Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Jag bestämmer

Jag gillar att förnedra min man, Per. Pers fantasier har uppfyllts. Mina också. Första gemensamma är jag oljar in hans rumpa och låter mitt pekfinger vispa runt i analen . Daskar lite på pungkulorna och spottar på kuken. Ju mer töjd hans anal blir desto fler fingrar. Men inte hela handen. Än så länge, men jag ska fista honom inom kort. Jag vill höra hur han ylar av smärta, upphetsning, njutning också. Gosse , nu är min fitta så blöt. Fittsaften har trängt igenom trosorna , jeansen, kontorsstolen stor fläck. Per berättade att han vill jag kissar på honom. I ansiktet och på hans kuk. Gärna genom ett par beiga strumpbyxor i nylon med gren. Det gör jag gärna. Ibland tvättar jag inte fittan och skithålet på 3 dygn. Har prövat upp till 10 dygn då stinker det snusk. Sjukt snusk. Men 3 dygn utan tvål och vatten är perfekt. Fittan har då producerat en ätbar gulaktig smet. Luktar starkt smakar starkt.Smackar ljuvligt också . Per måste slicka och suga mig ren och fin först. Sen kissar jag på honom, spottar i hans ansikte, knullar analen ordentligt med grov löskuk, diar ut sperman. Jag älskar sperma, sväljer givetvis allt. Varje gång. Då vi gör detta. Jag gillar att se hur Per knullar sig själv, runkar och äter sin egen sats. I badrummet, på golvet. Jag spottar, kissar och hånar honom ,liten kuk, gnyr som en flicka, en liten hora, ett äckel osv . Ojojoj vad det kommer mycket sperma då.

Skriven av: Annelie

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren