Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Koppla av

Frugan och jag har varit gifta i 10 år.
Vårt sexliv var ganska normalt, jag säger ganska för att.
Min älskade fru alltid har gillat sexiga underkläder vilket jag tycker är härligt.
I början av vårt förhållande så smög hon med att hon tyckte om sexiga underkläder, men jag förstod att det var så efter ca ett år av vårt förhållande så jag försökte peppa henne med små komplimanger så fort hon använde vackra underkläder.
Allt eftersom åren gått så har hon börjat att mer naturligt använda sexiga underkläder.
Det riktigt stora framsteget kom efter vårt första barn .
Det riktigt sexiga har hon börjat med de senaste fem åren och det är när vi skall gå ut och roa oss.
Sist vi skulle gå på Folkan och dansa så använde hon en läcker svart korsett.
Svarta nylonstrumpor, Stringtrosor och ovanpå det en snygg blus och ett par vida svarta byxor.
Hon var bedövande vacker den kvällen.
Jag behöver väl knappast tala om att vi hade underbar sex den natten.

Men till själva berättelsen.
Min fru började närma sig sin 37:e födelsedag, det hade varit en hemsk höst så jag tog för en gång skull och tänkte till och började fundera på hennes födelsedag.
Vad skulle hon tycka om att göra, ville hon vara hemma eller smita undan? Ja, varför inte en liten kryssning en weekend, bara koppla av och bli uppassad .
Efter mycket planerande, tänkande, om planerande, och till sist en ledighetsansökan till fruns arbete så var allt klart.
Torsdagen kom och frugan slutade alltid tidigt på torsdagar så jag tog bilen och hämtade upp henne.
Hon tyckte att det var konstigt att jag dök upp så där men hon vart mycket glad över att jag hämtade henne.
Det bar iväg söderut, efter fem minuter frågade hon vart jag var på väg .
Jag svarade att vi skulle åka till en grannstad och handla och det tyckte hon var kul.
Jag såg i ögonvrån att hon studerade mig och jag kände att hon mistsänkte något.
Då tänkte jag att jag skulle berätta men jag väntade tills om hon frågade.
Det gjorde hon när vi dundrade igenom grannstaden så jag berättade att vi skulle till Stockholm och bo på hotell till på måndag vilket var riktigt, men bara en natt.
Jag talade inte om att vi skulle på en Kryssning till Åland på fredag kväll.

Hon började att säga att hon inte hade något med sig att byta om till och det vart lite kaos för henne då.
Jag sa till henne att vi köper allt vi behöver jag har spenderarplånboken på mig och att hon fick köpa precis vad hon önskade sig.
Strax efter kl 15 kom vi fram till hotellet på Söder i Stockholm, ett sextiotalshotell, inget vrållyx men ett mycket trevligt hotell.
Efter incheck så bar det iväg ut på stan för att handla.
Det blev mest förbrukningsartiklar handlat och lite kläder till frun.
Sedan gick vi tillbaka upp på hotellet och skulle göra oss i ordning för kvällen, ja det tog en stund för det var någon som behövde lite sex.
Efter att vi provat varje litet skrymsle på rummet så vart det en eftermiddagslur i varandras armar, mycket lyckliga.
Jag vaknade av att min fru duschade och tänkte att jag var lycklig som efter sexton år har en fru som jag älskar över allt annat här i livet, ja tillsammans med barnen förstås.

Min fru kommer ut ur duschen, hon är bedårande vacker och det formligen lyser om henne.
Långa vackra ben, mulligt kurvig, 170/72 och alldeles lagom bröst, passar precis i min hand.
Naturligtvis ställer soldaten sig i givakt för överstinnan som med ett leende säger att det bara finns kallt vatten kvar.
Jag och den stele soldaten strosar sakta över golvet mot duschen. När jag kommer ut så är hon redan påklädd men jag försöker ta för mig och säger att det inte fanns något kallvatten.
Vilken otur, kom hit så skall vi se vad vi kan göra åt saken, säger hon samtidigt som hon utmanande lyfter på kjolen.
När jag kommer fram till henne så har hon vänt sig mot vägen och dragit upp kjolen till midjan och exponerar sin underbart sexiga häck för mig.
Det finns inga hinder i vägen, min kuk försvinner in i min frus fitta samtidigt som jag tar mitt sista steg mot hennes häck.
Hon stönar högt när jag knullar henne bakifrån, jag kan inte hålla igen utan släpper iväg min sperma upp i hennes fitta.
Jag vänder på min fru och ställer mig på knä framför henne, hon lägger upp det högra benet på min axel .
Jag smeker hennes nylonbeklädda lår och börjar slicka henne, jag suger på hennes klitoris och känner smaken av min sperma som rinner utefter hennes lår.
Hon får en orgasm som gör att hennes ben viker sig och hon hamnar i knät på mig, vi omfamnar och kysser varandra länge.
Vi fick en trevlig kväll, vi var tidigt tillbaka på rummet och somnade tidigt, undrar varför.
Nästa morgon åt vi en sen frukost och vid 11-tiden var vi ute på stan och shoppade, min fru alltså, jag bara gick efter med kortet och log (ansträngt).
Efter lunch på en liten alldaglig krog uppe vid ringen så gick vi tillbaka mot hotellet.
Efter något kvarter dök det upp en skum butik som min fru undrade vad det vad för något.
- Vi går in och tittar, sa jag (jag har mina aningar).
Min fru sa
- Ja jag har inte tänkt gå förbi.
Det var lite pinsamt, de som fanns där inne tittade på oss tyckte vi men det var nog bara som vi tyckte.
Det släppte först för min fru när hon fick se underkläderna, hon vart alldeles lyrisk och for runt och tittade och frågade vad jag tyckte var snyggt.
Snyggt tänkte jag kåt som en hingst av min frus framfart bland det ena sexiga plagget efter det andra och sa:
- Det är du som skall använda dem så det får du bestämma för allt är lika snyggt.
Det här då, något för dig, frågade hon.
Jag skrattade bara.
Efter en timme kom vi därifrån, hon gjorde av med alldeles för mycket pengar i den butiken.
Skyldig själv tänkte jag, lovar man så lovar man.
Efter en välbehövlig vila checkade vi ut från hotellet och packade in oss i en taxi och åkte till båten.
När vi kommit ombord och hittat vår hytt så gick jag ner och bokade middag.
Jag tog den sena middagen och spanade runt lite till innan jag gick tillbaka upp till hytten.

I hytten hittade jag min fru i sängen med en annan man! , den nyinköpta dilldon.

Hon var klädd i en korsett som var svart och framhävde brösten, nätstrumpor med söm och ett par högklackade svarta skor.
Hon särade på sina ben och förde den svarta dildon sakta upp och ut i fittan.

Jag bara stirrade på henne efter en stund började jag knäppa upp byxorna, min stenhårda kuk for ut som en stålfjäder.
Jag satte mig ner och började runka till min fru och hon njöt mycket av situationen.
Hon sa, ta det här och höll fram något rött och mjukt.
Det visade sig att det var en runkatrapp, ett par droppar glidmedel och sen var det bara att trä den över kuken.
Vilken känsla att se min fru ligga och köra en enorm svart dildo in och ut i fittan och se hur hon njuter samtidigt som jag står bredvid och kör kuken in och ut i en lösfitta.
Hon drar ut löskuken ur fittan, den glänser av hennes fittsafter, hon ber mig knulla henne.
Jag kryper upp i sängen mellan hennes ben och börjar att suga klitoris, hon stönar högt och säger.
- Nej, nej, knulla mig.
Jag kryper högre upp och kuken har aldrig förr tagit sig in i en fitta lika lätt som nu, hon skriker högt när kuken bottnar i fittan. Hon säger:
- Knulla försiktigt, jag vill inte att det går för oss än.
Efter ett tag så ber hon mig att kliva av, vilket jag gör motvilligt Hon reser sig upp och säter sig på knä i sängen och börjar rida dildon.
Hon har vänt rumpan mot mig så att jag får en fin utsikt över hennes bak som reser sig över en svart löskuk.
Jag runkar mer intensivt samtidigt som jag hör hur hon närmar sig klimax. Då säger hon:
- Ta glidmedlet och knulla mitt anus.
Jag blir lite chockad, det har vi aldrig ens diskuterat förut men kåt som jag är så famlar jag efter glidmedlet.
Jag ställer mig bakom frun och droppar glidmedel över anus, kliver sen upp i sängen bakom min frus rumpa som sakta glider upp o ner över löskuken.
Jag tar tag i fruns Knullhandtag med vänster hand samtidigt som jag siktar in kuken mot anus med den högra handen och trycker lätt kuken mot anus.
Nu håller jag i bägge knullhandtagen på frun och trycker sakta upp kuken i hennes anus.
Sakta glider kuken in i anus samtidigt som min fru ger ifrån sig ett utdraget vrål djupt nerifrån strupen.
Varje gång kuken glider in i anus ger hon ifrån sig ett morrande vrål långt nerifrån stupen.
Jag känner hur hon börjar röra på löskuken och det känns helt obeskrivligt skönt för mig.
När det går för henne så skakar hon helt okontrollerbart och jag tömmer min kuk i hennes anus.
När vi slappat ett tag i sängen säger hon:
- Tror du någon har hört oss?
- Nä, svarar jag, men om någon haft kikare så har dom kunnat titta på oss.
För vi har stora fönster i rummet som går från golv till tak med havsutsikt.
- Tror du, svarar hon och skrattar.
Vi gör oss i ordning, dvs min fru tar på sig en klänning som har knäppning framtill men jag anmärker på att hon fortfarande har nätstrumporna på.
Så svarar hon att det är hon som fyller år och att hon vill känna sig lösaktig.
Jag nämner inget om trosor.
Vi går ner till middagen jag känner mig lite besviken, hon väcker ingen större uppståndelse.
Det är bara några äldre män som vänder sig om efter oss när vi går igenom matsalen.
Vi äter en mycket god middag, pratar och dricker för mycket vin, åtminstone frugan som har börjat sluddra lite lagom sådär sexigt som när vi träffades första gången.
Efter kaffe med konjak så tar vi en däckspromenad, när vi passerar förbi en man som nästan vrider av sig huvudet efter oss. Frugan märker det och blir liksom lite piggare, det börjar lysa om ögonen på henne eller är det vinet.
Vi går in till baren som ligger vid dansgolvet.
Jag beställer en öl, frugan tar Baileys, det gillar hon.
Vi står kvar i baren och tittar ut över dansgolvet, det är inte många som börjat dansa.
Jag känner att frugan vill dansa så jag ursäktar mig med att jag behöver gå på muggen.
Till saken hör att jag är en katastrof på att dansa, jag är helt ton- och takt döv.
Det var liksom införstått att när jag gick på muggen så var det bara för att frugan skulle bli uppbjuden.
När jag kom tillbaka så var frugan uppe på dansgolvet och jag fortsatte med min öl och pratade lite skit med folk som beställde berusningsdrycker.
Emellanåt så spanade jag in frugan på dansgolvet, jag har nog alltid tyckt om att se min frus danspartners vara närgångna.
Ja, tafsa ni vet.
Det har alltid gett ett litet sting av en bladning mellan svartsjuka och sexuell upphetsning.
I kväll var det liksom mera upphetsande att se hur de klämmer, smeker och kysser frugan än svartsjuka.
När klockan närmade sig tolv så slog det mig att jag har en av min frus danskavaljerer bredvid mig i baren.
Jag började prata lite löst med honom, det visade sig att det var en mycket trevlig kille som var på resa för att han fyllde 59 år.
Vi kom mycket bra överens med varandra, vi vart liksom kompisar.
Efter ett tag kom frugan över för att släcka törsten och prata, men hon vart inte kvar länge förrän hon blev uppbjuden igen. Han berömde min fru för hennes dansande och sa även att hon var vacker och det höll jag med om.
Jag sa sedan till honom att hon varit mycket pilsk av sig tidigare i kväll och frågade om han inte märkt något när han dansade med henne.
Han blev mycket försiktig i sina uttalanden om min fru efter min kommentar.
Jag sa att jag tänkte be honom om en sak:
- Jaha, sa han. Vad skulle det vara?
- Jo, sa jag. Att jag skulle bli mycket glad om han dansade med min fru och var mycket närgången med henne.
Han vart mycket misstänksam och frågade varför han skulle göra det.
Jag svarade:
- Jag är inte ute efter någon särskilt utan det är så att min fru fyller 37 år och jag tror hon skulle uppskatta den sortens uppskattning.
Vi sa inte mycket mer om det för frugan kom emot oss vid bardisken.
Hon bad mig beställa in en dricka till henne, under tiden skulle hon uppsöka muggen.
Hans, som han heter, har hunnit tänka efter och frågar vad min fru tycker om män som tafsar.
Jag tänkte tillbaka på de åren vi varit ihop och vad hon tände på och sa till Hans att hon tyckte om att känna när manens kön hängde ner i byxbenet, att hon gillade att bli nafsad i örat, att bli lätt smekt över brösten liksom i förbigående, och att få klämma manens lår mellan sina och känna hans kuk där.
Hans sa att han fått en bild av vad min fru gillade och att han åxå behövde uppsöka muggen.
Min fru kom tillbaka och vi småpratade lite medan hon svalkade sig med en dricka, jag såg den kåta glimten i hennes ögon.
Hans kom tillbaka och frågade min fru om hon ville dansa, hon tackade ja.
Jag försökte hålla koll på Hans och min fru men det var näst intill omöjligt, för nu dansade alla.
Jag gav snart upp och började snacka lite med en överförfriskad yngling.
Det gav inte mycket, det enda han kunde få fram var "knulla" och "fitta" så jag avlägsnade mig därifrån.
Jag gick närmare dansgolvet för att se om det gick att få syn på frun och Hans.
Efter ett tag såg jag dem stå och dansa, ja de rörde på sig i alla fall.
Tätare kan man inte dansa.
Jag drog mig tillbaka till baren, ynglingen var borta.
Beställde en öl, ölen var slut när jag får se Hans och min fru närma sig baren.
När de är framme ber frugan mig beställa till henne och så går hon på toan.
Hans viskar till mig:
- Du får nog ta upp frun din på rummet fort.
- Varför, frågar jag.
- Hon är det kåtaste jag träffat på länge, säger Hans.
- Vadå, nu får du berätta, säger jag.
Hans är tyst en stund, sedan säger han:
- Jag fick nästan sätta på henne på dansgolvet.
Jag känner hur kuken min rycker till och blir hård, kåtheten forsar över mig jag tänker febrilt.
Sedan säger jag till Hans:
- Skulle du vilja det?
- Knulla henne på dansgolvet, frågar Hans förvånat.
- Nä, inte på dansgolvet.
Knulla henne menar jag.
Inte mig emot svarar han lite nonchalant.
- Tror du att du skulle få det för henne?
frågar jag Hans.
Lätt svarar han:
- Var inte så säker på det du, svarade jag.
- Jo, det är jag, svarar han.
- Ok, svarar jag, om du får knäppa upp hennes klänning och pulla hennes fitta här vid baren så följer vi med till din hytt.
- Ni, frågar Hans?
- Ja vi, svarar jag.
Man vet aldrig vad som kan hända, fortsätter jag.
Frugan kommer tillbaks och frågar vad vi pratar om.
- Dig, svarar jag och Hans samtidigt.
Hon skrattar och säger:
- Inget snusk hoppas jag.
Frugan står mellan mig och Hans, hon har börjat läppja på sin drink när jag tar tag i hennes vänstra hand och håller i den så att hon inte skall ha chansen att hindra Hans.
Hans som står på hennes högra sida har börjar knäppa upp frugans klänning.
Hon tittar på mig medan Hans närmar sig sista knappen.
Då ställer frugan sin vänstra fot på fotstödet så att klänningen glider åt sidan och blottlägger fittan för Hans.
Hon särar allt det går med benen, Hans lägger handflatan på hennes buske och låter handen glida ner och börjar fingerpulla henne.
Jag och frugan står vända mot bardisken medan Hans står vänd mot frugan och kör fingrarna i hennes fitta.
Hans har knäppt upp så att man ser hela hennes buske och hur hans fingrar gullar med fittan.
Hans slutar och knäpper några knappar och tittar på mig och frågar:
- Ska vi gå?
Jag nickar samtidigt som frugan frågar vart vi ska gå.
- Till Hans rum, svarar jag.
Hans har redan börjat gå, vi skyndar oss efter.
Jag viskar i frugans öra:
- Ikväll får du göra precis vad du vill.
- Knulla med Hans, Frågar hon.
- Bara om du vill, svarar jag.
- Är du säker, frågar hon igen liksom för att kontrollera att hon hört rätt.
- Ja, varför inte, ni gjorde det ju nästan på dansgolvet.
Hon svarar inte.
Hans har tryckt fram hissen när vi kommer i kapp.
Vi är ensamma vid hissarna så frugan går fram till Hans och drar ner hans gylf och låter handen försvinna in i byxan.
Hon runkar honom försiktigt när hissen plingar.
När vi kommit in i hissen och dörrarna stängts så trollar frugan fram Hans kuk ur byxorna och runkar honom.
Samtidigt så lyfter hon på klänningen så att Hans kan smeka hennes fitta.
Det är en helt otrolig syn, min fru lutar sig mot hissväggen och runkar samtidigt en man som smeker hennes fitta.
Min kuk står rakt upp, når ända till naveln, den känns enormt stor och hård.
Hissen stannar.
Inne i Hans hytt så börjar jag knäppa upp frugans klänning medan Hans är på muggen.
Jag tar av henne klänningen och lånar muggen efter Hans.
När jag kommer ut sätter jag mig och tittar på när min fru sitter i sängen iförd korsett, nätstrumpor och högklackade svarta skor, sugandes på en kuk.
Frugan reser sig efter en stund och säger till Hans att klä av sig. Hon kommer fram till mig, ställer sig på knä, tar fram min kuk och börjar suga som bara hon kan.
Hon suger mig nästan ända fram till utlösning.
Då reser hon på sig och grenslar min kuk, rider sakta fram till min orgasm, jag pumpar min sperma i fittan.
Hon sitter kvar en liten stund tills Hans kommer upp mot henne bakifrån och hjälper henne upp.
Hans kysser henne på halsen och suger in bröstvårtorna mellan läpparna samtidigt som han leder henne mot sängen.
Frugan lägger sig ned i sängen, smeker fittan med ena handen och runkar Hans med den andra.
Jag sitter så till att jag har full insyn i fittan.
Hans kliver upp i sängen mellan min frus ben, hon tar tag i kuken och leder den mot fittan.
Sakta ser jag Hans kuk tränga upp i min frus fitta.
När han efter en evighet trängt ända in i fittan stönar frugan högt:
- Knulla mig hårt.
Hans kuk stöter hårt i min frus fitta och hon svarar med ett morrande stön.
Jag runkar förtvivlat, jag har aldrig varit kåtare.
Att se och höra hur frun knullar med en annan man är så underbart upphetsande.
Att höra hur de närmar sig den underbara klimaxen tillsammans medan jag får titta på.
Det går bara jag tänker tillbaka på det.
När frugan stönar högt till Hans att fylla hennes fitta med sperma sprutar jag ut över golvet.
Jag ser hur Hans pung liksom rycker när det går för honom i frugans fitta och hon kommer samtidigt med Hans.
Att sedan se dem ligga och lugna ner sig tillsammans är verkligen upphetsande.
De småkysser varandra och Hans småstöter sin halvslaka kuk i frugans fitta.
När Hans så småningom reser sig och lämnar min fru liggande på sängen med benen särade så går jag fram och smeker hennes kladdiga fitta.
Frugan säger:
- Ska vi gå till vår hytt?
- Har du fått nog, frågar jag lite skämtsamt.
- Nä, svarar hon, men jag vill ha dig för mig själv.
Vi tar farväl av Hans och går.
Ute i korridoren stannar vi och kysser varandra länge och djupt. Det går förbi ett gäng ungdomar, när dom passerat så knäpper jag upp klänningen ända till fittan och så börjar vi gå mot hytten. Det är så sexigt att se skymten av hennes ben när hon går.
Ja, även det att man kan ana busken och hennes långa svartklädda ben med de läckra skorna.
Tyvärr får hon inte visa upp sig på väg till vår hytt.

peterbroberg

Status: Brons författare

Novell skrivande Stag/Cuckold
Peterbroberg är medlem sedan 2022 Peterbroberg har 15 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren