Publicerat
Kategori: Sexnoveller

4. Ängen och Gungan

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser.
Vi har en rolig grej för oss min flickvän och jag. Som går ut på att en helg i månaden, får en av oss bestämma vad vi ska göra, och den andre får inte säga nej. Det kan vara något utmanande, men helst en trevliga saker för att lära känna varandra och ha kul och skönt. 
Dessa är några lyckade händelser. Lågvattenmärket var när hon bestämde att vi skulle vara hemma hos henne och städa. Men det var trevligt ändå för hon kom iklädd endast en gammaldags städrock…som nu bor i vårt gemensamma hem
Läs dom helst i ordning 1 Dag på SPA, 2 Vibrerande tågresa, 3 Sol och klubb, 4 Ängen och gungan, 5 Ett halt besök, 6 Tantrakursen, 7 Nya hemmet, 8 På rull, 9 Lite tantra hemma, 10 Jag gratuleras.
Vi har till utvecklats mer och mer innerlig närhet.
Kanske kommer det fler, beroende på vad vi hittar på.
Redna

_______________________________________________________________________

4. Ängen och Gungan

Önskedagar


Efter ett samtal om tiden innan vi mötes så hade jag berättat om hur mitt förra förhållande ebbade ut. Jag visade dig en novell som jag skrev om hur det blev. Den hette ”snopet med lufttrycksvibrator” där jag beskrev hur hon blev så nöjd med sin satisfye så hon inte tyckte hon behövde mig något mer.
Det var väll inget jag riktigt sörjde, även om det kändes just snopet att bli ersatt av en batteridriven apparat.
I förbifarten nämnde jag att jag skaffat viagra för att jag trodde att det var något fysiskt fel på mitt organ, när det var var förhållandet som var visset.
Du blev nyfiken och frågade om jag hade några piller kvar och hur de såg ut?
Jag hade en karta med 4st 50mg någon stans.
Jag viste precis vart jag hade dem, men ville inte verka som om det var viktigt för mig. Klart det låg i bakhuvudet att det kanske skulle vara bra att ha om ett problem som skulle återkomma.
När du såg förpackningen, sa du - dom är verkligen blåa. Men funkar dom då?
Jag förklarade att det egentligen var jätte skoj. Det minsta lilla pillet på snoppen så växte den till en användbar stake.
Vi pratade mer och du frågade massor.

Ett par dagar senare var det din helg att bestämma, jag hade som vanligt ingen aning vad vi skulle göra.

Det hade blivit lite sommar till slut och det skulle bli fint väder i helgen. Men vad jag inte viste var att du hade hyrt en liten sommarstuga till oss över lördagsnatten.
Inte ont anande stod jag på trottoaren med en badkasse som du sagt jag skulle ha med mig.
Det blev en lite längre resa än jag förställt mig, men jag frågade inget för det var ju du som bestämde.
När vi efter ett par timmar slutligen skumpade fram på en liten ojämn traktorstig, var jag så full av frågor och nyfikenhet, att jag var tvungen att fråga. Vart i skjutton vi var påväg? Den svajiga vägen och den långa resan fick oss att bryta ur i ett hysteriskt skratta, när du sa att du inte hade enaning. Du följde bara GPSn
Men bakom ett krön bredde en äng ut sig, som vätte mot en liten sjö. En liten röd stuga med vita knutar och en inglasad veranda med spröjsade fönster, så söt.

När vi badade upptäkt vi att detta var den enda stugan vid hela sjön, vi hade en hel insjö för oss själva.
Då flög badkläderna upp på bryggan och vi nakenkramades i det ljumma vattnet.
Det var en underbar syn att se dig ligga där på den lite gistna träbryggan helt naken med vattenpärlor på din fortfarande bruna hud.
Flugor och en och annan humla surrade och mixades fint tillsammans med det svaga suses av sommarbrisen.
Mjukt började jag smeka din mage med mina fingertoppar och gjorde som små bäckar av vattendropparna. Snabbt blev jag modigare och lät fingrarna söka sig upp mot dina bröst som bullade sig så inbjudande. Jag tänkte att ett litet bryggknull så här i sensommaren skulle vara mysigt.
Men du tittande kisande på mig och sa överdrivet oberört, att nu ska vi gå upp till stugan och installera oss och få i oss lite lunch.
Fast jag fattade att du retades, så kunde jag inte låta bli att undslippa mig en suck. Du studsade vigt upp och skrattande hjälpte du mig upp och drog mig naken upp längs ängsvägen och skickade mig till bilen och hämta packningen i bagaget.
Jag gick några steg innan jag stannade och vände mig om för att beundra dig i din sommarskrud.
Som en tavla av Carl Larson, en huldra i den svenska sommargrönskan. Dom tavlorna förstod jag verkligen värdet på.

-

När vi ätit hade jag hittat en hängmatta som jag spänt upp mellan två träd, där vi lade oss för en liten midagslur. Men först kom förvåningen.
Du ställde fram ett glas vatten framför mig och fiskade upp paketet med viagra, och sade lugnt att - vist sa du att det skulle ta typ en halvtimme innan den börjar verka efter maten?
Jag fattade ingen ting och sa -att han fungerade utmärkt för att knulla med dig!
-Ja en gång, sade du. Som om det vore en vardagshändelse, att vi höll på gång efter gång.
Du lade huvet på sed och log mjukt och överseende och sa, -det är min helg, var så god å svälj.
Jag bara gapade, men förstod nu varför du frågat så ingående hur preparatet fungerade på mig.
I handen hade du också en nässpray, för jag hade förklarat att det enda biverkan jag har haft, var att jag kunde bli tät i näsa.
Jag kunde inte annat än skrattade peta i mig pillret och bli nyfiken på hur detta skulle arta sig.

I hängmattan somnade du till nästan genast. Du var lite sliten efter en hel arbetsvecka, medans jag låg med massa frågor.
När jag vaknat till efter en kort blund hade jag som väntat, ett kraft stånd.
Värmen från din mjuka hud som hettade så nära mig. gjorde mig lite småkåt, det räckte vist för kuken.
Du vaknade stilla och började röra på dig och märkte snart min belägenhet. Du spärrade upp ögonen och sken upp i ett stort nöjt leende och sa förundrat, -nej men titta, det fungerar ju.
Som någon som ser ett oemotståndligt sött djur, riktades all din uppmärksamhet till min kuk. Jag blev både förvånad och lite smickrad om hur glad du blev och hur du smekte och lekte med min pålen. Du särade på dina ben och nära på jublande sa, -titta vad redo din lekkamrat är. Du sa med någon obestämbar utländsk brytning, - han säkert leka med dig den lång stunden, va?.
Du pratade med din mus som om ni hade en konspiration ihop. Inte så att han är dålig annars. Men nu är det vi, du och jag som bestämma, fittan min, sa du.
Jag kunde bara gapa och undra om detta var riktigt friskt? Men kul var det i alla fall.
Du gjorde din röst ännu larvigare och barnsligare och frågade din fitta, -hur ville vi ha det nu, ska vi känna på honom lite, va?
-Ja vist vill vi det. Du krånglade dig upp så du kom sittande med knäna på var sin sida av om mina höfter och utan att ta någon notis av mig, styrde du min kuk in i din förvånansvärt våta fitta.
Jag kunde ana att detta var en dröm för dig att bara kunna tänka på dig själv, utan att kolla med någon annat, som man gör när man leker med sina grejer. .
Men ett litet ögonkast fick jag, där du kollade om allt var ok. Men du möttes bara av mitt stora häpna leende. Detta var din och din njutnings stund och jag gillade det till max.
Du red sakta en bra stund och vi båda tog in naturens ljud, den blå himlen och all prunkande grönska. Det var som om vi var med i naturens kretslopp och omslöts i sin harmoni. Ingen stress, ingen blygsel utan bara vara tillsammans du och jag och våra sammansmälta kön.

Plötsligt stannade du och reste dig upp bredvid hängmattan.
-Kom, sa du kort.
Du vände dig om och sköt upp din välformade bak mot mig och sa. -Nu vill hon ha besök igen.
Jag styrde upp min stake i din dyngvåtta fitta och greppade tag om din midja och knullade dig ganska hår och rytmiskt.
Du fällde dig framåt mot trästammen och lyfte upp dig på tå, så min kuk kom ännu längre in i din fitta.
För att få mer känsla av min kuk så knep du ihop låren, det dröjde inte många minuter innan du gnydde ut en djup utdragen orgasm.
Jag stannade upp mig i mina rörelser, och det kramade så skönt om min kuk, så jag funderade om jag skulle hålla kvar dig och pumpa min säd i ditt sköte. Men du gled av min blanka stenhårda kuk.
Du kysste mig länge och innerligt, - Det var kul det här sa du och böjde dig ned och slöt dina läppar runt mitt stånd. Det var så oväntat och sexigt att jag tänkte, -nu sprutar jag. Men höll mig och tänkte att det kommer mera.

Vi gick in i mot stugan igen. Jag med kuken svingade och du muntert tittande på den. Som om den vore ett uppskattat husdjur.
Jag tog fram två iste från kylen och du stannade på den inglasade verandan. När jag kom ut till dig, ställde jag ned dryckerna och lyfte upp dig på bordet och lät min kuk glida in i din fitta. Sträckte mig efter flaskorna. Med kuken styv i din fitta, drack vi oss otörstiga, samtidigt som vi tittade ut på naturen utanför och småpratade om lite ditt och datt.
Det var så intimt att vara nakna och nära, ja extremt nära.

Jag hade hittat nycklarna till den lilla roddbåten som låg vid bryggan, så vi bestämde oss för att ta en tur.
Fortfarande utan kläder och med bara badlakan med satte du dig vid årorna och jag på aktertoften, med en bedårande utsikt, och kåt som skjutton.
Jag lutade mig bakåt lite lojt, i en nästan utstuderad pose. Där jag sköt fram mina höfter så kuken stod som en roderkult mitt i ditt blickfång.
Det var sexigt att se din nakna kropp rytmiskt arbetade vid varje årtag. Brösten som pressades i hop av dina armar när du böjde dig framåt och hur de sedan lyftes svävade mot himlen, när du drog bakåt med kraft, så vackert.
Magen bullade sig en smula och dolde ditt skrev och hur det sedan öppnade sig vid nästa årtag. Kanske gjorde du det medvetet, men du särade lätt på benen så din vackra näckros öppnades när du sträckte ut din sexiga kropp.
Vid en så sexig skådespel hade det inte behövts någon viagra för att kuken skulle lyfta sig som ett bi mot den inbjudande blomman.
Mitt ute på sjön slutade du ro och lade upp årorna i aktern, och utan att vi sa något utan bara fnittrade lite. Så halkade jag ned mot durken och du sänkte du dig ned mot kuken som stod som en mast mitt i båten.
Nu knullade vi i en ranglig skuta mitt i den svenska sommaridyllen. Jag var så kåt och det var så skönt att bara sammansluta så där spontant.
Båtens instabila vickande och våra tappra försök att hålla något tempo, men det gick verkligen dålig. Vi sa lite snopet att detta som verkade så romantiskt.
Det var till och med så att kuken resignerade en smula. Men nu var vi i alla med i roddbåtsknullarklubben, vart ansöker man om ett diplom?

4.1 Ängen och Gungan


När vi var ute i båten såg jag ett träd, en stor ek. Där det hängde en gunga.
I mitt minne dök det upp en scen från en sån där Dansk gladporrfilm som spred en sån positiv och lekfull syn på snusk och sex på 70-talet (synd att det inte blev en bestående genrer, dom gjorde sex kul).
Så jag tänkte att nu när vi också bara knullar på kul. Så tog jag med dig bort till gungan.
Du sken genast upp.
Gungan såg stadig ut, så jag satte mig ned på sittsen och det såg väldigt komiskt ut, när du kom backande med din fina bakdel och närmade och sänkte dig som ett graciöst rymdskepp in för dockning på min allt jämt resta stör.
Vi fnissade och bökade oss på plats på plankan och det var faktiskt upphetsande att leka nakna på det detta barnsliga viset. Något som jag varit för blyg för att göra tidigare.
Det som är fint är att du också var en försiktig flicka, men vi båda hade experimenterat och lekt med oss själva ganska mycket.
Så nu passar vi på att ta igen och med många snuskiga, roliga och sköna saker.

Sakta började vi gunga och det var jätte skönt. Fartvinden och rörelsen med varandra, kuken i din fitta.
För att inte få ditt långa hår i ögonen, lutade jag mig extra mycket bakåt när vi svingade framåt. Det gjorde vist att min kuk kom ännu djupare i din slida, något som fick dig att flämta högljutt att - ingen risk att jag halkar av här inte.
Vist var det en jublande känsla att svinga fram som blommor och bin i bland trätopparna, men mest nskönt blev det när vi stannade av och bara njutningsgungade sakta fram å tillbaka.
Du reste dig och vände dig om och steg upp på gungan, i lagom höjd så jag kunde kyssa din plaskblöta fitta, som samkade så friskt. Innan du åter sänka dig ned över min kuk. Detta blev riktigt skönt, med dig och din sköna kropp vänd mot mig och dina ben på var sida mina höfter. Nu kunde jag se din reaktion och vi verkligen strålade av fröjd, så dikt intill med all vår erotiska energi. Hela min kropp njöt av den intima närheten och dina härliga varma bröst mot mig. Denna ställning påminde om den vi upplevde i det magiska rummet på klubben vi var på tidigare i somras.
Vi behövde inte gunga högt för att uppleva sensationen på detta nya sätt att knulla.
Men blicken fäst i dina lyckliga ögon, njöt jag av hela grejen. Vi som knullade i en svingande trägunga, mitt på ljusa dagen. Farten och att se dig djup in i ögonen och se hur upphetsad du också var. Det blev för mycket, dom långsamma sugande rörelserna där min kuk smekte i din kramande fitta, gjorde så mig upphetsning rusade och min satts sprutade upp i din fitta med sån väldig fart så det blev nästan svart för ögonen ett ögonblick.
Jag höll på att tappa greppet om gungans rep och inte var det bättre för dig som och så kom i en skälvande orgasm när du kände min säd djupt inne i din slida. Med risk för olycka mitt i denna berusade upplevelse, lyckades jag få stopp på oss. Barnsligt omtumlade och fnissiga satt vi kvar på gungan och skrattande sa, - att gungknulla måste vi göra igen.

Tack vare viagran så slokade inte mitt stånd, så du började med upprymd förtjusning jucka lite där du satt spetsad på kuken. Men jag reste mig med dig stadig om min hals. Jag vände mig om och satte ned dig brädan. Det dröp av kärleksvätskor ur din renrakade svullna fitta, när jag drog ut min kuk.
Allt var kåthet och vällust. Nu var vi så hala om våra kön att inget extra glidmedel behövdes.
Jag knuffade dig och gungan bakåt och när du svingade emot mig igen, styrde jag in kuken i din porlande kärlekstunnel. Det riktigt splashade när vi dockade ihop. Vi tittade hänförda på våra lekande kön. Jag gungade dig allt lite högre och fångade dig på min kåta stör det var jätte sexigt att se och känna hur min kuk om och om igen försvann in i din fitta. Men solen och den varma brisen torkade ut våra leksaker, så var tvungna att sluta.
Men trotts att knullat och nutid av varandra i flera timmar, var vi fortfarande kåta och ville ha mer.

När har man chansen att njuta av en en sådan här sommardag ut i det fria?
Vi bar ut en madrass i från stugan och lade den mitt i den grönskande sommarängen.
Du ville leka lite till och bad mig lämna dig på madrassen och gå en sväng. Och som en skogsvandrare hitta en kåt naken ensam kvinna i en skogsglänta.
Men skogsvandraren är ju också naken, sa jag undrande. Ja, - men en riktig slarver och har tappat bort alla sina kläder sa du med ett skratt. - iväg med dig nu.
Så kåt jag blev av att gå en sväng helt naken med ett härligt stånd ut på ängen.
Jag rundade en stor ek och du syntes inte i det höga gräset, så jag kände mig verkligen som en ensam vandrare ute på promenad.
Jag sträckte på mot den blå himmelen och svängde på höfterna så kuken viftade som ett trollspö i luften. Samtidigt som jag uttalade en magisk önskan om att jag skulle hitta en villig fitta snart, för det var så länge sedan jag fick mig ett riktigt knull.

Jag styre stegen ut ut på ängen igen och närmade mig platsen där du låg i det höga gräset.
Först höred jag en kvinna stöna och flämta, sedan fick jag syn på dig. Det var en vacker och inbjudande bild vill jag lova.
En helt naken nymf med benen brett isär som smekte sitt våta kön och gnydde högt. Runt om kring detta ångande skogs rå, surrade insekter och en stor mängd fjärilar av alla de slag.
Det kändes som om jag såg dig för första gången och mitt begär överväldigade mig. Jag grabbade tag om min stav och närmade mig den öppna blomma för att befrukta världen.
Du låtsades skyla dig, när du fick syn på mig. Men sedan tittade du ned på mitt bultande stånd. Då vände du dig sakta om och vände om din välformade bak mot mig, som ett brunstig hind för mig att bestiga.
Jag gick ned på knä och förde in mitt stenhårda stånd i din öppna fitta. Jag lät ollonet vila lite i öppningen samtidig som jag fattade tag om dina höfter. Långsamt men bestämt trängde jag in i titt heta inner. Efter ett par drag nådde jag hela vägen in och stötte kraftfullt, så det klatschade vid varje stöt. Jag tittade ut över ängen och det fridfulla vattnet och grymtade som ett vilddjur och du svarade med ett gällt ylande. Jag vände dig bryskt om och sköt in min kuk i din villiga fitta. Vi grymtade och stönade som värsta bestarna när vi knullade i ett vildsint tempo. Jag var helt fokuserad på dig och min kuk och närmande mig min orgasm. Jag ökade tempot och nästan tryckte dig av madrassen ut i ängen med mina kraftiga stötar. Med ett vrål slungade jag min säd in i din fitta. Samtidigt som jag föll ned på sidan drog jag tillbaka oss på madrassen. Då pressades min kuk djupare in i dig och du stönade ut en långdragen orgasm.
Länge låg vi kvar och pustade ut innan vi gick ned till bryggan och svalkade av oss. Det fick till och med viagrakuken att slakna. Men jag kände att den hade mer att ge, men det fick vänta ett tag.
Redna.

Är man och skriver som jag minns det, av sådant jag upplevt Med vissa kronologiska justeringar.
Anders Redna är medlem sedan 2022 Anders Redna har 7 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren