Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Eva och Mats.



Hejsan, jag heter Eva och jag ÄR jävligt kåt på främmande män. Fan, VAD kåt jag är. Kom fort och knulla mig skönt. Springan rinner på mig ordentligt så kom och knulla fittan nu på mig när det är dags när den rinner. Fittsaften är bra smörjmedel för kuken i fittan. Ja, så är det. Hallå, Hallå, var är ni män nu när jag behöver en rejäl kuk inkörd in i min sköna fitta? KOM, KOM, nu meddetsamma. Jag blir galen om jag inte får kuk snart.
Oj, vad skönt du kom nu, Mats, precis när jag behöver dig. Har du kuken redo för min fitta, i så fall knulla mig då ordentligt. Var har du varit? Men snälla Eva då, du vet väl att jag varje Måndag brukar gå till rektorn på yrkesskolan och knulla henne. Hon är också lika kåt som du är. Vad ska jag göra med Er två? Ni suger ut mig.
OK då, sa Eva. Jag får väl söka mig till männen på travbanan då. De har en kuk mellan benen som står ofta därför att de är så kåta på hästarnas sköna former. Nej, de kan såklart inte knulla hästarna, men då kan jag vara där och få kuk i min fitta bland hästarna. Ja gör det, sa Mats så slipper jag knulla dig. Din fitta rinner alltid på dig, du sköna Eva. Så gå du till stallet och få kuk i dig. När hingstarna ser dig bli knullad så börjar deras kukar också växa. Deras blir en meter långa vet du väl. De skall tränga långt in i stoets fitta. Det är ordentliga grejer det, faktiskt. Eva blev alldeles till sig att veta hingstens kuk blir så lång. Hon fick så mycket saliv i munnen, så hon ropade på Mats, kom Mats för tusan jag är så våt i munnen så jag vill nu att du trycker din kuk in i munnen och munknullar mig och långt ner i halsen. Ok, sa, Mats, kommer som ett skott då. Jag har min kuk nu här så gapa då, sköna böna. Och Eva gapade så stort hon kunde och Mats han körde in och ut hårt som fan hela tiden i Evas mun. Mmmmhhhh, sa Eva, och tryckte bort Mats och hon sa till honom, förstod du inte att du skulle köra ner kuken långt ner i halsen på mig, varför gör du inte det då. Jag älskar kuken långt där nere förstår du väl, är det inte skönt för kuken också, sa Eva. Ok, sa Mats. Ska göra som du säger, kåta slyna. Och Mats han körde på som fan och kåt var han. Tänk vilken skön böna han hade som ville så sexiga saker. Han körde nu den långt ner i halsen på Eva och hon sa, mmmmmhhhhh, gurgle. Hon var helt borta av kåthet. Som hon njöt, och fittan den rann ordentligt. Hästarna blev tokiga, de såg vad som hände och började och gnägga. Hingstarnas kukar hängde som stakar från skogen. Stona blev galna de också och reste sig upp på bakbenen och gnäggade högt. Bonden kom springande därför han undrade vad som höll på att hända. Ooohhh, fyfan sa han, när han såg Evas situation med Mats kuk långt nere i Evas hals och hästarna som gnäggade. De höll på att slita sig från tjudret. Bonden sa till mats, nu är det min tur din kåtbock. Bonden hade en riktig bamsekuk så Eva blev lite rädd när hon såg hans kuk. Mats blev överraskad av bondens aggressivitet och han flyttade sig så bonden kunde göra sitt jobb. Eva gapade så mycket hon kunde och lyckades så att bonden fick trycka in sin kuk i hennes mun, men den kom inte ner i hennes hals i första taget så han fick hålla på och lirka och till sist kunde han trycka ner den i Evas hals. ÅÅÅÅÅHHHH, sa Eva och fick nästan ingen luft. Hon knuffade bort honom och sa, för fan ska du förgöra mig, gubbjävel. Men kåt var hon så fittan rann utav bara den och Mats blev arg han också och tog tag i bondens krage och slet bort honom från Eva som var helt svimfärdig av kåthet. Visst, och Mats han höll på att bli tokig han också. Han tog nu kommandot över situationen och sa till bonden, att nu får du ta din kukjävel och gå härifrån och lämna Eva ifred. För helvete är du inte klok, va? Stor Kukjävel, du tar ju andan av kvinnor ju. Förstår du inte. Du är farlig för omgivningen. Nu är det SLUT, sa, Mats.

Bra och trevlig man som gillar att skriva mycket om sex.
Ingmar Henriksson är medlem sedan 2024 Ingmar Henriksson har 3 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren