Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Efter begravningen del 3

Mor och dotter – en skön stund

Elsa kramar om Yvette. ”Välkommen hem, mamma. Hade du det bra i Rom?”. Elsa, 15, har precis kommit hem från Sten där hon bott medan hennes mamma var i Rom.

”En fantastisk resa, så intressant och hur många nya intryck som helst. Men hur har du haft det? Gick det bra hos Sten? Var han snäll mot dig? Hade ni något trevligt?”, frågar Yvette.

”Det har varit helt fantastiskt. Karin var med också, i alla fall första natten och dagen. Vi hade det helt underbart, Karin är en så fantastisk syrra, hjälper verkligen till”. Elsa tittar på sin mamma, ler med hela ansiktet och ser lycklig ut.

”Berätta, vad gjorde ni? Sten kan ju vara både stor och bestämd men öven mjuk och omtänksam, det vet jag. Och Karin är ju stora damen, en riktig kvinna. Har inte Sten och Karin haft ett litet förhållande. Hon berättade att Sten hjälpte henne när hon var ung och inte viste så mycket om hur det var att vara tjej”.

”Ja, de berättade att han hade invigt henne, tagit hennes oskuld när hon var 15, precis som jag nu. Vi var alla öppna med varandra. Antar att begravningar gör att man kommer varandra mycket närmare”, säger Elsa. ”Karin och jag hade pratat om att det var dags för mig också. Du antydde också innan du åkte att Sten kanske kunde ta hand om mig. Han är en mycket ömsint man. Det var helt underbart. Mamma, jag är kär, kan du förstå det?”

”Oj, ja, jag hade ju det på känn, och bra att det är någon som vi har förtroende för. Hur gick det, älskling. Berätta allt för mig. Kanske ska vi krypa ihop och gosa till det, som vi brukar göra, du och jag. Kom så går vi in till sängen och kryper ner. Då kan vi hålla om varandra samtidigt”, säger Yvette. Hon tar Elsa i handen och går in i sovrummet. Börjar klä av sig, tröjan och kjolen. Ber Elsa att knäppa upp hennes bh. Sedan hjälper hon Elsa av med kläderna. Står där nakna och håller om varandra.” Kom, vi kryper ner under täcket, blir varmt och skönt”.

Yvette kryper ner i sängen och lägger sig på rygg. Elsa följer efter, lägger sig på sida tätt intill sin mamma. Elsas bröst ligger mot mammas arm och Elsa lägger en arm över sin mors bröst. De ligger där och känner värmen från varandra, så som de legat under hela Elsas liv.

”Så, berätta nu. Vad hände och hur kändes det? Du är ju kvinna nu, har upplevt din första man. Var Sten öm mot dig, tog det försiktigt, som jag bad honom om? Var Karin med också?”

”Karin och jag hade kommit överens om att det skulle ske. Vi började med att visa hur lika vi var, nästan likadana kroppar och bröst. Vi är ju båda helt vaxade, men det var inte Sten. Han såg väldigt hårig ut, vildvuxen. Karin visste det och hade tagit med vaxplåster. Vi hjälptes åt att sanera Sten, inte ett hårstrå kvar. Men oj, vilken stor penis han har. Trodde inte mina ögon, men det vet du ju. Men för mig var den enorm, jag undrade hur det skulle gå.

När han var ren och fin, slickade jag på den. Ollonet var stort, men jag kunde få in det i munnen. Det var gudomligt, så pirrigt, jag blev helt våt bara av att suga på det. Visste inte vad jag gjorde, men helt plötsligt höll han om mitt huvud och så sprutade han rakt in i min mun. Salt, lite smått äckligt, tyckte jag först, men samtidigt så enormt upphetsande”, berättar Elsa. ”Sedan blev hans snopp helt slak. Men jag fick leka med den, så växte den i mina händer igen. Efter en stund la jag mig på rygg med huvudet i Karins knä. Sten sätter sig mellan mina ben och riktar in sin hårda lem mot mig. Tror att Karin hjälper till och leder honom rätt in i mig. Mycket försiktigt pressade han sig in. Mamma, det var en så fantastisk känsla att känna hur han trängde sig in, hur jag vidgade mig och tillät honom komma in. En liten bit i taget. Vet inte hur lång tid det tog, men var helt enormt. Att bli uppfylld, det var som om min kropp längtat efter det hela livet. Varför hade jag väntat så länge, varför måste man vara 15? När han var helt inne, låg vi bara där. Att känna den där lena, grova, hårda, skrovliga saken djupt inne i mig. Helt underbart. Jag var så våt och när han började röra sig gled det som smör i mig. Så skönt, så underbart. Det gjorde inte det minsta ont, bara fantastiskt”. Medan Elsa berättar håller hennes mamma om henne. Smeker henne lätt över kroppen, på ryggen, ner mot rumpan. Smeker den runda rumpan och sedan upp över magen och ett av brösten. Elsas bröstvårtor är helt styva. Yvette smeker dem ömt. Elsa smeker samtidigt Yvettes bröst och ner mot skötet. Håller en hand över sin mors sköte. Känner fukten där. Mamma blir lite kåt av min berättelse, tänker hon. Fingrar lite i sin mammas skåra, smeker lite fram och tillbaka, stannar upp och låter ett finger sakta glida in. Vilar bara där med hand och finger. Yvette har samtidigt kupat en hand över Elsas fitta. Håller den bara där, känner hur det pulserar i Elsas blygdläppar.

”Åhhh, min älskade dotter, vad jag är glad för din skull. Den första gången är ett minne för livet och jag ville verkligen att det skulle vara en riktigt positiv upplevelse. Och Sten är en duktig älskare. Han har dessutom en ganska stor utrustning, som du nu fått känna på. Som du vet har han och jag också haft ett förhållande. Jag trodde, tydligen korrekt, att han skulle hjälpa dig både ömsint och ge dig tillfredsställelse. Bra att Karin var med, känns mycket tryggt, tycker jag”.

”Ja, mamma, det var underbart. Jag känner mig tom, när han inte finns i mig. Är det vanebildande med sex, med Sten? Vill ju ha honom där i mig hela tiden. Åhhh smek mig lite till, din hand är så skön nu. Ja, så. Gnugga lite lätt. Du är nästan lika skön som Sten, men han fyller upp mig.”.

”Ligg nu bara och njut min älskade dotter. Känn hur du blir härligt våt, hur mina fingrar leker med dig. Låt känslorna komma, slappna av och njut, hur det pirrar i hela kroppen från underlivet, upp genom brösten till toppen på huvudet. Låt det sköna skölja över dig. Du är kvinna nu, du kan älska, du kan njuta av din kropp och vad jag eller en man kan göra med dig. Men, kom alltid ihåg att det är du som bestämmer vad som ska ske och vad som inte ska ske. Du säger Ja och du säger Nej, ingen annan.”

”Fortsätta, vill komma nu, vill känna dig nära mig, mamma, så underbart. Mera, gnugga lite hårdare nu. Ja, precis så. Åhhh, jaaa. Mera, åhhhh. Jaaa, nuuuu, ahhhhh”. Elsas kropp spänns och slappnar av trycks mot sin mamma medan orgasmen tar tag i henne. ”Tack, mamma. Lika skönt som alltid. Du har magiska fingrar, men en kuk är inte fel det heller, det har jag lärt mig”.

Efter en stund, när de ligger där mot varandra frågar Yvette ”ska vi bjuda hem Sten i morgon? Hans hustru är ju fortfarande bortrest och lite middag och samvaro kanske inte är helt fel?”

”Ja, det gör vi, han kommer säkert. Vad ska vi göra för middag? Vad ska vi bjuda på? Vi gör något som han verkligen tycker om. Och lite vin? Får jag också dricka lite, i så fall?”, frågar Elsa.

”Ja, lite kan du få. Vi börjar med en drink, skapar lite stämning. Vi gör oss riktigt vackra och passar upp på honom. Huvudrätt, vad sägs om torskrygg med stekt bacon och en god fisksås? Vad tror du han vill ha som förrätt?”, frågar Yvette.

”Mmm, jag tror jag vet vad han skulle gilla. Jag tror han vill ha dig som förrätt och att jag serverar dig”, säger Elsa. ”Du är så vacker och sexig. När han fått drinken, måste vi kåta upp honom ordentligt. Du och jag har mycket tunna kläder, det ska gå att skymta, men inte se hur vi ser ut. Vi ber honom att sätta på sig en av de där gamla sidenrockarna, säga att vi ska leka turkiskt harem ”, fortsätter Elsa. Sedan kryper jag upp i hans knä, smeker honom lite och efter en stund serveras du på ett silverfat vid matbordet. Han får slicka dig när du sitter där med särade ben och din vackra öppna fitta”.

”När han mumsat på dig, knäpper jag upp sidenrocken och hjälper honom fram med kuken, sedan knullar han dig där på bordet”, fortsätter Elsa.

”Ska han komma i mig? Eller ska han hålla sig till senare?, undrar Yvette.

”Mmm, kanske ska hans sprut bli salladsdressingen. Han kommer att kunna komma en gång till, för desserten vill jag vara. Hur skulle du vilja servera mig, din dotter, som dessert?”

”Måste vara lite sött, och det är du ju, men även smaka sött. Vad tror du om apelsin och chokladfitta? Du har en apelsinklyfta instucken mellan blygdläpparna och sedan chokladsås runt om. Sedan smörjer jag in hans kuk med honung, som du får slicka rent. Det får sluta med att du står på alla fyra och han får knulla dig där bak”.

”Oj, jag har aldrig haft något i min bak. Gör det inte ont? Måste förbereda mig noga innan. Men vilken efterrätt att få ta min andra oskuld?”, säger Elsa. ”Kan vi öva med fingrar eller nåt först, vill känna hur det går, kanske måste töja mig lite. Hjälper du mig, mamma?”

”Absolut, jag hämtar lite glidmedel, så prövar vi med mina fingrar och sedan en liten dildo”. Yvette hämtar lite olika saker. ”Ställ dig på alla fyra här nu, med benen isär”. Yvette sprutar glidmedel på Elsas rosett, gnider in den med fingrarna. Låter ett finger pressa lite mot rosetten. Det tar emot, mer glidmedel och masserar runt hålet. Nu glider ett finger in innanför den yttre slutmuskeln, men sedan är det stopp. Yvette tar ut fingret, häller mer glidmedel och masserar in fingret igen. Nu glider det plötsligt förbi den inre ringmuskeln. Yvette vinkar med fingret lite och pressar in det längre. Får in ett finger till. Kör dom in och ut i Elsas anal, som ger med sig allt mer. Efter en stund tar Yvette dildon. Smörjer in den noga och sätter den mot rosetten och trycker in den. Elsa gnyr till lite, gör lite ont, men nu är den inne.

”Ont, men skönt”, stönar Elsa. ”Fortsätt, nu börjar det bli riktigt skönt, vilken känsla. Men Sten är ju mycket grövre än den där dildon. Hur ska det gå?”, undrar Elsa.

”Vi får gå och köpa en buttplugg i morgon, som du får ha i baken tills det är dags, då blir du lite uttänjd och borde kunna klara Stens kuk. Men det kan göra ont i början, men det kan det väl vara värt?”, säger Yvette.

När de stiger upp från sängen går de omkring nakna, njuter av att se varandra och ringer sedan Sten på FaceTime. När han svarar, ser han två kvinnor. Han ser bara ansiktena, men helt plötsligt svajar telefonen till lite och han ser Yvettes bara bröst och Elsa bredvid. Sten tacka ja och de kommer överens om att han ska komma klockan sex i morgon.

”Det blir lite maskerad, eller lite utklädning, så ta inte på dig något speciellt, bara en tröja och byxor, inget mer, varken över eller under”, säger Yvette kryptiskt.

”Det verkar som sex, passar bra då”, skrattar Sten.

På morgonen går de iväg till butiken på Drottninggatan och köper lite utrustning, bland annat några olika buttpluggar i varierande storlek samt en flaska med silikon glidmedel.

Väl hemma sätter Yvette in den minsta pluggen i Elsas anal. Den kommer hon att byta till en lite större efter ett par timmar för att runt fem bytas till den grövsta pluggen.

De gör i ordning och rimmar torsken lite, gör potatismos, steker bacon och färdigställer allt som går att göra i förväg. Sedan klär de om till ett par nästan genomskinliga negligéer, inga bh eller trosor, men ett rött skärp i midjan och lika röda högklackade skor. Var sitt pärlhalsband, som går ner i urringningen, avslutar klädseln.

När Sten kommer, får han en varm krav av kvinnorna. En kyss på munnen och sedan tar de honom i handen. Elsa tar fram en blå sidenmorgonrock. Ber honom sträcka upp armarna och tar snabbt av honom tröjan. Yvette har samtidigt lossat hans byxor och får honom att kliva ur dem. Bra, inga kalsonger. Sedan hjälper de honom på med morgonrocken.

Belysningen i vardagsrummet är dämpad med levande ljus. Ett glas bubbel till var och en, sedan skålar de. Yvette tackar Sten för att han tagit så väl hand om Elsa och att hon har fått ett fint minne för livet. ”I kväll vill jag att vi ska fira att Elsa nu är en kvinna och på väg att få nya erfarenheter och upplevelser. Och där har ju du, Sten, verkligen varit en stor hjälp. Det vill vi båda tacka dig för”, säger Yvette.

Elsa och Yvette rör sig omkring Sten, stryker honom lätt över kinden, en liten puss på huvudet när de går förbi bakom honom. Deras kroppar kan skymtas genom tyget, brösten följer deras rörelser, när de trippar omkring i sina höga klackar. Elsa sätter sig bredvid Sten, negligéen har åkt upp lite så nästan hela låret syns. Hon lutar sig över honom, så att hennes bröst nuddar hans arm och ger honom en puss på kinden. Yvette ställer sig bakom honom, håller om hans huvud och trycker det mot sina bröst. Sten borrar in huvudet mellan brösten, känner hur hårda bröstvårtorna är.

De pratar om lite allt möjligt och speciellt om hur Elsa nu är oskuld och vilken upplevelse hon haft. Elsa har låtit en hand hamna i knät på Sten och hon känner hur hans kuk har börjat växa och bli hård. Står ganska bra rakt upp, om bara rocken inte varit så omlott hade den nog tittat ut i springan. Nu står den bara för, vajar lite när han rör sig. Elsa försöker dra lite i rocken, så den ska öppna sig. Ahh, där tittar ollonet fram i glipan. Elsa lägger handen på den och kramar lite lätt. Så skönt att känna ollonet i handflatan, blir lite kladdigt av en droppe försats.

Samtalet flyter på när Elsa reser sig upp. ”Måste förbereda förrätten, vi ska äta strax. Sitt kvar, Sten, mamma behöver hjälpa till”. De går in i matsalen, dörren är stängd, så Sten inte ska se vad som sker. Ett stort silverfat står på hans plats. Yvette klättrar upp och sätter sig på fatet med benen isär. Elsa tänder ljusen i kristallkronan och i kandelabrarna på bordet. Sedan öppnar hon dörren och säger ”varsågod, förrätten är serverad, nu får du komma in i matsalen”.

Där sitter Yvette med benen isär och uppdragna. Hon håller en hand i varje knäveck för att verkligen bjuda in. Elsa drar ut stolen och ner Sten att sätta sig. Häller upp ett glas Chablis och ställer bredvid Yvette, så Sten ska komma åt det.

”Mutta alla mamma, med ostronsås” säger Elsa och droppar lite ostronsås i Yvettes sköte. Sten böjer sig fram. Sträcker ut tungan och börjar slicka. Vartefter han slickar droppar Elsa mer ostronsås och Yvettes safter rinner till. Nu är hon riktigt våt och andas allt häftigare.

”Drick lite vin och ställ dig upp”, säger Elsa och öppnar hans badrock. Kuken är nu precis i höjd med Yvettes fitta. Elsa tar ett tag om den och drar fram honom mot den öppna fittan. ”Knulla henne nu, njut av förrätten, och drick gärna lite vin”. Sten pressar in sin kuk, utan några problem. Det är så vått och halkigt att den bara glider rakt in. Sten tar tag om Yvettes axlar och börjar knulla med långa tag, in och ut. Där har han varit förut och tycker om den välbekanta känslan. När Elsa ser att han börjar närma sig och även Yvette är nära, ber hon honom att dra ut kuken. Sedan runkar hon honom och låter honom spruta på salladen. Så fin dressing.

När Sten har sprutat får han fortsätta slicka ostronfitta tills det går för Yvette. ”Sitt nu och njut av vinet. Vi behöver göra i ordning det sista på huvudrätten”, säger Yvette och hoppar ner från bordet. Båda kvinnorna går ut i köket. Värmer upp fisken och kommer in med den. Serverar Sten och sig själva och äter sedan.

Under samtalet pratar de om vad som hände och hur de upplevde förrätten. Sten är helt tagen, har inte varit med om det tidigare. ”Den mest udda, men fantastiska förrätt jag varit med om, verklig aptitretare för både gommen och kuken. Och den här fisken är ju precis pricken över i:et”.

När de ätit upp och fått mer vin, börjar Elsa och Yvette att duka ut. ”Vi kommer strax med efterrättsvagnen”, säger de. I köket sätter sig nu Elsa på serveringsvagnen. Yvette garnerar henne med apelsinfile i springan och häller chokladsås runt omkring. Sätter fast ett körsbär på varje bröstvårta samt ett i naveln. Sätter en flaska med honung på vagnen och kör in den till Sten.

”Efterrätt blir apelsinbitar med chokladsås och följt av honungssug”, presenterar Yvette. Sten tittar, slickar sig om munnen när han ser den nakna Elsa med särade ben, små röda körsbär och chokladsås. Han börjar med att nafsa tag i körsbären på bröstvårtorna. Suger och tuggar lite extra på vårtorna. Sedan suger han in bäret i naveln för att till slut plocka ut apelsinklyftan ur Elsas springa med bara läpparna. Den sitter ganska långt in, så han får verkligen arbeta med tungan för att få ut den. Sist slickar han henne ren från all chokladsås.

”Nu kommer överraskningen”, säger Yvette medan Elsa kommer ner från serveringsvagnen. Yvette särar nu återigen på Stens rock, häller honung över hans penis och Elsa börjar slicka honom. Kuken reser sig och Elsa slickar alla delar, varje droppe av honung måste bort. Nu är Sten så kåt att han har svårt att hålla sig, men han har ju kommit en gång, så det går bra.

”Du tog en oskuld hos Elsa tidigare, nu är det dags för nästa. Elsa ställ dig på alla fyra på vagnen. Upp med baken. Sten du ser pluggen i hennes bak. Ta ur den så smörjer jag in din kuk och hennes anal. Nu ska du knulla henne i baken. Men försiktigt, det är första gången. Vi har försökt tänja ut, men tror inte det räcker ”.

Sten går fram, blir ordentligt insmord och sätter ollonet till Elsas rosett. Det glider in en liten bit, förbi det första hindret. Sedan är det stopp. Ringmuskeln ger inte vika. ”Andas in djupt och snabbt ut, igen, igen”, säger Yvette. Elsa gör som mamma säger och helt plötsligt i en utandning släpper muskeln och Sten kommer in med hela ollonet. Sedan pressar han sakta in resten, det känns nästan som om Elsas anal suger in honom. Sakta börjar han jucka lite lätt. När det verkar gå bra, blir rörelsen allt större. Kuken åker nästan ut för att sekunden efter tryckas in i tarmen igen. Nu har han fått upp farten. Elsa gnyr, skruvar på sig. Det gör lite ont, men samtidigt skönt, en helt ny känsla. Yvette tar tag om Stens pung och kramar den samtidigt som han knullar Elsa allt intensivare. Nu tar Yvette en hand, hjälper Elsa att gnugga klittan. Nu stönar de alla tre. Farten på kuken, farten på gnuggat ökar. Elsa börjar andas stötvis, inte långt borta nu. Sten närmar sig också, det är så trångt, ger en sådan fantastisk friktion och stimulans att han inte klarar mer, utan sprutar för andra gången och fyller tarmen med sin säd. Det rinner ut och nerför Elsas ben. Då går det för Elsa också. Det svartnar för hennes ögon, hon faller ihop, skakar i spasmer efter orgasmen. Efter en stund öppnar Elsa ögonen, med ett stort leende i hela ansiktet.

”Ohh, det var enormt, har aldrig trott att det kunde kännas så. Tack snälla, vilken efterrätt jag också fick”, säger Elsa.

Alla tre är nu mätta och tillfredsställda. Ja, Elsa har lite svårt att gå, men är lycklig. De sitter länge och pratar, dricker vin och smeker varandra lite lätt. Efter en stund borstar alla tänderna och kryper ner i Yvettes stora säng. Mor, dotter och reservpappa. En dotter som nu har förlorat två oskulder på mindre än en vecka.



Att skriva är ett sätt att få utlopp för sina tankar. Jag skriver många olika saker, allt från faktaböcker till erotik. Allt är lika roligt att skriva; att formulera ord till meningar, meningar till stycken och allt till en längre sammanhängande text. Oftast börjar skrivandet med en vag idé, sedan för berättelsen oftast ett eget liv. Jag vet inte från början vart det tar vägen. På gott och ont. Hoppas du hittar något du gillar, säkert ett och annat du inte gillar.
Nilskjell är medlem sedan 2023 Nilskjell har 72 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren