Ammunition

Ammunition

En analyserande, empatisk och förvirrad individ fylld med åsikter och ideér. Har en förkärlek till märkliga diskussioner om livets outforksade skrymslen, musik och kreativitet i alla former varav främst skapande med vårt vackra vokabulär. Texterna präglas av en verklighet som kan vara euforisk och konstruktiv, melankolisk och destruktiv men även något mitt emellan. Drömmer om att publicera en självbiografi, en altruistisk värld och att själen får känna frihet.

Publicerade verk: 69
Medlem sedan: 2018

Författarens dikter:

Den eminenta tvillingen

Ammunition

No matter how isolated your soul feels, there will always be certain people that'll inhabit a careful selected space inside your heart. Even in your darkest moments their place will remain despite any…

Klicka här för att läsa hela »

Tomheten

Ammunition

Vinden i tomrummet väser ut påminnelsen om att du är borta

Klicka här för att läsa hela »

Hjälplöst akterseglad

Ammunition

Du sa att jag målar verbalt sakligt hur livet passerat sakta faller allt på plats en grundsten i övergivenheten Det värker ända in i benmärgen när själen sugs ur kroppen ensamheten spelas upp…

Klicka här för att läsa hela »

Under din förtrollning

Ammunition

Inuti fanns ett kall att vi borde förenas känna förståelsen men ovetandes hur En regning höstkväll möttes vi av en sinkadus dina intagande ögon förbryllade mig det mystiska djupet nyfikenheten…

Klicka här för att läsa hela »

Du slukades av ljuset; jag stannade i mörkret

Ammunition

Din kemiskt ståtliga gestalt visualiseras detaljerna som urskiljer dig är tydliga ändå känns det som att en evighet passerat sen din skepnad var substantiell Vårt band baserades på våra intellekt…

Klicka här för att läsa hela »

Två jävla hjärtan och den förbannade smärtan

Ammunition

När jag såg dig i solstolen minns jag att jag kände en tacksamhet, att vi började komma varandra närmare. Vid den tidpunkten hade vi inte påbörjat den mils långa resan för överlevnad. Det fastslogs…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren