Publicerat
Kategori: Novell

En kvalmig natt i Bangkok / 2

En kvalmig natt i Bangkok /2

Jag klättrade upp för den lodräta stegen och strax var jag inne i huset. Det var överraskande stort och rymligt för att ligga i toppen av ett träd, ja, egentligen var nog husen här i sumpen byggda på både träd och stolpar. Stolpar som man slagit ner i det grunda flodvattnet. Huset bestod av ett enda stort rum som var avdelat med färgranna skynken. Utmed den ena väggen halvlåg Westerlund, skönt lutad mot stora kuddar och hans dam låg behagfullt vilande med sitt huvud i hans knä.

Min moatje och Nib var sysselsatta i kokvrån som fanns i det ena hörnet av rummet. De tjattrade och skrattade och hade tydligen funnit varandra eller så kände de varandra sedan förut.

Ett gult,behagligt ljus lös upp det bruna trävirket som huset var byggt av, jag tror att det var teak och en söt,tung doft av rökelse drog sakta genom det luftiga huset och försvann ut i natten genom de fönsterliknande gluggar som fanns i den väggen som var belägen mitt emot dörröppningen. Det var ett mysigt, varmt rum,de exotiska dofterna, och bara känslan av att vara där, uppe i ett träd i sumpen i Bangkok, mitt i natten och tillsammans med de vackraste tjejer som världen skådat; ja, den känslan var nästan överväldigande, berusande.

Jim kom in genom dörrhålet och samtidigt hörde vi hur kanoten där nere gav sig av, ut på floden. - Ja, här har ni min enkla boning! Det låg stolthet i hans röst när han ställde ner säcken med ölflaskor på golvet. Nib släpade fram säcken till ett gammalmodigt stort kylskåp som stod i det ena hörnet av rummet, och ställde in flaskorna i skåpet. Hon frågade Jim något på thailändska. - Hon undrar om ni vill ha en kopp te och en macka? Jag har lärt henne lite svensk matlagning skrattade han men det är svårt att få tag i grejor. Jag längtar efter en riktig småländsk ostkaka fortsatte han, men hur skall man kunna fixa det här? Han skrattade; nu slår vi oss ner och har det mysigt! Och när ni känner att det är time för er att dra er tillbaka med era brudar, så finns det sovalkover, han pekade mot de färgranna skynkena. Ni blir hämtade klockan halvåtta i morgon bitti! Jag är alltid uppe med tuppen så ni kan bara slappa av.

Han gick bort till ett hörn av rummet och när han kom tillbaka hade han bara badbyxor på sig. Han slog sig ner på golvet vid sidan av förste maskinisten. - Ta av er sa han! här är ju varmt som tusan, sitt i underkläderna, det gör ingenting. Nib kom med flera stora kuddar, och Wanda som min brud kallade sig, och jag, slog oss ner på golvet mitt emot de andra. Westerlunds brud reste sig plötsligt upp från golvet och mitt framför ögona på oss andra drog hon av sig sin färgranna klänning och skrattande återvände hon till Westerlunds knä, i bara trosorna. Försten grymtade något otydligt och öppnade en öl och Nib kom fram med en bricka med mackor och en tekanna med grönt te.

Hon ställde brickan på golvet framför oss och bad oss hålla till godo. Nu var det Wandas tur att strippa. Av flög den korta kjolen och den tunna blusen och skrattande kröp hon helt naken, förutom de svarta, sexiga trosorna upp i mitt knä. Det började att bli spännande. Nu var det bara Nib, vår värdinna kvar. Vi behövde inte vänta länge. Leende kom hon ut från en av alkoverna, där inne hade hon bytat om till en knallröd bikini, och hon var ursnygg. Det långa kolsvarta håret skimrade mot den gyllenbruna huden och den röda bikinin smet hårt åt runt den kurviga, fulländade kroppen, ja det var en syn, det kan jag lova.

Natten var förtrollad, exotisk, erotisk, men ändå helt under kontroll. Brudarna var inte fräcka och utmanande utan fortfarande lite blyga och avvaktande. Det var spännande. Nib serverade te till tjejerna och vi pågar, vi drack öl och trivdes.





Skriven av: Boris Söderberg

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren