KirreChan

KirreChan

Skriver för mest för skojs skull och vill gärna veta hur andra tar mina noveller. (Ni får ursäkta stavfel/grammatik fel)
Jag ber om ursäkt för min novell "Du och jag. Ensamma." Att den blev så himla många gånger uppladdad. Förlåt.

Publicerade verk: 2
Medlem sedan: 2016

Författarens noveller:

Mitt minne om honom

KirreChan

Den här historien tar mig tillbaka till när jag var 6år och fortfarande drömde om att resa jorden runt. Detta är en utav mina favorit minnen och ett minne som gör väldigt ont från när jag var…

Klicka här för att läsa hela »

En trött tonåring och en ung advokat.

KirreChan

Du står där framför mig. Du står där i kön och väntar på den gamla gubben framför dig ska bli klar med sin beställning. Jag sitter här i caféet vid fönstret och kan inte låta bli att charmas…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren