Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Anal debuten

...Jag slickar Annelies fotsulor, från hälen fram till hennes tår . Suger dom målade tårna. Tungan går mellan tårna. Börjar om , hälen, fotsulan,tårna. Älskar hennes barfota fötter. Med tjockare hud på häl och tår. Rödmålade naglar på händer och tår. Pressar ihop fotsulorna med kuken i mellan, pressar hårt. Min förkuks sås rinner ur ollonet och tillsammans med Annelies saliv som hon spottar på min kuk lubriceras sulorna och kuken . Knullar fötterna. Ollonet visar sig vid tårna, rödare och rödare. Tjockhuden är som sand. Annelie tar fram sin avgjutning av min kuk. Hennes bruna ögon gnistrar av upphetsning. Fittläpparna är svullna och kåtvåta. Fittan är nästan helt öppen. Så underbar, mörka läppar och fittköttet mörkrött . Hennes fittsås smakar ljuvligt. Lite piss , lite fränt, konsistensen är som tunn vaniljsås. Lukten och smaken är gudomlig speciellt om hon inte tvättat sig på tre dygn. Hon trycker upp hela löskuken i sin fitta. Tokknullar sin fitta. Hon ylar då hon kommer. Drar ut kuken. Rejält med sås och kom. Hon slickar lite på den. Mmm...gott . Hon ger den till mig. Hon spottar i mitt ansikte och beordrar mig att slicka kuken ren och blank. Jag lyder. Hon reser sig upp från toaletten , fäller ner locket. Tar kuken och sätter fast den på toalett locket. Nu ditt äckel, sätter du dig och låter din egen kuk fylla upp ditt skithål . Töj ut skithålet tills det är slappt och du rider din kuk med lätthet. Jag sätter ollonet mot mitt anus. Det spänner så jag svettas. Annelie trycker ner mig, ända till botten. Det spänner i hela analen, ordentligt. Annelie håller ner mig. Nu så, ditt äckel, rid kuken lite lätt. Böjer mig framåt lite, känner hur kuken glider i min anal. Såja säger Annelie. Såja. Hon masserar mina pungkulor . Rid kuken i galopp nu. Jag rider som besatt. Annelie diar mitt ollon. Och jag känner hur det går i min anal. Jag kommer i skithålet samtidigt som jag tömmer pungen i Annelies mun. Så skönt i rumpan trodde jag aldrig det kunde vara. Sedan dess har Annelie knullat mig med alla sorts grönsaker och olika former och storlekar på löskukar . Även om det är hon som älskar att äta sperman, så har jag slickat hennes fitta ren efter att jag fyllt henne. Väldigt upphetsande....

Skriven av: Lars och Annelie

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Haahaauuj

Hejsan hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

Haahaauuj

På andra plats denna veckan: Petterbroberg