Bara för den utvalde

Bara för den utvalde

En fågel så skör, med en största önskan att sväva bland molnen. Med mina lätta vingar vill jag flyga över alla gränser och sprida glädje över hav och land.

Status: Silver författare
Publicerade verk: 23
Medlem sedan: 2024

Författarens dikter:

En oförklarlig sorg

Bara För Den Utvalde

Tårarna över min kind rinner. När det som aldrig varit, försvinner. Verkligheten kommer mig ikapp. Mörkret sköljer över mig som en natt. Hur kan en förlust av något som inte finns, kännas så…

Klicka här för att läsa hela »

Kärleken gör mig galen

Bara För Den Utvalde

En drog så berusande som universums starkaste kraft. Flödar runt i alla mina celler ut till minsta molekyl. En dragningskraft starkare än den största planeten. Rotation endast kring dig. Tänker på…

Klicka här för att läsa hela »

Närvarande stillhet

Bara För Den Utvalde

En fågel så skör sjunger sin sång. Vackert, lungt och ljuvligt. Vattnet rinner i bäcken i en evighet. Mjukt, rent och spegelblankt. Fjärilen svävar över ängen bland blommorna. Färglad, obekymrad…

Klicka här för att läsa hela »

Min önskan

Bara För Den Utvalde

Jag önskar att jag fick hålla din hand på en strand. Jag önskar att jag fick krama dig ömt som jag alltid drömt. Jag önskar att jag fick smeka ditt hår när du fäller en tår. Jag önskar att…

Klicka här för att läsa hela »

Våga leva livet

Bara För Den Utvalde

Om du bara ville vara med mig. Så skulle jag göra allt för dig. Jag skulle ta dig till paradiset på jorden. Jag skulle ge dig de ömmaste orden. Du behöver bara säga orden ”jag vill”. Så utforskar…

Klicka här för att läsa hela »

Fylld av fina egenskaper

Bara För Den Utvalde

Alltid fylld av den godaste energi, som du sprider omkring dig. Rent är ditt hjärta och du delar det med de som behöver det mest. Din själ vill väl och har en ängels aura. När du talar stannar…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren