Anja

Anja

Jag är en 27 åring som älskade att skriva små historier som liten. Mamma och pappa trodde jag skulle bli författare när jag blev äldre men jag tappade fantasin. Nu sedan ett par år tillbaka har jag skrivit noveller lite smått. Har fått höra från vissa personer att jag borde börja skriva sex-noveller då jag verkligen skriver så bildligt att man skulle kunna tro att man är där. Jag skriverr mycket "oskyldiga" noveller men även lite sex-noveller och lite andra noveller.

Publicerade verk: 1
Medlem sedan: 2015
Författarens länk

Författarens dikter:

Världens dåligaste dikt

Anja

Jag vet inte hur jag känner Jag vet inte vem jag är För dig mitt hjärta spänner Även när du inte är här Vem är jag? Jag vet inte vem jag är Vill jag ens vara här? Hur vill jag vara i mitt…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren