Ulrika Nilsson

Ulrika Nilsson

Mitt namn är Ulrika Nilsson och jag är 40 år. Jobbar som undersköterska. Jag har alltid älskat att skriva dikter o noveller. Har många egen skrivna dikt böcker (ej publicerade). Ett mycket stort intresse som jag delar med mig till personer i min omgivning. Jag har sambo och två barn. Utöver mitt jobb och skrivandet, så älskar jag att träna och resa. Har fått mycket inspiration i mitt skrivande under mina resor.

Publicerade verk: 0
Medlem sedan: 2015

Författarens noveller:

Älven så blå

Ulrika Nilsson

Älven så blå under kärlekens bro Älskar dig så mer än vad jag kunde tro Blommor doftande på ängen så grön Himlen skimrar Solen lyser mot mig så skön Dina ögon mot mig de tindrar Det var…

Klicka här för att läsa hela »

Författarens dikter:

Jag vill möta dig i dalen

Ulrika Nilsson

Jag vill möta dig i dalen Där riket möter sitt land Jag vill möta din själ, där havet gnistrar mot en strand Jag vill binda dig med min kropp, förgylla din dag och bringa oss hopp Möta livet mot…

Klicka här för att läsa hela »

Kärleken som var

Ulrika Nilsson

På bron över älven så klar Tänker hon på honom och deras kärlek som var En tår rinner från hennes kind Den förs bort av en ljummen vind Hennes hjärta bankar hårt Borta är han och det känns…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren