Publicerat
Kategori: Novell

KUNSKAPSSÖKANDE

INFAM NJUTNING

I vår grannstad finns fortfarande kvar skammens kupol, den består av en bevarad relik, nödvändighetens tempel. Bakom rådhuset står byggnaden av cementtegel, portvalvet är av korrugerad plåt, likartade väggar döljer besökaren till de två dörrarna med unisexsymbolerna.
Efter att ha strövat några timmar på de små pittoreska gatorna känner jag ett behov av att besöka fristaden som toaletten kunde bli.
Jag rullade iväg mot målet, med min rullator, får då sällskap av en busskamrat, kvinnan i kaftan.
Hej säger hon du minns inte mig, frågetecken i rösten var tydliga.
Jag stannade upp svarade att jag tror att vi ofta brukade åka samma buss för många år sedan.
Samtalet gick trögt för mitt behov var akut, så jag nickade mot kuren med plåttak.

Jag skall är också på väg dit så vi kan göra sällskap. När vi kom fram så var vi ensamma där. Tog den högra dörren som även hade en rullstolssymbol, började backa in med rullatorn.
Hon öppnad den andra dörren och kaftanen var nu öppen och avslöjade en naken kvinnokropp.
Vi har nog setts här flera gånger tidigare, du kanske minns?

Lampan ovanför mitt privata bås lyste inte, när jag reste mig för att torka av mina händer såg jag att det lyste ur en liten glugg i min ögonhöjd. Kikade in till båset bredvid, såg hennes kropp och handen som masserade det renrakade könet.
Hon förstod att jag gillade vad jag såg, lutade sig fram och viskade. Ställ dig som du brukade, så skall vi leka.

Jag hasade ned byxor och kalsongen, hon hade öppnat en nedre lucka som var i lagom höjd och storlek för att rymma min penis och en av hennes händer började smeka, Jag kände hur jag växte.
Hon viskade på nytt, skall jag suga eller vill du att jag kommer först.
Sug viskade jag.
Nu var den stor och hård. Hon hade lämnat kuken stående ensam i hålet i väggen. Darrande av upphetsning kände jag att hon rullade på något som nog var en kondom. Tvingade sedan in sin hand en bit och började massera pungen.
Vilket fantastiskt sug hon gjorde på den kondomklädda penisen.
Det rumlade utanför in och ställde sig utanför dörrarna och jag drog in den oförlösta kuken.

Hon stängde luckorna i väggen, spolade och gick ut.

Efteråt gnagde en liten bit besvikelse, jag blev inte färdig, men vad ville hon?

På bussen hem tänkte jag och tanken var en njutning. Det var det förbjudna som var en lustupplevelse i sig.
Jag satt och onanerade hela vägen hem. Kondomen som fortfarande satt på krävde att bli fylld, för den hade jag ju aldrig tagit bort.
B... 170719.

Skriven av: ökänd

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren