Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Så snuskig

Jag sitter i min fåtölj. Gnuggar min tantfitta. Mary Jane Johnson är på skärmen . Hon pillar lite på klitoris . På knä , på golvet, med överkroppen liggandes i soffan, står Lars. Han älskar Mary Johnson. Hennes spinkiga ben, små bröst och det röda fittköttet. Lars gillar att bli pissad på. Men just så ska Lars få smaka på kuk i sin anal. Vi har bjudit hem Sven. En väns morfar, 76 år, med en gigantisk kuk. Herregud vad det plaskade till i fittan. Lars stönade av kuklängtan...åhhh Sven..vilken underbar köttpåle. Sven knäar och sätter ollonet mot Lars anus. Sven trycker in ollonet. Lars ylar av smärta och välbehag. Svetten rinner . Sven bottnar kuken i Lars anal. Lars kvider och gnyr . Sven vrider på huvudet, ojojoj Annelie vad det smaskar om din fitta. Och lukten mmm stinkande smutsig tantfitta såå underbart . Jag hade inte tvagat mig på 5 dygn. För pojkarnas skull. Sven knullar nu Lars. Sven stånkar och Lars flämtar. Mary johnson särar sina små fittläppar och kissar. Jag vill också pissa. Sätter mig i soffan. Börjar pissa Lars i hans ansikte. Ur min svarthåriga fittost fyllda feta fitta , en stråle av gult piss, i Lars mun och ansikte. Sven knullar nu Lars som en köttbit. Fittan sprutar orgasm. Pressar mitt mörkröda fittkött och fittläppar mot Lars Ät fittosten, tvaga min fitta med mun och tunga. Sven brölar och tömmer pungen i Lars. Lars ?, jodå Sven runkade ut Lars sperma. I Lars mun. Så Lars blev Svens och Min sak. Som vi använde som vi ville. Jag lärde Lars att faktiskt njuta av sperma. Första gången jag sög kuk och prövade svälja sperma var jag fast . Min 12 åriga flickfitta sprutade. Fortfarande likadant. Så jag och Lars suger och slickar Sven och delar satsen. Alla andra kukar är mina....

Skriven av: Annelie

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren