Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 5

Bekännelser från en folkhögskola. Del 3 – En extra partygäst

Fortsättning på del 2 (läs gärna del 1 och 2 före denna). Sanna lyste upp i ett leende. Hon var verkligen väldigt söt, det gick inte att ignorera, trots att hon var så ung. Och under den lilla…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 2 – Orgasmer och förfest

J_heartbreaker

Fortsättning på del 1 (läs gärna den före denna). När Sofie såg mig sittande i bar överkropp med Dessie sittandes gränsle över mig utbrast hon skrattande: - "Vad håller ni på med då?!" Sofie…

Klicka här för att läsa hela »

Bekännelser från en folkhögskola. Del 1 – Introduktion och förspel

J_heartbreaker

Jag heter Johan och det här är min berättelse om när jag för ganska många år sedan pluggade på en folkhögskola. Jag var 21 år och hade börjat studera på en 1-årig teaterutbildning på en…

Klicka här för att läsa hela »

Ordentligt snuskig

Catarina

Läs ej om du är känslig..Catarina är den absolut snuskigaste tjej jag träffat. Hon gillade slicka mitt skithål. Pulla och slicka. Hon älskade att bli använd. Fasttejpad på klinkersen i badrummet…

Klicka här för att läsa hela »

Onanera

Johan

Jag vet inte , men tror nog ,att det finns fler killar än jag som blir kåta i rumpan ibland. Inget man berättar. Såklart. Då jag känner att jag blir kåt i rumpan måste jag helt enkelt knulla mig…

Klicka här för att läsa hela »

Sven Gunvor och jag

Johan

Hela munnen fylls med Svens sperma. Jag njuter . Suga gubbkuk och smaka på en annan mans sperma har jag fantiserat om länge. Nu gör jag det. Gunvor pullar mig hårt och runkar min kuk samtidigt. Svens…

Klicka här för att läsa hela »

Sven och Gunvor

Johan

Gunvor, 71år, drar ner Svens ,74 år, förhud . Varsågod ,säger hon. Sven har ett stort ollon. Kukskaftet är rejält och ådrigt. Varsågod ,säger Gunvor igen. Jag skäms lite över att jag är så…

Klicka här för att läsa hela »

God jul önskar en mor med sina ungdomar

Nilskjell

En helt vanlig onsdagskväll hos den lilla familjen, som består av mamma Emmy, 45 år, Johan 18 år, Elsa 16 år och Ava 15 år. Emmy hade precis varit inne hos Elsa och Ava, som delade rum. Först hade…

Klicka här för att läsa hela »

Trosor

Snusk

Bara jag och min yngsta syster hemma. Tills i morgon kväll. Lördag till söndag. Perfekt. Tvättkorgen är full . Full med smutsiga trosor. Mina systrars och min mors. Jag hört både syrrorna och mor…

Klicka här för att läsa hela »

Moa och Elin

Nilskjell

Två trappor upp. Andersson på dörren. Stämmer bra. Jag ringer på. Efter en kort stund öppnas dörren och Moa tittar ut. Jag har kommunicerat med Moa via e-Mail ett tag. Det började faktiskt med…

Klicka här för att läsa hela »

Konferens i Paris

Nilskjell

Jag sjunker ner i stolen. Eftermiddagen har varit stressig men jag hann precis i tid till mitt flyg. Tur att jag har guldkort så jag kunde gå före kön i både incheckningen och säkerhetskontrollen.…

Klicka här för att läsa hela »

Incest

Catarina

Jag smyger fram till dörröppningen. Och herregud, vad är det jag ser. Catarina ligger med särade ben och knullar sin fitta med löskuk. Bredvid sitter hennes dotter My och tittar på. Hon slutar men…

Klicka här för att läsa hela »

Grannens sexiga dotter

Peter

Vi var nyinflyttade i området sedan årsskiftet. När våren kom fick vi även nya grannar i huset intill, en familj med sitt ursprung i ett fjärran land. Minns att jag funderade på vart de kom ifrån…

Klicka här för att läsa hela »

Fiona’s dilemma

Nilskjell

Varför måste restaurangen tömma alla sina gamla tomglas på morgonen? Ljudet av glas som kastas ner i sopkärlet ekar mellan husen. Gör det svårt att sova. Kopparslagaren i huvudet gör det inte…

Klicka här för att läsa hela »

Mormor

Lars

Jag låg nu helt naken . Benen på väggen. Särade . Har den perfekta saken för mitt unga stjärthål. Ett tungt metall bestick. Osthyvelns handtag. Sätter det mot anus...första gången. Pressar in…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta sexnovellerna:

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Roadtrip med kändiscrush

Okänd

Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »

Jag har..komplettering del två

Olof Berg

7. Granarna stod på rad på Stora torget. Gröna och barriga, rad efter rad av stickande jävla träd som man förväntades köpa och ta med hem och ställa i lägenheten, klä dom snyggt och beundra…

Klicka här för att läsa hela »

Sommarbus i skärgården

”Moster Elsie dog i går. Pappa och jag åker till London några dagar och tar hand om familjen. Vi blir nog borta en vecka”, säger Greta till sin dotter och hennes kompis, som bor hos dem på ön…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren