Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 7
Konferens i Paris, del 2.
Nilskjell
Om du inte läst del ett, gör det. Troligen går det att läsa denna separat, men blir nog mer förklarat om du läst del 1. Fortsättning Konferens i Paris Konferensen hade börjat bra. Dektagarna är…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 7 – Trång tonåring
J_heartbreaker
Sjunde delen (läs gärna de sex tidigare delarna före denna) Dessie tryckte försiktigt ner Sanna så att hon blev liggande på rygg med huvudet på en av kuddarna. Hon särade sedan hennes ben och…
Klicka här för att läsa hela »Erik får extra av allt
Nilskjell
Den här publicerades redan för några dagar sedan men innehöll så många språkliga grodor att den behöver uppdateras. Texten var en del av en bok jag håller på med men innehöll för mycket sex.…
Klicka här för att läsa hela »Lesbisk erfarenhet
Johanna
Jag är Johanna. En ung tjej som inte kan få nog. Sexuellt. Jag tänker på sex dagligen. Om jag ska vara ärlig ,tänker jag på sex flera gånger om dagen. Jag skäms lite över mina fantasier men…
Klicka här för att läsa hela »Erik träffar sin drömkvinna och får extra av allt
Nilskjell
Erik hade träffat sin drömkvinna, Anette, för några dagar sedan. Han var i Kalmar på besök. Bodde på Frimurarhotellet nära Larmtorget. Han hade gått ut för att äta lite och dricka ett glas…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 6 – Fyrtal i damer
J_heartbreaker
Sjätte delen (läs gärna de tidigare delarna före denna) Jag tittade bort mot Dessie och Kattis som tittade tillbaka på mig, Sofie och Sanna. Dessie log samtidigt som hon fortsatte med att diandes…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 5 – Från soffan till sovrummet
J_heartbreaker
Femte delen (läs gärna de fyra tidigare delarna först). Jag såg då hur Kattis utan ett ord böjde sig ner och gav Sanna en lång djup kyss innan hon lyfte upp henne med sina starka armar. Sanna saxade…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 4 – Festen ballar ur
J_heartbreaker
Fjärde delen (läs gärna de tre tidigare delarna först) Vi öppnade försiktigt balkongdörren och smög tillbaka in i vardagsrummet. Och det fick se där var en syn. Sanna och Ozze såg jag inte till.…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 3 – En extra partygäst
J_heartbreaker
Lade upp denna för några dagar sedan, men av någon anledning finns den inte med på min profil och mitt namn/alias står inte med (vet inte varför det blev så), Fortsättning på del 2 (läs gärna…
Klicka här för att läsa hela »Gott nytt år önska mamma och ungdomarna
Nilskjell
”Johan, ska vi boka in din julklapp någon dag?” undrar Emmy, som är Johans mamma. ”Ja, gärna. Gör det snälla. Vore toppen.” ”Okey, kom med så ringer jag. Bra om du är med så att du verkligen…
Klicka här för att läsa hela »Juldag med mamma och ungdomarna
Nilskjell
Emmy hade levt länge ensam länge med sina tre barn, nu nästan vuxna. Emmy är 45 år, Johan 18 år, Elsa 16 och Ava som är yngst 15 år. De två flickorna delar rum. Före jul hade Emmy kommit på…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 3 – En extra partygäst
Fortsättning på del 2 (läs gärna del 1 och 2 före denna). Sanna lyste upp i ett leende. Hon var verkligen väldigt söt, det gick inte att ignorera, trots att hon var så ung. Och under den lilla…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 2 – Orgasmer och förfest
J_heartbreaker
Fortsättning på del 1 (läs gärna den före denna). När Sofie såg mig sittande i bar överkropp med Dessie sittandes gränsle över mig utbrast hon skrattande: - "Vad håller ni på med då?!" Sofie…
Klicka här för att läsa hela »Bekännelser från en folkhögskola. Del 1 – Introduktion och förspel
J_heartbreaker
Jag heter Johan och det här är min berättelse om när jag för ganska många år sedan pluggade på en folkhögskola. Jag var 21 år och hade börjat studera på en 1-årig teaterutbildning på en…
Klicka här för att läsa hela »Ordentligt snuskig
Catarina
Läs ej om du är känslig..Catarina är den absolut snuskigaste tjej jag träffat. Hon gillade slicka mitt skithål. Pulla och slicka. Hon älskade att bli använd. Fasttejpad på klinkersen i badrummet…
Klicka här för att läsa hela »Dom längsta sexnovellerna:
Eva och Dennis får besök
Erotik älskaren
Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…
Klicka här för att läsa hela »Roadtrip med kändiscrush
Okänd
Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…
Klicka här för att läsa hela »3 Sol och klubb
Anders Redna
Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…
Klicka här för att läsa hela »Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Del 4
Ewa-Lena
Utelåst i studentkorridoren Min morgon i studentlyan Jag heter Gunilla och bor i Stockholm med min man och två nästan vuxna barn. Min son Adam ska flytta till Uppsala för att plugga. Jag studerade…
Klicka här för att läsa hela »Utvecklande semester del 4
KimQuarenta
Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…
Klicka här för att läsa hela »Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?
Nilskjell
Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen