Erik persson

Erik persson

Hitta mina korta dikter genom att på sidan söka efter; Erik Persson (eller) Julian Nordlander

Publicerade verk: 86
Medlem sedan: 2019

Författarens noveller:

Grattis.

Joel Skogström

Varje natt är jag dig tätt intill. I mina drömmar är allt som förut Jag vill säga förlåt, göra allt på ett annat sätt Men jag är stum, jag får inte ut ett ord För jag vet det Tillochmed…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Skrika.

Erik Persson

Mer än ett tusen personer som hade svarat på mitt skall Men till och med då, med över ett tusen svar Inget av dom hade varit det som jag vill ha För svaret Det vill jag bara höra av dig De specifika…

Klicka här för att läsa hela »

Karaktär.

Erik Persson

Jag hatar dina vänner Alla som verkar veta vad jag tappat Alla tycks veta allt som jag känner Men det är bara jag som vet vilket av det som jag ville fortsätta ha' Orden som jag inte sa' Vem jag vill…

Klicka här för att läsa hela »

Odåga.

Erik Persson

Ibland så saknar jag Det oskyldiga jaget Vart tog det vägen? Vad var det som lämnades efter? Helt plötsligt så var bara allt det andra kvar Röster i mitt huvud Inget annat än en svår plåga ///…

Klicka här för att läsa hela »

Repet.

Erik Persson

Hundra personer på samma golv Klockan har slagit tolv Veckans näst sista dag Alla sjunger, alla dansar Men vilka går hem och gråter, mer än jag?` När det inte finns någon annan som kan ta din plats…

Klicka här för att läsa hela »

Kolli.

Erik Persson

Hur skulle jag ha klarat mig Om du en dag ställde dig upp och gick Det finns stunder då jag ändå funderar Vad var det som jag gav dig? Vad var det jag fick?

Klicka här för att läsa hela »

Stigma.

Erik Persson

Det är komiskt hur det fungerar Hade jag sagt vad jag kände Så hade du stannat Hade jag sagt hur jag mådde Då hade du gått

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren