart redan från början. Jag försöker skruva in kuken samtidigt som jag trycker in den. Sedan långsamt ut, och snabbt in med lite skruv. Jossan frustar nu högt. Jag är också nära, har ju varit många juck nu, även om det varit lite vila också. Trycket ökar för varje juck. Det börjar spänna så där som det gör strax innan jag ska spruta. Hoppas hon har skydd, men jag har piller om hon vill ta efteråt. Kan inte stoppa nu, måste få spruta. ”Ahhh, jaa, ohhh, äntligen”, hör jag hur jag kvider när jag sprutar och sprutar. Tömmer mig fullständigt. Jossan fortsätter att jucka. Blir nästan plågsamt, överstimulerad. Men då känner jag hur hon kommer. Hennes ben kniper åt mig, fittan pulserar runt min kuk, hon frustar ut ”nuuuu, åhhh, jaaa, nuuu”. Efter en stund avtar hennes rörelser och hon ligger bara och andas. Jag ligger kvar ovanpå henne. Min nu lite slakare kuk vilar så skönt i hennes trånga fitta. Vill vara kvar där, bli omsluten. Så skönt.

”Pappa, nu har du knullat båda mina vänner. Nu får du ge dig! Den enda som inte har fått komma är jag, din dotter”, säger Emma. Vad menar hon? Vill hon att jag ska sätta på henne också? Nej, det går inte, det kan jag inte göra.

”Nej, hjärtat, det går inte, det vet du. Där har vi våra gränser, inte sant?”, försöker jag säga.

”Jag vet, men det är så frustrerande. Jag är så himla kåt efter att ha sett er. Fått styra in dig, men inte fått något. Kan ingen åtminstone hjälpa mig att onanera, slicka mig eller vad som helst. Vill vara med, behöver få komma också”, klagar, nästan snyftar, Emma.

Vi tittar alla tre på henne. Ser hur Sara kryper upp till henne. Smeker hennes bröst. Jag tar en hand och smeker ner mot hennes sköte. Ska jag våga slicka henne, fingerpulla henne? Vart kommer det att leda i framtiden? Jag blir räddad av Jossan, som kryper upp till henne, sätter sitt ansikte mellan hennes ben och sträcker ut tungan. ”Åhhh, jaa, precis så. Mera, jaa…”, hör jag hur min dotter frustar fram. Vad fint det är att se hur hon blir tillfredsställd av sina kompisar. Alla ser ut att de gillar det. Vilka fina, härliga tjejer. Det dröjer inte länge förrän Emma kommer i sin orgasm. Verkar vara minst lika enorm och inte minst välbehövd, som våra andra. Sedan faller vi ihop, kramar varandra och ligger länge och bara småpratar.

Efter en stund reser sig Jossan. ”Måste gå hem. Tack för en oförglömlig middag och, inte minst…”, säger hon. ”Får jag komma och hälsa på fler gånger?”

Både Emma och jag nickar, försäkrar att hon är välkommen när hon vill. Sara stannar ju kvar och sover över hos oss, hon är ju ensam hemma. Jag kan inte låta bli att undra lite i vilken säng hon vill sova? Det visar sig att både hon och Emma sover bredvid mig, en tjej på varje sida. Kan en gammal pappa ha det bättre? Och vad som hände på morgonen? Ja, det får ni gissa.

Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren