Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 6
Bekännelser från en folkhögskola. Del 14 - Sex, kärlek och vänskap
J_heartbreaker
Del 14 (läs gärna de tidigare delarna i berättelsen först) Vi blev stående så en stund där i duschen, med armarna om varandra och kramades. Ända till Sanna bröt tystnaden: - "Nu badar vi." Det…
Klicka här för att läsa hela »Flickorna
Annelie
My stönade fram , snälla Moa slicka mitt stjärthål . Moa särade Mys stjärt. Och började lapa My i stjärtskåran och neråt. My snyftade nästan då Moas tunga nådde anus ,åhhh Moa vad du är…
Klicka här för att läsa hela »Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?
Nilskjell
Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 13 - Separation och depression
J_heartbreaker
Del 13 (läs gärna tidigare delar först) Det här är vad som hände efter den där helgen hemma hos Kattis. Efter bara två veckor sade Dessie upp sitt rum på skolans elevhem och flyttade istället…
Klicka här för att läsa hela »Moster Ulla
Ung En Gång
En sommar i min ungdom, 17 år, bodde jag hos moster Ulla i hennes ödetorp som låg väldigt ensligt en bra bit från andra boende. Ulla var, har jag nu i uxen ålder förstått, nymfoman och tjugo år…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 12 - Favorit i repris
J_heartbreaker
Del tolv (läs gärna de tidigare delarna i denna berättelse först) Efter en stund hörde vi hur Sofie åter kom in i badrummet. Hon stod naken i dörröppningen med en kaffemugg i ena handen och den…
Klicka här för att läsa hela »Lena berättar om hennes Ex svärfar och Bertil!
Peterbroberg
Det jag nu skall berätta om hände för många år sedan närmare bestämt 1983. Min sambo och jag bodde i en villa en bit utanför den lilla staden, någonstans i Mellansverige. Jag var 23 år vid detta…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 11 - dagen efter, dubbelmacka
J_heartbreaker
Del 11 (läs gärna de tidigare delarna först) Jag tittade bort mot duschen igen. Då tittade Kattis upp och mötte min blick. Hon log mot mig och drog sedan upp först Sofie och sedan Dessie så att…
Klicka här för att läsa hela »Konferens i Paris, Hemma igen, Del 3
Nilskjell
Tidigare i Paris: Benjamin träffar först den söta flygvärdinnan Angelica på flyget till Paris. De har en intensiv kväll före konferensen. Nästa dag träffar han Yasmine, en muslimsk kvinna, som…
Klicka här för att läsa hela »Agneta
Pervers
Agneta sitter i soffan med benen uppdragna så fittan och skithålet blottas . Hela vardagsrummet luktar fitta Agnetas smutsiga fitta. Jag älskar lukten. Det smackar så underbart då jag särar på…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 10 - Dagen efter, badrumsmys
J_heartbreaker
Tionde delen (läs gärna de tidigare delarna först). Dessie tog tag om min kuk med bägge händerna. Hon började sakta att runka av mig. Sanna stod tyst och tittade på, med sin blick mot min stenhårda…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 9 - Dagen efter
J_heartbreaker
Lade upp denna för några dagar sedan, men av någon anledning finns den inte med på min profil och mitt namn/alias står inte med (vet inte varför det blev så). Nionde delen (läs gärna de åtta…
Klicka här för att läsa hela »Hans önskan
Annelie
Jag är en mogen snygg kvinna. 60 år. Sambon 55 år .Jag ska berätta vad min sambo önskar att få uppleva. Det är så snuskigt, så jag blir kåt . Han önskar träffa ett moget par. 65 - 82 år.…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 9 - Dagen efter
Nionde delen (läs gärna de åtta tidigare delarna först). Jag var den första som vaknade upp dagen efter. Jag låg helt naken på rygg på ena sidan av en stor dubbelsäng. Alldeles ovanpå mig låg…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 8 – Leksaker och hårda tag
J_heartbreaker
Åttonde delen (läs gärna de tidigare delarna före denna) Utan att sakta ner takten i knullandet tittade jag återigen till vänster bredvid oss i sängen. Kattis och Sofie låg nu i en bensax. Kattis…
Klicka här för att läsa hela »Dom längsta sexnovellerna:
Eva och Dennis får besök
Erotik älskaren
Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…
Klicka här för att läsa hela »Roadtrip med kändiscrush
Okänd
Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…
Klicka här för att läsa hela »3 Sol och klubb
Anders Redna
Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…
Klicka här för att läsa hela »Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4
Ewa-Lena
Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…
Klicka här för att läsa hela »Utvecklande semester del 4
KimQuarenta
Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…
Klicka här för att läsa hela »Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?
Nilskjell
Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen