Klas Stenborg

Klas Stenborg

Hej, jag bor i södra Stockholm. Är 27 år gammal och älskar litteratur, natur och lite annat smått och gott.

Om ni får mardrömmar av mina noveller så är jag nöjd, då känns det som att jag har gjort allt jag kan från mitt håll.

Publicerade verk: 8
Medlem sedan: 2022

Författarens noveller:

Kronkringelörten (Skräck)

Klas Stenborg

Kronkringelörten Novell av Klas Stenborg Ännu en sömnlös natt, tänkte Johan medan han satte på kaffet. Johan, som han hette, skulle man kunna definiera som en stressad men rik börsmäklare. Han…

Klicka här för att läsa hela »

Livet på en annan planet

Klas Stenborg

Livet på en annan planet Flash fiction av Klas Stenborg Det finns en planet flera hundra ljusår från Jorden, och den har ännu inte blivit upptäckt av människorna på jorden. Men invånarna på denna…

Klicka här för att läsa hela »

Descartes hade rätt (Skräck)

Klas Stenborg

Descartes hade rätt flash fiction av Klas Stenborg René Descartes talade om den onda anden som manipulerade oss och och fick oss att tro att jorden är rund och att himlen är blå. Denna onda ande…

Klicka här för att läsa hela »

Bland oss vanliga (Skräck)

Klas Stenborg

Bland oss vanliga flash fiction av Klas Stenborg Tänk om det fanns monster bland människorna, som var helt kamouflerade och väntade på rätt tillfälle för att anfalla och ta över. Som tur så finns…

Klicka här för att läsa hela »

Att fastna i en dröm (Skräck)

Klas Stenborg

Att fastna i en dröm Novell av Klas Stenborg Nu menar jag inte drömmar som när man drömmer om att bli rik eller berömd, utan drömmar som man upplever under sömnen. Detta kommer vara som ett slags…

Klicka här för att läsa hela »

Delusional Parasitosis (Skräck)

Klas Stenborg

Delusional parasitosis Novell av Klas Stenborg Delusional parasitosis kallas en mental störning där man känner att något kryper på och under huden. Men vad är det som kryper och är det verkligen…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Annons:

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren