Sexnoveller och erotiska noveller - Sida 11

Efter tjejmiddagen

Nilskjell

Efter middagen Läs gärna novellen Tjejmiddagen först. När de andra hade gått hem satt Eva och jag en stund och pustade ut. Grabbarna och jag hade diskat och städat undan allt efter det att vi genomfört…

Klicka här för att läsa hela »

Otrohet i natten

Nilskjell

Den hör lilla historien utspelar sig före det som händer i Tjejmiddagen. Den kan definitivt läsas helt fristående. Otrohet i natten Musiken smäktar. Några danspar svävar sakta runt på dansgolvet.…

Klicka här för att läsa hela »

Tjejmiddagen

Nilskjell

Tjejmiddagen Min hustru, Eva, har tre mycket nära kompisar. De lärde känna varandra redan i högstadiet, pluggade tillsammans och hjälpte varandra till toppbetyg under både högstadiet och gymnasiet,…

Klicka här för att läsa hela »

Trosor

Olof

Hej alla. Nu ska jag berätta min största hemlighet för er alla. Jag älskar att slicka och lukta i smutsiga trosor. Har använt allas . T.ex hemma hos en kollega på lunchen. Fru , två döttrar .…

Klicka här för att läsa hela »

Helt utan hämningar nu 2

Annlasse

Detta är sant. Jag var 24år. Linda 17 år. Blond med stora bröst . Fittan ung men använd. Stora hängande fittläppar. Som rostbiffar. Hon gillade då jag slickade fittan. Hon gjorde en deal med mig.…

Klicka här för att läsa hela »

Sperma

Annelie

Hej. Jag heter Annelie. 57 år. Svart hår. Bruna ögon och bruna bröstvårtor Mina fittläppar är mörka . Fittan är mörkt röd. Mitt anus är som tre svarta rollo kolor. Lite hår runt anus. Jag…

Klicka här för att läsa hela »

Helt utan hämningar nu

Lars

Jag börjar med att berätta att jag aldrig haft sex med en man. Min fd fru (Annelie) var så kåt och lite dominant. Det var hon som introducerade mig i anala lekar b.la. Analt ,på mig. Bara på mig.…

Klicka här för att läsa hela »

Snusk

Annlasse

Jag vet inte hur vanligt det är men, min fd fru ( Annelie)blev kåt av att pulla mig i rumpan och leka med löskukar. Det var absolut inte min grej. Men för hennes skull och för att jag älskade henne…

Klicka här för att läsa hela »

Apotekaren tar semester del 3

Nilskjell

Läs gärna de första delarna för att förstå handlingen. Jag som berättar heter Elise, 40 år, och är på en retreat med min mamma, Siv, 65 år. I går träffade vi Anders, som också bor här.…

Klicka här för att läsa hela »

Apotekaren tar semester del 2

Nilskjell

Dagen efter, förmiddagen. Läs del 1 ”Apotekaren tar semester” först för att få bakgrunden. Jag vaknar på morgonen, ligger en stund och tänker på vad som hände i går. Vi träffade Anders…

Klicka här för att läsa hela »

Lammkött

Nilskjell

Detta är en fortsättning på novellen ”Naken i skärgården”. Romantik eller erotik? Tja snarare erotik, men den första novellen hamnade under romantik, så… Jag vaknar på tisdagsmorgonen med…

Klicka här för att läsa hela »

Första gången med en man

Loben46

När barnen nu flyttat hemifrån och frugans sexlust helt försvunnit, efter en operation. Har vårt sexliv helt upphört. Men jag tycker fortfarande om min fru och vill leva tillsammans med henne. I…

Klicka här för att läsa hela »

Min sexuella förvandling till homosexuell

Loben

När barnen flyttat hemifrån och frugans sexlust helt försvunnit, började mitt intresse för män sakta vakna på nytt. Redan i övergången från barn till tonåring kommer jag ihåg hur intresserad…

Klicka här för att läsa hela »

I bastun, på gymmet

Nilskjell

En lite närsynt och disträ man på gymmet och vad som händer när rutinen styr vart man går. I den här historien är det olika personer som berättar historien. Varje ny person markeras med en rad…

Klicka här för att läsa hela »

Dom längsta sexnovellerna:

Eva och Dennis får besök

Erotik älskaren

Eva ögon flög upp. OJ, vem kan det vara tror du Dennis? Sitt inte bara där som ett fån utan gå och öppna dörren då. Hon log lurigt mot honom. Dennis bara stirrade på henne med ögon stora som…

Klicka här för att läsa hela »

Roadtrip med kändiscrush

Okänd

Kapitel 1 – Jävla helvetes skit, det är inte sant. Fan, utbröt Molly, samtidigt som tåget åkte i väg. Hon sprang men insåg bara efter några…

Klicka här för att läsa hela »

3 Sol och klubb

Anders Redna

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser. Vi har en rolig grej…

Klicka här för att läsa hela »

Utvecklande Semester - del 2

KimQuarenta

Detta är min första novellserie och den beskriver händelser från en semesterresa förra hösten och som förändrade mitt och min mans liv på flera härliga sätt. Namnen och platserna är ändrade…

Klicka här för att läsa hela »

Sophia fyller femton - dröm eller verklighet?

Nilskjell

Den här novellen har jag funderat på lite till och från. Flera har hört av sig, vill att jag skriver om en äldre man. Blev väl inte riktigt så, men läs och bedöm själva. Ge gärna feedback till…

Klicka här för att läsa hela »

Jag har..komplettering del två

Olof Berg

7. Granarna stod på rad på Stora torget. Gröna och barriga, rad efter rad av stickande jävla träd som man förväntades köpa och ta med hem och ställa i lägenheten, klä dom snyggt och beundra…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren