Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Doften....

I en mörk och dimmig nattklubb står en man ensam vid bardisken, han är omringad av lyckliga och dansande människor men hans blick är fäst på en enda kvinna som sitter vid ett av borden. Hon är omgiven av en förtrollande aura, hennes långa svarta hår faller i lockar över hennes axlar och hennes smaragdgröna ögon gnistrar i skenet från de dimmiga lamporna. När kvinnan reser sig ur stolen för att gå mot baren för att beställa en drink, fångar hennes doft mannen helt och hållet. Han dras omedelbart till henne som en fjäril till ett flammande ljus.

Hennes könsdoft är sensuell och förförisk, en blandning av tropiska blommor och jordig patschuli som sveper sig runt honom och lockar honom närmare henne. "Nyfiken, eller hur?", viskar hon mjukt i hans öra när hon märker hans förtrollade blick. Han sväljer hårt och nickar svagt, hans hjärta bultar i bröstet när han känner hennes mjuka andedräkt mot sin hals. "Jag kan inte motstå dig", erkänner han och hon ler förnöjt innan hon tar hans hand och leder honom ut på dansgolvet. Omgivna av dunkla toner och doften av passion som fyller luften runt dem, dansar de två i symbios.
 
Under de pulserande takterna av musiken har de sina kroppar nära varandra och ögonen låsta i ett intensivt magnetiskt ögonblick. Mannen drunknar i kvinnans doft, han njuter av varje andetag han tar in av hennes förföriska doft som virvlar runt dem som en osynlig lockelse. "Du är som en dröm", viskar han till henne och hon ler förtjust. Hennes ögon glittrar av en frän blandning av förtjusning och självförtroende. Hon är en gåva till honom, en gåva som han aldrig kunde ha föreställt sig i sina vildaste fantasier. Deras dans blir alltmer passionerad och intensiv, drivna av lusten och attraktionen som brinner mellan dem. Mannen känner sig förlorad i kvinnans doft spår, han kan inte slita sig loss från hennes magnetiska dragningskraft som håller honom fast likt en förtrollning. När natten når sin kulmen och klubbens ljus tänds, står de två kvar hand i hand, svettiga och andfådda men lyckliga. Mannen kan fortfarande känna kvinnans doft omgärda honom, en minnesvärd och oförglömlig doft av passion och begär som kommer att följa honom vart han än går.
 
Efter dansen leder kvinnan mannen ut på den ljumma nattens gator. Omgivna av bländande neonljus och doften av nattens blommor som fyller luften. Vandrar de hand i hand längs de skuggiga gränderna, dragna till varandra som magneter. "Jag kan inte sluta tänka på din doft", erkänner mannen med en hänförd ton i rösten. "Det är som om den har ingraverats i mitt sinne för evigt." Kvinnan ler mystiskt och saktar in stegen, vänder sig mot honom med de intensiva ögonen som fångar hans uppmärksamhet. "Mina dofter är en gåva från jorden, en källa till styrka och förfining", svarar hon i en mjuk röst som smeker hans öron. Han känner sig förtrollad av varje ord hon yttrar, som om hennes röst vore en förbannelse som han aldrig vill bli befriad från. De stannar upp vid en park, omgiven av grönska och susande träd som viskar i den ljuva natten. Månen lyser över dem, kastar sitt silverglans över deras förenade gestalt och förstärker den magnetiska dragningskraften mellan dem. Kvinnan lägger varsamt en hand under mannens haka och lyfter hans ansikte mot sitt. Deras blickar förenas i en laddad tystnad som vibrerar av lidelse och begär. "Jag är din, för evigt och alltid", viskar hon och han får en känsla av att han aldrig vill vara någon annanstans än här, i hennes förföriska närvaro. Han känner sig uppslukad av hennes doft, som en vilsekommen själ som funnit sitt hem i hennes armar. Och där, under månens milda sken med doften av passion som omger dem. Förenas de i en kyss som brinner av hängivenhet och begär – en förening av kärlek och lust som kommer att förändra deras värld för alltid.
 
Efter den passionerade kyssen leder kvinnan mannen vidare längs de mörka gatorna, tills de når ett elegant hotell med förtrollande arkitektur och diskret atmosfär. Mannen känner doften av rökelse och vanilj när de stiger in i lobbyn. En förförisk blandning som förstärker den erotiska spänning som hänger i luften mellan dem. Kvinnan ler förföriskt när hon checkar in i receptionen och får nyckeln till ett rum. När de kliver in i rummet möts de av en vällustig aura av lyx, med mjukt belysta ljuskällor och dämpad musik som fyller rummet. Mannen dras oemotståndligt mot kvinnan när hon sveper av sig sin silkeslena klänning och låter den falla till golvet.

Hennes kropp avslöjas i all sin skönhet och han kan inte annat än beundra henne med en blandning av beundran och begär. "Du är så vacker," viskar han, med en strävan av längtan i rösten. Kvinnan ler förföriskt och smeker hans kind, låter sina fingrar utforska varje centimeter av hans hud med en ömhet som kastar ett skimmer av hetta i deras inre. "Din beröring är som eld," svarar hon, hänförd av den brinnande passionen mellan dem. Inom kort kastar de sig in i ett förlustande dans av passion och begär, förlorade i varandras armar och förenade i en symbios av lust och kärlek.
 
När morgonljuset så bryter igenom fönstret, ligger de två insnärjda i varandras armar, översköljda från en våg av extas och lycka. Deras erotiska äventyr fortsätter under solens strålar som smyger sig in genom fönstret och smeker deras förenade kroppar. Efter att solen stigit högt på himlen, känner de sig fyllda av skuldkänslor men samtidigt en stark känsla av tillfredsställelse. De två inser att till slut att de måste återgå till sina vanliga liv.
 
Kvinnan och mannen står slutligen tätt intill varandra vid foten av hotell trapporna, med en tyst överenskommelse om att återuppta sitt passionerade möte vid ett annat tillfälle. "Vi måste gå tillbaka till verkligheten nu," sa mannen med en tveksam ton i rösten. Kvinnan nickade långsamt och kände sig delad mellan sin åtrå till mannen och sin lojalitet gentemot sin make. "Ja, men detta är inte slutet. Vi kommer att ses igen," svarade hon med en fasthet i rösten som avslöjade hennes beslutsamhet. Med en sista, lång kyss som brann av begär, skildes de två och begav sig åt varsitt håll, med ett löfte om att uppleva sin passionerade romans igen vid en annan tidpunkt.
 
Och så fortsatte deras liv, fyllda av hemligheter och förbjuden längtan, men med en gnista av hopp om att deras erotiska möte skulle fortsätta att brinna likt en flammande eld i deras gemensamma framtid.

--------------------------------------------
Ha det gött

//Plutten

Svårt att få kontakt via mail. Skriv en kommentar eller DM.
Plutten är medlem sedan 2024 Plutten har 3 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

På andra plats denna veckan: