Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 2

Sofia och Erik

Ingmar Henriksson

Detta är berättelsen om Sofia o Erik som tyckte mycket om varandra. De var kåta som bara den och knullade ofta. Fittan rann på Sofia o kuken stod på Erik när han tänkte på Sofias sköna rinnande…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 22 - Måndagen efter midsommar

J_heartbreaker

Del 22 (läs gärna tidigare delar först) På måndagsmorgonen efter midsommarhelgen vaknade jag upp av att Kattis kom in med en stor frukostbricka. Jag tittade på väckarklockan på mitt nattygsbord…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 21 - Analt & nya förälskelser

J_heartbreaker

Del 21 (läs gärna tidigare delar först) När Annie upptäckte att Sanna tagit av sig strapondildon slutade hon slicka mitt rövhål. Hon log med hela ansiktet mot mig medan som hon själv tog på sig…

Klicka här för att läsa hela »

Då var det dags igen....

Pervers

Min översexuella och fantasifulla personlighet får aldrig nog. Jag ska titta på då ett par ska knulla. Ser fram emot att se hur kuken åker in och ut i fittan. Höra hur det smaskar. Och förhoppningsvis…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 20 - Midsommarsöndag wet wet wet

J_heartbreaker

Del 20 (läs gärna tidigare delar först) På söndagsmorgonen efter midsommardagen vaknade jag av att min fru Dessie kysste mig. När jag öppnade ögonen och tittade upp möttes jag även av Sannas…

Klicka här för att läsa hela »

Anal onani

Anne

Har köpt en ny dildo. Lite grövre. Ser ut som en riktig . Ett rejält kukskaft, lite ådrigt, förhuden nerdragen, stort rött ollon med underbar ollonkant. Pungen lika fin. Med sugkopp. Invigningen…

Klicka här för att läsa hela »

Svärmors trosor

Perv

Svärmor, Agneta 69 år, renoverar sin toalett. Så toaletten i badrummet får användas istället. Agneta är blek och lite slapp i kroppen . Låren likaså. Små bröst,men oj vad hon gör mig kåt.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar före) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Bara fantiserar

Johan

Jag älskar att fantisera. Och skriva om det. Jag blir så kåt av att veta att du läser vad jag skriver. Jag älskar att skriva så snuskigt och perverst som möjligt. Gärna om äldre män som tömmer…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 19 - Vilda midsommarknull

J_heartbreaker

Del 19 (läs gärna tidigare delar först) Efter en längre stund reste sig Kattis upp ur vattnet i sin fulla längd. - "Jag tar med mig de här två och drar mig tillbaka nu.", sa hon med ett snett leende.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 18 - En vild midsommar

J_heartbreaker

Del 18 (läs gärna tidigare delar först) Så som jag nämnde i förra delen så utspelade sig första delarna av denna berättelse mellan 2003 och 2005. Det har nu gått många år och jag och Dessie…

Klicka här för att läsa hela »

Att skriva och fantisera tillsammans

Nilskjell

En lite annorlunda novell till. Nåja, kanske kan den få fantasin att gå igång, inte minst vad som hände sedan…. Rosmarie har handen på Arnold. Hon märker att han nu är lika upptänd och styv…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 17 - Vad som hände sen

J_heartbreaker

Del 17 (läs gärna tidigare delar först) Detta är vad som hände senare i mitt och Dessies liv. Efter att vi båda återupptog kontakten före julen 2004 så fick jag vänta till mitten av mars 2005…

Klicka här för att läsa hela »

Wilma och Kurt

Km_ikl_

"Du ser ut att behöva något att äta." Wilma tittade upp från bänken. Där på centralen stod en gammal gubbe i hatt och rock, som hämtad från någon svartvit film. Han hade ganska dålig hållning,…

Klicka här för att läsa hela »

Olivia förlorar oskulden med sin morfar

Nilskjell

Olivia var lite sen i utvecklingen. I skolan var hon bland de främsta, men kroppen låg efter. När de andra tjejerna hade börjat få bröst och mens, var hon bara en lång ranglig flicka. Nu hade hon…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta sexnovellerna:

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Roadtrip med kändiscrush

Okänd

Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Utvecklande Semester - del 2

KimQuarenta

Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »

Jag har..komplettering del två

Olof Berg

7. Granarna stod på rad på Stora torget. Gröna och barriga, rad efter rad av stickande jävla träd som man förväntades köpa och ta med hem och ställa i lägenheten, klä dom snyggt och beundra…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren