Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Gå inte överstyr

Tea//


Jag kollar snap för typ hundrade gången idag. Och fortfarande inget från Linus. Jävla idiot tänker jag innan jag slänger mobilen på sängen. Jag går ut från mitt rum. Ingen är hemma. Jag går tillbaka till mitt rum och drar ner rullgardinen, sen drar jag snabbt av mig tröjan. Jag ställer mig framför spegeln och kollar mina bröst. Dom är stora och fylliga. Jag tar av mig bhn och drar med handen över brösten. Jag känner hur dom hårdnar. Jag drar av mig byxorna. Jag har på mig stringtrosor. Snabbt går jag fram till min garderob och tar fram min låda med sexleksaker. Jag tar fram en modell av en snopp, jag stoppar sakta in den i trosorna och för in den lite i snippan. Jag stönar. Det är det bästa med att vara 18 du får göra vad du vill. Så hör jag min mobil ringa, fortfarande med snoppen i trosorna går jag fram och svarar.
Det är mamma
”hallå” säger jag
”hej jag är hemma snart bara så du vet är det något jag ska köpa?” säger hon
”ehhh nej det är lugnt” mumlar jag och lägger på. Snabbt går jag och lägger snoppen i lådan innan jag gömmer den i min garderob. Sen putar jag lite med rumpan och sätter på mig jeansen. Jag sätter på behån och drar på mig tröjan. Sen lägger jag mig i sängen och kollar snap


Linus//

Jag sitter ute på en parkbänk och väntar på min kompis Ted. Jag drar fram en cigg ur bakfickan som jag stoppar i mungipan. Jag tänder aldrig på så jag ”låtsasröker” kan man säga. Jag har typ hundra snapar från Tea. Jag gillar henne inte direkt hon är bara jävligt snygg. Men vi har inte känt varandra så länge så känslorna kanske utvecklas. Jag ser på Ted på långt håll hans knallröda hår sticker ut lite.
”Ey hej mannen” säger jag när han kommer fram till mig.
”Hej villduhaennoccoeller?” han pratar lite sluddrigt och jag fattar att han nyss varit på fest, hans kläder är lite blöta, antagligen öl eller nått. Han sätter sig på parkbänken och blundar. Jag passar på att gå där ifrån jag vill inte vara där om någon vakt eller nått kommer.

Tea//

Mamma kommer in i mitt rum, jag suckar djupt.
”hej älskling jag ska gå nu, klarar du dig ensam? Jag och pappa kommer hem imorgon eftermiddag från mässan, och liv sover hos en kompis blir det bra?” säger hon
”jag klarar mig tack puss” det sista jag hör är att hon smäller igen dörren. Jag stoppar ner handen i trosorna och dra med fingrarna i slidan. Jag stönar. Jag lägger mig i sängen och drar fortare och fortare. Jag fortsätter tills det ringer på dörren. Jag går och tvättar händerna innan jag öppnar, det är linus.
”tja” säger han
”hej” säger jag.
”vill du ha något att dricka?” mumlar jag
”har du öl” säger han
Jag går till köket och tar fram öl. Jag dricker en klunk och ger en till Linus. Vi dricker 5 öl var sen är vi dyng raka. Vi stapplar in i mitt rum och Linus börjar dra av mig kläderna han drar av sig sin tröja och jag får syna sixpack. Jag står i endast bh och stringtrosor och han puttar mig i sängen han drar av sig byxorna, hans kuk står rakt upp.
”Jag är så jävlllaaaaa kåt” grymtar han. Jag drar ner hans kalsonger hans snopp är enorm. Jag börjar suga av honom och han tafsar på min rumpa. Jag slemmar på hans kuk och drar i kulorna. Han suckar och stönar. Han drar i snoppen innan han drar av mig bhn och stoppar in kuken mellan mina bröst och drar. Efter ett tag drar jag ner trosorna och lägger mig i sängen med benen rakt upp. Han särar på dom och stoppar in snoppen i min slida. Jag stönar högt. Sen börjar han dra in och ut in oh ut.
”Oh yas precis så fortsätt åhhhh ahhh kom igen baby” jag stönar. Mina tuttar vickar fram och tillbaks av kraften han har i sin juckning. Det kluckar när han trycker in kuken i mig. Han böjer sig fram och sticker in tungan i min mun. Han vispar den runt runt.


Linus//

Jag drar min kuk in och ut i Tea. Hon är så jävla sexig man får stånd så fort man ser henne hennes tuttar är lika stora som fotbollar om inte större. Jag hånglar lite med henne innan jag drar ut kuken. hon sätter benen i luften och jag särar på dom och går ner på henne jag slickar lite på hennes saftiga fitta jag stoppar in tungan i fittan och hon stönar. Hon vänder sig om och putar med rumpan jag tar upp mobilen och tar ett kort för att den är så stor sen sticker jag in kuken.
”ajj aj aj” stönar hon
Jag struntar i henne och juckar. Båda är alldeles anfådda. Hennes tuttar guppar. Tillslut lägger vi oss i sängen. Jag stoppar in kuken i hennes fittta och drar mig fram och tillbaka. Jag klämmer på hennes bröst. Vi avslutar med snabba juckningar. Jag tar henne uppochner och suger på hennes snippa hon suger på min kuk. Det går en rysning genom kroppen när hon tar min pungkula mellan tänderna och börjar dra och tugga. Hon tar min snopp och slickar överallt. Efter ett tag slutar vi knulla

Skriven av: Nea hollmström

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren