Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 9

Hur jag knullar min dotter och hennes kompis Jasmine

Nilskjell

Jag bor tillsammans med min dotter Emma, sexton år. När vi är ensamma går vi bägge ofta omkring nakna. Ibland tar hon hem kompisar, de vet om att de gärna får klä av sig också. För en tid sedan…

Klicka här för att läsa hela »

Dotterns kompisar vill fortsätta knulla

Nilskjell

När Jossan gått hem och Emma och Sara har gått in till Emmas rum, pustar jag ut en stund. Vilken upplevelse med dessa två unga tjejer, sexton år och så, ja vad ska man säga, så på? Min dotter…

Klicka här för att läsa hela »

En anställning med förmåner

Nilskjell

Vad ska man göra? Jag pratar fyra språk flytande och två andra hjälpligt. Tog studenten i våras, men vill inte plugga vidare, i alla fall inte ännu på ett tag. Jag är en tjej på 19 år. Både…

Klicka här för att läsa hela »

Mamma Eva med sina ungdomar

Nilskjell

OBS den här novellen innehåller sex inom familjen. Läs den inte om du är känslig. ”Mamma, kan du hjälpa mig! ” Clara står i badrummet med rakhyveln. Det rinner lite blod nerför hennes ben.…

Klicka här för att läsa hela »

Min dotters kompisar blir kåta

Nilskjell

Det är lite ruggigt ute, känns ända in i lägenheten. Sitter och slöar i soffan i min varma badrock. Normalt går jag omkring naken, men det kändes skönt att krypa in i badrocken. Sedan ett antal…

Klicka här för att läsa hela »

Mamma Eva och ungdomarna

Nilskjell

Obs, denna novell innehåller sex inom familjen. ”Mamma, kan du hjälpa mig! ” Clara står i badrummet med rakhyveln. Det rinner lite blod nerför hennes ben. Eva, hennes mamma, kommer in och ser…

Klicka här för att läsa hela »

Kvinnan i den gröna klänningen berättar

Nilskjell

Det var en dag som gjord för att bara ta det lugnt, kanske njuta av ett långt bad. Få sköta om min kropp lite, kände att den behövde tas om hand, bli smekt och få njuta. Det kändes som länge…

Klicka här för att läsa hela »

Kvinnan i grön klänning

Nilskjell

Mingelfester kan vara jobbiga. Men ibland kan de bjuda på trevliga överraskningar och nya möten, fast mest är de nog bara jobbiga. Det gäller att gå runt prata en stund med några personer för…

Klicka här för att läsa hela »

Min sambo smakar andras kuk

Matti Johansson

Blir så jävla kåt när min sambo lägger sig i gynstolen var med henne hos gyn förra veckan och hennes manliga gynokolg i medelåldern gillade verkligen när han pillade och stoppa upp plast grejen…

Klicka här för att läsa hela »

Låg med min tjejs mamma.

Matti Svensson

Min tjej skulle sova över hos en kompis som bodde lite längre bort föra helgen..så ja var själv hemma. Så hade det lite tråkigt så jag ringde efter sambon mor och fråga henne om hon ville ha…

Klicka här för att läsa hela »

Blir kåt när min sambo ska till gynokolgen

Matti Svensson

Min sambo har en yngre manlig gynekolog runt 45 årsåldern..och min sambo är 39..låter sjukt jag måste nog va den första killen som blir enormt kåt när min sambo ska dit..har sagt det till henne…

Klicka här för att läsa hela »

Knulla min flickväns mamma

Jag och min flickvän åkte och hälsade på hennes mamma igår. vi hade det väldigt trevligt åkte dit bar för att tjejen fyllde år så vi skulle fira henne..så vi satt och fikade och pratade lite..och…

Klicka här för att läsa hela »

Blir kåt när min sambo ska till gynokolgen

Matti Johansson

Varför blir ja kåt när min sambo ska till hennes manliga gynokolg? Brukar fantisera om hur han tar henne i gynstolen..sa till henne att jag brukar bli väldigt upphetsad när jag vet att hon får ta…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta sexnovellerna:

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Roadtrip med kändiscrush

Okänd

Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Utvecklande Semester - del 2

KimQuarenta

Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »

Jag har..komplettering del två

Olof Berg

7. Granarna stod på rad på Stora torget. Gröna och barriga, rad efter rad av stickande jävla träd som man förväntades köpa och ta med hem och ställa i lägenheten, klä dom snyggt och beundra…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren