Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Min fd fru Annelie

Jag kan bli så kåt av att fantisera. Och givetvis av att skriva om det. Jag blir kåt av att veta att Du läser vad jag skriver. Jag runkar min lilla gubbkuk samtidigt. Men nu har jag rullat på en kondom som jag ska tömma pungen i. Ligger naken i soffan och vill inte ha sperma fläckar överallt. Min fd fru lärde mig att verkligen tycka om att få ett finger i rumpan och bli ordentligt pullad samtidigt som hon sög på min kuk. Producerar mer sperma då. Annelie, som hon heter, är en av tre kvinnor jag haft som verkligen gillade att suga på kuken. Hon var ett proffs på att suga kuk. Te.x jag sitter tillbakalutad i soffan. Med särade ben . Annelie står på knä och runkar min kuk. Hon suger in hela kuken i sin mun. Rytmiskt . Jag lyfter lite på rumpan. Blixtsnabbt är hon där med sitt pekfinger. Trots långa naglar (alltid målade i blodröd färg) så trycker hon in och upp hela fingret i min anal, utan problem. Första gången hon gjorde det blev jag helt ställd. Jag satt på badkars kanten och gled ner. Skulle bara sätta mig lite upp, herregud vad snabb hon var med pekfingret. Jag trodde inte hon gillade anala lekar. Med fingret i rumpan och min kuk i sin hand säger hon , inget kladdande. Sen ,åhhh herregud, pullade hon mig hårt och sög kuken. Jag kommer nu, säger jag. Då ökar hon takten i rumpan och hon diar mig. Hon diar mitt ollon, och jag känner hur pungen drar ihop sig, kuken spänner till, och sperman pumpas ut, rakt in i hennes mun . Åhh herregud vad hon är duktig. Hon dränerar pungen. Och hon äter upp hela satsen. Sväljer allt. Inte en droppe kom utanför. Hon berättade efteråt att hon faktiskt gillade sperma. Hon blev kåt av att suga kuk och svälja sperma. Jag vet tre kvinnor Madeleine, Catharina och Annelie som blev kåta och gärna åt upp satsen. Annelie gillade då jag tömde pungen i hennes fitta och sen slickade henne. Då plaskade fittan.

Skriven av: Perv

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Piraya73

En kvinna mitt i livet som lever med psykisk ohälsa. Har så länge jag kan minnas använt skrivandet som min terapi. Varje fredag kommer jag även att publicera mina fredagstankar, där jag bollar mina…

Piraya73

På andra plats denna veckan: Angelina Lundström