Publicerat
Kategori: Novell

Förförd i solnedgången



Jag låg och sov när min mobiltelefon började ringa. Jag reste mig lite upp och försökte nå mobilen som låg på sängbordet bredvid mig, jag kom åt ett av mammas vinglas så det rasade i golvet. Fem signaler eller mer hade gått fram innan jag svarade.
”Milla, svarade jag.”
Det var Henrik som ringde, han är en av mina bästa polare.
”Nej då, jag var vaken, svarade jag.”
”Jag har inte snackat med mamma än, men jag ska göra det, svarade jag. Det går säkert bra.”
Vi pratade inte så länge, men när jag la på kom mamma in i rummet.
”Jag har ju sagt att du inte får ta dem där glasen! Jag är faktiskt rädd om dem! Sa mamma när hon såg glassplittret på golvet.”
”Förlåt, sa jag och teg. ”Jag ska åka i väg några dagar.”
”Jaha, vart ska du åka?”
”På kryssning! Svarade jag.”
”Kan vi ta det senare, jag är redan sen till jobbet, sa hon och lämnade rummet.”
Jag suckade och lade mig ner under täcket igen, att hon aldrig har tid att lyssna. Jag såg fram emot att åka och träffa mina bekanta på Åland. När jag Henrik och Elin var i Sälen i vintras så träffade vi Ålänningarna som heter Kalle, Micke, Sara och Jonna. Vi blev bra vänner med dem och vi bestämde att vi skulle träffas igen och nu var det dags, vi hade bokat biljetter och skulle åka med Ekerölinjen om två dagar. Jag hade kommit närmast Kalle, han var jätte trevlig och vi hade mycket gemensamt. Då när vi träffades i Sälen vart jag ganska förtjust eller attraherad av honom ganska fort, han var så trevlig och han såg verkligen bra ut. Och då kändes det som om han var lite förtjust i mig med, men nu vet jag inte längre. Jag sa aldrig till honom att jag gillade honom, jag vet inte men jag tror att jag tog det förgivet. Nu vet jag inte vad jag tycker längre, han kanske har förändras helt och blivit en helt annan människa. I hans brev har han flirtat hej vilt med mig, men jag vet inte om det är riktiga känslor eller bara trams. Han brukar alltid börja sina brev med hej snygging, eller hello baby, eller nått i den stilen, och han slutar dem alltid med Puss, puss, vi hörs. När jag har snackat med honom i telefonen har det varit ganska spänt och det har inte blivit så mycket vettigt sagt, men nu skulle jag äntligen få träffa honom och hans coola vänner igen. Det skulle bli trevligt och jag hoppas att vi kommer att ha en super skojig vecka.
Jag tror inte att jag skulle bli besviken om det inte skulle bli nått mellan oss. Men man vet ju aldrig

Jag höll på att packa, det var verkligen mycket som skulle med. Allt från badtrosor till smink och Accessoarer. Jag hade nyligen varit på stan och handlat en ny bikini, den var vit med röda små hjärtan och så var det knyte i nacken, den var as gullig.
Telefonen ringde ute i köket, min store bror Danne hann svara.
”Det är till dig Milla! Ropade han från köket.”
”Vem är det? Frågade jag när jag kom ut till köket.”
”Kalle, hette han, sa Danne och lämnade mig ifred.”
Jag fick ett leende på läpparna.
”Ja det är Milla! Svarade jag och lät glad.”
”Tja, det är Kalle, sa han. Hur är läget?”
”Heej! Jodå det är bra, hur är det själv!? Svarade jag och log.”
”Det är bra. Jag och mina polare håller på och förbereder oss på att du och dina polare ska komma ner hit, snart.”
”Vad kul, jag ser verkligen fram emot att få träffa er igen!”
”Detsamma, det ska verkligen bli jätte roligt. Jo, jag tänkte fråga om du eller Henke kunde köpa nått gott att dricka på båten, det skulle vara as schysst.”
”Visst, vad ska vi ha då? Det finns ju ganska mycket att välja mellan.”
”Något pack öl och kanske lite cider till er brudar, Fem vinflaskor och någon vodkaflaska, kanske nått mer. Naturligtvis så delar vi på kostnaden när ni kommer fram. Och så om det finns nått annat gott så är det bara att köpa, det är ju Tax-free så det är ju billigare.”
”Vi fixar det, sa jag. Vill du att jag ska köpa nått godis också? Frågade jag.”
”Det skulle va gott med djungelvrål, men jag vill inte besvära dig mer, sa han med gullig röst.”
”Okej, men nu har jag skrivit ner på en liten lapp vad vi ska handla. Jag måste sluta nu för min brorsa ska gå in på nätet.”
”Okej, men vi ses. Puss.”
”Hej då!”
Jag la på luren och sa till Danne att han kunde logga in. Det kändes bra att prata med honom nu innan vi skulle komma. Han lät lika glad och trevlig som vanlig, så jag antar att han är sig lik. Men jag tänker inte hoppas på nått, jag vet ju knappt vad jag känner. Jag gick in på mitt rum och packade klart, sedan ringde jag till Elin vi snackade en stund. Efter det så satte jag mig på en stol i solen och läste ur en bok från Lisa Marklund.

Idag var det dags, jag hade precis gått upp och Henke och Elin skulle komma och hämta mig om en timme. Jag hade snackat i över en timme med mamma igår och till sist lyckades jag att övertala henne. Hon ville egentligen inte att jag skulle ge mig iväg, hon vet ju vad som kan hända, men hon är alltid för orolig. Jag kände mig ovanligt glad när jag gjorde i ordning mig, allt kändes så himla bra och det skulle bli så himla kul. Jag sminkade mig och fixade håret, satte på mig min nya jeans kjol och ett grönt linne. Jag åt frukost och sa hej då till mamma och pappa. När Henke kom packade jag in väskorna i bagageluckan sedan sa jag hej då till mamma en gång till.
Nu satt jag i baksätet och bilen rullade iväg mot Grisslehamn. Vi lyssnade på skivor och snackade mycket på vägen dit, alla tre såg fram emot resan och vistelsen på Åland. Vi stannade på en mack och köpte dricka och glass, sedan fortsatte vi. När vi kom fram till Grisslehamn fick vi stå i en lång bilkö innan vi kom in i båten, när vi väl hade kommit in i båtgaraget låste vi bilen och gick ombord. Vi gick fort till restaurangen, så att vi inte skulle behöva stå i en lång kö. Men när vi kom dit så var kön redan lång, vi ställde oss där en då och en halv timme senare kom vi fram och fick beställa. Jag beställde en hamburgertallrik med Coca Cola sedan letade jag efter en plats, det tog en lång stund innan jag hittade någon, för det var hur mycket folk som helst. Men till sist hittade jag en plats vid ett fönster. När dem andra hade fått sin mat kom dem och satte sig bredvid mig. Medans vi åt snackade vi mycket om vad vi skulle köpa i tax-free butiken.
”Shit vad mycket folk som ska till Åland. Det är ju helt otroligt, sa Henke och kollade sig omkring.!
”Jag vet, det är helt sjukt! Sa jag att vi skulle köpa dricka? Sa jag.”
”Ja, svarade Henke. Det blir väl jag som får köpa, eftersom ni båda är minderåriga.”
När vi hade ätigt klart satt vi kvar en stund, men sen gav vi oss iväg till tax-freen för att inhandla det som vi hade blivit tillsagda och kanske nått mer. Henke plockade på sig allt som innehöll alkohol medans jag och Elin kollade på godiset och parfymerna. Jag plockade på mig lakritsapor och geisha. Vi betalade allt och Henke fick vara gentlemannen som gick ner med allt till bilen. Nu var det bara en halvtimme kvar tills båten skulle vara framme, jag var lite spänd och nervös men annars kändes allt underbart. När Henke kom tillbaka gick vi ut på däck, det blåste men det var skönt. Jag snackade med Elin om Kalle. Hon sa inte så mycket, men hon tyckte att jag skulle satsa på honom om jag tyckte om honom. Vi gick och satte oss i bilen, när det var fem minuter kvar. Det hördes när båten gick i land och när bilarna under oss fick börja åka ur, det bullrade så att man nästan fick ont i huvudet. Till sist vart det vår tur, Henke åkte ut ur båten och fortsatte mot Kalles sommarstuga som låg tre mil bort.

När vi kom fram klev vi ur bilen och våra vänner kom fram och hälsade oss välkomna. Det var fint väder och sommarstugan såg verkligen mysig ut, allt såg mysigt och fint ut. Det var härligt att vara så långt borta från verkligheten.
Kalle kramade om mig och sa hej. Han var lika snygg som han var när vi träffades i Sälen, den enda skillnaden var att nu såg jag honom med bar överkropp och shorts i stället för tjock skidjacka och termobyxor. Han hade en ring i vänstra bröstvårtan och en snygg tatuering, på vänsterarmen. Kalle hjälpte mig att packa ur mina grejer ur bilen, sedan visade han oss vad vi skulle bo. Dem hade bäddat till oss på övervåningen, där var det lågt till tak, men mycket mysigt.
”Om ni skulle tycka att det blir för trångt här så kan ni ju alltid ställa upp ett tält på gården, sa Kalle och log sött.”
”Det ska nog inte behövas, sa Henke.”
”Ni kan ju packa upp och göra er bekväma så går jag ut och hjälper tjejerna och Micke med förberedelsen av köttet som vi tänkte grilla i kväll.”
”Okej, sa jag och log.”
”Fan vad skönt, sa jag och kastade mig på en av sängarna.”
”Eller hur! Sa Elin och lade sig bredvid mig.”
”Det här kommer att bli så jävla kul! Utropade jag av glädje.”
För jag tyckte verkligen att det var underbart att få komma ifrån allt hemma. Och nu skulle jag ju få se Kalle nonstop i en hel vecka. Jag bytte om till min bikiniöverdel och en svart mellan lång kjol. Jag sköt in min väska under sängen, satte mig på sängkanten bredvid Elin och log. Vi bad Henke gå ner så att vi kunde snacka lite för oss själva. Hon frågade om Kalle och jag sa att jag var lite småkåt i honom.
”Alltså han är verkligen mycket snyggare än vad jag trodde, sa jag.”
”Ja, han ser bra ut, men jag tycker nog Micke är snyggare, sa Elin och log.”
När vi satt och små pratade knackade det efter en stund på dörren, det var Sara som ville att vi skulle komma ner. Dem hade nämligen blandat i ordning bål och killarna hade fixat en brännbollsplan på bakgården. När vi kom ner fick vi bål, köttet låg i en glasskål på diskbänken, det luktade verkligen gott, jag smakade på bålen, den var inte så stark så det var bra. Vi gick ut till grabbarna som stod på bakgården och provsköt med brännbollträt.
”Vi kör tjejerna mot killarna, utropade Jonna. Vi är innelaget!”
”Sure, sa Micke.”
Jonna ställde sig först och började skjuta, hon fick till en fullträff, så hon sprang och kom långt på banan nästan ända fram men killarna var snabba och fångade bollen. Nu var det min tur, jag var verkligen sämst på att skjuta, killarna på uteplan skrek kom igen Milla, kom igen Milla! Jag fick inte till en fullträff precis men dem studsade i marken så killarna kunde inte ta lyra, jag hann inte springa nått men det gjorde inte så mycket.
Efter tio minuter bytte vi sida, grabbarna var skit duktiga på att skjuta, men Jonna och Sara gick i handboll så dem tog några lyror. Det började bli varmt, det var riktigt jobbigt att spela brännboll i den här värmen, så när killarna hade varit inne i tio minuter så la vi av. Jag och Elin lade oss ner på en filt som låg utbredd på gräsmattan och när Kalle hade tramsat klart med testskjutandet så kom han och lade sig bredvid mig.
”Har ni fått någon bål? Frågade han.”
”Ja, den var jätte god, sa jag och kisade mot honom.”
”Kul, är det skönt att få komma bort från Västerås ett tag då? Frågade han.”
”Super skönt, sa jag och log.”
Jag studerade snyggingen som låg på sida bredvid mig. Han hade sexig vältränad kropp och liten stjärt, han hade ljust hår med lugg som låg ner i pannan, hans ögon var mörka och hans ögonbryn rufsiga. Han hade ett fint ansiktsyttryck och världens finaste leende.
Vi kunde höra hur Micke och Henke busade med tjejerna på bakgården, de sprang runt och jagade varandra och kittlades, de skrattade och hade kul.
”Är det långt till vattnet här ifrån? Frågade jag fundersamt.”
”Nej då, det är bara en bit längre bort på grusvägen, sa han. Vi kan gå dit och kolla senare om du vill, det är jätte fint där på kvällen!”
”Visst! Sa jaga och log.”
När dem andra kom tillbacka lade de sig ner bredvid oss på filten, dem var helt slut och svettiga, dem andades tungt och slappnade av på filten. Henke kittlade Jonna på sidan av magen så att hon hoppade till, han var nog lite förtjust i henne, det märktes.

Senare tog vi fram grillen och grillade köttbitarna, killarna drack öl medans dem grillade och jag och de andra tjejerna drack cider eller bål. Jonna såg till pommesfritten ibland men när hon inte gjorde det så kollade vi på när grabbarna grillade eller så snackade vi bara allmänt. Jag kände inte tjejerna så bra men jag tyckte att dem var jätte schyssta och trevliga.
Vi satt ute och åt, det var fortfarande varmt men solen började försvinna lite. Till maten skålade vi och dem hälsade oss ännu en gång välkomna och hoppades på att vi skulle få en trevlig tid tillsammans. Maten var jätte god och drickan med, jag hade druckit två burkar cider och ett glas bål sedan jag kom och jag började redan känna att jag var på väg att bli full. När vi var klara med maten satt vi kvar och snackade en lång stund, men när Kalle tröttnade tog han med mig på en liten promenad.
”Jag orkar inte höra på allt snack just nu, sa han och log.”
”Vill du visa mig vattnet? Frågade jag och log.”
”Visst! Sa han och sprang före mig.”
Jag jagade honom, men han hade försprång hela vägen fram till vattnet, det var klippor men också en liten strand, vi satte oss ner på klipporna och Kalle lade sin arm runt mina axlar och drog mig intill sig. Vi kollade ut över vattnet, det låg stilla och solen lös sitt sista på vattenytan. Det var vackert, fast det började bli lite kyligt. Kalle märkte att jag hade fått gåshud på armarna så han smekte mig över dem och försökte få mig lite varmare. Han hade också bara t-shirt på sig så jag kunde inte låna en tröja av honom. Han smekte mig över håret och tittade mig djupt i ögonen, Kalle tog mig under hakan och förde min mun intill hans och vi förenades i en ljuvlig kyss. Jag blev alldeles varm i kroppen och log mot honom. Jag ville ha mer, vi kysstes först ömt sedan lite ivrigare, han dränkte mig i kyssar över allt i ansiktet, på kinden, näsan, läpparna och halsen. Allt var så vackert, med solen som höll på att gå ner borta vid horisonten och det mörkblå, gula glittrande vattnet. Himlen var mörkblå blandat med den gullysande färgen från det brinnande eldklotet som höll på att gå ner. Vi satt fortfarande upp men hans armar höll om mig och ville fösa ner mig till marken, jag skojade med honom och höll emot, han log och gjorde en grimas. Jag slappnade av och han fick ner mig på rygg. Han la sig på sida med armarna över mig och kysste mig ivrigt och smekningarna värmde min kalla kropp. Hans händer var värmande och helt sanslöst underbara, hela han var underbar, allt med honom var som en dröm som hade gått i uppfyllelse. Mina bröstvårtor drog ihop sig till två små kulor när han smekte dem, jag blev upphetsad och andades tungt. Han smekte mig nu under linnet och bh: n jag kände hur det kittlades härligt i underlivet och jag kände hur rysningarna steg inombords. Jag kände mig lite orolig, men ändå trygg i hans sällskap, jag var nog lite rädd inför vad som kunde hända, eftersom att jag aldrig hade legat med någon förut.
”Så det är här ni gömmer er! Ropade Micke från staranden.”
Vi reste oss upp så att han inte skulle ana vad som hade hänt.
”Och! Ropade Kalle tillbaka.”
”Störde jag eller? Frågade Micke när han kom upp till oss på klipphällen.”
”Det är klart, sa Kalle och log fånigt.”
”Sorry, men jag tänkte bara höra om ni ville hänga med på fest hos Tillman och dom?”
”Nej, svarade Kalle och kollade på mig. Vill du?”
”Nej, svarade jag och skakade på huvudet.”
”Okej, men vi andra sticker dit så att ni vet vart vi är någonstans, sa Micke innan han lämnade oss i fred igen.”
”Vart var vi? Frågade Kalle och log sött.”
Han kysste mig. Han försökte fiffla upp skärpet på jeanskjolen och han lyckades.
”Kan vi inte ta det lite lugnt? Sa jag och föste bort hans händer från min kropp. Jag är oskuld!
Han tog bort sina händer från mig och lade sig på sidan, hans panna drog ihop sig och han liknade en sårad hundvalp. För ett ögonblick tyckte jag synd om honom, han kunde ju inte veta. Det är alltid jag som ska klanta till det. Jag skämdes.
”Åh, Milla, förlåt! Jag visste inte…” Han tittade mig djupt i ögonen och bad ännu en gång om ursäkt”.
Han vände sig med ryggen emot mig.
”Du, sa jag och la händerna om honom, förlåt!”
”Du behöver inte be om ursäkt det är jag som har bettet mig klantigt. Förlåt, men jag gillar dig så mycket. Jag har aldrig känt så här för någon förut. Du är helt fantastisk, så snygg, snäll och rolig, sa han och fick fram ett leende.”
”Detsamma, sa jag och log lätt.”
”Jag har haft många tjejer, men allt dem har varit ute efter är att få sig ett ligg som de kan skryta om sen, så jag tog det för givet, det var inte med min mening att såra dig. Jag har aldrig träffat någon som du, jag borde ha haft tänkt mig för! Förlåter du mig?”
”Klart jag förlåter dig. Fast egentligen har du inget att bli förlåten över. Det var bådas fel, jag borde ha sagt något tidigare. Men vi ska väl inte förstöra kvällen så här….”
Han vände sig om och gav mig en öm kyss.
”Jag tror att jag är kär i dig, Milla, sa han och kysste mig igen.”

Vi låg kvar på klipphällen och snackade en stund innan vi gick tillbaka till stugan. När vi kom tillbaka var det tomt, för dem andra hade ju dragit på fest. Kalle la armarna om mig och förde in mig mot husväggen och gav mig en stor blöt kyss. Vi gick in i stugan, där inne var det varmt, vi tände lampan och gick in i köket. Kalle tog fram en öl till sig och bjöd mig på en cider.
”Vad vill du göra? Frågade han avslappnat.”
”Vi kan väl sätta oss i soffan och ta det lugnt, sa jag. Jag är ganska trött.”
Vi gick ut till det lilla vardagsrummet och slog oss ner i den slitna skinnsoffan. Kalle satte sig nära mig och la armen runt mina axlar, pussade mig på kinden och satte på den lilla tv: n.
”Är det nåt speciellt som du vill se? Frågade han när han bläddrade bland kanalerna. Det är nog inte så mycket bra vid den här tiden.”
”Nej, inte som jag vet, svarade jag. Kan jag få se dit rum?”
”Visst, har du inte sett det!?”
Vi reste på oss och gick bort till hans lilla rum som låg längst bort. På väggarna hade han bilder på Paolo Roberto i boxningsringen och en på David Beckham och ovanför sägen hade han en tjej som visade pattarna. Jag satte mig på hans obäddade säng, han hade också en bokhylla som var full med leksaker, bilar och sånt som han förmodligen lekte med när han var mindre och längst ner i hyllan stod böcker och en massa serietidningar från Turtles och Batman. Under fönstret stod hans väska som var full med kläder, de var ovikta och hälften låg utanför.
”Du har ordning du ser jag, sa jag och log ironiskt.”
”Hmm, jag är en ordningsamkille, du ska bara se hur det ser ut inne hos Micke och Jonna, svarade han och log lika ironiskt som mig.”
Han slog sig ner bredvid mig och tog tag i min hand, kysste den och sa att han ville att jag skulle sova med honom i natt. Jag kände mig osäker, jag ville inte göra honom besviken men jag kände mig inte redo.
”Blir du ledsen om jag inte vill, frågade jag oroligt.”
”Nope, du gör som du vil… Om du sover här så kanske jag går över gränsen, jag är tyvärr bra på sånt, sa han och log.”
”Äsch, lägg av! Jag vill bara vänja mig i min nya säng, svarade jag och log.”
”Det tror jag inte en sekund på, sa han och knuffade ner mig på rygg och började småkittla mig.”
Jag som är världens kittligaste höll på att tappa andan av skratt, sluta, sluta, ropade jag.
Han slutade, i stället för att busa kramade han om mig med omsorg och kärlek.
”Det är lugnt, sov med dina vänner i natt du, så får vi se hur det ser ut i morgon. Jag vill inte stressa dig, sa han omtänksamt och pussade mig försiktigt på mina oskuldsfulla läppar.”
”Jag tycker om dig jätte mycket, sa jag och kysste honom.”
”Och jag dig, sa han och log sött. Du behöver inte oroa dig, jag skulle aldrig göra nått som du inte var med på, förklarade han på ett vuxet sätt.”
”Jag vet, sa jag och gäspade.” Jag var verkligen trött efter den här långa dagen, som hade innehållt så mycket roligt, båtresan, träffen med alla bekanta, Kalle och vår romans. Allt som hänt idag hade varit så underbart. Jag kan inte fatta hur jag kan ha haft sån tur.
”Är du mycket trött? Frågade han och log.”
”Hmm, mumlade jag.”
”Du är så himla fin, sa han och rufsade till mitt bruna hår. Ska jag följa med upp och natta dig? Frågade han med ett ansiktsuttryck som jag inte kunde motstå.”
”En kortis, svarade jag och log.
Vi gick upp till det lilla rummet där jag och mina vänner skulle sova under vistelsen här hos kalle och dem andra. Kalle vek upp täcket medan jag böt om till mitt vita svalkande nattlinne. Jag la mig ner under täcket och Kalle satte sig på sängkanten vid mig och såg på mig med söta ögon.
”Det är varmt här, vill du att jag ska öppna fönstret lite? Frågade han.”
”Gör det, sa jag och puffade till kudden lite.”
Han satte sig igen när han hade öppnade det lilla träfönstret på glänt. Han smekte mig över håret och kinden och gav mig en godnattkyss på munnen, han sa god natt och sa att han längtade tills han skulle få se mig i morgon. Vi kysstes länge innan han tänkte gå, han sa god natt ännu en gång och gick bort till dörren. Log mot mig och gick, jag kunde höra hans steg när han gick ner för den branta trappan, jag saknade honom redan. Jag ångrade att jag hade sagt att jag ville sova för mig själv, fan vad barnslig jag är, sa jag och nöp mig själv i armen. Det är ju på riktigt han är ju verkligen kär i mig, varför skulle han då göra något som inte jag ville, och varför är jag så rädd över vad som kan hända? Jag är ju för fan sjutton år, jag borde ju inte hålla på som en fjortonåring längre. Jag vågade inte gå ner till honom nu heller, det skulle verka så larvigt om jag ångrade mig, han skulle säkert bli glad om jag kom ner, men nu får det vara så här. Jag lade mig till ro och somnade efter långa tankar på Kalle.
Jag vaknade av höga ljud och stereons höga volym, nu hade de andra förmodligen kommit hem från festen, de var säkert fulla. Jag kollade på klockan på mobilen, halv tre suckade jag. Jag la kudden över huvudet och försökte att somna om.
- Hallå! Vad fan håller ni på med?… Milla ligger faktiskt och sover där uppe, ropade Kalle med ilsken ton.
De stängde av stereon och bara efter några minuter öppnades dörren till rummet, Henke och Elin kom in fnittrandes.
”Tyst, Milla sover, sa Elin.”
Jag låg tyst och låtsades sova, med kudden över huvudet, jag kunde höra hur dem fifflade med väskorna en stund men sen blev det tyst.

Nästa morgon vaknade jag tidigt, fåglarnas kvitter höll på att spränga mitt huvud. Jag reste på mig och gick och stängde fönstret som hade vädrat tillräckligt. Det hade nästen blivit lite kyligt på rummet. Jag klädde på mig ett par piratbyxor och ett linne och gick ner till undervåningen. Jag kollade in på Kalles rum och log när jag såg hur sött han sov. Han hade sparkat av sig täcket så han låg bara med kalsingarna, hans hår såg rufsigt ut. Jag log igen och stängde dörren, jag ville inte väcka honom. Jag gick ut till köket och gjorde i ordning en ostmacka och kokade en kopp te. Efter det gick jag på toa och borstade tänderna, mitt smink som var kvar sen igår tvättade jag bort och satte på lite ny maskara. Klockan var bara halv nio men det var så tråkigt att vara själv så jag gick in till Kalle och lade mig bredvid honom i hans lilla säng. Han vred på sig och mumlade nått i sömnen, jag smekte honom och kysste honom på kinden. Han mumlade igen och vaknade.
”Milla, mumlade han och log snett med det trötta ansiktet.”
Han torkade sig med armen i ögonen och kollade på mig med det trötta ansiktet. Han var trött det märktes, han kanske inte hade fått så mycket sömn, han mumlade något mer och la sig och somnade. Jag drog på oss täcket och la armarna runt honom. Jag kysste honom försiktigt i nacken och smekte honom på bröstet. Han vaknade igen och la sig åt mitt håll kysste mig på munnen och smekte mig över brösten. Hans händer var varma och smekte mig varsamt över brösten, han var trött men gjorde sitt bästa för att försöka förföra mig. Hans kyssar gjorde mig upphetsad, det kittlades skönt i underlivet och jag kved till. Han smekte mig under trosorna och jag andades tungt. Jag blev kåt och upphetsad, han la sig ovanpå mig och kysste mig, jag kunde känna hans penis genom kalsingarna, det var hård och styv. Han kved sig mot mig och jag stönade.
”Åh, Milla, flåsade han i mitt öra och sög tag i min öronsnibb….”
Jag mumlade mm eller nått och kysste honom passionerat på munnen över brösten och på halsen.




















Skriven av: Ida m

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren