Romantik noveller
Letar du efter en romantik novell? Vill du publicera en romantik novell? Då har du kommit till det perfekta stället på nätet. Här nedan hittar du alla noveller av kategorin romantik.
Dom senaste romantik novellerna:
Efter Första Dejten
Felix Kaldeby
Mitt misstag var att jag trodde det fanns magi kvar i världen. Men samtidigt lever jag ett naivt liv, där romantiken jag drömmer om ligger död och begraven sedan urminnes tider. Det enda jag vet är…
Klicka här för att läsa hela »Alvins kebabrulle
Aldrig Alvin
Alvins kebabrulle bestod av 100 000 kalorier, sedan kom han på att han kunde äta upp all sås också. Såklart var den hemmagjord, han blev så stor att han inte längre kunde komma igenom dörren,…
Klicka här för att läsa hela »Tjugotusen dagar
Mimsan1
Det turkosa havet glittrar av solens strålar och vattnet är ljummet. Astrid bär sin allra vackraste klänning. Den lila med små hjärtan i guld som hon fått av sina föräldrar. Den är knälång…
Klicka här för att läsa hela »Tjugotusen dagar
Mimsan1
Det turkosa havet glittrar av solens strålar och vattnet är ljummet. Astrid bär sin allra vackraste klänning. Den lila med små hjärtan i guld som hon fått av sina föräldrar. Den är knälång…
Klicka här för att läsa hela »Virvelns vemod II (Baksidestext)
Emilia Wahlgren
Alda Barros Lindblom, en beslutsam juriststudent och hängiven kristen, har äntligen brutit sig fri från sitt förflutna, personifierat av den manipulative exet Adam von Liewen - men när han återvänder…
Klicka här för att läsa hela »Gården vid havet
LizzieB
Ingress: Josefin vet inte riktigt vad hon vill göra, många tankar som far runt i hennes huvud. Det har blivit väldigt stressig på jobbet och det börjar att märkas nu. Det ska bli skönt att komma…
Klicka här för att läsa hela »Dom längsta romantik novellerna:
En kvinna i mitt kök
Lars Olofsson
Han öppnade ögonen och såg att det var ljust ute. Det innebar att klockan borde vara bortåt nio på morgonen. Det smakade inte gott i munnen och huvudet kändes inte alldeles glasklart. Jaja, igår…
Klicka här för att läsa hela »Konversation Om En Flicka
Lisa
2018-12-18 13:20:28 Simon: Träffar du nån tjej för tillfället? 2018-12-19 13:40:35 Lisa: Nej jag skriver med en del tjejer men träffar ingen just nu. 2018-12-21 10:16:17 Simon: Okej, man ska inte…
Klicka här för att läsa hela »Ett gränslöst öde
Therese Sjöqvist
Jag är inte som andra tonåringar och jag har aldrig varit som andra barn heller. Ansvar. Plikt. Medkänsla. Ja, det är en del av den ska jag vara. På pappret åtminstone. Medan andra barn uppmuntrades…
Klicka här för att läsa hela »Biets vackra livssång
EpicGamer
According to all known laws of aviation, there is no way a bee should be able to fly. Its wings are too small to get its fat little body off the ground. The bee, of course, flies anyway because bees don't…
Klicka här för att läsa hela »Den unge Philips lidanden
Henrik Magnusson
Kontakt Vi hade samma mamma men olika pappor Philip och jag. Han var sju år yngre vilket gjorde att vi var mer som kusiner än bröder när vi var små, men i vuxen ålder hade våra band stärkts, särskilt…
Klicka här för att läsa hela »Levande minnen
Lexie Li (alias)
KAPITEL 1, Ellie Jag satte nyckeln i låset och vred om och möttes av mitt hems välbekanta doft och slappnade av så fort jag stängde och låste dörren bakom mig. Jag klev ur mina trånga jobb-klackar…
Klicka här för att läsa hela »Inloggning
Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .
Veckans författare:
Ann Larsson
Snart femtioårig fyrbarnsmamma från Norrbotten som alltid älskat att skriva.
På andra plats denna veckan: Petra Christiansen