Publicerat
Kategori: Novell

Elin den Underbara

Som vanligt så satt jag denna sena söndags kväll och chattade.

Jag skulle precis logga av då hon dök upp. Elin var hennes namn.

Skickade ett litet mess till henne, bara för att se. Och lite senare så fick jag ett mess tillbaka av henne.

Vi satt och chattade lite rent allmänt i någon timme. Jag frågade Elin vad hon skulle göra efter att vi hade chattat. Hon svarade att hon inte visste riktigt.
Sedan frågade jag om hon hade lust att träffas någon dag.
Javisst svarade hon. Min följande fråga löd: när då?
Kom nu om du vill svarade Elin. Javisst svarade jag.

Elin bodde i Alvesta, så det var ju en liten bit, men det var inga problem för mig.
Jag kommer om tre timmar skrev jag till Elin. Hon svarade: Du är så välkommen.

Så satte jag mig i min blåa Volvo142 och stack iväg. B20n spann som en liten kisse. Allt var precis underbart!

När jag var framme vid Alvesta bibliotek där jag skulle möta Elin, såg jag den vackraste tös jag någonsin sett. Hon var lång, blond och blåögd. Hår ner till ryggen. Hon var en äkta Elin

Jag stannade Volvon och öppnade dörren så hon kunde kliva in. Hej här är jag sa jah. Elin sa hej ja här är du.

Sedan åkte vi hem till henne. Vi satte oss i soffan och tittade på Nekromantik.
Elin var så vacker där hon satt i soffan. Det riktigt sken om henne!
Jag flyttade mig lite närmare henne. Jag la min hand över hennes vackra händer och började sakta att smeka dom. Hon kramade då om mina händer och log mot mig. Jag lyfte upp hennes händer och kysste dom ömt. Dom var så vackra! Ganska så långa och smala med korta naglar och några ringar, precis som ett par fulländade tösa händer ska se ut. Riktigt vita händer hade Elin. Jag satt i flera timmar och höll på med Elins händer. Detta var det absolut bästa som någonsin hänt mig.

När filmen var slut, så satte vi oss i 142an och åkte iväg. Elin visade mig runt lite i Alvesta som är en väldigt mysig liten stad.

När hon hade visat mig runt ordentligt så stannade jag 142an. Elin tog tag i min arm. Jag tittade på henne och hon på mig. Hon berättade att hon hade fastnat för mig. Jag svarade att jag verkligen hade fastnat för henne också.

Vad bra svarade Elin. Men det finns ett problem. Vad? frågade jag. Jo imorgon så finns jag inte längre. Jag tittade frågande på Elin. Hon tittade lite sorgset på mig. Jag kramade om henne och sa att jag älskade henne och alltid skulle göra det. Hon nickade och sa att hon älskade mig också.

Det var första gången jag träffade Elin.
Men också den sista.

Jag kommer aldrig att glömma henne

Skriven av: Peter Vik

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren