Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 3

Annelie Moa Jag, Lars..

Inga Hämningar

Dom flesta tonårs föräldrar har nog hört , någon gång sin dotter onanera eller sonen runka. Mammor som städat pojk rummet och plockat toapapper. Inget är mer naturligt än detta. Jag gillar att…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 16 - Ett nytt år med bra början

J_heartbreaker

Del 16 (läs gärna tidigare delar i berättelsen först) På nyår kom även Sofie och hennes 29 år äldre man Omar för att fira med oss. Jag hade haft med min finkläder även till jul, men de användes…

Klicka här för att läsa hela »

Återbesöket för Bengt och Ida

Bengt

Då var det dags för återbesök efter en månad. Ida o Bengt anmälde sig i luckan och tog inte länge så ropade Elin upp dem. Elin gick rakt på sak och bad mig klä av mig o hoppa upp i stolen för…

Klicka här för att läsa hela »

Min dotter knullar sin farbror och mig

Nilskjell

”Mirre, du vet att min bror kommer i eftermiddag, väl?” ”Ja, pappa, du har sagt det. Ska bli kul. Jag gillar farbror Oskar, han är cool.” ”Jag vet att han gillar dig också, kan ofta inte…

Klicka här för att läsa hela »

En kaffe i solen

Skånekille

Det var den första riktigt härliga sommardagen solen sken och fåglarna kvittrade, man kände riktigt livsandarna återvända efter en lång tråkig höst och vinter. Överallt när man såg sig omkring…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 15 - Jul i Värmland

J_heartbreaker

Del 15 (läs gärna de tidigare delarna först) Tidigt på morgonen den 23 december tog jag bilen och åkte till Värmland för att fira både jul och nyår tillsammans med Kattis och Sanna. Jag hade…

Klicka här för att läsa hela »

Homo? Nej. Vänner.

Permmm

Första gången det ryckte i snoppen var då jag såg Eva Remaus. Var 5 - 6 år. Upptäckte att om jag rullar snoppen i handflatorna fort så efter en kort stund, skakade kroppen så skönt. Kroppen studsade…

Klicka här för att läsa hela »

Sambons dotter

Annelie

Det sägs att Bianca var Sveriges kåtaste flicka. Det stämmer inte. Mellan Jul och Nyår var familjen i alperna. Hela släkten. Jag fick inte en lugn stund. Alltid var det någon som ville ha hjälp.…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 14 - Sex, kärlek och vänskap

J_heartbreaker

Del 14 (läs gärna de tidigare delarna i berättelsen först) Vi blev stående så en stund där i duschen, med armarna om varandra och kramades. Ända till Sanna bröt tystnaden: - "Nu badar vi." Det…

Klicka här för att läsa hela »

Flickorna

Annelie

My stönade fram , snälla Moa slicka mitt stjärthål . Moa särade Mys stjärt. Och började lapa My i stjärtskåran och neråt. My snyftade nästan då Moas tunga nådde anus ,åhhh Moa vad du är…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 13 - Separation och depression

J_heartbreaker

Del 13 (läs gärna tidigare delar först) Det här är vad som hände efter den där helgen hemma hos Kattis. Efter bara två veckor sade Dessie upp sitt rum på skolans elevhem och flyttade istället…

Klicka här för att läsa hela »

Moster Ulla

Ung En Gång

En sommar i min ungdom, 17 år, bodde jag hos moster Ulla i hennes ödetorp som låg väldigt ensligt en bra bit från andra boende. Ulla var, har jag nu i uxen ålder förstått, nymfoman och tjugo år…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 12 - Favorit i repris

J_heartbreaker

Del tolv (läs gärna de tidigare delarna i denna berättelse först) Efter en stund hörde vi hur Sofie åter kom in i badrummet. Hon stod naken i dörröppningen med en kaffemugg i ena handen och den…

Klicka här för att läsa hela »

Lena berättar om hennes Ex svärfar och Bertil!

Peterbroberg

Det jag nu skall berätta om hände för många år sedan närmare bestämt 1983. Min sambo och jag bodde i en villa en bit utanför den lilla staden, någonstans i Mellansverige. Jag var 23 år vid detta…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta sexnovellerna:

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Roadtrip med kändiscrush

Okänd

Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Utvecklande Semester - del 2

KimQuarenta

Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »

Jag har..komplettering del två

Olof Berg

7. Granarna stod på rad på Stora torget. Gröna och barriga, rad efter rad av stickande jävla träd som man förväntades köpa och ta med hem och ställa i lägenheten, klä dom snyggt och beundra…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren