Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Sofia och Erik

Detta är berättelsen om Sofia o Erik som tyckte mycket om varandra. De var kåta som bara den och knullade ofta. Fittan rann på Sofia o kuken stod på Erik när han tänkte på Sofias sköna rinnande fitta. Sofia var en mycket vacker trevlig kåt kvinna i 35 års åldern, klädd i åtsittande dräkt. Erik var 38 år och de hade känt varandra sedan skoltiden. De jobbade på samma företag i fem år. Sofia var sekreterare på avdelningen för sexiga underkläder och Erik var transportledare och körde ut kläderna till kunderna och Posten i samhället. Ibland så följde Sofia med i bilen och då kunde hon suga av Erik när han körde. Hon tyckte att var jätteskönt att få hans sperma i munnen och hon svalde satsen förstås. OJ, vad gott det var, sa hon o stönade. Det hände flera gånger att han höll på att köra och krocka med andra bilar i trafiken när Sofia tog satsen i munnen, han var så KÅT då så han visste inte vad han gjorde, tankarna flög på honom och han var helt borta.
På somrarna brukade bada i Saltsjöviken, en avskild plats för just också nudister. De badade nakna och då var de kåta på varandra. Efter de hade kommit upp ur vattnet så sa Sofia sa till Erik, vill du slicka min rinnande fitta nu, är så kåt på dig nu Erik så var vänlig och knulla mig bakifrån NU. Ta mig hårt när min kropp o fitta är våta. Ta mig om midjan och höfterna och tryck in kuken in i min saftiga fitta. HÅRT ska det va, Erik. ÅÅHH, Erik, jag känner din hårda kuk nu i mitt trånga fitthål. Oj, vad hård du är. Jag vill suga dig nu, får jag det. Erik höll på att bli galen av kåthet. De var tosiga i varandra och knullade alltid. Ibland så fick Erik lov att trycka in kuken i Sofias mun och munknullade henne. Han stönade och hon sa, mmmhhh. Han drog ut den o Sofia sa, mer, mer, längre in, långt ner i halsen vill jag ha den. Oj, vad stor o lång den är. Kan du spruta där nere så jag känner sperman ligga där och gurgla i halsen på mig?
De bodde bara en bit från varandra så det var lätt att kunna gå om nån behövde hjälp med något. Jodå, båda behövde hjälp ofta med att knulla med varandra och det gjorde de ofta när lusten föll på. Och knullade gjorde de!! En gång ringde Erik till Sofia på kvällen en Lördag. Han sa: Kom nu hit här din kåta slyna och lägg upp fittan på köksbordet så ska jag först fingerpulla den och sen köra kuken i den så att din fittsaft stänker om det. Var så säker!! Ojdå, sa Sofia, kommer på stört då. Ska bli så skönt när du gör så i min sköna goda fitta. TOPPEN, Erik. Fortsätt, kära Erik, jag blir SÅ kåt när du säger så, så ta och knulla mig hårt på köksbordet. Om bordet rasar, det skiter du och jag i. Låt skitet rasa, och låt oss knulla som fan, härligt. Av träbitarna får jag säkert spinnkor i rumpan, men hoppas de sticker gott o skönt då.

Bra och trevlig man som gillar att skriva mycket om sex.
Ingmar Henriksson är medlem sedan 2024 Ingmar Henriksson har 3 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren