Publicerat
Kategori: Spänning noveller

Dåligaste Mardrömmen

Andrea stod vid ett högt stup. Hon hörde ljudvågor. Hon ville titta ner på marken, men hon snubblade plötsligt. En person som stod bakom henne ropade på henne.
“Andrea,Andrea.”Hon tittade bak och såg sin pojkvän Alex.
Han blev chockad. Han visste inte varför hon stod på ett stup, han blev förvirrad. Han börjar frågade henne “Vad gör du där“? Han fick panikattack.Hon kunde inte svara eftersom hon började minnas dåliga minnen om pojkvännen. De hade haft det jobbigt på sistone. Hon vill dö men hennes pojkvän övertygade henne att livet har en mening.
Han började prata om framtiden och att man inte ska ge upp lätt i livet.
Han älskade henne fortfarande hon är fortfarande ledsen. Han försökte övertyga henne, men hon lyssnar inte.
Hon började känna sig trygg med honom, efter allt övertygande. Hon snubblade igen från klippan där hon och han stod.
Han ropade på henne “Kom bredvid mig du behöver inte vara rädd” Han ropade igen flera gånger. Hon släppte hans hand, föll ner från klippan. Sedan blev han ledsen och hoppade efter henne. Nedanför klippan sedan så
öppnade hon ögonen och såg sig själv på sängen, bredvid henne sov Alex. (Hon svettades, och blev ganska rädd för att hon såg jätte dåligt mardröm.)




Skriven av: Melike Cifci

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren