Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Mannen i brassestolen

Det var sommarens varmaste dag. Annie, hennes make Bosse och döttrarna Iris och Asta på tio respektive tolv, flydde som resten av Sveriges befolkning sina stugor för att spendera dagen på stranden. Familjens stuga låg strax norr om Visby på Gotland, så det föll sig naturligt att ta färjan över till Fårö och placera sina solstolar på Sudersand.
Efter en och en halv timme i färjekön, och kö in till badets parkering, stod de äntligen på stranden.
”Vi vill sitta nära glasskiosken”, utropade döttrarna.
”Nej nej, här är för mycket folk”, sa Bosse. ”Vi går bort åt höger, där är det glesare. Vi kan gå hit sen och köpa glass.”
Annie sa ingenting, hon var för genomsvettig och irriterad. Om hon öppnade munnen skulle hon låta arg, det ville hon skona familjen ifrån.
De sicksackade sig bort längs stranden vars besökare inte alls glesades ut. Det verkade tvärtom som om hela öns befolkning beslutat sig för att åka hit. Och det var inte konstigt, Sudersand är en underbar strand, bred och flack med fin sand och långgrunt glittrande turkost vatten.
Efter fem minuters promenad hade familjen inget annat val än att ta en ledig plätt. Det var folk åt alla håll, men en dag som denna kunde man inte vara picky.
De ställde upp brassestolarna till Annie och Bosse, tjejerna bredde ut badlakan. Annie hade bikinin under solklänningen, så hon var snabbt i vattnet.

Det var ljuvligt att låta vattnet omsluta den svettiga kroppen. Tjejerna började genast kasta boll, och Bosse hakade på dem. Annie var för upphettad för att vilja leka. Hon lät sig sjunka ner under ytan, till och med huvudet. Hon la sig ner på rygg och bara flöt.
Himlen över henne var kornblå, bara ett litet fluffigt moln syntes vid horisonten. Hon paddlade lite med händerna för att hålla kroppen på rätt köl.
”Ojdå, vilken tur att du har dina flytbojar, annars skulle du säkert sjunka.”
Det var Bosse som dykt upp strax intill.
”Tyst med dig, prata inte så andra hör”, sa Annie så lågt hon kunde.
”Har jag inte rätt då?” frågade Bosse.
Annie bara skvätte vatten åt hans håll och blundade igen.
Visst hade Bosse rätt, Annie hade flytbojar. Juver, bomber och badbollar var andra epitet han brukade ge hennes bröst i tid och otid. För de var stora. Överdimensionerade till och med. Hon var en söt och lagom kort och nätt kvinna på 41 år som begåvats med ett par extraordinärt stora bröst. Hennes kropp var storlek small, men brösten var 65G. Trots två barn och post-40-ålder så hade de behållit sin runda och fylliga form, med uppnosiga bröstvårtor och väl tilltagna vårtgårdar. Bosse var tokig i dem, skulle alltid kommentera och ta på dem, något Annie kunde bli lite trött på. Hon ville inte alltid vara ett sexobjekt, det räckte med att vara det när det var läge för det, det vill säga kvällstid när de hade sex i sovrummet.

Tillbaka på stranden placerade sig familjen på rad i brassestolarna och på badlakanen för att torka i solen. Inte utan en viss irritation fann Annie att det kommit ännu mer människor runt dem. Ett par med en gnölande tvååring, ett äldre par åt vattnet till och en ensam man i en brassestol. Det var bara att zooma ut och inte låtsas att de var där, annars skulle hon vara frustrerad hela eftermiddagen.
Bosse delade ut lunchmackorna och hällde upp saft.
Medan Annie sakta tuggade i sig sin baguette flyttades hennes fokus från det turkosblå havet till den ensamme mannen i brassestolen. Mannen satt och läste en bok, det såg ut som nån deckare på omslaget. Men det var inte deckaren hon la märke till. Mannen hade på sig båda keps och badrock. Kepsen förstod hon, han ville väl undvika solsting. Men badrocken. Den var förvisso tunn och kort, räckte till halva låren, men borde man inte vilja sola hela kroppen en dag som denna? Och apropå solen; alla andra på stranden satt vända mot havet och solen, men mannen satt från solen, vänd åt deras håll.

Annie stoppade sista mackbiten i munnen och tog ett par klunkar saft. Sedan satte hon sig till rätta i stolen och började smörja in sig med solkräm. Hon försökte alltid göra det så diskret hon kunde, utan åskådare. Ansikte, armar, mage och ben gick bra. Men sedan var det de både stora och tunga brösten. Hur mycket hon än försökte dölja sig fanns det alltid ett litet mått av sexualitet i det. Inte sällan brukade Bosse komma med menande blickar och kommentarer när hon smörjde in den. För att komma åt ordentligt var hon tvungen att sticka in fingrarna innanför kuporna för att all blottad hud skulle få sitt. Hon gjorde det så snabbt hon kunde och ställde tillbaka flaskan i korgen.
När hon lutade sig tillbaka ryckte hon till. Mannen i brassestolen satt nu vänd rakt mot henne. Han läste fortfarande sin deckare, ögonen var klistrade vid boksidorna. Men det var inget tvivel om saken: medan hon smörjt in sig hade han justerat sin stol så att han var vänd mot henne och bara henne.
Solen var väldigt intensiv. Annie plockade fram sina solglasögon för att skona ögonen, och så lutade hon sig tillbaka. Hon var hela tiden medveten om mannen i brassestolen, att de satt vända mot varandra på inte mer än fyra meters håll. Bakom glasögonen kunde hon betrakta honom utan att han såg det.

Han var äldre än henne, kanske tio år äldre. Välbehållen, det måste hon ge honom. Badrocken hängde slapp och aningens öppen över bröstkorgen, blottade ett smalt och senigt bröst med rätt mycket mörk hårväxt som drog åt grått. Även på huvudet kunde hon ana grå tinningar under kepsen.
Fingrarna som höll boken var långa och smala, och de uppdragna benen som boken vilade mot var muskulösa. Han var väldigt solbränd, Annie kunde förstå varför han kostade på sig att skyla sig en sån här dag, han behövde inte direkt bättra på solbrännan.
”Vi vill ha glass!”
Det var Asta som sa det, och genast hakade Iris på.
”Ja, nu, där borta i glasskiosken.”
Bosse suckade i stolen intill.
”Kan inte du ...”
”Nej, det var du som ville gå ändå hit bort”, svarade Annie. ”Nu får du stå ditt kast.”
Ännu en tung suck. Sedan reste sig Bosse och grävde fram plånboken i väskan.
”Okej, kom då. Vill du ha nåt?”
Annie skakade på huvudet. ”Inte ännu.”
Resten av familjen försvann i folkvimlet, och Annie slappnade åter av. Hon vred på huvudet – och höll på att falla baklänges.

Mannen i brassestolen satt precis som han gjort nyss, förutom en liten detalj. Han hade särat lite på sina lår, kanske en decimeter, så pass att ingen annan än Annie skulle kunna se in mellan dem. Mannen hade inga badbyxor. Mellan hans lår hängde den största kuk Annie någonsin sett.
Synen var överväldigande, chockartad. Spontant vände hon genast bort huvudet.
En kuk rakt i synen så där, pang på bara, utan att hon var beredd. Vem skulle inte reagera så?
Vad skulle hon göra? Skrika på hjälp? Springa efter Bosse? Säga åt mannen på skarpen?
Hon såg ut över havet en liten stund innan hon sakta vred tillbaka huvudet.
Kuken var fortfarande blottad. Men resten av mannen satt där hur avslappnad som helst och läste sin bok, tog ingen notis om henne, verkade inte ens medveten om att hon såg honom.
Var det ett misstag? Borde hon lite diskret ge honom en hint om att, ehum, herrns penis syns visst. Nej, hur skulle hon göra det på ett snyggt sätt?
Vilken tur att hon hade solglasögonen på sig. De var mörka och stora, täckte både lite av pannan och kinderna, ingen risk att någon såg att hon såg.

Vilken vansinnigt stor kuk. Nu när hon sansat sig kunde hon betrakta den mer i smyg.
Den kom liksom utkrypande som en orm ur sitt könshårsbuskage. Hängde tung över brassestolens kant. Den var ljusare än resten av kroppen, han hade uppenbarligen inte exponerat den för solen speciellt mycket. En kraftig ådra syntes på översidan. Ollonet verkade stort, det var som om mannen tryckt upp en tennisboll innanför förhuden.
Utan att hon kunde hindra sig blev Annie kåt. En ungefärlig beräkning sa henne att den var kanske 20 centimeter lång. I slakt tillstånd.
Fortfarande såg inte mannen åt henne, brydde sig inte om något annat än sin bok. Det gjorde Annie ännu lite kåtare. Att betrakta en så välhängd man så här i fred, det var häftigt. Hon hade aldrig sett en så stor kuk, knappt ens på de porrfilmer hon och Bosse brukade kolla ibland, och definitivt inte på riktigt. Bosse hade en ordinär kuk på kanske 15 centimeter, det vill säga fem kortare än den här mannens i slakt tillstånd.
Försiktigt såg hon sig omkring. Lekte kort med tanken att luta sig fram och ta tag i den, känna på dess tjocklek och tyngd. Oh jäklar. En kåtvåg svepte genom henne med epicentrum mellan låren, fick henne att rysa till i sommarvärmen. Hon såg ner. Jösses, det hade blivit en blöt fläck på bikinitrosorna.

Plötsligt for fan i Annie. Hon gläntade på låren, visade upp sin blöta fläck för mannen. Ville säga: du gör mig kåt!
Men han såg inte ens åt henne. Så hon stängde till benen igen.
En rörelse i ögonvrån fick henne att byta fokus. Där kom Bosse och flickorna med varsin glass.
”Vi fick Magnum!” ropade både Asta och Iris medan de sög på det sista på pinnen.
”Du då?” frågade Annie och försökte spela så normal hon kunde.
”Tog en strut”, svarade Bosse. ”Nåt med jordgubb. Först när jag öppnade den såg jag att den var laktosfri.”
”Okej.”
”Men jag åt upp den ändå.”
”Vi ska bada nu!” ropade flickorna och sprang ner mot vattnet.
Bosse rättade till sin solstol och sjönk ner.
”Ska inte du bada också?” frågade Annie.
”Nej, ska läsa lite. Om det är okej.”
”Såklart. Tänkte bara om du blev svettig av promenaden bort till glasskiosken.”
”Jo, men jag badar med dig sen.”
Han öppnade boken han fiskat upp ur väskan och försjönk i texten.
Annie lutade sig åter tillbaka och låtsades vila.
Mannen i brassestolen hade inte stängt butiken, han satt där fortfarande lika stilla med boken uppslagen och kuken framme.

Tänk om Bosse såg?
Annie försökte beräkna vinkeln in mellan mannens aningens särade lår, och kom fram till att ingen hade möjlighet att se utom hon. Var det med vilje trots allt? Var mannen medveten om vad han gjorde, att han medvetet visade upp sin stora kuk bara för henne? Ja, ju mer hon tänkte på det desto säkrare blev hon. Det var ett spel mannen sysslade med. Han gick antagligen igång på att i smyg imponera på kvinnor med sin jättekuk.
Annie sneglade på Bosse, men han varken såg eller hörde. Så hon gjorde det igen, särade på sina ben, visade den blöta fläcken på bikinitrosan. För att verkligen få honom att se gungade hon lite förstrött med benen.
Då hände något. Mannens lem ryckte till.
Han såg fortfarande inte på henne. Eller, det var svårt att avgöra för han hade sänkt huvudet lite så att mösskärmen precis dolde ögonen.
Men visst rörde lemmen på sig. Som en orm vände den sig slött i solen.
Skulle den bli styv nu? Det var inte möjligt. Han kunde väl inte tillåta sig att få värsta stålbången här mitt på stranden bland alla barnfamiljer? Det skulle ju förstöra allt. Det skulle bli kaos och han skulle bli arresterad för förargelseväckande beteende.
Annie studerade spänt kuken från bakom solglasögonen. Hon såg hur den började tjockna, blodfyllas. Till hennes stora lättnad styvnade den inte, den växte bara på längden, föll ytterligare ner över stolskanten, blev kanske fem centimeter längre.
Gud alltså. Annie blev oregerligt kåt. Vilken kontroll! Mannen hade dompterat sin stora kuk som ett husdjur, visste exakt vad han skulle göra för att hålla den i schack. Strax var kuken nästan lika grov som hennes handled och nådde nästan ner till sanden, men den behöll sin slaknad så att den fortfarande inte syntes för någon annan än Annie.
Försiktigt sneglade hon på Bosse som satt fängslad av sin bok.

Sedan sträckte hon på sig, låtsades byta ställning i stolen. I samma rörelse rättade hon till sin bikiniöverdel. Den var mörkgrön och väldigt snygg. Hon hade letat länge för att hitta rätt, det var närmast omöjligt att hitta snygga överdelar till bjässar som hennes. Oftast fanns det bara fula tantmodeller. Den här gjorde sitt jobb med bravur: gav de överdimensionerade brösten stadga, samtidigt som den klämde ihop dem lagom mycket så att det blev en klyfta som var slående utan att vara vulgär. Kort sagt, den visade att hon hade ett par exceptionellt stora bröst, och den gjorde dem så snygga som bara var möjligt.
Det var kanske inte så konstigt att den här mannen valt just den här platsen. Han hade säkert suttit nånstans och bara väntat på sitt villebråd, och när Annie och familjen dykt upp hade han passat på att ta plats. Och nu satt de här mittemot varandra, han med en blottad tjurkuk och hon med sina fantastiska ballongbröst på display.
Annie sträckte som sagt på sig och rättade till sin överdel. Men när hon i vanliga fall justerade den för att dölja, så justerade hon den nu så att överkanterna drogs ner så pass mycket att de stora vårtgårdarna kom i dagern, och bröstvårtorna stod som fingerborgar innanför kanten, dolda precis så pass att de inte blottades.

Utan att se mannens ögon visste hon nu att han såg henne, för hans kuk växte ännu några centimeter. Fortfarande hade han total kontroll på sin lem, den hängde dold mellan låren. Men nu hade den en viss styvnad så att den hängde i en liten båge, och samtidigt fått en ansträngd röd rodnad. Det visade att han uppfattat hennes spel, att hon vill exponera sina svällande jättebröst och de blottade vårtgårdarna.
Nu kom hon på något annat. Mannen hade inte bläddrat i sin bok en enda gång sedan han kommit. Han var en mycket bra skådespelare, för han hade haft hela sitt fokus på henne från första stund.
Mannen satt till synes alldeles stilla, men nu hade den svullna kuken börjat röra sig mellan hans lår. På ett rytmiskt sätt spändes musklerna i den, och slappnade av, spändes och slappnade av. Det var som om han onanerade utan att använda händerna.
Den var så grov, Annie kunde inte sluta stirra. Nu hade hon lagt undan alla sina spärrar, hon var bara kåt. Hon vill hjälpa mannen på traven, ville se det hon gissade var på gång att hända. Så diskret hon kunde förde hon sina överarmar inåt, tryckte på så sätt ihop de svällande brösten så att de såg ut som två hoptryckta badbollar.
Längre bort på stranden kunde hon ana en pappa som satt med sin familj, en pappa som haft span på Annie en stund. Så var det alltid när de var på stranden, män med bröstradarn påslagen fick förr eller senare syn på henne. Och nu stirrade han när hon klämde ihop sina stora bröst. Det var ju inte för honom hon gjorde det, men okej, han fick väl följa med på tåget.
Bosse satt försjunken i sin bok. Så hon körde på med föreställningen. Ännu lite till tryckte hon ihop sina jättebröst. Överdelen var på gränsen till för liten redan från början, och nu var juvren på väg att hoppa ut. Bröstvårtorna höll sig innanför tyget bara eftersom kantsömmen tog emot.

Mannens grova, hängande kuk fortsatte att spännas rytmiskt där den hängde över brassestolens kant. Annie stirrade bakom solglasen, den var helt fantastisk. Tänk att få se den stå någon gång, att få ligga i en säng eller i en soffa eller på ett bord eller i en skogsdunge och bara låta sig knullas av den. Gud vad skönt det skulle vara. Hon kände hur det rann till mellan benen, hade någon kommit stickande med en gurka hade hennes fitta svalt den hel.
Hon såg på pappan längre bort, och nu hade han tagit upp sin mobil och fotograferade henne när inte hans fru såg det. Han skulle förmodligen runka till bilderna hemma sedan. Hon förstod att bilden av henne just nu var väldigt runkbar: en söt och nätt liten kvinna som satt och tryckte ihop sina överdimensionerade bröst så att de nästan föll ur bikiniöverdelen. Kanske skulle bilderna till och med hamna på några porrsiter med strandbilder på milfar med jättebröst, och det bjöd hon på för hon var så vansinnigt kåt nu.
Hon såg på mannen mittemot.
Han såg på henne.
Till slut hade det alltså hänt. Han bekände färg. Han var medveten om henne, såg på henne under skärmen medan hans hängande hästkuk flexade med en imponerande rytmik. Han såg henne rakt i ögonen, och hon såg in i hans, och nu började det förkrampa mellan Annies ben också. Situationen gjorde henne så våldsamt kåt att hon snart inte kunde stoppa sig.
Mannens jättekuk ryckte några långsamma djupa ryck till.
Sedan kom han.

Med total kroppskontroll satt han blick stilla medan hans svullna kuk började spy ur sig sperma.
Annie sneglade på Bosse som fortfarande läste bara ett par decimeter från henne, och sedan lät hon sig själv komma.
Jättekuken ryckte och ryckte i djupa kramper när stråle efter stråle av sperma rann ur honom och ner i sanden.
Samtidigt kom Annie. Hon var redan stekhet i den strålande solen, men nu spreds en eld i hennes underliv när hon fick en rungande orgasm som var starkare än någon hon fått tidigare. Hon såg in i mannens ögon medan han såg in i hennes. De kom tillsammans, utan att någon av dem rörde vid sig själva.
Med övermänsklig viljekraft bet hon ihop tänderna för att inte skrika högt, och hon höll i stolen för att inte skaka av kramperna som sköt ut i hennes underliv.
Synen inför henne var overklig, underbar, gudomlig: en sån enorm kuk som kom – i slakt tillstånd. Och så mycket sperma! Mannen kom med säkert fem kraftiga satser, och sedan fem mindre, tills det bildats en liten pöl av sperma under honom.

Annie försökte kontrollera sin andning medan hon klamrade sig fast vid stolen utan att höras eller röra sig. Den var helt otrolig, den kåta bubbla som bildats runt mannen och henne, hon hade aldrig varit med om något liknande. De var i en egen sexsfär, mitt bland alla människorna på den fullsatta stranden. Och hela tiden hade hon suttit bredvid sin kära make, som uppenbarligen inte hade en aning om att hon just hade en av de häftigaste sexuella upplevelser någonsin.
Efter en evighet klingade orgasmen ut och hon kunde stilla sig, Med darrande hand plockade hon upp sitt saftglas och tömde det i två stora klunkar.
”Mamma! Mamma! Ska du inte komma i?”
Det var Asta som ropade från strandkanten.
Bosse lyfte näsan från boken och såg mot havet.
”Ja, vad säger du, ska vi ta ett dopp?”
Annie sträckte på sig och såg på mannen mittemot. Men han hade redan rest sig. Med en elegant vickning med hälen täckte han över spermapölen med sand. Sedan tog han brassestolen under armen och gick.
Stunden var över. Magin hade kommit och sedan gått igen.
”Ja, nu vill jag svalka mig”, sa Annie.
Hon tog av sig solglasögonen och följde efter sin familj ner i vattnet utan att se sig om.

Kille med författardrömmar. Gillar att skriva och att fantisera.
Palachuck är medlem sedan 2021 Palachuck har 4 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren