Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Yoga 1

Hon stönade högt, stötarna in i henne var underbara. Hon mötte varje stöt och njöt av hur djupt han kunde knulla henne.
De var totalt omedvetna om sin omgivning, en djurisk känsla hade tagit över och de gav sig hän. Bänken var smal och hård, men hon kände inte av hur den skavde, hon kände hur han knullade henne.

-Hårdare! väste hon. Knulla mig hårdare!

Hon bet lätt i sina läppar när han kramade hårt om hennes bröst, men hon kved till av njutning när hon kände att han stötte hårdare in i henne. Andhämtningen var stötvis och det lät som de hade sprungit uppför en brant backe. Till slut stönade mannen till och hon gav ifrån sig ett njutfyllt skrik när hon kände hans sats sprida sig i hennes fitta.
Hon kände hans tyngd mot sig, hans svett blandade sig med hennes. Hon njöt av att ha blivit knullad, det var första gången på länge hon fått kuk istället för en dildo. Den har jävla pandemin hade gjort henne till en oskuld, till en oknullad kvinna, till en desperat kåt kvinna.
Nu hade hon fixat problemet, frågan var om det var en permanent lösning eller ej.

-Jag mediterar och gör yoga måndag, onsdag och fredag, viskade hon. Kom förbi här om du är intresserad.
Han sa inget, men reste sig ifrån henne. Hon kände hur hans kuk lämnade hennes fitta. Fan vad skön hans kuk var!
-Har du andra yoga vänner? frågade han medans han drog upp sina byxor.
-Nej, svarade hon. Jag har inte bjudit in någon annan, du är den första som intresserat dig för ett yoga pass.
-Skulle du bjuda in andra? frågade han. Han drog sin tshirt över huvudet.
-Om det fanns någon eller några som jag tyckte passade för yoga, så ja, svarade hon. Men som sagt, än så länge är du den enda intresserade.

Det kändes lite absurt att diskutera yoga när de egentligen snackade om att mötas nere i källaren och knulla. Men det kändes mindre skambelagt att säga yoga. Det kändes inte som hon sålde sig och att hon förstörde förhållanden.
-Jag tränar gärna yoga på onsdag klockan halv 10, sa han. Om jag gillar det lika mycket då som jag gillade det nu så kanske jag tränar alla tre dagarna.
-Okej, sa hon. Jag kan träna ett pass med dig på onsdag. Vill du lära dig kroppskontrollerade positioner? frågade hon och visade snabbt ett kondompaket hon hade i träningsväskan som låg på golvet vid bänken.

De hade knullat oskyddat, det hade känts så skönt men hon ville veta om han var villig att använda skydd eller om han ville fortsätta utan.
-Om vi tränar lite sätes övningar, sa han och smekte hennes rumpa. Då kan jag tänka mig lite mer kroppskontroll, men jag föredrar att träna fritt.
Hon ville helst vara skyddad, men hon kunde använda sitt cervixpessar med lite gel, då var hon skyddad. Synd att hon då inte skulle känna fullt ut hur hans sats fyllde henne.
-Ok, svarade hon. Jag ordnar själv med kroppskontrollen, så då ses vi på onsdag morgon?!

Han nickade och lämnade källarrummet, hon stod kvar och kände hur hans sats rann nedför insidan låren. Hon hade knullat!!!
Helvete vad han var skön!!!
Hur kunde hon missat att han bodde i samma hus?
Hon såg sig omkring i källarrummet, det var hennes förråd och om hon skulle träna yoga här ofta så behövde hon möblera om lite. Dels för riktig yoga, men även för alternativa yoga övningar.

På onsdag efter frukost så tryckte hon in pessaret efter ha tvättat sig noggrant. Han hade ju nämnt analsex, så hon ville vara förberedd på allt. Fram tills nu hade hon bara använt det några få gånger. Hon hade skaffat det efter att en tidigare pojkvän vägrat använda kondom, han hade sagt att ville hon inte bli gravid så skulle hon skydda sig det var hennes ansvar.
Efter att ha försäkrat sig att pessaret satt rätt och att hon var ren, drog hon ned den uppblåsbara madrassen hon använt innan hon köpt en säng efter hon flyttat hemifrån. Rummet hade fått ett lågt bord, en byrå med leksaker och nu en 120 cm bred madrass. Det fanns fler alternativ än bänken. Hon hoppades att han skulle gilla yogaträningen.
Halv 10 så öppnades dörren. Han log mot henne och nickade godkännande till rummets förändring.
Hon låste dörren, hon ville inte att någon skulle komma in medans de knullade.

-Är det okej att jag låser? undrade hon och såg på honom.
-Det är nog bäst, svarade han och drog av sig sin tshirt. Det var nog mest en tur att ingen kom på oss i måndags.

Hon såg på medan han klädde av sig, fan vad sexig han var!
Hon tog sakta av sig den tunna frottébadrocken hon bar, hon var helt naken under den.

-Så? frågade hon. Vad vill du göra?
Han drog ut den översta byrålådan och plockade upp en dildo.
-Sug av mig, så slickar jag dig, sa han. Han plockade upp en tub glidmedel.

De lade sig på sängen och hon började runka, slicka och suga lätt på hans kuk. Hon särade sina ben och flämtade till när hon kände hans tunga cirkulera runt hennes rosett och upp mellan hennes läppar.
Han slickade henne, retade clittan och lät dildon glida mellan rosetten och hennes blöta fitthål. Hon njöt av allt det han gjorde, ingen av hennes få tidigare pojkvänner hade ens slickat henne så det här var både nytt och skönt!
Hon sög hans kuk och kände hur den svällde, hon smekte hans kulor och märkte att han reagerade. Plötsligt kände hon hur ett tryck kändes mot rumpan, hon tjöt till när ringmuskeln gav efter och dildon pressade sig in i hennes tarm.

-Du är ren, sa han och slickade hennes fitta medan dildon vibrerade i hennes tarm. Jag gillar tjejer som är ren och redo.
Hon svarade inte utan lät tungan cirkulera runt ollonet. Hon hörde att han drog efter andan.
-Ska vi byta till bordet? frågade han och tryckte in ett par fingrar i hennes blöta fitta.
-Gärna, svarade hon och reste sig upp. Förspel var något hon inte var van vid, ingen av de killar hon knullat med tidigare hade brytt sig om något annat än trycka in kuken i fittan.
-Ligg på rygg, sa han. Sära benen och håll i dem.

Hon lydde och han lade sig över henne, hon kände hur kuken trängde sig in i henne. Han knullade henne mjukt och hon kände dildon vibrera i röven.

-Snälla, knulla mig hårdare, sa hon. Jag vill känna dig i mig, jag vill känna att jag fått kuk.

Han ökade takten och kramade hennes bröst. De knullade på det låga bordet och hon kände sig besviken när han kom. Han knullade henne inte lika länge denna gången som första gången och hon hade inte känt hans sats lika väl denna gången pga pessaret.

-Inte vara tjurig, viskade han i hennes ena öra. Jag kommer komma tillbaka för mer och jag kan kanske skicka någon annan som kan behöva lite yoga.
Han reste sig upp och hon släppte sina ben, men låg kvar med dem särade.
-Så du vill ha mer yoga lektioner? sa hon och smekte sin nyknullade fitta.
-Ja, sa han. Jag gillar yoga!
-Jag kanske ska fixa ett schema så jag vet när du har bokat en lektion med mig? sa hon och reste sig sakta upp. Och om du ger mig fler elever så behöver jag ha ett schema.

Hon tänkte inte ens på att hon inte visste vem han skulle skicka, hon hade accepterat att han skulle kanske skicka någon till henne för att hon skulle låta den personen knulla henne.

-Hur mycket ska jag säga att en lektion kostar? frågade han.
Hon ser på honom, hur mycket är det värt att få kuk?
-850 med och 1200 utan i fittan, säger hon. Och i röven kostar det 1500 med och 2000 utan. Lätt avsug ingår, men munknull kostar 850.
Han nickar, hon känner sig fnittrig och skamligt nog pryd över att ha satt ett pris på sin kropp.
-Och jag? frågar han. Betalar jag lika?
-Du får fittan och munnen gratis, men vill du knulla mig i röven så kostar det 850, säger hon. Jag gillar dig i mig så du får rabatt!
-Då ses vi på fredag på eftermiddagen, jag vill ha dig från klockan halv 3 till halv 5.

Hon rodnar och tänker vad de kan göra tillsammans under hela den tiden, nu har de knullat i 30 minuter – så vad kan de göra under hela 2 timmar?

Våt och kåt kvinna i sina bästa år.
RoseHyman är medlem sedan 2022 RoseHyman har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren